כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
Hello Mr. ***** ****** How are you?I hope you are feeling great I have just finishd reading your new book and I must say,It is an amazing book One of the best books I have ever read,I enjoyed reading your book very much,actually I enjoy reading all of your books My favorite of your books is "********",very educated book Your writing is interesting,The characters were awsome and I was very impressed I Also visited your website,it is very nice and designed in high region. I learned alot about you,You are an amazing and very talented man. Keep writing great books. Your fan,***** ******
-
- 11 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
בא לי להוריד את הסדרות האלו...הכי טובה שאני מכיר לדעתי. מישהו מכיר אתר שאפשר להוריד ממנו את כל הסדר?
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן חברים, יש לי מחר מיון לסטילים, ואני אמור להגיע ב-8 לתל השומר. מישהו יודע איך בדיוק אני מגיע לשם מחדרה? ממה שהבנתי השוברים לנסיעה ששלחו לי תקפים גם לרכבת, נכון? אם כן, אני אסע ברכבת לתל-אביב. השאלה היא, איפה לרדת בתל-אביב, ואיך אני מגיע משם לתל-השומר? תודה, Anatoli.
-
- 24 תגובות
- 10k צפיות
-
-
שימו לב לטריק הזוי ביותר ב-WORD שמישהו הראה לי לפני כמה ימים. בשביל לעשות את הטריק תעשו את הדברים הבאים: תעברו להקלדה באנגלית, ותרשמו את הדבר הבא: =rand(200,99) ואז תלחצו ENTER, חכו שנייה או שתיים ותראו מה קורה... מה אתם אומריםת מישהו במייקרוסופט השתגע? או שזה סתם תעלול של מישהו...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למאצות נראה דיי שגוי אבל מצד שני למצות זה כמו...מצות (של פסח חחח ;D) אני צודק שזה למצות?
-
- 9 תגובות
- 9.4k צפיות
-
-
למי שלא ראה , סרט חובה!! אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בשנים האחרון!! נשפכתי 90 אחוז מהסרט!! ענק! SPEECH LESS! בקיצור, MUST SEE!!! לא רוצה לקלקל אז לא אספר על הקטעים שיש שם, בקצרה בוראט הוא אחד הדמויות של ALI G ובסרט בוראט נוסע לאמריקה כדי ללמוד על התרבות האמריקאית. וזהו בקצרה.
-
- 36 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
- נערך - 1212 לכו חפשו אולי אתם תזכו במחשב הנייד של HP - נערך -
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
למה הוא לא עובד? (כבר כמה ימים) :'( http://www.tvlinks.voodeedoo.org/index.html
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני רץ הרבה ונמאס לי כבר מהמוזיקה שיש לי חח..למישהו יש המלצות לטראקים\שירים שנותנים כוח בריצה? סתם דוגמא יש לי קטע ממטריקס רבולושנס נראה לי שיש את הקרב הזה על הגג של המשאית שנוסעת בכביש המהיר זה קטע אחד הטובים לריצות...ואני חושב שגם פסיכודאלי מתאים לי בריצה אבל רק פולאון עם הרבה גיטרות עושה לי את זה חח..וקצת שירים שאפשר ל'הכנס' אליהם בזמן הריצה
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מוזמן לפגוש את השריטה שלי פה: http://www.heep.co.il/51-he/Heep.aspx?FileID=32904&OrderBy=1&Page=1&spType=1&backCat=45&tmpl=0 וכמובן שיש עוד כמה סרטונים בפרטים שלי תהנו כמובן שאשמח לקבל תגובות על הסרטונים(גם שם מי שרוצה )
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם ניסיתם לשלוח אימייל דרך gmail למישהו ב-walla, בוודאי קיבלתם בחזרה את ההודעה הבאה: ה-IP המדובר שייך לגוגל, tracert עושה resolve לכתובת nf-out-0910.google.com. עד כמה מטומטמים אפשר להיות? :-\ בכל אופן, שלחתי להם מייל.. נראה מה יהיה..
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ראיתם ג'קאס 2?? אם כן איזה דבר מטופש הכי אהבתם?? אני אהבתי שצרבו לו על התחת איזה 10 פעמים צורה של זין!
-
- 9 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אז אנשים הם יאלללההה http://www.youtube.com/watch?v=V0RtRTx7NMA&eurl
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
עברתי אתמול טסט כמה זמן מלווה יש לי שמעתי לא מזמן שעד הראשון לחודש דצמבר יש 2 חודשים מישו שמע על זה משו? או שזה לא קיים?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
חבר שלי ביקש שאני יצרוב להם לעסק שלהם אופיס ופוטושופ וכאלה... עכשיו אני יודע שזה לא חוקי, אז מי ומה אמור לדעת?! כאילו אם באים לבדוק אז מי? ואם כן אז מה הסיכוי שיעלו עליהם?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזה שיטות תשלום מאובטחות באינטרנט קיימות היום ? אני יודע שאחד המובילים הוא PayPal , זה נכון ? לפחות מהתרשמות שלי נראה שכן כי בכל אתר מכירות אתה רואה את הלוגו שלהם שיטה נוספת ששמעתי עליה היא Google Checkout אבל הנוכחות שלו מורגשת הרבה פחות ברשת, למעשה לא מצאתי אף אתר מכירות שאימץ את השירות של Google מישהו מכיר את השירות הזה ואתרים שעובדים איתו ? ויש גם את השירותים האלה של חברות האשראי עצמן שמנפיק לך מספר כרטיס אשראי חד פעמי לכל עסקה ויכולת לבצע רכישה בצורה אנונימית
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
-
-
איש אחד עזב את רחובותיה המושלגים של שיקגו כדי להנות מחופשה בפלורידה שטופת השמש. אשתו, שהייתה בנסיעת עסקים, תכננה להצטרף אליו ולפגוש אותו במיאמי, ביום למחרת. האיש הגיע למלון לאחר שבילה כל היום בחוף, תחת עצי קוקוס ושתיית קוקטילים טרופיים... הוא החליט לשלוח E-MAIL לאשתו, כדי להקדים ולספר לה את נפלאות המקום. הוא לא מצא את כתובת ה- E-MAIL שרשם בפתק, לכן סמך על זכרונו ושלח: agoren@freenetland.net בתקווה שזה נכון. מקסימום, אמר לעצמו, זה ממילא לא כל כך חשוב. אבל רצה הגורל והכתובת לא הייתה נכונה. הוא טעה באות אחת וההודעה הגיעה לתיבת ה- E-MAIL של אשת כומר פרוטסטנטי שנפטר יום קודם. בלילה, אשתו של הכומר פתחה את הדואר האלקטרוני כדי לראות את הודעות הניחומים ששלחו לה. כאש…
-
- 9 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום רב, רציתי לדעת איך אומרים בעברית core 2 duo כי התווכחתי עם חבר שלי איך אומרים, אז איך אומרים קור טו דיו או קור טו דו?
-
- 1 תגובה
- 482 צפיות
-
-
לא יכל יותר לא יכל!!! יש לי איזה 20 חצקונים! לא יורד! כבר שנה+! וניסתי הכל!: לא לאכל שוקלד[הכי קשה], לשתות מים, משהו כמו 7 משחות.... כלום לא עובד! אולי מים זה הכי עזר אבל כול 7 דקות אני הולך להשתין!!! בקשה תעזרו לי! עצות חומרים ממלצים!~ [שמעתי שיש טיפול של חנקן או משהו כזה.. מישהו שמע על זה?]
-
- 94 תגובות
- 7.3k צפיות
-
-
ההורים שלי הביאו את הסרט אבל לא יצא להם לראות... בקיצור שווה לראות תסרט? אני לא מחפש עכשיו סרט על רמה, סתם סרט פעולה נחמד...
-
- 9 תגובות
- 671 צפיות
-
-


