כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם למרות כל הרשום כולל חוקי הפורום, לדעתי צריך להיות דיון בוגר בנושא. לא יודע אם זה חלק מהתרבות בארץ או שזה הפך להיות נוהג, אבל השירות לקוחות בארץ טעון שיפור לי אישית נמאס מהיחס שמקבל הצרכן הישראלי והגיע הזמן לארגן את העניין הרעיון שלי הוא לאגד את הניסיון של החברים בפורום לגבי רכישות בארץ - לחיוב ולשלילה ובאופן מבוקר, בונה ומקצועי כך שאנשים יוכלו לקבל חוות דעת. מה דעתכם?
-
- 7 תגובות
- 653 צפיות
-
-
-
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אני צריך לקנות 2 ג'ויסטיקים לפלייסטיישן 1 עכשיו אני כל הזמן רואה שמציינים שזה ל 2? למכשיר הראשון יש ג'ויסטיק מיוחד? אני לפי מה שזכור לי חבר שלי שקנה פלייסטיישן 2 השתמש בג'ויסטיקים של הפלייסטיישן 1 שלו? מישהו יכול להגיד לי חד משמעית?
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
לא חייב קהילה סגורה כמו TL העיקר שיהיו בא תכנים ברוסית. תודה מראש. אם ישנה מגבלה כל שהיא בפורום שלכו לי בהודעה פרטית.
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
אני מנסה להדפיס פלאיירים שהכנתי בנייר רגיל וזה יוצא זוועה. מישהו יודע כמה עולה להדפיס נניח 100 פלאיירים באיכות טובה בחברה?
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
אהלן, חיפשתי בכל חור באינטרנט כתוביות לעונה השניה של סמולוויל]Smallville] ולא מצאתי כלום, אנגלית או עברית אותו דבר בשבילי, אם מישהו כאן יכול לעזור לי למצוא את זה, זה יעזור לי מאוד, כי איכות הסאונד של הפרקים שאני משיג היא לא בשמיים וכל משפט דורש הקשבה חוזרת וזה פשוט נורא.... תודה מראש, -ג'ו
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-
-
היום בבוקר עם הקפה של לפני העבודה גלשתי לי פה... ונתקלתי בנושא דיי מעניין שלא אזכיר מה היה בו.. הוספתי אותו אותו למעודפים כי עוד לא התפתח שם כלום מעניין, עכשיו אני נזכר בזה, בא להכנס ו- הנה הקישור : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=219056.msg1919203;topicseen#new השאלה שלי למה הוא נמחק..? זה נכון מה שהבחור ההוא אמר? מזה ההרדקור-צנזורה הזאת..
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
יש כל מיני דגמים של פונטו ספייס, יש FUN, יש SX, יש YOUNG ועוד כמה שאני בטח לא מכיר. הייתי רוצה שמי שמבין פה יסדר את המכוניות לפי רמת האבזור והמנוע, קיצר תעזרו לי להבדיל ביניהם. תודה, גדי...
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
כן אני יודע כמה הזוי זה נשמע אבל אתם חייבים לראות, זה אדיר ! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3328885,00.html
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו פתח פה תראד על משאים עם מנוע סילון שנוסעת במהירות של מטוס עשיתי חיפוס ולא מוצא לי או שהמנוע חיפוש בפורום מעפאן.....תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
-
שלום לכולם... אני בכיתה י"א, וכמו כל בנאדם בגיל הזה, יש לי דחף לעשות שטויות, ובשביל לעשות את זה אני צריך כמה דברים.. ואחד מהם זה מפתחות של בצפר! אז...אני וחברים שלי מנסים להשיג מפתחות של הבית ספר שלנו(לכיתות, חדרי מחשב, חממות וכו'...) כבר די הרבה זמן, והצלחנו להשיג מפתחות של הכיתות ולשכפל אותם, אך המפתחות החשובות(השערים, חדרי המחשב..) ביותר לא שוכפלו, הצלחתי לשים את ידי על כולם אבל לא ליותר מרבע שעה, אז הנה השאלה שלי אליכם, איך אני יכול להעתיק את צורת המפתח ולעשות מזה מפתח אמיתי וחזק, כלומר שאני אוכל להעתיק או משהו את המפתח וליצוק/ללכת למשכפל וליצור מזה מפתח משלי -ע"י פלסטלינה? ואם לא אז איזה חומר? ומה עליי לעשות כדי שזה יצא בצורה טובה?.. תודה רבה... נ.ב: למי שחושד..…
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
היי, אשמח אם מישהוא יוכל לומר לי מה שם השיר המתנגן ברקע פה: http://video.google.com/videoplay?docid=-8053490738907634935&q=galactica
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
היה היתה תוכנה מופלאה באתר ושמו www.nazgol.co.il מטרת התוכנה היתה פשוטה,אך עמוקה לאין שעור-לתרגם קטעי טקסט משפות שונות התוכנה עשתה עבודה נאמנה,אך לצערנו,כאשר היא עלתה ארצה מטעמי ציוניות,היא החלה לדבר כמו עולה חדש וכך נוצרה תוכנת התירגום הידועה והמדהימה הזו ולצורך כך,נבצע כמה ניסויים מעניינים ביכולתיה הרב-שפתיות של התוכנה הבה נחלה: נתחיל עם משהו פשוט למדי-שם של בן אדם הידוע מעולם הגיימינג...גורדון פרימן הבה נבדוקה: Gordon freeman התרגום לעברית באמצעות התוכנה: "גורדון בן חורין" עכשיו נתרגם בחזרה לאנגלית: "gordon son their holes" עכשיו נתרגם בחזרה לעברית: "גורדון בן שלהם חורים" ועכשיו נתרגם שוב פעם לאנגלית: "gordon son their cavities" כמו שאתם רואים,gordon f…
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
כבר הרבה זמן שאני חושב על זה, אבל רק עכשיו החלטתי לפנות למקום שבאמת יש סיכוי שיעזרו לי בו... : אני מעוניין להשיג (או לרכוש) פוסטר של חברה כלשהי, לא משנה איזה. כמובן שהמרהיבים יותר שראיתי היו שייכים לכרטיסי המסך השונים. האם מישהו יכול לספק קצה חוט?
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אין לי מושג איך כותבים את זה אבל אני מחפש את המכונית שמופיעה לרוב בקליפ הזה: http://www.youtube.com/watch?v=DPymn0XmTlQ אני כמעט בטוח שזה CHEVROLET אני צריך את הדגם המדוייק
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם אני משכיר דירה איך הולך העניין עם הביטוח של הבית? מי משלם את הביטוח ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מתוך סרט כלשהו שראיתם\שמעתם בחיים? תזרמו
-
- 40 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
חברה צריך עזרה אני צריך להכניס עוד מחשב לחדר וזה אומר עוד מסך אבל הבעיה זה שהוא CRT וזה די ענק התרגלתי לLCD אין לי ממש רצון להשקיע בנוסף אז אני מצרף כמה תמונות תנסו לעזור לי החדר שלי הוא 220 ס"מ על 300 ס"מ די קטן זה הממד יש לי שולחן גדול אם הLCD , המחשב עצמו ועוד מסך CRT שאני זורק אותו עוד מעט לבני דודים שישרפו להם העניים קצת מהקרינה חשבתי אולי לשים את המחשב מתחת לשולחן ואולי בכלל לחבר אותו לשולחן עצמו מלמטה כיחידה אחת ולעשות איזה מחשב שולחני חח חשבתי להוסיף שולחן מאחורי אבל אז יהיה לי מרווח של מטר +- מהשולחן השני לכיסא זה מספיק אבל אז החדר סגור לגמרי יש לי אפשרות להוסיף אולי מדף שיתחבר לשולחן מצד ימין אבל אני לא יודע אם הוא יחזיק את הCRT ובכלל איפה אני ישים את המקלדת …
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שמעתי על זה שבודקים לפי השתן ההורים שלי חושבים שאני משתמש בסמים אז אני רוצה להראות להם את התוצאות אז איך בדיוק אני עושה את הבדיקה הזאת? קופחת חולים? בית חולים? וד"א זה לא מראה שאני מעשן סיגריות ונרגילה נכון?
-
- 26 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=c5P6MLiKEJI
-
- 4 תגובות
- 941 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש שיר של קובי פרץ (אני חושב שככה קוראם לו ). אני יודע שיש לו תיסרוקת פלטינה כזאת והוא קצת מזרחי. בקיצור אני מחפש את השם של השיר שלו, הוא דיי פופלרי ומשמיעים אותו בהרבה מקומות (חתונות, מגרשי כדורגל, כדורסל ועוד) ובכלל לשיר יש קצב ממש יפה. אז אם מישהוא יגיד לי איך קוראים לו אני ממש, אבל ממש יודה לו ולקהילת ה-HWZONE בכלל!. בתודה מראש- manganga7
-
- 5 תגובות
- 589 צפיות
-
-


