עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by WaRez.,

    אוקיי החזרתי את המחשב מהתקנת הBT, עכשיו אני בא מחבר את השקע של החשמל למחשב, ופתאום קצר בבית. [ בגלל המחשב ] עכשיו אני מוציא, מחכה דקה, מכניס, המחשב פועל. שיחקתי כמה משחקים, פתאום המסך התחיל להשתגע,צורות מוזרות וכו'. כיביתי את המחשב, הדלקתי אחרי דקה, פעל, שיחקתי ואז בום, נכבה המחשב. אני מנסה להדליק ואי אפשר, לוחצים על הכפתור ואין תגובה. אחרכך ניתקתי, חיכיתי דקה, חיברתי וניסיתי להדליק, הוא נדלק לשניה ונכבה. שוב לא מגיב. ספק- ANTEC 400W, אמור ליהיות ספק מאוד איכותי. עכשיו אין לי בעיה, יש לי אחריות, אני מקבל חדש.. אני רק רוצה לדעת עם הוא נשרף, או איך אני ידע שהוא נשרף בלי לחבר אותו למחשב אחר ^^ תודה.

    • 6 תגובות
    • 665 צפיות
  2. Started by BrAvE_HeArT,

    טוב אז ככה, יש לי בעיה עם המתח של ה-3.3V בלוח האם ואני לא יודע מה לעשות יש לי לוח אם של ASUS P4T533-C ספק כוח 400W שבא עם המארז של simbadda C650 ומעבד של Intel Northwood 2.0Ghz הוספתי תמונה של הבעיה, אין לי מושג לאיזה נזק זה גורם ולמה זה ככה זקוק לעזרה קשות :-[ הינה התמונה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות
  3. Started by Kobi Pito,

    שלום לכולם, יש לי לפטופ די חדש של חברת HP ניסיתי לפרמט אותו דרך הריקוברי כי איתחול למערכת ההפעלה הוא לא נתן לי לעשות. בסוף הריקוברי נתן לי הודעת שגיאה והמחשב ביצע הפעלה מחדש. מאז המחשב לא מזהה את ההרד דיסק. ניסיתי להתקין ווינדוס דרך דיסק און קי וההתקנה לא מזהה את הכונן קשיח., מצרף תמונה להמחשה. מה ניתן לעשות?

  4. Started by autogun,

    שלום לכולם! ברשותי כרטיס מסך Sapphire Radeon 9500Pro. לאחרונה שמתי לב שהמאורר שעל גבי הכרטיס הפסיק לעובד והחלטתי לפרק את הכרטיס ולעשות לו ניקוי יסודי שכלל שאיבת אבק ושימון קטן וכו' בפירוק הראשוני באמת היה אפשר להרגיש\ליראות שמשהו מונע מהמאורר להסתובב... אחרי הניקוי היסודי הוא מסתובב הרבה יותר טוב (כמעט בחופשיות הייתי אומר) אך כאשר אני מחבר אותו חזרה הוא לא עובד. ברגע זה המחשב עובד - בלי שהמאורר יעבוד על גבי הכרטיס מסך מה שלא כל כך בריא אני משאר.. לשאלתי, איך אפשר לבדוק עם הוא בכלל עובד ולא נהרס סופית? כמו כן הייתי רוצה המלצה למאורר \ קולר חדש. בתודה מראש לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 802 צפיות
  5. לכן לא ניתן להיכנס לסיוס של המחשב להגדיר הגדרות אין אפשרות לחבר מקלדת ps לא קיים חיבור כזה על הלוח איך ניתן להיכנס לביוס ללא עכבר או מיקלדת

  6. Started by pssheba,

    שלום, נתקעתי עם כונן ה System שלי (Drive C) שהתמלא והמחשב שלי משותק. רציתי להרחיב את מחיצת (Partition) C. נכנסתי ל Disk Management וקיבלתי את מפת הדיסק כמוצג בתמונה הרצ"ב. מימין ל C קיים שטח בעל 350 Mg ללא שם Volume, עם הכיתוב: Healthy Recovery Partition. רציתי לצרפו ל C ומתפריט מקש ימין על C אני מקבל אך ורק את האפשרות Shrink Volume. ניסיתי למחוק את ה Volume מימין ל C אך מתפריט מקש ימין על על המחיצה חסרת השם המוצבת מימין ל C אני מקבל רק את האפשרות Help. ב Help הופניתי לאתר של Microsopft ושם יעצו לי לבחור מתפריט מקש ימין ב Computer Management על Computer Management לבחור את האפשרןת: Run as Administrator. האפשרות הזו איננה קיימת אצלי בתפריט מקש ימי…

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by yarivot26,

    חבר שלי קנה כונן SATA של WD. הוא רוצה להגדיר אותו ככונן ראשי (שעליו יישב הווינדוס) אבל שאני נכנס למסך הכחול של ההתקנה הוא לא מזהה את הכונן ומביא שגיאה (בBIOS אני רואה את הכונן) יש לו לוח אם ASUS P4S800D. עזרה?

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות
  8. Started by kostiya,

    יש לי כרטיס מסך ATI RADEON HD 2600 PRO. על המחשב מותקנת הגירסה האחרונה של הדרייברים (7.11) על וינדוס XP. כשאני מנסה להפעיל את ה S-VIDEO גם דרך ההגדרות במאפייני התצוגה וגם דרך ATI CATALYST CONTROL CENTER הוא מופעל ואז ישר נכבה. מה אני צריך לעשות כדי להפעיל אותו?

    • 6 תגובות
    • 688 צפיות
  9. Started by nimrodh,

    מקווה שאני מתייעץ בפורום הנכון כרגע אני ממדבר מחו"ל הזמנתי קיט של 512X2 RAM, אני יודע לחבר את זה במקום של הסטיקים על הלוח עצמו, השאלה שלי אם אחרי ההתקנה הפיזית ישר המחשב יזהה שיש לו 1024MB ולא שני קיטים של 256MB או שאני צריך לעשות משהו? אם כן, מה?! ???

    • 6 תגובות
    • 894 צפיות
  10. שלום חברים , אם אני קונה עכשיו מחשב חדש וכל החומר שלי בהארדיסק הישן ( IDE ) אני יוכל לחבר אותו אחר כך למחשב בלי בעיה? עם ההארדיסק החדש ? של הסאטה? כל החומר שלי בD בישן C פשוט אני יכול לפרמט נכון?

    • 6 תגובות
    • 650 צפיות
  11. Started by Shay0600,

    המחשב עושה 2 צפצופים מציג לי על המסך error 0175:bad crc1, stop post task מה הבעיה? מחשב נייד מסידרת טינקפד של IBM

    • 6 תגובות
    • 688 צפיות
  12. בוקר טוב חברה כבר תקופה ארוכה שיש לי בעיה של מסכים כחולים ברגע שאני מכבה/מדליק את המחשב לא עולה הווינדוס אלה מסך כחול עם שגיאות דברתי פה בפורום ואמרו לי לעדכן דרייברים לעשות סריקת וירוסים להחליף אנטי וירוס כל אלה לא עזרו והבעיה לא עוזבת אותי אחרי המסך הכחול אני פשוט עושה ריסט והמחשב עולה לחלונות והווינדוס מעלה לי חלון עם פיתרון אפשרי לבעיה: לפי מה שהוא אומר זה בדיוק מה שעשיתי בעבר ואין לי מושג פשוט איך אני פותר את זה... מי שיכול לעזור אני אשמח תודה וחג שמח

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  13. Started by Ran21,

    שלום, יש לי בעיה כשאני מדליק את המחשב מתחיל להידלק המחשב ואז לאחר כמה שניות הוא נכבה ונדלק שוב.. ושוב לאחר כמה שניות נכבה ואז שוב נדלק! מישהו יודע מה זה אולי? ספק כח? תודה

  14. עם החיבור SATA צריך דרייברים מיוחדים כדי שיפעל? עם לא אז מה יכולה להיות הבעיה? זה מגיע העלעת ההרדיסק (כלום לא מותקן) ואז מבקש דרייברים של SATA. עם זה הגיוני שיש התנגשות בין ה SATA ל PATA?

    • 6 תגובות
    • 924 צפיות
  15. יש לי שני הארד דיסקים אחד ל-backup ואחד שמותקן עליו הכל. את ההארד דיסק שעליו מותקן ה- windows המחשב מתקשה לזהות... לפעמים הוא לא מזהה ובדרך כלל שהוא עולה יש את הסימן הקטן בצד ליד השעון שאומר safely remove hardware... מה לעשות??

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  16. שלום רב! ברשותי לוח אם ABIT NF7S וברשותי 2 הרד דיסקים - HD 1- IDE WD 80GB ואחד הוא IBM 80 GB SATA כשאני רוצה להתקין XP PRO SP2 אני לא מצליח להתקין על ההרד דיסק ה-SATA כיוון שהוא לא מזהה אותו בעת ההקנהתאבל ה-BIOS כן מזהה אותו. מה עליי לעשות? תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 703 צפיות
  17. Started by tg_Atom,

    שלום, המחשב שברשותי מתכבה לבד בזמן שהוא טוען את הWINDOWS או לפעמים גם לפני וגם אחרי העניין הוא שהוא לא עושה ריסטרט הוא פשוט מתכבה לגמרי כאילו יש איזה קצר או משהו כזה, החלפתי לו ספק לספק חדש וניתקתי לו את כל המחברים החשמליים חוץ מהלוח אם, אבל הוא עדיין מתכבה כמה שניות אחרי שהוא נדלק. בחיים שלי לא קרה לי שמחשב התכבה לגמרי לבד בדרך כלל אם יש בעיה בחומרה הוא עושה ריסטרט או שהלוח אם לא נדלק, מה יכולה להיות הבעיה? והאם הבעיה יכולה להיגרם עם על ידי תקלה בכפתור ההדלקה? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Michael999,

    אני מקבל מסך כחול כל פעם שאני משנה להפעיל משחק לא משנה האם המשחק כבד או לא המפרט E6600 ASUS P5B 8600GTS 2GB 800MHZ של OCZ 550WATT CHIEFTEC תמונה: http://www.siz.co.il/up.php?file=y1mmjgykmzzm.jpg מה הבעיה? התופעה לא מתרחשת בישומים כמו סרטים ואינטרנט. תודה.

    • 6 תגובות
    • 976 צפיות
  19. Started by eyals,

    שלום רב יש לי בעיה קטנה, כל פעם שהעכבר זז הוא גורם לרעש. בדר"כ ע"י דפיקות עליו (חזקות) או הפעלת כוח אחר הרעש מפסיק, אבל ברור כי זהו לא פתרון לטווח ארוך. יש למישהו רעיון לפתרון?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. אז ככה: יש לי מחשב גיימינג של פעם, עם קירור מים למעבד וגם לכרטיס מסך יעודי 260, לוח אם P5NT DELUXE, ספק TAGAN 1300. יש לי גם חבר עם קארמה אנטיטכנולוגית ופעם אחת, ברגע של היסח דעת, הוא רק נגע במחשב, הכל השתבש. הלכה הכניסת LAN בלוח אם, נשרפה היציאת רשת בסוויטצ' והמחשב נכבה וכל ניסיון להדליק אותו נגמר בצפצופים מוזרים. מדי פעם הוא עלה, אפילו תפקד כמה ימים, עד רסטרט או התקנה כלשהי. עד שהגעתי לאי תגובה טוטאלית, יענו מסך שחור. וזהו. פירקתי את כרטיס מסך, ניקיתי הכל, החלפתי צנרת, החלפתי קירור מעבד, החלפתי אפילו כרטיס מסך למשהו בסיסי, רק לבדוק שמשהו עובד. אבל לא. החשש שלי היה (אחרי שניסיתי הכל) שזה הספק. פתחתי אותו ותוך שנייה ראיתי קבלים מנופחים (קבלי כניסה של 1200 uF) . החלפתי ס…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ccc,

    שמעו יש לי בעייה, לא שומעים ברמקול ימין\אוזניית ימין או כל דבר אחר... הרמקול לא הרוס.. כי חיברתי רמקולים אחרים וגם אוזניות ושומעים רק בשמאל, ניסיתי להתקין שוב דרייברים ללוח ניסיתי גרסא שונה אבל לא הולך... למה אין קול ברמקול ימין?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. המשחק הוא: championship manager 97/98. המשחק יצא בשנת 97', והוא עובד על ממשק דוסי. (DOS) יש לי WIN 2000 SERVER. P 1.7 כרטיס מסך מפגר בקושי מזוהה של IBM, 32 MB. (6548 ) I שאני מנסה להריץ את המשחק הוא רושם לי כך: No VESA driver found. חיפשתי קצת לגבי הנושא באינטרנט ואפילו הורדתי איזה קובץ VESA מזדיין. אבל זה לא ממש עזר לי. אני מקווה שמישהו מבין על מה אני מדבר ויכול לעזור. בתודה מראש לכל העוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. יש לי חיבור אוזניות/מיקרופון בפאנל הקדמי של המארז (איפה שנימצא החיבור יו אס בי) ורציתי לדעת אם אני יכול לחבר אותם לכרטיס קול שלי במקום ללוח אם (כי אין לי חיבור כזה בלוח) יש לי כרטיס קול אוודיג'י הראשון וכן אני יודע שמגיע לי פאנל עם האוודיג'י שכבר הדברים האלה נמצאים בו, אבל חבל שההתקן הזה בפאנל הקדמי לא יעבוד... יש למישהו מושג? או אולי בערך או שנידמה לכם שאפשר לשלב את זה איכשהו עם הכרטיס קול?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by shaycu,

    אני לא מצליח לעלות על הבעיה קניתי 320GB של WD עם חיבור SATA II והוינדואוס רואה רק 131GB למרות שהתקנתי SP2 אגב בביוס אני רואה שהכונן הוא 320 אז זה אומר שיש בעיה רק בוימואוס אשמח אם תוכלו לעזור לי תודה.

    • 6 תגובות
    • 678 צפיות
  25. Started by makronn,

    :-\ יש לי בעיה במשחק gta3 הוא רץ בצורה נורא איטית וצולעת אבל הסאונד רציף ורגיל יש לי כרטיס g-force2mx200 ן-directx8.1 איך פותרים את הבעיה? ???

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים