כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
זה ב-1:30. ד.א, למי שתוהה, ככה זה באמת נשמע ב-DVD המקורי.
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
-
-
יש להשיג בארץ? :
-
- 57 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
כרגע סיימתי לראות את חמישת הפרקים שיצאו ואני חייב להודות שזאת בהחלט אחת הסדרות האיכותיות שיצאו בזמן האחרון, העלילה פשוט מעולה ומאוד קשה להפסיק לצפות. בלי קשר, הסדרה כרגע במקומות הראשונים בכל המדרגים שאני מכיר, מעל Lost, Prison Break, 24 וכו' אני הייתי ממליץ לכל מי שלא ראה עדיין את הפרקים הראשונים שפשוט יתעלם מהסדרה הזאת לפחות עד שכל העונה הראשונה תיהיה מוכנה. לצערי אני כבר בפנים.
-
- 10 תגובות
- 807 צפיות
-
-
שלום אני צריך בבקשה אתר אוו תוכנה של לימוד קסמים בבקשה תעזרו לי !! מחכה פה שבוע ולא עוזרים איזה פורום זה של עזרה נכון אז תעזרווו
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
היי חברה, מה קורה? תגידו, אתם מכירים את כל העמותות האלו שמחתימים אותם בעשרות אלפי אנשים כדי להשיג דברים, ומעבירים אותם באינטרנט? איך יוצרים אחת כזאת? תודה (וד"א האתר פוסטול לא עובד לי, אני צריך דרך אחרת)!
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אבא שלי טס עוד כמה ימים לאמסטרדם וחשבתי לבקש ממנו לקנות שם את ה creative zen v plus מישהו מכיר שם איזה חנות מחשבים או חנות אחרת שאפשר לקנות שם מכשירי MP3 ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האתר dailytech.com/arcticle.aspx?newsid=4704 יו איזה כיף לו : וגם לי הקדמתי את תירזין ועוד מישהו לא זוכר ישי יש יש עזבו כבר סגרו את זה בקיצר גם סליחה על הדאבל פוסט אבל כבר לא חשוב
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלתי תאריך גיוס ל 16 למרץ 2008, אפילו לא קיבלתי מנילה, מה זה? אופס פורום לא נכון, תעבירו!
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המפרט בצד... רק דבר אחד מבאס...שכחתי להביא משחה תרמית ולכן רק יום ראשון אני אוכל להרכיב אותו ולסגור עניין..[=
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שיר ששמעתי בפרסומת של שופרסל משהו כזה.. עם כרטיס מבצעים אני זוכר את המשפט הבא nobody knows it but we got a secret smile..
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
1. להיות ישראלי זה לבדוק אוטו חדש שעולה 230,000 שקל על ידי בעיטה בצמיג. 2. להיות ישראלי זה הבן אדם היחיד שמוחא כפיים כשהוא חוזר ארצה, ולא יכול לחכות לרגע שהוא יעוף מפה שוב... 3. להיות ישראלי זה להיכנס לכינרת עד האמצע ולא להירטב... 4. להיות ישראלי זה לראות שלט צבע טרי, להניח עליו את היד ולהגיד: "וואלה, באמת צבע טרי..." 5. להיות ישראלי הוא מישהו שקונה מכסים של מעדן חלב באלף שקל כדי להרוויח פאוץ' ששווה עשרים שקל... 6. להיות ישראלי זה להתחיל לצפצף כשהרמזור מתחלף לצהוב... 7. להיות ישראלי הוא מישהו שהדיאטה שלו היא שכולם מסביבו ישמינו! 8. להיות ישראלי זה לקנות ג'ורג'יו ארמני בשוק בעשרים ותשע שקל ולהיעלב שזה מזויף. 9. להיות ישראלי זה לצאת החוצה בהפסקת חשמל דבר ראשון לבדוק שזה לא …
-
- 60 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
פשוט לא מעביר כל דבר שמתחיל בwww...
-
- 7 תגובות
- 649 צפיות
-
-
אני רוצה שיהיה לי דואר בGMAIL ואני לא יודע איך.... שמעתי שזה חבר מזמין חבר זה נכון? אם כן מישהו יכול להזמין אותי בבקשה...
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האתר http://tvlinks.50webs.com/ פועל לכם? אני לא מצליח להכנס.
-
- 6 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום חברה יש לי מספר שאלות על השרות הזה אבא שלי מעוניין לפתוח עסק בחול זהו אתר אינטרנט שמציא משהו ללקוחות והתשלום הוא ככל הנראה יהיה באמצאות פאיי פאל עכשיו הבעיה היא שהם לא עובדים עם ישראל יש איזו שהיא דרך למשוך כסף מפאיי פאל עם אתה נמצא בישראל? שמעתי שצריך לפתוח חשבון בנק במדינה שפאיי פאל עובד איתה ופשות לעשות העברה בנקאית בן החשבון בחול לחשבון שלו בארץ יש עוד דרכים?
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מה דעתכם על הסרטים הקודמים בסידרה (SAW I ו-SAW II)? מה אתם מצפים מסרט זה (אם בכלל)? ועוד דעות שלכם יתקבלו בשימחה ;D האתר הרשמ של הסרט (כולל טריילר) : www.saw3.com
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני חושב לקנות כמה רכיבים והמחירים שם ממש זולים מישהו יכול להגיד לי איך החנות אם הוא ניסה או שמע האם היא אמינה
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
אני חייב להשיג תמונת לווין של איזור מסוים בשרון ואני פשוט לא מוצא מקורות לתמונות טובות(google earth לא בא בחשבון בגלל שהוא לא מספק תמונות איכותיות לישראל)... תודה על העזרה..
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, סירטון דיי קשה המראה צלף של אל קעידה JUBA המיתולוגי יורה באמריקנים, מארבים מאוד מתוחכמים נוצרים שם וייחד איתם גם הקורבנות, תפעילו אותו אך ורק בדפדפן של אקספלורר! http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=8875&CatID=250&CurrentCatID=331 לסירטון המלא: http://video.google.com/videoplay?docid=-3076975100954544138&q=juba עריכה: סליחה אם הסרטון פגע בכם, הרי האמריקנים הם החברים שלנו, רציתי רק לשתף אותכם בזוועות שיש שם למרבה הצער, כמו ערוץ 22 שפירסם את זה ביום רביעי כמו שאתם רואים בקישור אין פה שום כוונה לפגוע ברגשותיכם עשיתי את זה במחשבה ליידע אנשים אחרים שלא ראו את זה בחדשות עמכם סליחה.....
-
- 40 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי בוא נגיד שהמצב הפיזי שלי לא הכי הכי אבל 2 הדברים שהכי מציקים לי זה הרגליים ולב ריאה כאילו הרגליים שלי תמיד תפוסות אחרי פעילות ספורט ובכלל יש לי קצת כרס אבל ברגליים אני רזה כך שאני חושב שיש קצת לחץ על הרגליים (1.75 שוקל 65) וסיבולת לב ריאה- היום הייתה ריצת 900 לא הצלחתי לסיים אפילו \= רצתי האמנם רצוף בלי הליכות באמצע אבל רק 600 מטר ראשונים ויכולתי להמשיך מקסימום בהליכה בינונית-מהירה תמיד זה היה מפריע לי והתעצלתי והחלטתי שאני חייב להתחיל ועדיף עכשיו. יש טיפים איך להתחיל מה כמה ? תודה מראש .
-
- 62 תגובות
- 6.4k צפיות
-


