כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מסורת שהתחילה מ 2004 - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=86216.0 גם השנה, רוקפורד דואג לרווחת משועממיו ומציין, במלוא גאון והדר, את ההמשך ל"רדוף אחר החוטאים". שימו לב שהנהלת נתיבי איילון התחשבה בפניותיי מהשנים הקודמות והוסיפה עוד חמש מצלמות למחלפים הבאים - מחלף וולפסון, תל-גיבורים מכיוון דרום ומחלפים הרצליה I/II והרצליה צפון. ציד נעים.
-
- 55 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
שלום רב, אני שמח לספר לך ששמך עלה בגורל בהגרלה הראשונה לכבוד יום ההולדת החמישי לאתר שלנו. הפרס בו זכית הוא: Spider 120mm - מאוורר הכולל פילטר נגד אבק של חברת Evercool מתנת Com4U ברכות! על מנת שנוכל להעביר אליך את הפרס במהירות האפשרית, אבקש כי תגיב על מייל זה ותשלח אלינו את הפרטים הבאים: שם מלא. כתובת למשלוח הפרס, כולל מיקוד במידת האפשר. טלפון בו אתה זמין על מנת לתאם את המשלוח. שים לב! באם לא תתקבל תשובה למייל זה בתוך מספר ימים, תועבר זכות הפרס לזוכה אחר שיעלה בגורל. בכבוד רב, מור שובל, צוות HWzone
-
- 5 תגובות
- 620 צפיות
-
-
^^^ יש איזה קישור או משהו?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי ספק כוח ישן של מחשב מתוצרת חברת antec(יעני ספק איכותי). הוא לא מתאים למערכות מחשב חדשות בגלל החיבורים הלא תואמים. כידוע אם שוכחים אורות והמצבר ברכב מתרוקן ניתן להעביר כבלים ממצבר של רכב אחר ולהתניע ולמלא אותו תוך כדי נסיעה, אולם זאת פעולה לא מומלצת מפני שהיא מקצרת בצורה משמעותית את אורך החיים של המצבר ולכן מומלץ אם הדבר אפשרי כמובן למסור את המצבר לטעינה איטית אצל חשמלאי הרכב בעלות זניחה של 20 שח. לכן במקום לזרוק את הספק עלה לי הרעיון להשתמש בו על מנת להטעין את המצבר של הרכב במידה ואני אשכח שוב פעם את האורות או סתם להטעין אותו לקראת סוף חייו על מנת להאריך את השימוש בו עוד כמה חודשים. באמצעות וולטמטר מדדתי מתח של כ-11.5 וולט בחיבור המולקס בין הכבל הצהוב לשחור. השאלה א…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. איך אני עושה שיראו את המפרט שלי כמו רוב האנשים פה בפורום?
-
- 1 תגובה
- 540 צפיות
-
-
-
רקע:עשיתי י"ג י"ד לפני הצבא ,כרגע אני בן 22. הסיפור: אני שנה וחצי בצבא(חיל אוויר) עברתי כבר שלושה בסיסים + שלושה קורסים(2 לא עברתי בכוונה) הספקתי להיות טכנאי אלקטרו אופטיקה שזה הקורס שעברתי אבל פסלתי אותו בדרך של בלאגן עכשיו העבירו אותי לבסיס בדרום שנקרא ביסנ"מ בית ספר לנ"מ...להיות שם אפסנאי טכני ואני ממש לא רוצה את זה עשו לי את זה בכוונה כי רציתי קרוב לבית ולא נתנו לי בקיצור הגעתי לשם(פה זה כבר שנה וחצי בצבא) והלכתי לקב"ן כי כבר נשבר לי הוא הוריד לי פרופיל ל45 נפשי והמליץ להעביר אותי קרוב לבית אחרי שהוא פסל לי צריך לקבוע וועדה עם המפקד בסיס ולפני הוועדה עושים ראיון עם המפקד טייסת(סגן אלוף) ,אז בתחילת השיחה הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת מהצבא אמרתי לו שלא ,אח"כ הוא שאל למ…
-
- 3 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
ירדתי דיי דרסטית מאז שיצאתי מקרבי, 10 קילו בחודשיים, והמשקל עומד כרגע על 52...בגובה של 1.74 רציתי לדעת מה המשקל המינימלי...?
-
- 13 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
מאחל לכולם שנה טובה,גמר חתימה טובה וצום קל לאלו שצמים מביס לביס תהנו מכול רגע! ובכלל,מה אתם הולכים לעשות ב"כיפור"? אישית אני הולך להיות בבית הכנסת,אצלנו לא מדליקים טלוויזיה וחשמל... מה אתם הולכים לעשות? ;D עריכה: איך עבר לכם הצום?? ברוך השם עבר מעולה
-
- 32 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הגיע הזמן שאני אפתח ת'רד על זה. שמתי לב שמערכת המבזקים השתנתה (כבר לפני כמה חודשים, אבל כמו שאמרתי, עצלן), החדשות רצות בלי אפשרות להפסיק, והם נעצרות רק כאשר הלינק הראשון מגיע להתחלה. במערכת הישנה יכולת להפסיק את החדשות בכך שהיית שם את העכבר עליהם. לדעתי הרבה יותר נוח. האם ה"מערכת" הישנה תחזור? אני מקווה שכן .
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
-
קטע חדש שיצרתי, גירסה שנייה: [שמתי לב שאין פורום מוזיקה, אז אפשר לפרסם את זה פה] Fucking Disaster: http://download.yousendit.com/DB69B04B46808DEB
-
- 2 תגובות
- 546 צפיות
-
-
-
מה זה "מצב שינה"? איך בנאדם נכנס למצב "שינה" האם יש הגבלה של "מצב שינה"?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
-
האם על החנות/יבואן לספק מסך חלופי בזמן שהמסך המקולקל נשלח לתיקון במסגרת האחריות ? אם לא, האם יש פרק זמן מקסימלי שעל היבואן להחזיר את מסך מתיקון, שוב במסגרת אחריות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
אם קניתי מוצר כולשהו חשמלי ואני רוצה להחזיר אותו עד כמה יום זה אפשרי והאם אני אמור לשלם איזשהו קנס ? המוצר :(Sansung 740N).
-
- 6 תגובות
- 675 צפיות
-
-
שלום לפני איזה חודש ניפצו לי את חלון צד באוטו האוטו לא בשימוש אז עומד בחניה בשכונה מסויימת קיבלתי דוח שניקרא דוח בדיקת רכב \חפץ חשוד. רשום שם איזה חלון נשבר העם נלקח איזה משהו מהאוטו (כנראה ע"י המשטרה כי הם רשמו את הדוח)לא נלקח כלום כן אבל איך הם יכולים לדעת למשל עם גנב שבר את החלון עם נלקח משהו עם הם לא שאלו אפילו אותי ? בשכונה היו כמה פריצות לחלונות באותו סגנון . מה אומר הדוח הזה ואיך להתיחס אליו? תודה
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
אני מכונאי רכב זה מקצוע קקה אכושילינג אני רוצה לצאת ממנו ולעבור בסיס הדרך היחידה היא לפסול תמקצוע מסיבות של בעיות בריאותיות.. אמרו לי פטור מנעליים ..רק הבעיה איך אני מגיע למצב הזה שיתנו לי אותו... הלכתי לרופאים מומחים..הביאו לי פטורים כמעט מלא לעשות כלום ורק מנעליים לא וכואב לי מהעבודה הזאת כל הגוףףףף יש למישהו איזה דרך לדבר עם הרופא להגיד לו על איזה תופעה..שהוא יאכל אותה עד הסוף??.. על הידיים מפרקים ברכיים ורגליים וגב כבר אמרתי לרופאים יש לי היסטוריה על זה אני כולה 3 חודש בבסיס הזה כולי שפוך מת..... יש למישהו איזה רעיון טוב איך להסביר לרופא מה יש לי בצורה יותר גבוהה..?
-
- 47 תגובות
- 20k צפיות
-
-
-
היתרון הברור זה המחיר, יהיה יותר זול לקנות משם. אבל מישהו יכול להסביר לי על החסרונות?
-
- 12 תגובות
- 669 צפיות
-
-
רציתי לשאול כל אלה שקונים מסך בחו"ל הבנתי שמשלמים משהו בסביבות 15% מע"מ וזהו? אם אני רוצה לקנות מסך DELL 24 שעולה 800$ (ואף פחות תלוי אם יש מבצע) אז אני אשלם 120$ מע"מ. וסה"כ 920$=כ-4000 ש"ח עדיף מ 5500 שעולה בארץ. האם זה כדי? כי לא תיהיה אחריות בארץ... ומה קורה אם המסך מתקלקל :s05:
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
-
מי שיודע הייתה תאונה קשה מאוד לאחד ממנחי טופ גיר, אני לא ממש זוכר איך קוראים לו אבל אני חושב שהמונד. הוא היה במצב קשה ואז יציב. מישהו יודע מה קורה איתו עכשיו ?
-
- 5 תגובות
- 717 צפיות
-
-
רציתי לדעת למה אנחנו לא רואים רוסים בבתי כנסת? אבל את מי שאנחנו כן רואים זה מרוקאים, תימנים, עיראקים, אשכנזים.... למה באמת רוסים אנחנו רואים בקושי או לא רואים בכלל ובכל זאת רוסים יש יותר ממיליון במדינה, מוזר לא??? עריכה: זה לא שאני מכריח אותם ללכת ולהתפלל, ok??!! פשוט שאלתי למה הם לא הולכים לבית הכנסת? (סליחה שאני קצת יגלוש מהנושא) אבל זה תכלס מזה מעצבן אותי שמדברים לידך חברים שלך שהם רוסיים בשפה הרוסית ואתה מרגיש זר לידם, כל הבית הספר שלי מלא ברוסים בכל אחד מדבר שם.... אלוהים גדול מה הולך שם!!!! בתכלס לכל הישאלים שלא מבינים רוסית האם זה מזה מעצבן אותכם לא??? גם אצלי בכיתה יש ישראלים (שמדברים עברית) שהם אומרים שזה מזה מעצבן אותם שמדברים ברוסית כאילו אחד לא מכיר את השני, י…
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-


