כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מה דעתכם על הסרט שהוקרן על רון ארד?? עד כמה הוא מדבר אליכם?? והאם הוא ייתן איזשהו קצה חוט על רון?? (יענו מה עלה בגרלו) ומה נראה לכם.. האם רון חי או מת??
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם בזמן האחרון שמעתי שמועות על כך שאין יותר חיוב מבחינת משרד החינוך להביא את כל הבוק ריפורטים שהתלמיד עשה על מנת לקבל ציון בגרות באנגלית. השאלה שלי היא מה היא בעצם החשיבות של הבוק ריפורטים לציון? האם חייבים אותם? פשוט איבדתי אחד ואני די לחוץ אם אני לא אמצע מה אאלץ לעשות.. תודה, אבי.
-
- 29 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
-
העונה השניה אפילו לא מתקרבת לרבע מהרמה של הראשונה, ואפילו לא רבע מהרמה של סידרה נורמלית. אלמלאיי העונה הראשונה המוצלחת לא הייתי בכלל מבזבז את הזמן על העונה הגרועה הזאתי הכי טיפשות שצריפו את הבלש הזה שרודף אחריהם והוא סוג של איינשטין כזה מבין כל דבר שאין סיכוי שהוא יבין, מי שראה את הפרק השלישי, התחילו להכניס גם בדיחות עכשיו בפרק הקודם "אוטיס" היה שיא הטימטום, ניסו להתחכם בכח, כל הקטע של המעלית היה ממש מטופש כרגיל כמו ברב הסדרות העונה השניה פחות טובה. תאמינו לי אני ממשיך לראות את התוכנית רק בגלל שרה (האחות)
-
- 62 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
http://www.maslulim.co.il/index.php?i=486 הצופים מוזמנים להנות מהתחרות באזור המוצל שיוקם במיוחד לארוע! בואו למסלול ביום שישי ה-8.9 לחגיגות הארוע האחרון לעונת 2006 בליגת סיאט MDC!!! הכניסה חופשית!!!חנייה חופשית!!!
-
- 5 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום, אני לומד בפ"ת בביה"ס עמל ב' שהוא ביה"ס טכנולוגי, אני במגמת תעשייה וניהול והמשימה שלנו היא להגיש פרוייקט גמר עם איזה חברה שאתה בוחר בסוף יב', החלטתי לעשות את הפרוייקט עם אינטל, השאלה שלי זאת: האם לאינטל יש פה מפעל לייצור מעבדים? אני חייב ללכת לחברה שיש בה מפעל ייצור, שמעתי על המפעל בקריית גת, האם כבר פתחו אותו? תודה לכל העונה!
-
- 7 תגובות
- 690 צפיות
-
-
האם זה שווה ? היום באו אלינו לביצפר, זה שווה כדאי ? ומישהו יודע מה המחיר בערך....
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
-
מישהו מכיר מקומות טובים ללימוד נהיגה בצפון (אזור הקריות)? אשמח לשמוע המלצות.
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
הוא נסגר (אם כי הקישורים למטה עדיין עובדים) http://www.speedy.net/
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום! שמעתי מכמה אנשים שלשתות בירה כאשר היא מעורבבת בבלנדר עם שמנת זה ממש משמין... :s05: לדעתכם, זה באמת ככה? אם למשל לשתות כל יום פחית 0.5 ליטר עם אריזת שמנת של 15 % שומן, תוך כמה זמן בן-אדם ממוצע יעלה קילו?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
:lol: http://guberm.livejournal.com/41691.html?view=101851#t101851
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
חברת מרכבים מציעה אוטובוס עסקים מפואר, עם מושבים מהודרים, חדר ישיבות מפנק ואפילו מקרר ומסכי פלזמה. שלכם תמורת 1.3 מיליון שקל נראה מגניב, אבל לדעתי, הרעיון דפוק. אוטובוסים מיועדים לקהל יעד מסוים, ולא נראה לי שהמגזר הזה מרבה להשתמש באוטובוסים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3299530,00.html
-
- 9 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני לפני צבא (מתגייס בדצמבר) אני עובד עכשיו ועד לגיוס יהיה לי סכום של כ 15K שאין לי ממש מה לעשות איתו , כאילו יש מה לעשות איתו אבל אני רוצה לנצל אותו ולבזבז אותו על פלזמה וכל הבולשיט הזה. חשבתי להשקיע את הכסף וככה אחרי 3 שנים (כשאני מישתחחר) יהיה לי סכום נכבד. השאלה היא אם זה ריאלי? אני לא ממש מתמצא בכל הקטע של הבורסה אבל אני יודע שיש עליות ונפילות ואפשר להפסיד הרבה כסף על זה , אני לא ממש בקטע של הימורים.
-
- 26 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עוד איזה שבוע יש לי מבחן שיקסע כמה יחידות אני יעשה במתמטיקה 4 או 5... בכל מקרה אני צריך עזרה בפתירת התרגיל הזה: ישבתי עליו ולא הצלחתי לפתור! תודה לכל מי שיעזור
-
- 6 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום רב. יש לי 2 שאלות בקשר לעתודה אקדמאית לאלה שעברו אותה או לאלה שיודעים פרטים מדוייקים עליה. כמה אחוזי הנחה מקבל העתודאי על שכר תשלום לטכניון ? האם אני אצטרך בהכרך לחתום על קבע אחרי הצבא ואם כן אז לכמה זמן ?
-
- 4 תגובות
- 488 צפיות
-
-
הוא המורה החדש שלי והוא נראה ממש אבל ממש מורה מעפן :-X כשהוא שאל אותנו מה הספקנו וכמה זמן למדנו אז ענינו לו והוא התפעל שהספקנו מכניקה (לא זוכר לאן הגענו בדיוק..) ואופטיקה (סיימנו עדשות ועוד כמה פרקים)
-
- 12 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
מי היבואן של חברת asus בארץ במידה ויש כמה בבקשה לרשום לי את שמות החברות. תודה רבה לכולם והמשך יום נעים.
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
רואים מישהו מדבר וברקע רכב קטן סוחב בקושי בעליה קראוון ואח"כ רואים את הרכב מיתדרדר אחורה עם הקראוןן. מישהט מכיר ?
-
- 2 תגובות
- 484 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע בכיתה י"ב ולומד במסגרת המגמות 2 מקצועות מוגברים - פיזיקה ומחשבים. בקשר לפיזיקה נכשלתי בבגרות של שנה שעברה (מכניקה), ואני לא יודע אם ממש כדאי לי להמשיך השנה, המורה אמרה לי שזו החלטה שלי ותמיד אפשר לשפר, אבל היא לא רואה את המשך הדרך מיכוון שהנושאים שנלמד השנה הרבה יותר קשים (חשמל וכד'). ופה אני צריך את העזרה שלכם, האם כדאי לי להמשיך ולא לוותר על 5 יחידות ? או שאני יכול להסתפק במקצוע מוגבר אחד של 5 יחידות ? כרגע כולל היחידות בפיזיקה התעודת בגרות שלי עומדת על 31 יח"ל, ואם אני יוותר על פיזיקה התעודת בגרות תהיה 26 יח"ל, האם זה מספיק ?! ??? מהן הדרישות באוניבסיטאות השונות לגבי תעודת בגרות ? אם זה קשור לנושא שאני ירצה ללמוד בהמשך, אז אני מתכוון להמשיך ללמו…
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
הו ערנב אכזר, מרושע, מפחיד את שמך אשא תמיד אם - למענך - אצטרך להחריב מקום ישוב כך אעשה שוב ושוב הו ערנב מבעית, מזעזע, מוזר אימת כל מושבה וכפר הו ערנב זורע בהלה והרס הופך גורדי שחקים לחרס כורה קברי אחים וממלאם בחלשים תן לנושאי שמך כוח להכות ללא רחם באלו שאת דתך לא אימצו ועושים כל העולה על רוחם הו ערנב לא תעצור - לא בדרזדן לא בהאג תגדע חיים בחול או חג כך תמשיך עד יום הדין למין האנושי את כוחך תדגים ותצמצם ערים שלמות לכדי גלעד חסר משמעות הו ערנב עזור לי להמשיך כשנהרות הדם מתפתלים והכל כך נראה ללא תקווה טע בי הרגשה של שליחות של חובה הו ערנב כארבעה מטרים גובהך ושלושים טון משקלך פרוותך עוטה שריון טיטניום בכפתך חנית, ליבך עשוי דרדרי מתכת מחוסמת על ראשך אנטנה לוויינית אעקור משפחות…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9702
-
- 8 תגובות
- 916 צפיות
-
-
http://www.snopi.com/FreeTime/IQ_2.swf שכל אחד יצלם את התוצאה ולא יזרוק באוויר =] אם כבר אומרים כמה קיבלתם אגב אם משהו מכיר עוד משהו כזה שנותן ציון אני ישמח לקבל =]
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-


