עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by TapUdi,

    יש לי מחשב AMD 950 עם 512 RAM לוח של אסוס A7V וכטיס מסך g4 Ti 4400 למרות שזה לא עקרוני לבעיה נראה לי המחשב בעיקרון עובד מצוין הוא מריץ לי משחקים כבדים בחלקות כמו מאטריקס ג'יטאיי החדש והכל ממש חלק הבעיה היא שאני מריץ נגיד 5 חלונות של אקספלורר(מה שפעם יכלתי לעשות בשקט) המחשב נכנס למין עצירה כזו חושב ונתקע וזה לא רק אקספלורר זה גם 5 הודעות איסיקיו או 5 חלונות FlashFXP זה פשוט שיש מספר דיי גדול של תוכנות שפועלות ברקע העניין הוא שפעם זה לא היה קורא אני חושב לפרמט מה שאני יעשה בקרוב אבל רציתי לדעת אם יש איזשהו רעיון נוסף? הרצתי את ה- Norton Disk Doctor ו- Win DOctor ניסיתי סייף מוד ניסיתי להוציא את הזכרונות ולחבר מחדש התקנתי ווינדווס מחדש בלי פירמוט והכל עדיין אותו דבר אגב מד…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שבת שלום חברים ! המחשב שלי חזר מתיקון במעבדה והחליפו לי את הכונן הקשיח,פירמטתי אותו,התקנתי דרייברים ללוח אם למעבד ולווינדוס 7. עשיתי טעות שלא יצרתי מחיצות כבר בהתקנת הווינדוס אבל הבנתי שאפשר ליצור מחיצות גם אחרי ההתקנה,אחרי עדכון כל הדרייברים,נכנסתי ליוטיוב ומצאתי את זה : יש לי כונן בגודל של טרה אחד,אבל כשאני בא לפצל את C לגודל של 50 ג'יגה ואת D ל 900 ג'יגה ,הוא כבר אומר ש C תפוס ע"י יותר מ 450 ג'יגה ,איך זה יכול להיות ? מה הטעות שלי? מה לא הבנתי ? מיותר לציין שכבר בדקתי במחשב שיש לי כונן של טרה אחד,והוא מלא רק במערכת הפעלה ועוד כמה תוכנות קטנות שסה"כ תופסות 30 ג'יגה מכל הדיסק,אודה מאוד לעזרה,תודה !

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. יש לי בעיה שחוזרת על עצמה בכל פעם שהמחשב קצת מתאמץ. כששאני מפעיל משחק כלשהו או משהו קצת כבד המחשב מאתחל את עצמו תוך כמה דקות לאחר האתחול הוא לפעמים לא מדליק את המסך (מופיע NO SIGNAL). יש לי מעבד dual core 2.8 עם לוח asus p5ld2 1024 מגה זכרון וכרטיס מסך asus EN6200. הטמפ' (לאחר האתחול מחדש) הן - מעבד 58 מעלות, לוח 37 מעלות כ. מסך 78 מעלות דיסק קשיח 22 מעלות. החלפתי לוח והבעיה לא נפתרה. תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 912 צפיות
  4. Started by mMmSaK,

    שלום לכל מי שנכנס (: לאחרונה הצלחתי להשיג רסיבר של 5.1 של מיקרולב. לי כבר היו רמקולים 2.1 שלהם והצלחתי להשיג עוד רמקולים (יש לציין שהם גם של מיקרולב) וכל פעם שהרסיבר דלוק יש רעשי רקע מוזרים לא משנה נגיד גם אם אני מנמיך הרעשים הסטטים האלה נמשכים. יש פה שילוב של רמקולים M 700 2.1 ו X-23 5.1. גם הרמקולים המקוריים של הרסיבר משמיעים את הרעשים המעצבנים האלה.

  5. Started by maayan1234200,

    שלום רב המחשב שלי קופא מהיום הראשון שנקנה עבר 4 פעמים בדיקות מעבדה הרצות עומס זכרונות וכו והכל נמצא תקין כשאני מגיע הביתה ומחבר אותה פתאום הוא קופא . אין מסך כחול ואין התראה מוקדמת או משהו שיטתי הוא פשוט עוצר וקופא והדבר היחיד שניתן לעשות זה ריסט ניתן לעבוד עם המחשב שעה וניתן לעבוד איתו גם יומיים אבל פתאום הוא יפסיק לעבוד הרצתי בדיקת BLUESCREENVIEW וזה מה שיצא : ================================================== Dump File : 122811-19546-01.dmp Crash Time : 28/12/2011 21:49:44 Bug Check String : Bug Check Code : 0x00000124 Parameter 1 : 00000000`00000000 Parameter 2 : fffffa80`049938f8 Parameter 3 : 00000000`00000000 Parameter 4 : 00000000`00000000 …

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. בעת הדלקת המחשב המסך כותב GOING TO SLEEP ואז נכבה. הרכיבים שאני מניח שאינם תקינים: *זכרונות *HDD עשיתי בדיקה קצרה לזכרונות: הוצאתי את שניהם, וכל הפעלה הכנסתי זכרון אחד לבדוק אם הוא תקין יש לי 2 זכרונות של 256MB כל אחד. בשני הנסיונות המחשב לא הראה שום POST חוץ מ GOING TO SLEEP (לא קשור ל-POST). איך אני מבצע בדיקה ל-HDD והאם הבדיקה לזכרונות שלי הייתה מספיק טובה? ועוד משהו קטן שראיתי בדביק: . הפעלת המחשב במערך מינימלי בכדי לשלול בעיות חומרה מרכיבים לא הכרחיים (גם במקרים שהמערכת לא נדלקת וגם במקרים שהמערכת נדלקת אך לא פועלת כראוי): * חיבור אך ורק ספק כוח+לוח אם+מעבד+סטיק זיכרון בודד (אם יש לך יותר מאחד תחבר אחר כל פעם)+כ.מסך (במידה ואין מובנה בלוח) איך מחשב יעבוד בלי קשיח?

    • 7 תגובות
    • 767 צפיות
  7. אז ככה. את מחשבי קניתי לפני 3 שנים, עוד בתקופה שלא הייתי ער בענייני החומרה וקרה שקניתי אותו עם מארז וספק ג'נרי, ספק של Codegen 300W, אם אומר לכם משהו. בכל מקרה, עד לפני שבועיים לא היו בעיות מיוחדות, הספק החזיק את המחשב בגאווה. לפני שבועיים קניתי את הכרטיס מסך החדש שלי, X800GTO מרהיב שמחזיק עוד יציאת הספק בישבנו שמחייבת חיבור חשמל נוסף, ישירות מהספק. בנקודה הזאת התחלתי לדאוג. חיברתי את הכרטיס והוא עובד יופי. בדקתי את המתחים ואין קפיצות מוגזמות וכן אין התחממות מוגברת בתוך המחשב - אם יש קשר כלשהו. בסופ"ש האחרון קרה משהו שבאמת הדאיג אותי. בזמן צפיית סרט DVD, המחשב עשה לעצמו Restart. מוזר אמרתי, בטח לא משהו רציני. אני מפעיל מחדש את המחשב, ממשיך לצפות בסרט והפעם המחשב …

    • 7 תגובות
    • 965 צפיות
  8. Started by aviv512,

    שלום, יש לי שאלה קטנה בחיבור מארז ללוח אם, חיברתי את הכל , מה שנשאר לחבר זה שני חוטים (+,-) של power led , עכשיו לפי התרשים של הלוח אם יש 2 מקומות שאפשר לחבר , ליד הspeaker או ליד השאר החוטים-ה power switch ,hdd וכו'.. , מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 3.2k צפיות
  9. אני רואה אותו רק בביוס. אם אני הולך ל-DISK MANAGMENT אני רואה רק את ההארד דיסקים הישנים שלי. איך אני מוסיף אותו ? תודה.

    • 7 תגובות
    • 798 צפיות
  10. שלום לכולם, קיבלתי מאחי את המחשב שלו, והתקנתי בו WINDOWS 7 מחדש. בזמן הפעלת משחקים עם דרישות גרפיות המחשב נכנס לBLUE SCREEN - KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR. אשמח להכוונה ועזרה. ================================================== Dump File : 081713-27175-01.dmp Crash Time : 17/08/2013 22:58:33 Bug Check String : KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR Bug Check Code : 0x0000007a Parameter 1 : fffff6fc`40008a98 Parameter 2 : ffffffff`c000000e Parameter 3 : 00000000`21803860 Parameter 4 : fffff880`0115393c Caused By Driver : ataport.SYS Caused By Address : ataport.SYS+1e93c File Description : ATAPI Driver Extension Product Name : Microsoft® Win…

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אז ככה: בשבוע האחרון המחשב שלי התחיל לעשות בעיות עם הסאונד.. אני לא זוכר בדיוק מתי זה קרה אבל נראה לי שאחרי שלקחתי את הרמקולים שלי לבצפר ואז בבית חיברתי והבעיה התחילה(אני יודע שזה מוזר). אז הבעיה היא כזאת: זה כאילו שהמחשב משדר לי רק לרמקול אחד.. השמאלי(או הימני אם אני מחליף בהגדרות את המרכז) בWINAMP וMEDIA PLAYER הוא משמיע לי סאונד, אבל באינטרנט אין לי סאונד.. גם הICQ והMSN משמיעים, אבל נגיד במשחקים, כמו PRO EVOLUTIN SOCCER 9 אני לא שומע מוזיקת רקע או אפקטים, רק את השדרים. כאילו שחלק מהדברים המחשב משמיע וחלק לא.. באינטרנט שום דבר לא משמיע, לא יוטיוב ולא כלום. לקחתי רמקולים מבן דוד שלי וזה אותו דבר( כי שלי פשוט מאוד ישנים, חשבתי שזה בגלל זה). הורדתי סאונד פאץ' מהאתר של אסו…

    • 7 תגובות
    • 945 צפיות
  12. Started by The Ball,

    הורדתי קובץ DRIVER UPDATE של הכרטיס קול שלי והסיומת שלו זה LIB איך אני פותח אותו? מה אני עושה?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. זה מתחיל עכשיו לעשות בעיות - למשל ביכולת להתחבר ישירות לגוגל דרייב, שכבר לא נתמך יותר בווינדוס 10 מפאת גילו (10 שנים!), ורכיביו, הוא אפילו לא מאפשר התקנת windows health check… מה ממליצים לעשות - יש איך לעקוף את הבעיה/לשדרג או לקנות מחשב חדש? מפרט המחשב הוא: תודה מראש למסייעים!!!!!

  14. היי חבריה, קראתי כי קיים כרטיס לבדיקת לוח אם תקול,האם כדאי לרכוש? האם הוא אמין? תודה

    • 7 תגובות
    • 3.9k צפיות
  15. ???

    • 7 תגובות
    • 787 צפיות
  16. Started by ohad007,

    שלום ברשותי כונן קשיח 500 גיגה של סגייט ככל הנראה הוא לא תקין והמערכת הפעלה לא עובדת עליו ככה בפתאומיות זה קרה. חיברתי את הכונן עם מחבר יו אס בי חיצוני והמחשבים שחיברתי אותו אליהם מזהים אותו וכאילו טוענים את המידע אך לקראת הסוף זה נתקע והמסך של המחשב שלי נתקע ללא תגובה. יש דרך איכשהו לנסות להכנס לכונן ולהוציא חומרים?

    • 7 תגובות
    • 3.8k צפיות
  17. Started by mzn,

    שלום כיום יש לי מזגן, מחשב נייד ומסך חיצוני מחוברים למפצל אחד. מדי פעם, המזגן לוקח פיק של חשמל מסוים, והמסך החיצוני נכבה ל3 שניות בערך. הבנתי שזה נורמלי ולא בעייתי. כעת, אני רוצה לחבר למפצל הזה את השילוב הבא - מחשב נייח עם ספק 650W, מזגן, ו-3 מסכים חיצונים של 24' בערך. האם כל אלו מחוברים למפצל אחד זה מסוכן? המזגן עצמו הוא של טורנדו והוא ממש פשוט, 1 או 1.25 כ"ס.

  18. Started by berner,

    חבריה שלום לאחרונה קרה לי שהמחשב איבד את זיהוי כונן ההפעלה שבו המערכת ההפעלה והיה נדרש לכנס לBIOS ולעדכן ולהפעיל מחדש יש לציין שהמחשב כל הזמן עובד וזה קרה במהלך הלילה שבבוקר ראיתי מסך שחור עם הודעת שגיעה שהבנתי מממנה שאין זיהוי לכונן אשמח לקבל הדרכה לתופעה מה לעשות SOS בברכה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אני לא יודע מה קורה למחשב שלי בימים האחרונים ??? הרבה פעמים כשאני משאיר אותו פתוח והולך לכמה שעות, אז כשאני חוזר אני רואה שהוא מכובה, כאשר נורת ה Power מהבהבת ואין לי אפשרות להדליק מחדש את המחשב. האפשרות היחידה היא להוציא את הכבל של החשמל מהמחשב ורק אז להדליק את המחשב וזה דבר שחוזר על עצמו כל הזמן! באמצע פעולה שלי במחשב וזה לא משנה מה הוא נפסק! מישהו יודע מה עלי לעשות, ומה בכלל מקור הבעיה?!

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by Lord_Northakh,

    שלום, יש לי בעיה עם המקלדת שלי, שהופיעה לפני כמה ימים משום מקום. תוך שאני מקליד פתאום אין תגובה למקשים (כלומר אף מקש לא משפיע ולא עובד, אך המחשב לא תקוע או משהו - השאר עובד רגיל). כאילו המקלדת פשוט נתקעת. בהתחלה עשיתי ריסט למחשב, וזה פתר, אולם הבעיה הופיעה שוב לאחר כמה דקות. אחרי שהתייאשתי מלעשות ריסטים כל כמה דקות, וראיתי שאין בעיה בחיבורים למחשב, ניסיתי להשתמש במקלדת הוירטואלית של הווינדוס ולראות אם דרכה אני אוכל להקליד. כשלחצי בה על מקשים גיליתי דבר מאוד מוזר - הקלדת תו באמצעותה "משחררת" את המקלדת האמיתית שלי. כלומר כל פעם שהמקלדת נתקעת אני פותח את המקלדת הוירטואלית, מקליד תו והיא משתחררת. הבעיה שזה כבר מציק לי כמה ימים, וקורה לי כל הזמן שבזמן הקלדת נתקעת המקלדת, וא…

    • 7 תגובות
    • 3.4k צפיות
  21. Started by Guy950,

    היי, בימים האחרונים המחשב האישי שלי סובל מאיטיות מתמדת וכשאני מפעיל את המחשב לוקח לו ממש כמה דקות לעלות, שזה להבדיל מבד"כ כשהוא עולה באופן מידי. אני לא מצליח לאתר את הבעיה, ובעת ההפעלה כשאני מנסה להפעיל את 'מנהל המשימות' כדי לראות מה קורה אז הכל מידית חוזר לעבוד כשורה. היום בדקתי כמה קבצים במחשב ומצאתי קובץ חדש שמצורף להודעה הזאת, מה זה יכול להיות? בנוסף, מה כדאי לבדוק? הרצתי סריקת אנטיוירוס וזה לא מוצא שום דבר. אשמח לרעיונות, גיא.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by elio1,

    עידכנתי את הביוס שלי ועשיתי לאחר מכן ריסט ופתאום לא מופיע לי כלום במסך , פשוט כלום ואני גם לא יכול לעשות כלום.... אבל המסך פועל ולא מראה שום דבר מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  23. היי שלום לכולם קניתי כרטיס מסך חדש 8800gts 320 של ליטייק לאחר שהתקנתי אותו ראיתי מתושתש ולא הצלחתי לכוון את התישתוש המסך 19 wide רק עם חיבור vga הצלחתי לאחר אין ספור נסיונת הבנתי שהכרטיס דפוק והחלפתי אותו לכרטיס אחר מחברה רחרת של bfg לתדמהתי גיליתי אותה בעיה... מה יכול להיות בבקשה עזרה דחופה?

    • 7 תגובות
    • 729 צפיות
  24. Started by yacovmateo,

    ערב טוב. שכן שלי שיש לו חנות ביקש ממנו לקפוץ אליו לבדוק לו משהו,הבעיה היא שהמחשב מתכבה לבד אחרי בערך שעה שלמה של עבודה,בלי מסך כחול בלי כלום,פשוט מתכבה לגמרי! אז לקחתי ספק כח אחר ששכב אצלי(אם זה משנה הספקים שFOXPC סיפקה עם המחשבים הזולים של הCOLOR MASTER 420W,דיי ג'נרי),חיברתי למחשב שלו,סבבה הכל טוב ויפה המחשב עובד,אבל אחרי שעה של עבודה שוב פעם הוא התכבה. מה הסיבות לכך? יכול להיות אולי שזה בגלל שהמצלמות בחנות מצלמות ואז הוא מקליט וכל זה,ואחרי שנגמר כל המקום בדיסק קשיח המחשב קורס ומתכבה לבד?,אולי אפילו בעיה שיש קצת זיכרון במחשב? אשמח לעזרה בדחיפות,תודות.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by pikachu,

    היי יש לי לא מעט נסיון בענייני חומרה, ולפני ימים ספורים , קניתי כרטיס IEEE 1934 לצורך דגימת וידאו. נו..מה יכול להיות פשוט יותר מזה, כרטיס PCI - מכבים המחשב, פותחים המארז, משתילים הכרטיס לסלוט PCI פנוי, מדליקים , צופים בWINDOWS איך היא מזהה חומרה חדשה..והכל אמור להיות בסדר, רק ש..בנקודה הזו- אחרי שהמערכת הפעלה הודיעה לי, שזוהתה חומרה חדשה (בקר IEEE 1934) לא מתקבלת הודעת שגיאה וגם לא הודעת אישור כדוגמאת:"הרכיב החדש מותקן ומוכן לשימוש". בבדיקה של מנהל ההתקנים, הכרטיס מופיע עם סימן קרעאה צהוב עליו, לאמור:"יש בעיה...הרכיב לא עובד".(קוד 10) טוב...לא אמרתי נואש והתקנתי הכרטיס על מחשב נוסף בעל מפרט שונה ו..אותו דבר בדיוק. אז..האם אני צריך דרייבר לכרטיס כזה? או שאוליי...הכרטיס …

    • 7 תגובות
    • 990 צפיות

דיונים חדשים בפורומים