כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://news.walla.co.il/?w=//1024139 אני לא מבין תאמריקאים הם עושים חוקים נגד סיגריות אבל לא עושים חוקים נגד מזון מהיר והשמנה זה אחת הבעיות הגדולות ביותר שמה ולצערי זה מתחיל לחלחל יותר ויותר גם לישראל
-
- 30 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום לכולם!שאלה סילחו לי על בורותי אבל איך אני מוריד קבצים מרפיד שר בעמוד הבית יש רק אפשרות העלאה האם קיים מצב חיפוש גם ללא חשבון פרימיום?
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום חברים! חבר שלי קיבל זימון ליום סיירות או ראיון אני לא זוכר של "היחידה". הוא יודע שהיא יחידה מאוד מאוד מאוד מסווגת ומאוד מובחרת... מישהו יודע עוד פרטים על "היחידה"? והאם היא סיירת מטכ"ל? תודה!
-
- 28 תגובות
- 9.8k צפיות
-
-
אני צריך אתרים שיש שם את הפרק ואז את הפירוש שלו =\ יש לי עבודה בתנ"ך
-
- 3 תגובות
- 995 צפיות
-
-
-
אני צריך שרת שאפשר להעלאות בו קובץ של 220 מגבייט ואני לא יודע איפה ... אודה לכם אם תעזרו לי בעיניין. תודה.
-
- 6 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אי אפשר לעשות משהו נגדם? הם מראים מחשב שמבחוץ "WOW" ומבפנים S-H-I-T, חבר שלי קנה את המחשב שלו מערוץ הקניות (לצערי הרב, לא הצלחתי למנוע את זה זה היה כבר מאוחר מדיי) כל כך רצה לשחק בקונטר סטרייק סורס, הוא קנה את המשחק ולא עבד לו, הכל קירטע באופן לא ייאמן..... זה נע בין 5-10 fps אלוהים יישמור..... :'( :'( :'( לפחות שערוץ הקניות יגידו שזה מותאם רק לעסקים אבל אפילו את זה הם לא אומרים, ועוד הם אומרים שזה מחשב "טירוף" ואומרים "הנה המעבד" ואני לא רואה שום מעבד מתחת לגוף הקירור..... :kopfpatsch: ועוד מריצים 3DMark 2001 כבר מאז שיצא.... ועוד מרוב חוצפתם מוסיפים לך מדפסת שבקושי שווה משהו! :bash: הנה המפרט (בערך): P4 3Ghz לוח אם תומך 775 DDR400 256MB HD 7200 80Gb 3D FORCE …
-
- 103 תגובות
- 10.4k צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=-8514855858545647385
-
- 12 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אני כבר שנה וחצי בצבא רק בבלאגנים איתם ולא מסתדר בקיצור הציעו לי לצאת אני בן 22 ואני אמור להשתחרר בגיל 23.5 עשיתי הנדסאי אלקטרוניקה לפני הצבא ואני חייב להיות קרוב לבית ולא נותנים לי עכשיו הייתה לי וועדה עם המפקד בסיס והוא אמר לי או שאני נשאר בבסיס בתור עובד רס"ר או משהו כזה או שאני יוצא מהצבא הבסיס בבאר שבע ואני ירושלמי! לא יודע מה לעשות:\ מה ההשלכות של פרופיל 21 מבחינת עבודות מסתכלים על זה היום?נניח אינטל מסתכלת על זה?
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
דברים מצחיקים וגם בעברית למי שיש (גם MP3) ravivsster@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
לא מזמן קיבלתי תעודת MCP מ- Microsoft על כך שעברתי את בחינה 70-270. התחלתי לחשוב קצת על הסמכות נוספות כמו MCSA ו- MCSE שאני רוצה לקבל אותן. הסתכלתי קצת באתר של מיקרוסופט וראיתי שכדי לקבל הסמכת MCSE אני חייב לעבור את הבחינות 70-290, 70-291, 70-293, 70-294. הסתכלתי עוד קצת וראיתי שגם בשביל MCSA וגם בשביל MCSE צריך לבחור עוד בחינה אחת מתוך מגוון של אפשרויות: http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcse/windows2003/default.mspx#E4CAC איזו בחינה אתם עשיתם? איזו בחינה כדאי לי לבחור?
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
You are currently using 2793 MB (100%) of your 2793 MB אחרי בערך 7K של איימילים (תמימים ותמימים פחות) הצלחתי להדביק את הפער עם התיבה הגדלה נצחית של ג'ימייל. המרכיבים להצלחה: פ-ו-ר-נ-ו, והרבה.
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך לעשות עבודת חקר בחינוך לתעבורה. חיפשתי כל מיני נושאים ואני לא מוצא כמעט כלום. אני לא רוצה שתביאו לי נושאים. פשוט אני רוצה לדעת איפה יש אתרים עם הרבה חומר בנושא זהירות בדרכים (לא סתם דיווחים על תאונות וכאלה אלא מידע). מישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום , אפשר להמליץ לי על אתרי הכריות טובים שיש ברשת ( גם בתשלום ) . תודה מראש .
-
- 26 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אך אך איזה שיר מדהים! Scene Nine: Finally Free! http://www.last.fm/music/Dream+Theater/_/Act+II+-+Scene+Nine:+Finally+Free אני צריך את המילים של השיר, גם את הקטע של ההתחלה[ WHEN I TALL YOU OPEN YOUR EYES....] [וחיפשתי בגוגל לא מצאתי
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אם אתם רוצים להגיב, הייתי רוצה לדעת גם כמה משלמים לכם, ואיך ? שכר גלובלי ? לשעה ? כמה שעות ?
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
מכיוון שאני חולה הבטתי ללא מטרה במסך עד שנזכרתי בקטע מהסימפסונס שמספר על HaGolem שאומר באחד הקטעים "We call it jewish humour! It's funny because the words are crazy! Meshugana!" אז מכיוון שאני משועמם הלכתי לוויקיפדיה וחיפשתי jewish Humour, אני ממליץ מאוד אגב להיכנס לערך הזה יש שם כמה בדיחות פשוט מעולות כמו כן בערך הנ"ל היה לינק לתחרות הקריקטורות האנטי שמיות הישראלית, מי שזוכר את כל הפיאסקו של ה"קריקטורה" של מוחמד בעיתון דני, ואיך האיראנים אמרו שזה ממש "מעליב" אותם תוך כדי שקריקטורות אנטישמיות מופיעות שם בעיתונים הגדולים באופן סדיר, אז החליט לו יהודון קטן לארגן תחרות של קריקטורות אנטישמיות שמצויירות על ידי יהודים תוך כדי ההכרזה - No iraninas can beat us on our home turf!…
-
- 12 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=eEj7vwrbSSE אני וחבר שלי משועממים
-
- 7 תגובות
- 720 צפיות
-
-
-
יש לי עבודה בשלח ואני חייב לכתוב מה זה חוק מחלול ואיך הוא מתקשר לקקל?? עזרה!?!?!?!?!?! תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה מצדיק את הקניה של כמה עשות שקלים האלה? או שבכלל לא לחשוב על קנייה כזאת?
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
יש לי עבודה להגיש בערבית ואני צריך לעשות אותה במחשב עכשיו המורה אמרה שיש מקלדת וירטואלית בערבית מישהו מוכן להגיד לי איך אני ניכנס אליה או מפעיל אותה..... תודה למגיבים
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שמעתי שיר ראפ שהפזמון היה בחורה ששרה משהו כמו where d'you go i miss you so it's been so long since you'v been gone משהו כזה... מישהו יודע איזה שיר זה?
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-


