עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. יש סיכוי שבגלל הרכבה לא נכונה של ספק כוח ייגרם נזק לרכיבים במחשב? מדובר בספק 475W של HEC. ו-הרכבה לא נכונה של כרטיס מסך(במקרה שלי ג'יפורס 6600GT) יכולה לפגוע בו? צריך לעשות דברים מיוחדים, כמו חיבור מיוחד לספק, או ללוח אם....? תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 779 צפיות
  2. Started by 10GaZ,

    המפרט של המחשב: E2140 MSI 945GCM5-F Kingstone 2GB (1GB x 2) 667mhz WD 250GB 16mb AAKS Gigabyte 8600GT HD (Fanless - Passive Cooling) אני מכניס את דיסק ההתקנה של הXP, הוא מתחיל בהעברה של הדרייברים באופן אוטומטי, ואז עם סיום השלב הזה, המחשב מראה מסך כחול. כיביתי את המחשב לגמרי, הוצאתי את הכרטיס מסך, טענתי הגדרות ביוס מחדש, אבל הבעיה לא נפתרה. יש למישהו פתרון? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  3. ב- CONTROL PANNEL>PROPERTIES>DEVICE MANAGER>SOUND לא מסומן כלום.

    • 6 תגובות
    • 2.9k צפיות
  4. Started by stingeR-,

    כפי שכבר נאמר על המחשב הישן שלי ומה שקרה לו(לאלו שקראו את התארד) עוד פעם בעיה צצה אחרי 3 ימים של עבודה רציפה עכשיו עשיתי ריסטרט למחשב ופתאום הוא מראה לי לפני שבכלל הוא מראה לי את הדבר הזה שטוען את WINXPPRO הוא כותב לי "file is missing : c:/windows/system32/config/system" ואז הוא אומר לעשות ריפייר... אבל שאני לוחץ על ריפייר הוא שואל אותי איזה התקנה לתקן והוא לא מזהה בכלל התקנה של וינדוס וגם הsafe mode לא עובד... וכבר נימאס לי להתקין את הוינדוס מחדש כל יומיים! אנשים... אני חושב שזה משהו בקינפוג של הביוס... זה ביוס של MSI award "plug and play" נסו לעזור לי ככל יכולתכם... לדעתי זה הזיכרון שגורם לכל הבעיות(הקינפוג שלו בביוס) ואני לא מתמצא בזה ממש(בקינפוג של הSDRAM) מישה…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by zabal12,

    מעבד intel core 2 duo e4500 לוח אם asus p5gc-mx זכרונות 2 סטיקים של 1 גיגה 1333 מגה הרץ לא מציג כלום עם כרטיס מסך חיצוני או פנימי. המחשב נדלק אבל לא מציג כלום (רואים מסך שחור)ניתקתי את כל הרכביבם עדיין ללא שינוי . יש רעיונות ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. אוקי התחיל החורף ושמתי לב שהמחשב באמצע החיים בום עושה ריסט לא יודע מאיפה זה בא אחרי זה עובד כמה שעות ועוד פעם ריסט ואז שמתי לב כשה המזגן דולק אז זה קורה לו עשיתי ניסוי ובם זאת הבעיה אבל השאלה ממזה זה נובע למה????

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  7. כן , לא נעים להודות , אבל שרפתי את הלוח, האם החנות ממנה קיניתי החלקים תצא לקראתי ? ובכלל מה מכסה האחריות , אם בכלל ? אף פעם לא הזדקקתי לאחריות , אז אין לי מושג מה ניתן לעשות במקרים כאלו.

    • 6 תגובות
    • 726 צפיות
  8. Started by SweeT_EviL,

    בלי שום סיבה מיוחדת העכבר נכבה ונדלק לעיתים תכופות באמצע משחק בCS(בזמן האחרון לא יצא לי לשחק בעוד משהו), עכשיו זה קרה גם כמה פעמים בוינדוס עצמו.. מה נראה לכם הבעיה? MX518

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by tomerbs,

    לפני שבוע שרפתי בטעות את הספק ומאז ששמתי ספק חדש המחשב נכבה יוצא ממשחקים ומתנהג מוזר, כנראה שאחד מרכיבי החומרה ניזוק. יש לי כמה שאלות 1. האם ההגדרה של מצב בטוח בביוס מורידה מהביצועים של המחשב, האם יש הבדל בין מצב בטוח למצב אופטימלי? 2. האם יש איזה דרך שאני אוכל לבדוק את הרכיבים של המחשב? כל אחד בנפרד כמובן על מנת לזהות את מקור הבעיה ולתקנה אם אפשר, או שיש איזו תוכנה שתבצע לי את הבדיקה? בבקשה תעזרו דחוף. המפרט שלי הוא כזה: Amd Athlon XP 2400 Gigabyte KT400 AGPX8 512 Muskin Western Digital 80G Cd-Rom Asus x52 Cd Writer Hp 9100 Leadtek Geforce 4 Ti4200 AGPX8 Computer Temp 32-49 והדגם של הספק הוא: VORSICHTI 450

  10. שלום יש לי תקלה חדשה ומעניינת במחשב של אחי הקטן ולפני שאני רץ ומנסה לפרמט והכל אני מעוניין לבדוק דרכים אחרות לפתרון הבעיה התקלה היא כזאת שהמחשב עושה לעצמו ריסט כל הפעלה ולא מגיע לשלב הווינדוס למעשה בגלל שלא הייתה עליה של הווינודס הוא כל פעם שם אותך במצב של בחירת מצב העליה ולא משנה מה בוחרים עם רגיל שחזור אחרון או מצב בטוח הוא עושה שוב ריסט וזורק אותך למעגל הזה שלא נגמר אשמח לשמוע הצעות רעיונות, אם מישהו מכיר דרך פתרון לבעיה

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  11. אני ככה כל היום וזה מתחיל להוציא אותי מדעתי. העכבר הוא ישן מאוד עכבר אופטי חוטי של מיקרוסופט אחד מהראשונים כבר כמה שנים טובות אצלי ומספק העבודה כמו שצריך, יכול להיות מצב כזה שכל פעם ההתקן USB לא מזהה אותו, ואז מזהה שוב? ד"א החלטתי להתחדש, אבקש המלצה לעבכר חדש לא ממש גיימר חוטי+ שיחזיק עוד כמה שנים טובות מעמד(אוהב להתרגל לדברים )

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by דנינו,

    אנשים יש לי בעיה חמורה שאני סוחב כבר חודש ונמאס לי.. הכל התחיל איזה יום שישבתי על המחשב ופתאום הוא ניהיה קפוא. הפעלתי מחדש והוא לא עלה יותר. היה לי ג'יפורס 4 וכנראה שהכרטיס מת. החלפתי לכרטיס חדש ג'יפורס 5 5200 עם 256 זיכרון והמחשב עלה. רק שהתחילה בעיה שאני לא יכול לראות סרטים רגיל. יש איטיות ותקיעות כאלה.הדיבור לא תואם לשפתיים.וזה קורה גם באתרי אינטרנט שאני רואה מבזקי ספורט אונלין. התקנתי מדיה פליר מחדש התקנתי מלא קודקדים מחדש.התקנתי דריבירים מחדש והבעיה לא נפתרה. אתמול פירמטתי ת'מחשב וחשבתי שהבעיה נפתרה אבל גם זה לא עזר. הבעיה עדין קיימת והמחשב גם מכבה לפעמים את עצמו לבד ומדליק מחדש. בנוסף כל פעם שאני מפעיל יש רעש כזה של (כמו שמכניסים משהו ל-USB ויש צליל מיוחד כזה)אז המח…

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  13. אהלן אנשים קניתי לוח ,מעבד,ספק כח ,וזכרון הרכבתי אותם למארז הישן שלי יחד עם הדיסק הקשיח וכו חיברתי הכל , אבל שאני לוחץ על כתור ההפעלה המחשב לא נדלק , נדלקת רק נורה קטנה אבל שום מאוורר או משהו בסגנון לא עובד יש עצות? מה יכול לגרום למחשב לא להידלק? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 744 צפיות
  14. Started by sdusdus,

    שלום לכולם בימים האחרונים מופיע לי מסך כחול 0XC4 לפעמים כל כמה שעות ולפעמים יש על הפעלת המחשב מחיפוש קצר באינטרנט גיליתי שמדובר בבאג בנורטון ולי אין בכלל נורטון! כל ניסיון למצוא סיבה אחרת לבעיה עלה בתוהו. DUMP: http://f2h.nana10.co.il/jxdcex2sq3tn

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  15. שלום רב, מדובר במחשב שולחני ישן. העכבר מחובר למחשב דרך יציאת PS/2, לא USB. כאשר העכבר מחובר למחשב, המחשב מסרב לעבור למצב שינה. כאשר אני מנתק את העכבר, המחשב עובר למצב שינה ללא שום בעיה. חשוב להדגיש שלא ניראה שהסמן של העכבר זז מעצמו, אך כניראה משום מה המחשב חושב שהעכבר בתנועה. מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה? תודה !

  16. Started by KRS1,

    ברשותי סידירום 52 Aopen , במהלך משחקים שאני משחק מהסידי אני מרגיש מדי פעם תקיעות קטנות במשחק עקב טעינה של הסידירום, גם בצריבה מהסידי לדיסק אני רואה שיש תקיעות והצורב "מחכה" לסידירום... מישהו יודע אולי איך לסדר את הבעייה? ביצועי הסידירום

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלום לכולם , לפעמים אני נתקל בתקלות מחשב שלא בהכרח נובעות ממערכת ההפעלה (כמו ריסטים וכיבוי) , אלא יותר בכיוון של חומרה . יש דרך כמובן לאתר דרך פירוק החלקים גדי לדעת מה גורם לתקלה אך שאלתיהיא האם יש תוכנות כמו MEMTEST לזיכרון שיכולות לעזור למציאת מקור התקלה ? כמו תקלה בלוח או במעבד או בספק כח ? בהרבה מקרים אין לוח\זיכרון וכו' להחליף כדי לבדוק מהיכן התקלה .. תודה לעוזרים .

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Evilized,

    שלום יש לי כרטיס מסך HD4850 ומסך 22 אינץ ובזמן סרטים או משחיקם יש לי קווים כאלה מעצבנים יש לי תדרייברים הכי מעודכנים אבל אולי אני צריך להוריד או לסמן משהו באפשרויות ואני לא מבין בזה כל כך יש למשהו פתרון. ניסיתי גם עם התוכנה D3DOverrider וזה לא עובד.

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  19. Started by ORrrr,

    קיבלתי אזהרה כאת בסנדרה.. מה זה בדיוק אומר?

    • 6 תגובות
    • 983 צפיות
  20. Started by _dudi_,

    היי לכולם אתם יכולים להגיד לי איך מוחקים את win XP אני רוצה לפרמט את המחשב. :AR15: וגם יש לי עוד שאלה אם אני רוצה להרכיב כרטיס במחשב איך אני יכול להמנע מחשמל סטטי ולפרוק את החשמל מגופי ואז אני יוכל להרכיב את הכרטיס בלי חשמל סטטי ??? תשובות יתקבלו בברכה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by dor123,

    המחשב שלי בתקופה האחרונה ממש איטי. לוקח לו זמן רב מאוד להריץ תוכנות ומשחקים כמו Doomsday Engine, וגם כאשר אני מפעיל את מאחה הדיסק, לוקח לו שעות לנתח את הכוננים. מה הסיבה לכך? (מפרט בצד)

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by GUY550,

    היי, מקווה שהגעתי לפורום הנכון קרה פתאום שיוטיוב נראה אצלי כמו בתמונה גם אי אפשר להפעיל אף סרטון וזה אצלי רק בכרום, על כל דפדפן אחר עובד רגיל מחקתי היסטוריה ונתוני גלישה אבל זה לא עוזר, מי שיכול לעזור לי תודה ענקית

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by kbahar,

    יש לי בעיה המחשב נדלק אך המסך שחור אין ספירת זיכרון ונורת ה HDD נדלקת באופן קבוע

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  24. Started by rubiliani,

    שלום, יש לי בעיה רצינית, בבקשה תעזרו לי! כשאני מנסה להדליק את המחשב הוא כאילו נדלק לשניה, המאווררים זזים לשניה ואז ומפסיקים וזהו.. שום דבר לא עולה. החלפתי ספק וזה אל עוזר.. מה יכולה להיות הבעיה? הלך הלוח אם??

    • 6 תגובות
    • 961 צפיות
  25. Started by daniel86,

    לא יודע אם זה הפורום הנכון, חשבתי על זה, יכול להיות שאלה מפגרת...אבל בכל זאת אשאל במחשב נייד, איך המסך מעבד את המידע מהמחשב ומציג אותו על המסך, לדוגמת מערכת ההפעלה, או המצלמה לצורך העניין...הרי ממה שאני מסתכל המסך לא מחובר בסוג של מוליך או כבל או בעצם בשום צורה למחשב עצמו. אז איך זה קורה? הרי יש גם מחשבים שהמסך מתנתק מהם...קיצר הבנתם את השאלה תודה

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים