תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם במזל טוב בשמחה ובששון רכשתי את המוצר הכי יפה בעולם כיום ההארד דיסק דרכון 2 וחצי אינץ' אני מפעיל אותו בנייד עם ויסטה ובנייח עם XP PRO יש בתוך ההארד דיסק תוכנה שנקראת: synchronization and encryption software to keep your data current complete and secure for windows only עכשיו אין לי מושג מה זה אומר ואני גם מנסה להתקין את התוכנה והוא מבקש ממני קוד זה לא הגיע עם דיסק התקנה אלא כתיקייה מובנית בתוך ההרד דיסק מה עושיםן במצב כזה? התוכנה מוצעת חינם באריזה מוזר תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 900 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה רכשתי מחשב נייד N550JV CN191H. מחשב טוב, רק שיש לי בעיה אחת איתו, אני חושב שמשהו דפוק בדיסק הקשיח ואני תוהה איך אפשר לאבחן אותו כדי לקבוע אם קיימת או לא קיימת בעיה. אם אני מוריד מ utorrent במהירות גבוהה (מגה ומשהו לשניה), אני שם לב לתקיעות קצרות שחוזרות על עצמן כל כמה שניות. כשאני אומר תקיעות אני מתכוון גם תקיעות קטנות במוזיקה, הסמן של העכבר נתקע בקטנה, בזמן שאני כותב את הדיון הזה האותיות מדי פעם לא נכתבות ברגע הלחיצה. כאילו הדיסק שם את כל המערכת בבלוק בגלל שמשום מה קשה לו. אם אני מסתכל ב task manager (של ווינדוס 8) אני רואה שהעומס על הדיסק) כל הזמן עולה ויורד, בממוצע נמצא על 60 ונע בין 30 לממש 98 99 (אחוזים) (כשאני מוריד במהירות גבוהה מיוטורנט. עכשיו כשהיוט…
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש לי חבר שנתקל בבעייה הזאת,שבעצם כשהמחשב מוציא סאונד דרך בלוטוס לאוזניות,אז הסאונד לא יוצא מהרמקולים של המחשב, אשמח לעצתכם איך פותרים את הבעיה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי דיסק 1 טרה עם מערכת הפעלה XP. אני רוצה להעתיק את המחיצה של הXP בגודל 20 גיגה לדיסק אחר שהתפנה לי בגודל 320 מגה. על הדיסק שהתפנה היתה מותקנת מערכת WIN7 . איך אפשר להעביר את הXP לדיסק 320 גיגה.
-
- 5 תגובות
- 880 צפיות
-
-
היום הוספתי ש4 GB של GSKILL אבל כלום לא השתנה נשאר 4GB כמו שהיה מה אני עושה אם זה? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 880 צפיות
-
-
לכל אלה שיש אתרים פורמים דואר אלקטרוני וכו... שאפשר להרשם בו ויש שם משתמש וסיסמה... עכשיו כל המנהלים של דברים הנ"ל אז הם יכולים לדעת את הסיסימה שלי לאתר\פורום.... שלהם? תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 585 צפיות
-
-
אלה רק בגודל שלהם .לא ניתן לפתוח אותם ומקש ימני לא נותן כלום.גם ריענון לא מגיב מה ניתן לעשות? תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום ניסיתי להתקין תוכנה כלשהי, והמחשב נתקע באמצע. עשיתי ריסטרט, והופיע מסך אם להפעיל את ווונדאוס כרגיל (או בסייף מוד או במצבים אחרים שאני לא זוכר). הפעלתי אותו כרגיל, אבל הוא עכשיו מציג את ווינדואוס ב-16 צבעים. עשיתי עוד ריסטרט, שום דבר לא השתנה, הוא מזהה את הכרטיס מסך (gforce 4 mmx), אבל לא נותן לי להעלות את רזולוציה(800X600) או את כמות הצבעים מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
הכנסתי את הדיסק און קי למחשב וניסיתי להעביר סרט ואז הוא כותב לי שהכונן מלא ואני צריכה למחוק קודם כמה קבצים,לא הופיע שום קובץ בתוך הדיסק און קי. חיברתי בעוד מחשב והיה שם אותו דבר. מה לעשות???
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום . לא כל לכך ידעתי איפה לרשום את זה מצטער מראש אם זה לא המקום. לפני כמה זמן קניתי טלויזיה 47 של LG וחיברתי אותה למחשב עם כבל HDMI בנוסף למסך הרגיל שמחובר ךמחשב . עכשיו הכול בסדר אם זה משחקים או סרטים או שימוש רגיל חוץ מבעיה אחת עם העכבר. אני לא כזה יודע איך להסביר את זה אבל קשה לשלוט בעכבר , התזוזה שלו מוזרה כזאת כאילו הוא עובד יותר לאט ופחות מדוייק, ככה זה עם העכבר החוטי וגם עם האלחוטי. אפשר איכשהו לסדר את זה ? מקווה שהבנתם את הבעיה בערך . תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אוקיי יש לי מחשב ישן לפני כמה ימים המחשב היה עשו לי ריסט ואז היה כתוב POWER SAVING MOD ומחשב לא עבד הייתי צריך לסגור אותו מהספק לפני יום המחשב בכלל לא עובד יש לפעמים שהוא מפעיל את עצמו ואחרי כמה שניות בוידנוס זה קורס לי ועושה לי ציףצוף כזה מוזר וזה קורה פעם ב 3 שעות בזמן שאני מנסה להפעיל אותו הוא פועל אבל לא מראה כלום מחוץ POWER SAVING MOD ועושה רעשים מכונן קשיח ו CD עכשיו איו לי מושג למה זה קורה לי אני שומע שהוא פועל אבל הוא לא מגיב בכלל וזה עושה לי POWERSAVINGMOD ולפעמים זה פועל נכנס לוינדוס אם אני פותח משהו כבד זה נכבה בחזרה אבל ברוב הזמן זה פועל אבל לא מגיב בכלל ואני שומע את המחשב פועל וזה על POWERSAVINGMOD אני חושב שזה הספק תעזרו לי בבקשה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך תוצרת sapphire - Radeon x1900GT 256MB שבצורה מוזרה קורס שאני משחק משחקים תוך כדי המשחק: need for speed-undercover, fifa/nba09 ... בכל המשחקים הכרטיס נמצא בהגדרות מעל למינימום ויש לי מעבד e6600 ו-2 ג'יגה זיכרון וכל מה שצריך מעל למינימום חומרה הנדרש. הכרטיס נמצא אצלי כשנתיים וחודש ואני לא יודע אם זה קשור אבל יש עליו אבק ויש עליו מאין איקס מברזל (אולי מקום שצריך להיות בו מאוורר כי חשבתי שזה בא עם מאוורר ואצלי אין) והבעיות התחילו כבר לפני שנה במשחק just cause. מה אפשר לעשות? יש אחריות 3 שנים אני חושב אז איפה משיגים שירות?
-
- 5 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום ! אנא עיזרו לי להתגבר על הבעיה ! קניתי מחשב חדש ואני מאוכזב עד השמיים זה המפרט מעבד quad core q6600 עם המאוורר הענק של אינטל השחור לוא אם asus p5k עם צינור קירור שלא נראה לי משפיע מארז סטנדרטי רגיל+ מאוורר בצד המכסה RAM 4g ddr2 800MHZ dual channrl team חברה ועכשיו התקנתי XP SP2 באנגלית דיסק מקורי עם דרייברים מהדיסק של הלוח אם כל הדרייברים עובדים אבל אלו הבעיות: המחשב נתקע אם משתמשים ב"הרבה" דברים כלומר בדיקת אנטיוירוס וגלישה בFIREFOX מה שהסלרון האיטי שלי גובר עליו בקלות לפעמים כשהמחשב נתקע אני לוחץ RESET ואז הוא עולה מחדש וכשבא הקטע של הלוגו של WINDOWS XP אני רואה את הלוגו חשוך כזה והWIN לא נטען. כאשר לוחצים ריסט עוד פעם לפעמים עולה טוב ולפעמים נתקע כמה פעמים הוא עלה…
-
- 5 תגובות
- 772 צפיות
-
-
יש לי נייד של FUJITSU SIEMENS ויש לו שניי כוננים קשיחים של 80 GIG SCSI ההתקנה של XP לא מזהה אותם ובגלל זה עוצרת, אין לנייד כונן דיסקטים אלה רק DVDRW. חיפשתי בדיסקים שבאו עם הנייד יש שם רק דיסק RECOVERY שממחזר חלונות FAMILY בצרפתית שאגב כרגע מותקנת אצלי על C . אתם מכירים אולי איזו דרך אולי להפעיל את הכונן הקשיח בדוס ככה שאפשר יהיה להתקין את XP ?
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
ואם אפשרי גם תוכנה שאיתה אני אתפעל את המצלמה.. תודה מראש, חברים.
-
- 5 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
לפני חודש קניתי מחשב חדש ב KSP כרטיס מסך Sapphire Radeon HD 7970 OC BOOST 3GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E שמחובר לכרטיס מסך בודד יש ריבועים קטנים כחולים על כל המסך ניסיתי להחליף מסך וזה אותה בעיה מה שמוזר זה שאני מחבר 2 מסכים במקביל הריבועים נעלמים אני מניח שזה בעיה של הכרטיס אשמח לעזרה מקצועים יותר תודה
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
היי חברים שאני פותח את המחשב לאחר שהלוגו של דל מופיע יש מסך כחול ויש הודעת שגיאה שחסר קובץ הקוד תקלה הוא: 0xc0000034 (השגיאה הזאת קרתה לי לדעתי אחרי שמחקתי המון תוכנות מהמחשב (לא תוכונות מערכת בוודאות) מחיפוש הקוד תקלה באינטרנט הגעתי לקישור הזה בתוצאה השניה: https://www.laptopmag.com/articles/fix-0xc0000034-error-windows-10 (המחשב בתמונות שם דומה לשלי) עכשיו הכל בסדר עד שהמדריך מגיעה לשורת הפקודה שם אני לא מבין כלום אין לי שום צורך בקבצים במחשב יש לי גיבוי והשאלה שלי היא אם אני יעשה התקנה רגילה ללא תיקון זה גם יעזור? והאם ישאר לי הרשיון של וינדוס 10? יש לציין: המחשב הגיע עם וינדוס 8.1 ושודרג בזמנו ל10 המחשב …
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
בעייה רצינית בעכבר יש לי לאחרונה, הוא מדיי פעם גם בתלת מימד וגם בדו מימד מתחיל להשתגש, כלומר העקיבה איטית ומקוטעת, ולפעמים נתקעת לחלוטין, מה זה יכול להיות ? עזרה ?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מבקש עזרה בחיבור מארז לוח אם. במארז יש לי את החוטים הבאים: power sw -power led power led+ reset sw h.d.d. led בלח האם ש לי את החיבורים הבאים +PWR- -RES +HD- +MSG- +PW תודה- נסים
-
- 5 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמה ימים קניתי כרטיס נוסף של זכרון 128MB 133MHZ sdram כדי להאיץ מחשב ישן עם לוח אם עלום. המחשב מזהה רק 64MB במקום 128MB. הזכרון הוא של kingston, ובאמת כתוב עליו שהוא 128MB, אממה יש עליו פחות צ'יפים מבכרטיס זכרון השני שלי (אבל אני די בטוח, שזה לא אומר כלום לגבי הכרטיס הזה). מישהו מכיר בעיה כזאת?
-
- 5 תגובות
- 998 צפיות
-
-
יש לי מחשב בבית שפירקתי אותו כי רציתי לעשות איזה משהו,ועכשיו אני לא זוכר איך לחבר את זה חזרה נשארו לי רק החוטים הצבעונים הקטנים של הHD PWR,RESET,MSBB ואני לא יודע בדיוק לאן לחבר אותם זה אמור להיות ב FRONT PANEL איפשהו לא? הלוח אם הוא של אינטל אם דגם FW82801BA תודה רבה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
הייי . יש לי בעיה במחשב שאני לא מצליח לפתור .. המחשב שלי עושה ריסטים כל כמה שעות . מבחינת התחממות אין מה לדאוג ב סרק 28 מעלות במעבד , ובעומס מלא 42 מעלות . בדקתי את המערכת שלי עם התוכנות שלכם שהצעתם באתר , כולל את ההרד דסיק וכל החומרה , והכל יצא בסדר . נכנסתי לניהול מחשב וליומני שגיאות , אבל אין לי מושג מה כל הקודים האלה שמה . עשיתי לפני חודש בדיקת MEMTEST הוא הראה לי בעיה בזכרון , אבל לפני שבוע הרצתי עוד בדיקה ולא הראה לי שום טעות . מבחינת קירור למארז יש לי מספיק אפילו בניתי FANBUS . אני חייב עזרה לפתור את הדבר המעצבן הזה והלא נסבל ... יש לי את המפרט של המחשב באתר .
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם צריך בבקשה עזרה מאיפו אני משיג דיסק שחזור מערכת של מחשב נייד סוני דגם VGN-N320E תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה התקנתי ווינדוס XP ושחכתי ליצור מחציות אז נעלצתי ליצור כונן נוסף (מחיצה) דרך הבוט שמדליקים תמחשב.. ובטעות יצרתי כונן והתקנתי שוב עליו XP אז ככה שיש לי שתי ווינדוסים בשני כוננים: C E כיצד אני מוחק תווינדוס מכונן E ומשאיר בכונן C בצורה נכונה...
-
- 5 תגובות
- 724 צפיות
-
-
בבקשה תסתכלו על המפרט הזה: http://planet.nana.co.il/alexrent/p/HcK/cpuz.htm ותגידו לי אם אתם רואים סיבה לכך שהוא יעבוד כמו צב. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 825 צפיות
-


