כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחר ראיון עבודה ואני צריך שירים מרגיעים שאני יוכל לישמוע לפני למישהו יש המלצות ?
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
-
יש את Apple אבל אני רואה שאין של את הטריילר של הארי פוטר החדש, זאת אומרת שהוא לא משחרר מהר, יש אתר כלשהו של טריילרים שאתם מכירים חוץ מיזה ומשל דונקי עם איכות תמונה יפה בעדיפות לHDTV? תודה
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
שלום , אני מבקש את עזרתכם ,אני צריך שתכתבו בשבילי מכתב באנגלית ,מכתב שכותב "אסיר" לאשתו לפני כמה ימים שהוא משתחרר מהכלא. לפי מה שאני יודע יש פה הרבה אנשים שיודעים אנגלית ממש טוב אז בבקשה תקדישו בשבילי כמה דקות . נ.ב המכתב לא חייב להיות בשפה מאוד מאוד גבוה , אפשר בשפה פשוטה ,סלנג וכד'... תודה רבה לעוזרים , זה מאוד יעזור לי אני ממש אבל ממש צריך את זה.
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
"אני אומרת לא"+"אל תשחק איתי" עריכת סאונד על ידי,משחק על ידי http://www.heep.co.il/51-he/Heep.aspx?FileID=33004&OrderBy=1&Page=1&spType=1&backCat=45&tmpl=0 "מי ינצח באהבה" אני וחבר שלי,אני הקוף http://www.heep.co.il/51-he/Heep.aspx?FileID=33131 מי שרוצה שיגיב שם בבקשה ותגובות גם פה אם בא לכם תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שימו לב לתרגיל האחרון שהוא עושה[שכיבות שמיכה בלי רגליים] אני מתחיל להתאמן.. נראה מגניב ביותר. http://www.youtube.com/watch?v=fyMasVRj4KI
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני גר במושב ליד ירושלים. התעוררתי בלילה מרעש, הייתי בטוח שמישהו ממול סגר את השער בכניסה שלו. התחילה אזעקה למשך כמה שניות והפסיקה, אמרתי לעצמי, שאולי בטעות הוא הפעיל את האזעקה שלו במקום לכבות אותה. קורה לפעמים ואני גם ככה לא ממש מזהה את האזעקה שלי. אבל לא שמעתי התנעה של האוטו ועדיין שמעתי רעשים, במבט ראשון לא ראיתי כלום מהחלון בחושך. שמעתי עדיין רעשים, הסתכלתי עוד פעם וקלטתי שאולי בכל זאת יש שם מישהו ליד האוטו, סעמק! עדיין לא הייתי בטוח ב-100%. עשיתי רעש וצעקתי "היי", הדלקתי את האור בכניסה יצאתי עם סכין וצעקתי לחברה שלי שתחייג למשטרה, והכלב הזה ברח כמו טיל ליער. היה פה עכשיו מישהו מהזיהוי, מתברר שההחרא הזה השתמש בכפפות ובנה על המזדה ספציפית, היו לו פה רכבים הרבה יותר שווי…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, מחפס מישהו שמוכר / בית גידול לכלבים מסוג בול טרייר גזעים [תמונות] אם אתה מכירים אחד כזה תשאירו פה הודעה תודה ;D O0
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3332898,00.html
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי את המחשב הכי חכם בעולם... [attachment deleted by admin]
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אמא שלי קיבל מתנה דיסק [בפלו ררוזלפנד ] אז אני יכל להחליף אותו... תנו המצלות לאלבומים חזקים! למה אני חושב שזאת הפעם הראשונה שאני 'קונה 'דיסק! חשבתי בנתיים על דיסק של רובי ווליאמס....
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אני צריך עזרה קטנה. יש לי סרט קצר (רבע שעה) שאני רוצה להוסיף לו כתוביות, אבל אני לא מסתדר עם התוכנה. מישהו יכול אולי לסנכרן לי את הכתוביות? יש לי קובץ word שמכיל אותן. בתודה מראש, עמיר שחר.
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
אני צריך לבנות אתר בנושא מסויים כדי לקבל יחידת לימוד אחת בבגרות במדעי המחשב. האתר צריך להיות בנוי מ- JavaScript, HTML ו- ASP. לא עולים לי רעיונות לנושא בכלל!! יש לכם רעיונות?
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אמרו שאני צריך לעבור בדיקות במכון פילת... ראיתי עכשיו מבחן ניסיון של מבחן בדיקה כזה במכון נועם, אלוהים ישמור!! זה כמו מבחנים לנאס"א, איך אני עובר את הבדיקות האלה בכלל? איך להתכונן???
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, יש לי השבוע ראיון לפרויקט שותפות 2000 של הסוכנות היהודית. מישהו היה בכזה דבר ויודע מה בדיוק שואלים שם? תודה,
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
יש לי מחר מבחן על הנושא הזה ולא הקשבתי כל כך בשיעור כשהמורה לימדה אותו התרגיל: מצא את שיפועי המשיקים לגרף הפונקציה y=0.5x²-x בנקודות: א. (2,0) ב. (0,0) ג. (0.5-,1) תודה לעוזרים.
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
השיר מופיע בפרסומת לסידרה "עמוק באדמה" המשודרת בערוף XTRA HOT ברשת הכבלים HOT. HELP ME ? PLEASE ? בתודה מראש, קובי.
-
- 5 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אתר נהדר נוסטלגיה מהרדיו http://www.shapam.co.il/Index.asp?CategoryID=57 דן
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
היי, סקירה קצרה. רשיון מאז גיל 18 מכונית: טסט 3 אופנוע עד 500 סמ"ק: טסט 12 משאית עד 15 טון: טסט 1 האמר (צבאי): טסט 1 האמר (נהיגה מבצעית): טסט 1 אופנוע (ללא הגבלה): טסט 1 טוטל לוס: 4 האמרים בסדיר. אופנוע (GS500) אוטו א"א (אוטו אבא, למזלי ליסינג): קאיה ספיה, מאזדה 323 מאזדה 3 קורולה 98 מיצובישי לנסר 2006 2 האמרים במילואים. סה"כ : 12 שלילה: 3 חודשים כי תפסו אותי בבקעה על 114 (אני חושב שמותר 80 או 90 בדרך כלל אבל בהאמר מותר 65) ועכשיו מחכה ל משפט (170) יש מישהו שנוהג יותר זהיר ממני?
-
- 29 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שמעתי ממישהו שכדאי (לא מבחינת תשלום חשמל כמובן) להשאיר את המחשב דולק הרבה וממישהו אחר שמעתי שזה לא מזיק אם מכבים ומדליקים מחשב הרבה פעמים אני בטוח שמישהו כאן יודע את התשובה...
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מישהו ראה את המשחק נגד ויאריאל עכשיו?... ואת הגול של רונלדיניו? אחח...איזה גול מדהים (עצירה על החזה ומספרת בסיבוב מעל השוער)
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שמעתי איזה שיר בפרסומת לארץ נהדרת.. זה הולך ככה.. i dont know why i love you..but i love youu חח זה לא ממש סימפטום לזיהוי אבל אולי בכל זאת..
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
הקהל בבית בוחר את השחקן המצטיין והשחקן מקבל טלויזיית lcd, בעוד שמישהו אחד מהמצביעים מקבל סוף שבוע במלון בארץ :s05:, לא יכלו לעשות את זה ההפך, השחקנים לא מרוויחים מספיק כסף? האם זה מעצבן גם אתכם?
-
- 6 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
רוכב אופנוע פשוט מטורף!!! יש לו מספר סרטים שניתן להוריד באימיול תחת השם שלו. סתם דוגמא לקטע שבו הוא נוסע במשך כרבע שעה במהירות ממוצעת של 272 קמ"ש !! ** סירטון **
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה, אני מחפש קצת שירי ראפ עם קצב ובאס. בעיקר דברים שהם לא mainstream בארץ אבל טובים. תודה
-
- 10 תגובות
- 751 צפיות
-


