עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום רב בניתי פרגולה מעץ גושני 20X20 סך הכל 6 קורות מהקיר עד לחומה המשותפת עם השכן (באישור השכן) המרחק הוא 6 מטר (ביו הקיר לחומה) וסך הכל הרוחב הוא 5 מטר והמרחק בין קורה לקורה הוא 73 ס"מ(אין עמודים ברצפה) על הקורות הנחתי במבוק כעבור שבועיים קיבלתי מכתב מהעירייה שהבנייה אינה חוקית "יש להגיע לעירייה להסדיר הנושא" האם זה נחשב לפרגולה ? כי זה לא מקורה (אין רעפים) מה העירייה רוצה ממני ? ומה אני אמור לעשות בשביל לצאת מזה ? תודה מראש על העזרה עידן.

  2. Started by Pika007,

    שלום היום סוף סוף אחרי מלחמות עם הוט- התברר שיצאתי מנצח. horray. והיום הציבו ממיר דיגיטלי בחדר שלי. עכשיו, רציתי לשאול- איזה חיבור איכותי יותר (מדובר על טלויזית LCD) RCA או Scart? את סקארט אני זוכר מאז היותי בן 6 בערך, חיבור עתיק לכל הדעות. הטכנאי ה "נפלא" כמובן חיבר את הטלויזיה בסקארט במקום RCA, אז חשוב לי לדעת איזה חיבור איכותי יותר. לא הגיוני לדעתי שחיבור בן 20 בערך יהיה איכותי מחיבור חדש יותר. מקסימום היה משאיר כבל RCA שאני אחבר בעצמי (הוא ראה שאין RCA פנוי בטלויזיה שלי- לסט הראשון מחוברים חיבורי הסאונד של ה DVD, ולסט השני פלייסטיישן 2)

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות
  3. Started by tombcatz,

    מסתבר שמי שמספר התגובות שלו הוא 1337,זה נכתב כ-leet לקחתי תמונה לא ערוכה [כי עכשיו מס' תגובותי יהיה 1338,לצערי ;D] SW33T! ;D

    • 8 תגובות
    • 797 צפיות
  4. Started by MalGano,

    אולי כבר ראיתם אבל הנה זה בא: כתבת של חדשות 10 מקבלת כאפה עצבנית בראש מאיזה דתי משוגע. עצוב ומצחיק בעת ובעונה אחת: http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=931518

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. אהלן חברה,אני קורא פסיבי בפורום אבל עכשיו יש לי שאלה קטנה ואין לי איפה לשאול אז.. עשיתי גיבוש צנחנים באוקטובר,עברתי אבל לא נמצאתי מאותר דובדבן הקטע שאני מאד מורעל על דובדבן,אבל לא ההיתי ממש שפיץ בגיבוש ואני חושב שיכולתי להוציא יותר(למרות שעברתי) אם אני ממש אצטיין ביחטיות,יש אפשרות שיקחו אותי לדובדבן למרות שאני לא מאותר?יש לזה תקדים? תודה מראש

  6. Started by Shasoosh,

    http://deco-grand.ru/hentaitsop.swf

    • 9 תגובות
    • 773 צפיות
  7. Started by Holography,

    קבלתי את ההודעה מידידה גרמנית שלי, מדובר בוירוס או הודעה תמימה? רב תודות

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  8. Started by liiight,

    אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מכור: http://img.sheezyart.com/art/swf/82/821125.swf

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. אני רוצה לקנות מקרר עם דלת צמודה אליו של בר של מים וקרח עד 15000 שקל יש המלצות??

    • 10 תגובות
    • 745 צפיות
  10. Started by Component,

    שלום, יש לי קטע וידאו קצר (2 דקות) שצרוב על DVD ואני רוצה להמיר אותו לגודל ופורמט שיתאימו לאימייל. ניסיתי לעבוד לפי מדריך אבל טבעתי בים של תוכנות והגדרות. היות ומדובר במשהו קטן, חד פעמי ודחוף, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עוד הלילה. אני לא רוצה הסברים או משהו כזה, רק לשלוח למישהו פה את הקובץ ב-mpeg2 ולקבל בחזרה קובץ קטן ב-Xvid. יש לי שליחה מהירה, אז לא תהיה בעיה. אודה מאוד אם תוכלו לעזור, עדי.

  11. Started by J0HNiE,

    טוב שמעו התאריך גיוס שלי הוא ב3 לדצמבר כלומר עוד 46 ימים. בנתיים אמא שלי רוצה שאני אחזור לארה"ב גם כי היא מתגעגעת אלי וגם בגלל שיש סיכוי שאני לא אראה את סבתא שלי אם אני אתגייס ולא אבוא לבקר. עכשיו אבא שלי כבר הזמין לי כרטיס טיסה ל24 החודש הזה!! כלומר אם אני טס אני אשאר בארה"ב רק לחודש כי אני צריך לחזור שבוע לפני לעשות קניות לצבא. עכשיו לפני כמה ימים רבתי עם אבא שלי ואתמול דיברנו והכל הסתדר (או לפחות אני מקווה..) ולפני כמה ימים שרבנו הוא גם אמר לי תחשוב אל לא לחזור לעשות צבא ובאמת חשבתי על זה כי אם זה ימשיך ככה אין לי ממש מקום אחר להיות בו מתי שאני בשירות.. אבל מכיוון שהכל הסתדר אז זה בסדר אבל במקום לא לחזור חשבתי אולי לדחות את הגיוס עד למרץ ככה אולי הדברים ישתנו קצת. ועכ…

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אז ככה אני בן 17 והתחלתי ללמוד נהיגה, עכשיו לקחתי מורה מסויים (אני לא אפרט בשמות) ולמדתי איתו. עכשיו היה מקרה שאני הברזתי לו פעמים אפשר להגיד... פעם אחת שאני לא יכול להגיד שזה אשמתי או לא אבל קבענו שני ימים מסויימים ללמידה אבל השיעור הוא פעם בשבוע... עכשיו יכול להיות שאני התבלבלתי יכול להיות שהוא התבלבל (מה שלפי דעתי נראה לי נכון למה הוא אידיוט גמור) והוא צילצל אלי וירדתי והיה שיעור כרגיל אולם באיחור אבל היה שיעור.. הפעם השנייה הייתה שבכלל שהברזתי לא כי שכחתי... עכשיו מגיעה הקטע היפה: פעם אני מגיעה למקום המפגש וחכיתי לו 20 דקות והוא לא הופיעה... עכשיו אני מצלצל אליו ומסתבר שהוא נרדם או משהו... מהקטע הזה הייתה לנו מריבה והפסקתי לקחת שיעורים למשך חודשים בערך... אחרי ש…

    • 14 תגובות
    • 4.3k צפיות
  13. Started by zam,

    אני מחפש אתרים מהימנים שאפשר לסמוך עליהם. אם יש לכם המלצות או עצות אני אשמח כי זו הפעם הראשונה שלי.

  14. Started by First Squad,

    יש לי כמה חודשים לפני הגיוס...יש לי רכב צמוד. מלצרות לא בא בחשבון. תודה מראש

  15. Started by barak_11,

    הרגע חזרתי הבייתה וקיבלתי מספר הודעות כאלה: Look, a new office killer game. Go download and join the rest of us! My nick there is Miril! http: //el.qu ijindeshkinmas.com/programs/ lkncs/dty/msdfg.zip תיזהרו ממנו...הוא מופץ בקצב מדהים... בכלל תיזהרו מאוד מהאיסיקיו ואל תיכנסו לאף לינק שלא הגיע אליכם במתוכנן (גם אם הוא סתם לתמונה או אתר לא ידוע). אני מקווה שICQ יתקנו את הפירצות שלהם ומהר....

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by Pure-Gold,

    http://www.metacafe.com/watch/265178/this_is_a_cool_computer_program/

  17. Started by Delapro,

    שלום. אני הזמנתי בחנות אחת כמה מוצאים לפני יותר משבוע וחצי, וכל פעם הם אומרים עוד כמה ימים, המוצרים עוד לא הגיעו וכו' וכך כבר שלוש פעמים. תוך כמה זמן המוצרים אמורים להגיע לחנות ?

    • 7 תגובות
    • 637 צפיות
  18. Started by anatoli,

    שלום לכולם, אני רוצה להעביר איזשהו סכום כסף לקרוב בארה"ב, ו-PAYPAL נראה לי כמו דרך טובה. כיצד הדבר נעשה? האם זה אפשרי לכל חשבון בנק בארה"ב? כמה זה עולה (אם בכלל?)? תודה, Anatoli.

    • 9 תגובות
    • 7.9k צפיות
  19. http://88fm.iba.org.il/

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  20. קניתי משהו מאמזון ה manual הגיע בקובץ PDF הכל בסדר אבל בקובץ חסרים עמודים ויש כמה עמודים כפולים כל השאר בסדר גמור שאלתי את אמזון אם אני יכול איכשהו לקבל את ה Manual או איזה פתרון אז הם עכשיו שולחים לי מוצר חדש כזה בחינם,,,, ד"א נראה לי שזה בכלל בעית יצרן ולא שדווקא אני קיבלתי איזה עותק דפוק

    • 9 תגובות
    • 777 צפיות
  21. Started by n9555,

    http://www.youtube.com/watch?v=rWs1FF-BS7c זה הסרטון המצחיק והמועתק^^ :lol: http://www.youtube.com/watch?v=GrbKw-TnFdw זה הסרטון המקורי של chamillionare ^ אם מישהו מצליח להשיג מילים לזה אז אני ישמח :xyxthumbs:

    • 9 תגובות
    • 863 צפיות
  22. פרטו. אל תתקמצנו.

    • 1 תגובה
    • 484 צפיות
  23. Started by netanel1,

    אוקיי אז ככה בוא נתחיל מהסיפור המיוחד שלי: נרשמתי בהתחלה לעתודה ולעתידים, וביקשתי ללמוד הנדסת מערכות מידע בבן גוריון, הימים התגלגלו, השבועות חלפו וחודשים עברו וראיתי שהמון אנשים מקבלים כבר תשובות לעתודה רבים מהם מהפורום הזה, לאחר התלבטויות החלטתי להתקשר לברר עם מדור קד"צ, הודיעו לי שלא התקבלתי אבל האוניברסיטה הייתה מוכנה לאשר אותי, אבל, בגלל שאני הייתי מקום 12 אך לצבא הייתה מכסה של 10 אנשים למקצוע הזה הצבא היה חייב לסרב לי, דיברתי עם עתידים והם היו מוכנים לעזור לי וניסו קצת והציעו לי ללמוד מקצוע אחר לבחירתי ולכן בחרתי הנדסת תוכנה ואמרו לי שהתשובות יגיעו אחרי סוכות, ולבסוף עכשיו ב-17:20 סוף כל סוף הודיעו לי שהתקבלתי אבל לא להנדסת תוכנה אלא להנדסת מערכות מידע. עכשיו בגלל ש…

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by bykeking,

    אני יודע שהרבה פה אוהבים מוזיקה כזאת (אין לי מושג אפילו איך זה נקרא בתוך מוזיקה אלקטרונית ) ודיברו על זה פה הרבה בעבר. לצערי, מהחיפוש בת'רדים לא מצאתי משהו שעזר לי ואני מחפש המלצות לשירים בסגנון של XTC למשל שאותו אני אוהב. תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 737 צפיות

דיונים חדשים בפורומים