כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
רקע : לפניי חודש לפניי תחילת שנת הלימודים עבדתי בחופש הגדול בשביל שיהייה לי תקציב למחשב החדש, על זה נוכל לדבר שעות אבל זה לא הנושא פה , בכל מקרה , בזמן שעות העבודה היו לידי שניי מכשירי דריו שפעלו על 91.8 FM בכל שעות העבודה, בהתחלה זה היה נחמד לשמוע מוזיקה בעבודה אבל אחר כך זה התחיל להימאס כי גיליתי בדרך הקשה שגלגל"ץ משמיעים שירים יפים , אבל עושה רושם שהם משמיעים אותם בלופ כל היום !!! שירים יפים כמו RED HOT CHILI PEPPERS - SCAR TISSUE , הם יפים , אבל אני כבר לא מסוגל לשמוע אותם מרוב הפעמים שכבר השמיעו אותם... הישוע למזלי באה מהר, אני מתכתב אם בחור משוודיה , שאוהב תחנת רדיו כמובן , בשוודית , הוא שלח לי את הקישור לאתר שלהם , שמשם אפשר להקשיב להם LIVE, מה אני אגיד לכם ? הרגל…
-
- 7 תגובות
- 798 צפיות
-
-
שלום, אבקש את דעתם של בעלי נסיון שכבר יצא להם להזמין פריטים כלשהם מחו"ל. היות ואתר המכס בארץ קצת דל בפרטים בענין (לפחות לפי מה שמצאתי) אני מעונין להבין על מה ולמה מחייבים ביבוא אישי. על חבילה שערכה כ 150$ מארה"ב שנשלחה ב UPS ותוכנה פרטי לבוש יש את החיובים הבאים: - מכס - כ 12% - מע"מ. עד כאן מרגיז (כי חשבתי שיש פטור על סכומים כאלה) אבל נסבל - זאת המדינה. ובנוסף חיובים ע"י UPS ישראל: - עמלת תשלום מיסים - השתתפות באגרות רשומון - החזר הוצאות יבוא סה"כ כ 150 ש"ח נוספים. מישהו יכול להסביר או להוסיף פרטים ולאשר שככה זה ואין דרך אחרת.
-
- 0 תגובות
- 910 צפיות
-
-
שלום רב לפורום, אני מחפש חנות שבה מוכרים נעליים (לא אלגנטיות,נעלי סקייט,אולסטאר,או סניקרס) במידות גדולות, החל ממידה 48 ומעלה. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 778 צפיות
-
-
לא חשבתי על שילוב שיצא טעים עם אננס...
-
- 13 תגובות
- 926 צפיות
-
-
-
זה מזה דחוף בקשהההההההההה אני נואש
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3312794,00.html מכשיר מגניב
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מצאתי חרמונית במחסן אצלנו וזה בידיוק מה שאני מחפש חח היא בצבע ירוק צבאי אבל אין עליה שום סמל שם צה"ל זה אומר שהיא לא צבאית נכון,?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://web.msn.co.il/msn/love/fat/5532F5FA2B344D46A3DB5D4F8909EC80.htm :lol: :lol: איזה מפחידה!!! זאת דוגמנית ???!?!!?!?! זאת דוגמנית?!!?!?! :kopfpatsch אני זוכר שהיא אמרה באיזה ראיון " כולם אומרים לי שאני דומה לאנג'ילינה ג'ולי " :lol: :lol: הייתה מתה קופה דומה לגמל . [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
אני בצבא(יש אישור עבודה) ואני מחפש עבודה מישהו יכול לכוון אותי?
-
- 5 תגובות
- 720 צפיות
-
-
יש מספר אתרים מוכרים אשר נמכר בהם מסך והאחריות היא ע"י חיון אך ישנו אתר נוסף, גדול ומוכר מאוד ואמין ב-100000% שמספק את האחריות אצל זד רציתי לדעת האם משהו כאן מסריח? למה זה ככה? האם הספק אחריות הזה טוב גם כן?
-
- 4 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אני רוצה להקטין תמונה לגודל 128 על 64 וניסיתי כל מיני תוכנות אבל עם אף אחת לא הצלחתי להקטין ולשמור על האנימציה,אז אם מישהו מכיר תוכנה אז בבקשה תגידו לי.תודה
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
שלום. לא ידעתי לאיזה פורום לשייך את זה (אם טעיתי; מצטער). אני מצלם כדרך קבע במצלמה דיגיטלית. את התמונות אני מעביר למחשב ומאחסן אותן שם. הבעיה היא, ששם הן נשארות. אני כמעט ולא מפתח אותן כי כבר נמאס ללכת למרכז המסחרי הקרוב וכו' בשביל לפתח את התמונות. אין לי זמן לזה. אני יודע שישנן אפשרויות לפתח תמונות בבית, באמצעות הדפסה (שמעתי על זה, ואני רואה שלטי חוצות ל- "מדפסת תמונות ביתית" של Canon כל הזמן). האם אפשר לקבל המלצות\טיפים או מקום אחר שאני יכול לשאול בו, כדי שאקנה את המדפסת המתאימה ביותר לי? תודה.
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אי אפשר להגיד שזה לא היה דיי צפוי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3312695,00.html מי אתם חושבים שאשם בפשיטת הרגל הזאת ? המורידים הפיראטים ? או החברה שלא הצליחה לסגל את עצמה להתקדמות הטכנולוגית ?
-
- 28 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הנדסת תוכנה? בהתחלה הייתי בהנדסת מערכות מידע ואז התברר שחרגתי מהמכסה של העתודה באיש אחד אז עכשיו דיברתי עם עתידים והם מוכנים לתת לי לנסות להתקבל מקצוע אחר בבן גוריון כל עוד אני יכול להתקבל אליו ואני לא אחרוג מהמכסות של העתודה. אז אני חשבתי ללכת להנדסת תוכנה עכשיו אני מנסה לברר מה יש במקצוע מה לומדים במסגרתו איך העבודה באזרחות כל עזרה אפשרית תעזור
-
- 6 תגובות
- 697 צפיות
-
-
שלום אנשים. הבטחתי למכר שלא מבין במחשבים שאעזור לו לפרסם דירה שהוא צריך להשכיר ברשת. לצערי כל האתרים שמצאתי דורשים תשלום. מישהו מכיר לוח באינטרנט שמאפשר פירסום מודעה ללא תשלום?
-
- 13 תגובות
- 818 צפיות
-
-
(גם הוא מחפש תמונה, וה"ערב זח" הזכיר לי שגם אני מחפש תמונה, ועוד מהקומדי סטור, יש ?) טוב, הפכתי את האינטרנט, איימתי עליו, טילטלתי אותו, והוא לא נכנע לי לא נתן לי את מה שאני רוצה... אני מחפש תמונה של אסף אשתר, כשהוא בדמות של "מ.כוערת" ועושה את הסימן עם האצבעות ("ואוו") אני מאוד אשמח לכל עזרה שאתם יכולים להציע.
-
- 31 תגובות
- 17.2k צפיות
-
-
ערב זח! אני מחפש תמונה משר הטבעות (השלישי), תמונה של גאנדאלף עם המקל מאיר כשהוא על הסוס ומרחיק את הנאזגולים בשדה. עדיף שהתמונה תהיה נקיה בלי כל מיני עיטורים אלא רק התמונה הזאת. אם אפשר ברזולוציה כמה שיותר גבוהה ובאיכות כמה שיותר טובה... חיפשתי ברחבי הרשת ולא מצאתי... תודה
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש למי שהוא איזה ספר מעניין בנושא או מאמר מקיף באינטרנט או הסבר מפורט כי הכתב שלי השתנה בזמן האחרון ואני רוצה להבין את המשמעות
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אם כן אז איפה זה יהיה ובאיזה שעות ?? תודה
-
- 1 תגובה
- 450 צפיות
-
-
-
סרטים קצרים שלי ושל חבר שלי... על.. "איש הארנב" אני הארנב אולי קצת טפשי אבל לא נורא.. זה מה שקורא לאנשים לפני הצבא חח... פרק 1 - http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=968459 פרק 2 - http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=1044083 מתחת לסרטון יש את הכינוי שלי xamin99 תלחצו עליו ויש שם עוד הרבה סרטונים חמודים שלי.. אני מקווה שמותר לפרסם פה כאלו דברים ומצטער אם לא...
-
- 8 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום. אני מכיר מישהי ואני ממש אוהב אותה , קיצר אמרתי לה באיזה יום שאני אוהב אותה במסנג'ר וזה והיא היתה המומה ולא ידעה מה להגיד. פגשתי אותה היום ובוקשי היה לי אומץ להגיד לה שלום חחח, חברים שלי הכריחו אותי לפגוש אותה וסתם שאלתי מה קורה וזהו, אני ביישן פשוט זה כל העניין. אני לא מסוגל לשמור משהו בבטן במיוחד לא דבר כזה הייתי חייב להגיד לה. קיצר מה עושים איך אני מתידד איתה לאט לאט? תודה
-
- 204 תגובות
- 17.9k צפיות
-
-
תוכנית מצחיקה ממליץ ליראות
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
ברוב המאכלים/שתייה שאנו אוכלים/שותים יש תוספים מלאכותיים (צבעי מאכל/חומרים משמרים/נוגדי חימצון, ושאר חומרים מלאכותיים). הם מסומנים ב E-XXX. אני מחפש רשימה אמינה שתגיד את ההשפעות של כל E. אני ניסיתי לחפש רשימה אמינה, אך ישנם זיופים מוגזמים שאפשר לזהותם בשל שהם כתבו ש E-330 הוא חומר מסרטן/מסוכן למרות שהוא חומצת הלימון הטבעית. ויש את הרשימות המרחמות של כל מיני משרדי "בריאות" למיניהם שבהם כתובים הרבה חומרים מסרטנים/מסוכנים כבטוחים לשימוש. אני ניסיתי לחפש את דרך המלך ולא מצאתי, אם מישהו כבר מצא או יצליח למצוא אז שייגיב לי להודעתי. תודה .
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-


