עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ניתקלתי באתר הזה וראיתי שם כמה דברים מעניינים http://www.consumers.org.il/show_item.asp?levelId=47629 מומלץ לכל מי שיש לו בעיה עם חנות מסויימת (ניתן לכתוב לאתר) וכל מי שלא רוצה שיעבדו עליו (זכויות שלנו כקונים).

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  2. Started by Zap,

    שלום לכולם אני מתאמן במסגרת יומיומית ואני שם לב שיוצא לי הרבה פעמים להסתכל על העטיפה של מזון מסויים ולבדוק את כמות החלבון שלו, ממתי ששמעתי שלאחר אימון[במיוחד] חשוב מאוד לגוף לקבל מנת חלבון, על מנת לבנות את השרירים. אבל הבעיה היא, שאני לא ממש מוצא. אני מחפש מקור טעים[יחסית, אני מוכן להתפשר על הטעם], משביע[האימון הוא לפני השינה בערך וזה הדבר היחיד שאני אוכל לפני השינה] והכי חשוב - עתיר בחלבון ככל האפשר, ואני מעדיף שזה לא יהיה איזשהו שייק שהוכן במיוחד בשביל זה.. הייתי שמח מאוד לאכול ביצה קשה אחרי כל אימון, אבל פשוט אין לי את האפשרות הזאת. כיום אחרי כל אימון אני אוכל יוגורט ובננה, ואני חושב שזה לא מספיק לגוף שלי, ולכן אני מתייעץ איתכם, האם אתם מכירים מזון שיתאים לי? תודה מראש…

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. http://www.mingthemerciless.com/ מעולם לא שמעתי עליו... מישהו? לינק קטן מהאתר על ספונסרים http://www.mingthemerciless.com/sponsors.html

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  4. Started by DimaX,

    נו מה אתם מעדיפים? אני יס!

    • 43 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by CrossFire,

    שלום, אני חולה כבר יומיים, אני לוקח תרופות (הרבה) ולפעמיים החום עולה ולפעמים יורד, יש לכם איזושהי פיתרון? אני מרגיש חרא ואין לי חשק לאכול ואפילו להיות על המחשב, החום שלי הוא 38.5C. עריכה: עידכון עמ' 3

    • 28 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. Started by kobi_af,

    שלום היום התקשר אליי הביתה נציג של yes ,דיבר עם אבא שלי ורצה להציע לו חבילה אז הוא יבוא אלינו הביתה בעוד כמה ימים ונראה מה יש לו להציע.. בחיים לא היה לי יס ,אז רציתי לדעת מה עדיף חבר'ה לקחת דיל טוב ולעבור ליס או להשאר נאמנים להוט?

    • 10 תגובות
    • 848 צפיות
  7. Started by Semyon171,

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  8. היה לי שבר ביד ימין לפני איזה חמש שנים עכשיו שעושים לי צילום זה עדיין יראה שבר?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by stone cold,

    היום ראיתי עריכה של המטריקס 2+3 בשם DEZIONIZED פשוט לקחו 2 סרטים משעממים העיפו תחלקים של הדרמה ויצרו סרט פעולה מאוד נחמד אז קודם כל מה אתם חושבים על העריכות האלה? וחוץ מיזה יש לכם המלצות לסרטים אחרים כאלה? רק תישמרו על חוקי הפורום בבקשה אז בלי לינקים להורדות ודברים בסיגנון בבקשה

    • 2 תגובות
    • 517 צפיות
  10. Started by e.s,

    אני לא יודע הרבה על השירות בחיל הים חלק אומרים לי ללכת וחלק לא מה אתם חושבים? אם תוסיפו קצת מידע זה יועיל

    • 9 תגובות
    • 804 צפיות
  11. קיבלנו היום את המחשב הזה, נקנה ב-4000 שקלים לשימוש של סטודנט. בלינק שצירפתי, מצויין באופן כללי מערכת הפעלה דגם: WIN XP HOME. המערכת עצמה מותקנת, אבל לא היינו אמורים לקבל דיסק מקורי שלנו? למה אמורה להתייחס המערכת שרשומה בלינק, שהיא תהיה מותקנת או גם מצורף דיסק? בספק אמרו שיבררו את העניין ויחזרו אלינו, אבל בגלל שזאת פעם ראשונה שאנחנו קונים נייד, רציתי להיות מוכן במידה ויטענו שאנחנו לא מקבלים במידה וכן אמורים לקבל.

    • 11 תגובות
    • 928 צפיות
  12. לא יודע אם כדי לי לינסוע בהיתחשב במזג האוויר :s05: :s05:

    • 9 תגובות
    • 802 צפיות
  13. Started by CashMAn,

    אהלן כולם רציתי לדעת פרטים על ההופעה של אנריקה אגלסיאס באיזה תאריך יום שעה והכול תודה מראש ביי ;D

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  14. תגובות....

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  15. המורה נהיגה שלי אמר שהוא לא קיבל טסטים ולכן אני לא יכול לגשת לטסט (לא רק אני גם כל מי שלומד אצלו) העם מישהו יודע על זה? יש איזה שביתה או מהשהו כזה ?3 אני ממש מבואס זה כבר יהיה שבוע 2 שאני מחכה לטסט

    • 9 תגובות
    • 803 צפיות
  16. Started by Gilo2005,

    שבוע טוב לכולם. רציתי לדעת איך אפשר לפתוח חשבון ב PayPal מה צריך בישביל זה

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  17. Started by gfox,

    שלום אני מנסה כבר שעה לימצוא את מחיר הזהב. חיפשתי בגוגל ועוד כמה מנועי חיפוש ולא מוצא כנ"ל לגבי אתרי בנקים. אני רוצה לרכוש זהב אבל אני לא יודע מאיפה אני יכול לגלות את מחיר הזהב מישהו אולי יכול לעזור לי פה... ??? תודה

    • 3 תגובות
    • 681 צפיות
  18. Started by TheReaper,

    ראיתי הרבה אנשים עם וולפייפרים של ניוידיה (של הג'יפורס החדש בעיקר) ורציתי לדעת מאיפה כולם משיגים אותם חיפשתי באתר של NVIDIA וגם בגוגל ולא מצאתי משהו נורמלי (בעיקר מחפש כאלה של ה8)

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  19. Started by TOMY-BOY,

    שלום לכולם, אני נכנס מידי פעם לפורטל בשם pcarenA עד שהנכנסתי היום ובערב וגיליתי הודעה שהוא נפרץ. קישור: http://www.pcarena.org מה אני יכול לעשות?

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  20. Started by CrossFire,

    שלום, אני צריך שתעייצו לי עם מה להשתמש לניקוי המחשב, פשוט השתמשתי בפאן והוא התקלקל, יש לכם פיתרון יותר טוב?

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by First Squad,

    שלום לכולם חזרתי אחרי שבוע מטירונות..דחפו אותי למ.צ למרות שההיתי מיועד לחייל האוויר . רציתי לשאול אותם אם אני כבר במ.צ אז מה התפקיד הכי שווה , יש מגוון תפקידים למשל : מצ"ח , בלש ,סוהר , היסוף מודיעיני , מעברים וכ"ו. תמליצו לי אם אתם יכולים לאן כדי להגיע

    • 151 תגובות
    • 16.6k צפיות
  22. Started by SyndromE,

    http://www.pcarena.org פרוץ כרגע

    • 42 תגובות
    • 4.5k צפיות
  23. Started by Sting,

    אני מתעניין בנעליים האלה כבר זמן מה ועד עתה נרתעתי מהמחיר האסטרונומי שלהם (800 ש"ח) לאחרונה לאחר ריפרוף בגוגל מצאתי כמה חנויות בארץ שמוכרות אותם קצת יותר בזול http://www.topsportshoes.com/category.asp?subgroup=Air%20Max%20360 http://sportshoes.shopy.co.il/categories/16589 הבעיה היא שאני מעדיף לא לקנות מחנויות שלא שמעתי עלהם לפני זה או שהם לא מפרסמות איכן הן נמצאות לפחות אז מישהו שמע על אחת החנויות האלה ? קנה מהם כבר ? מכיר חנויות אחרות ? תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by McMerc,

    אני מחפש משהו שפעם היה לו iPod, והוא קיבל אותו עם מטען שמחובר לחשמל, והיום הוא כבר לא משתמש במטען (מסיבות שונות), אבל מהטען נישאר אצלו. אם יש משהו כזה (באזור ירושלים), ולא איכפת לו לתת לי את המטען שלו, אני אשמח מאוד. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות

דיונים חדשים בפורומים