כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני פשוט מתחיל קורס ביום ראשון של אבטחת מידע בחיל האוויר ורציתי לדעת ממישהו שאולי משרת בתפקיד הזה כמה פרטים... אם מישהו יכול לעזור אז תודה
-
- 6 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
-
כדאי לי לקנות מאיבורי?? אמרו לי שהכי זול שם מה אתם אומרים??
-
- 8 תגובות
- 800 צפיות
-
-
אתם מכירים תוכנה חינמית ללימוד נהיגה במחשב? אם אפשר גם לינק אני ישמח..
-
- 10 תגובות
- 809 צפיות
-
-
-
אני רוצה להזמין מעבד כרטיס מסך לוח וזכרונות. מישהו מכיר חנות טובה וזולה ?
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
הפרק יעסוק בג'ולייט, הבלונדינית מהאחרים ויהו שם פלאשבקים שלה... אולי סופסוף יבינו משהו על האחרים אבל 3 חודשים זה מוגזם :s05:
-
- 14 תגובות
- 755 צפיות
-
-
מה בערך הרווח של חנויות המחשבים? נניח 8800GTX הם מוחרים ב 4300 אז כאילו עם כמה כסף הם מקבלים את הכרטיס -> מה הרווח? או E6600 מוחרים אותו נניח ב 2000 אז מה בערך הרווח (שוב: בכמה כסף הם מוחרים- כמה הוא עולה להם = הרווח שלהם)
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
היי חבר'ה. יש ברשותי ספר - Que MCSA MCSE 70-291 Exam Cram 2nd Edition. הספר באנגלית. לפי הספר עצמו הוא מיועד ל :Exam 70-291, "Implementing, Managing, and Maintaining a Windows Server 2003 Network Infrastructure.", והוא אמור להכין אותי למבחן הMCSE השאלה שלי היא - מה זאת הגרסה הזאת(70-291)? או בקיצור - האם מספיק לקרוא את הספר הזה ולגשת לבחינה? אני לא רוצה להשקיע כסף בקורס. אני פשוט מעדיף שתהיה לי תעודה ביד. עושה רושם שזה ספר די קצר. האם הגיוני שאפשר ללמוד את זה בכמה ימים ולגשת לבחינה?
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איזה סוג כרטיס זה ?
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מסתבר שהוא חרא לא קטן, מצחיק ככל שיהיה, יש גבול : http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=415871&in_page_id=1770
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אמרו כזה "עוד שעה..ואולי עוד שנה צפוייה להתרחש רעידת אדמה גדולה בישראל".איך נבהלתי! לשנייה חשבתי שהתכוונו באמת לעוד שעה הם לא נורמאליים ....בכל אופן זה נושא מפחיד כי כשאני חושב על זה בשנייה הכול יכול לההרס..וצריך להנות מכל רגע בחיים כי אי אפשר לדעת מתיי יבוא האסון הזה....למה לא עושים שום דבר?? לא בונים מקלטים או אזורים מוגנים כי כל המדינה כמעט לא מוגנת מהרעידת אדמה הזאת!!
-
- 45 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
זה כנראה רץ הרבה זמן כי היום זה הגיע שוב, אז למי שלא ראה: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 29/10/06 לכבוד: BSA לידי: עו"ד נעמי אסיא. הנדון: מכתבכם מתאריך 20/10/06 שלום, תודה על מכתבך, ברצוני להבהיר את עמדתי בנושא- "במסגרת פעילות הארגון BSA- Business Software Alliance נגד שימוש בתוכנות לא חוקיות, ביקרו בשנה החולפת נציגי הארגון במאות בתי עסק ברחבי הארץ. הרשי לי לברך את BSA ישראל על עשייה בלתי נלאית, זה בהחלט לא קל לעמוד מחוץ למאות דלתות סגורות ללא מענה, אני מקווה שלכל הפחות כיבדו את "נציגי הארגון" בשתיה. "במהלך השבועות הקרובים מתכוון הארגון להמשיך בפעילות זו, בין היתר באזור…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כלב דוג דה בורדו וניגמר האוכל ואני לא יודע במה להאכיל אותו הוא כבר יום וחצי בלי אוכל הבאתי לו פרוסת לחם עם גבינה וכשהוא רואה אותי אוכל הוא נובח בלי הפסקה כזה בוכה אני מרחם עליו לא יודע מה לעשות חשבתי שפה תוכלו לעזור לי . אז איזה אוכל להביא לו אני פשוט לא יודעאם אתם יודעים אני ישמח אם תעזרו לי ...(כיאלו אוכל מהבית) כיאלו לימרוח לו משהו על פרוסה או להכין לו מרק יש גם ספגטי מוכן ברוטב זה בריא בישבילו? מה אפשר להביןא לו אני כבר לא יודע..? :-\
-
- 139 תגובות
- 29.2k צפיות
-
-
הרגע דיברתי עם מישהו במסנג'ר, והוא פלט את אחת השטויות הכי הזויות שמישהו אמר לי בחיים, לכן החלטתי לפתוח את הת'רד הזה (מועד לפורענות ופיגור, אבל למי איכפת?) שימו לב, אחרי שיחה קצרה על שדרוג של המחשב של הבנאדם- שקורי הקליבר אומר/ת: והוא היה מוציא המון חום שקורי הקליבר אומר/ת: וריח של חשמל pika007 אומר/ת: ריח של חשמל....? o_O תורכם D:
-
- 12 תגובות
- 957 צפיות
-
-
מתי המשחק הבא של ארליך ורם ואיזה שעה???
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אוףףףף.. עוד 13 ימים וזה היה אמור להגמר.. עכשיו זה 43 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3327603,00.html
-
- 7 תגובות
- 673 צפיות
-
-
-
האם קניה של מפרט בNEWEGG זה בטוח ואיך הולך התשלום והמשלוח כמה זמן לוקח לו להגיע? וכמה אני צריך לשלם על כל מוצר נגיד אני רוצה להזמין 6 מוצרים ב5000 שקל כמה מכס?
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
שלום חברים, אני צריך להעביר סכום של כמה עשרות יורו לגרמניה. PAYPAL לצערי לא מתאים הפעם, ולכן אני חייב להשתמש בדרך אחר. בבנק רוצים עמלה של כמעט 150 שקלים, שזה כמעט חצי מהסכום שאני שולח. בווסטרן יוניון שולחים את זה דרך הדואר ולא ישירות אל הנמען הביתה/לחשבון הבנק שלו (כך לפחות הבנתי). הפיתרון היחיד שאני רואה עכשיו הוא לשים את הכסף במזומן במעטפה ולשלוח להם אותו בדואר רשום. מישהו שלח כספים בצורה הזו? ניתקלתם בבעיות כלשהן? כמו כן, האם יש לכם רעיונות כלשהם לדרך אחרת לשלוח את הכסף? תודה, Anatoli.
-
- 2 תגובות
- 837 צפיות
-
-
מי שצריך חשבון פרמיום של rapidshare: http://rapidshare.com/files/3152699/rsaccount.rar אני מבקש לא לשנות סיסמא שכולם יהנו!
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה כזה האוס עם מילים בגיבריש משהו יפה אם מישהו יודע את השם?
-
- 3 תגובות
- 802 צפיות
-
-
עשיתי בגרות במכניקה ביא' (יחידה אחת) , השנה החלטתי שאין לי מספיק מוטיבציה לסיים את השנה עם ציון נורמלי ופשוט אין לי רצון להשקיע במקצוע. האם אפשר איכשהו לגנוז את הבגרות הזאת מחוץ לממוצע במקרה ואני יוצא מהמגמה או שנתקעתי איתה?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש אנשים שרואים בסקר הזה כסקר גזעני, אני לא חושב ככה , אבל אני מעדיף לא לפגגוע באנשים אחרים.
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-


