עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by mrbig,

    אתה נוסע בכביש דו מסלולי עם קו הפרדה לבן. באמצע הנתיב מדוושת באיטיות רוכבת אופניים. האם תיבחר לנסוע אחריה במשך 3 הקילומטרים הבאים או שתעבור על החוק ותעקוף את האופניים למרות קו ההפרדה הלבן ? מהי הבחירה הנכונה? גלול למטה.. . למה לקחת סיכונים מיותרים ולעבור על החוק ? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  2. Started by Sifo Jen,

    אז זהו, בקרוב שנת הלימודים מתחילה (22.10), חשבתי שיהיה מעניין לראות אם יש פה אנשים שמתחילים ללמוד ואיפה, מי יודע, אולי נפגש בקמפוסים ויהיה נחמד. אני מתחיל שנה שלישית בת"א הנדסת חשמל. עוד מישהוא מת"א? ;D

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by rk666,

    מישהו מכיר את האתר הזה? http://www.polish-pass.com/ קיבלתי ממנו איזשהו ספאם במייל (סימן לא טוב), אבל הוא מציע בערך מה שאני צריך... מישהו נתקל בו, או יודע מה רמת האמינות שלו?

    • 7 תגובות
    • 827 צפיות
  4. טוב כמו בכותרת הוא טס לאמריקה ישר ששמעתי קפצתי על ההזדמנות והוא נותן לי עד 300$ ביזבוזים (אני לא טס כאילו הוא טס אני מביא לו פרטים מה לקנות..) טוב אז דבר ראשון שחשבתי עליו הוא X-FI XTREMEMUSIC שעולה כ100$ אז נשארו לי 200$ מה כדאי לקנות? (ואל תגידו לי בשמים בגדים וכו' אני רוצה דברים של מחשבים כי שם משיגים הרבה יותר בזול..) עריכה- טוב בגלל שאני קונה כרטיס קול איכותי חשבתי גם על רמקולים טובים (כי מה שיש לי ממש ממש גרועים) ואם אני הולך אז רציתי משהו איכותי במחיר טוב, רמקולים 5.1 אני לא יכול אין לי מקום לשתי האחורים אז אני הולך על 2.1 ומצאתי את אלה נראים לי פצצתיים: Logitech Z-2300 200 watts RMS 2.1 Speaker - Retail הם עולים 100$ מה אתם חושבים עליהם? בארץ חיפשתי הם עולים 100…

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by eranRohatyn,

    אני מחפש ספר שיהווה מדריך לפעילות בחדר כושר למתאמנים מכול הסוגים עם איורים שימחישו את התרגילים מי שקרא וממליץ עוד משהו על הדרך אם קראתם ספר טוב על בריאות ורפואה שמתאים לנוער תמליצו לי תודה

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  6. Started by or0126,

    אני רוצה להתחיל במודינג (לא כמו ילד בן 10) אבל אין לי את הזמן לקרוא את המאמרים או את הכסף להוציא על חלקים למודינג אז עם יש מישהו שיוכל ללמד אותי או שלא יזיק לו עוזר שישלח לי תגובה בפרטי או באשכול ד"א אני גר ביהוד ואני בן 16 אז עם יש מישהו קרוב זה יהיה נחמד

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  7. Started by ofer1928,

    העונה השלישית של אבודים יוצאת ב4.10 מה אתם חושבים שיהיה בעונה השלישית של אבודים? - אני אישית לא יודע מה יהיה וגם אין לי אפילו כיוון אבל בטח הם יגלו את כל הסוד של האי - מה דעתכם יקרה?

    • 9 תגובות
    • 729 צפיות
  8. Started by tal_levi1000,

    אני יודע שאני לא מגלה אותו הקטע לא כזה חדש אבל בכל זאת הבחור מנגן פשוט מדהים!!! http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8 דרך אגב מישהו יודע איך קוראים לשיר הזה?

    • 53 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. כל לאן שאני מכיר נסגר... היה אחד מעולה בדיזינגוך סנטר וסגרו אותו, ואפילו לאן שהיה ברמת גן עם 5 מחשבים כולה נסגר... מישהו מכיר עוד מקום??? כי אני מת ללכת לשחק עם חברים שלי...

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. כל הכבוד ליאור אני חייב להודות שאתה בכלל לא ספאמר וכל הודעה שלך פה בפורום תרמה המון תמשיך כך

    • 102 תגובות
    • 4.5k צפיות
  11. באיזה אתר אני יכול להעלות מסמך HTML בחינם??? (חוץ מנענע) תודה מראש!!!

    • 2 תגובות
    • 497 צפיות
  12. יש לכם ספר טוב להמליץ עליו? אני אוהב את סדרת הארי פוטר וקראתי כבר כל ספר וגם נהניתי מאוד ממלאכים ושדים וצופן דה וינצ'י. אז אם אפשר שזה יהיה בערך בסגנון של הספרים האלה אני מחפש לקנות ספר טוב.

    • 36 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. Started by Yaron-Cohen,

    איזה חנויות עושות משלוחים מארה"ב לפה.? יש אפשרות בניואג לשלם בויזה בינלאומית והמשלוח יהיה לארה"ב?? יש לי משיהו מארהב שאני יכול לשלוח אליו והוא יביא לי את החבילה...איזה חנות יכולה לעושת את זה? תודה רבה...350$ בגג זה אמור לעלות?

    • 6 תגובות
    • 630 צפיות
  14. Started by yagodin,

    צץ לי רעיון , דיון שיעורי בית כל אחד שיש לו שיעורי בית אז שיכתוב פה ומי שידע אז הוא יענה לו וככה נעזור אחד לשני בקשר לשיעורים . אני חושב שזה יהיה מאוד מועיל . עריכה: שיעורי בית שלי . 1.הגדר את המילה "גאוגרפיה" 2.אילו היית גאוגרף איכן היית מתמקד ? הדגם .

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by MeTaLhAmMeR,

    http://www.youtube.com/watch?v=b4TKpOED4_Y&NR זאת איזשהי סימפוניה או שיש לזה שם אחר... מישהו מכיר? ד"א זה מה שהיה בפרסומת של סובארו למי שזוכר...

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  16. Started by Ic3 CuB3,

    שלום !! יש לי למח איזה שטות שאני צריך להגיש בביולוגיה. עכשיו, אלה הדברים שלא הבנתי ואשמח אם מישהו יוכל לתת עליהם מענה: - אני צריך למצוא מודל (דגם) של חלבון ואת שמות החלקים שלו (מן סכמה כזאת). - צריך לסמן על הטבלה את המשתנים :E, t, E1, E2. תודה רבה !!

    • 8 תגובות
    • 633 צפיות
  17. אני מתכוון למשחק האסטרטגיה שיצא אחרי רדאלרט . אפשר לשלוח גם לאמייל שלי את המספר אי סי . nati8056@walla.com

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  18. Started by McMerc,

    ביום רביעי יש זימון לפרויקט תלפיות (לפחות באזור ירושלים), אז מי הולך? ודרך אגב, אומרים שהמיבחנים האילו 8 שעות, זה נכון? במה ניבחנים?

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  19. Started by First Squad,

    שלום , מישהו יכול לומר לי מה זה בדיוק המערך הטכנולוגי של החייל האוויר? איזה תפקידים ומה התנאיים. תודה מראש.

    • 20 תגובות
    • 3.9k צפיות
  20. Started by eladbu,

    שלום לכולם זה שלוש שנים שיש לי את ה SK5000 ששילמתי עליו חודש בחודשו את הסכום הדרוש בכדי להפוך אותו לשלי בתום השלוש שנים עכשיו כשהגיע הזמן להחילף את הפלאפון הם דורשים שבשידרוג אחזיר את הישן שלי??? ואני שואל למה? שילמתי על הפלאפון הוא שלי! למה שבשידרוג אחזיר את הישן???

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני מחפש את האתר של אומינטק, מי שנותן שירות ל VIEWSONIC מישהו מכיר? כי לא מצאתי...

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  22. Started by feint,

    שלום, לא יודע אם זה המקום לפרסם את זה, אבל זה היה נראה לי הכי הגיוני. ניתנה לי משימה בעבודה לתכנן מחדש את חדר המעבדה שלנו הכולל בערך 12 ארונות של שרתים. חיפשתי חומר בנושא לגבי תכנון חדר שרתים אבל כל מה שמצאתי עולה כסף. יש למישהו מקור מידע טוב לגבי תכנון חדר כזה? מבחינת חשמל, קירור, כבלים שעוברים מתחת לריצפה וכו'? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  23. ראיתי 2 פרקים ואני חיב להגיד בווווררררררייייינננננגגגגג מה לעזזל אתם אוהבים בסידרה הזות? תבחורות הזקנות שעבר זמנן? תעלילה מהשעממת? מה ?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. נגיד שהיא לא מבייצת אפשר לעשות את זה בלי קונדום?

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  25. Started by Coca Cola,

    הניגון של הפסנתר זה בנפרד? יש כזה? אם אין אז איך קוראים לשיר\זמרת? תודה.

דיונים חדשים בפורומים