עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//1024139 אני לא מבין תאמריקאים הם עושים חוקים נגד סיגריות אבל לא עושים חוקים נגד מזון מהיר והשמנה זה אחת הבעיות הגדולות ביותר שמה ולצערי זה מתחיל לחלחל יותר ויותר גם לישראל

    • 30 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by eladbu,

    שלום לכולם!שאלה סילחו לי על בורותי אבל איך אני מוריד קבצים מרפיד שר בעמוד הבית יש רק אפשרות העלאה האם קיים מצב חיפוש גם ללא חשבון פרימיום?

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  3. Started by moses_23,

    שלום חברים! חבר שלי קיבל זימון ליום סיירות או ראיון אני לא זוכר של "היחידה". הוא יודע שהיא יחידה מאוד מאוד מאוד מסווגת ומאוד מובחרת... מישהו יודע עוד פרטים על "היחידה"? והאם היא סיירת מטכ"ל? תודה!

    • 28 תגובות
    • 9.8k צפיות
  4. Started by taimor,

    אני צריך אתרים שיש שם את הפרק ואז את הפירוש שלו =\ יש לי עבודה בתנ"ך

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  5. Started by Milford Cubicle,

    תיראו עד הסוף... http://www.holesinthenet.co.il/?p=82

    • 44 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. אני צריך שרת שאפשר להעלאות בו קובץ של 220 מגבייט ואני לא יודע איפה ... אודה לכם אם תעזרו לי בעיניין. תודה.

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  7. אי אפשר לעשות משהו נגדם? הם מראים מחשב שמבחוץ "WOW" ומבפנים S-H-I-T, חבר שלי קנה את המחשב שלו מערוץ הקניות (לצערי הרב, לא הצלחתי למנוע את זה זה היה כבר מאוחר מדיי) כל כך רצה לשחק בקונטר סטרייק סורס, הוא קנה את המשחק ולא עבד לו, הכל קירטע באופן לא ייאמן..... זה נע בין 5-10 fps אלוהים יישמור..... :'( :'( :'( לפחות שערוץ הקניות יגידו שזה מותאם רק לעסקים אבל אפילו את זה הם לא אומרים, ועוד הם אומרים שזה מחשב "טירוף" ואומרים "הנה המעבד" ואני לא רואה שום מעבד מתחת לגוף הקירור..... :kopfpatsch: ועוד מריצים 3DMark 2001 כבר מאז שיצא.... ועוד מרוב חוצפתם מוסיפים לך מדפסת שבקושי שווה משהו! :bash: הנה המפרט (בערך): P4 3Ghz לוח אם תומך 775 DDR400 256MB HD 7200 80Gb 3D FORCE …

    • 103 תגובות
    • 10.4k צפיות
  8. http://video.google.com/videoplay?docid=-8514855858545647385

    • 12 תגובות
    • 789 צפיות
  9. Started by eliranl,

    אני כבר שנה וחצי בצבא רק בבלאגנים איתם ולא מסתדר בקיצור הציעו לי לצאת אני בן 22 ואני אמור להשתחרר בגיל 23.5 עשיתי הנדסאי אלקטרוניקה לפני הצבא ואני חייב להיות קרוב לבית ולא נותנים לי עכשיו הייתה לי וועדה עם המפקד בסיס והוא אמר לי או שאני נשאר בבסיס בתור עובד רס"ר או משהו כזה או שאני יוצא מהצבא הבסיס בבאר שבע ואני ירושלמי! לא יודע מה לעשות:\ מה ההשלכות של פרופיל 21 מבחינת עבודות מסתכלים על זה היום?נניח אינטל מסתכלת על זה?

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. דברים מצחיקים וגם בעברית למי שיש (גם MP3) ravivsster@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  11. Started by Aviv C,

    לא מזמן קיבלתי תעודת MCP מ- Microsoft על כך שעברתי את בחינה 70-270. התחלתי לחשוב קצת על הסמכות נוספות כמו MCSA ו- MCSE שאני רוצה לקבל אותן. הסתכלתי קצת באתר של מיקרוסופט וראיתי שכדי לקבל הסמכת MCSE אני חייב לעבור את הבחינות 70-290, 70-291, 70-293, 70-294. הסתכלתי עוד קצת וראיתי שגם בשביל MCSA וגם בשביל MCSE צריך לבחור עוד בחינה אחת מתוך מגוון של אפשרויות: http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcse/windows2003/default.mspx#E4CAC איזו בחינה אתם עשיתם? איזו בחינה כדאי לי לבחור?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Kurt,

    You are currently using 2793 MB (100%) of your 2793 MB אחרי בערך 7K של איימילים (תמימים ותמימים פחות) הצלחתי להדביק את הפער עם התיבה הגדלה נצחית של ג'ימייל. המרכיבים להצלחה: פ-ו-ר-נ-ו, והרבה.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by Aviv C,

    אני צריך לעשות עבודת חקר בחינוך לתעבורה. חיפשתי כל מיני נושאים ואני לא מוצא כמעט כלום. אני לא רוצה שתביאו לי נושאים. פשוט אני רוצה לדעת איפה יש אתרים עם הרבה חומר בנושא זהירות בדרכים (לא סתם דיווחים על תאונות וכאלה אלא מידע). מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  14. Started by WarSoul,

    שלום , אפשר להמליץ לי על אתרי הכריות טובים שיש ברשת ( גם בתשלום ) . תודה מראש .

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by avivlyaviv,

    אך אך איזה שיר מדהים! Scene Nine: Finally Free! http://www.last.fm/music/Dream+Theater/_/Act+II+-+Scene+Nine:+Finally+Free אני צריך את המילים של השיר, גם את הקטע של ההתחלה[ WHEN I TALL YOU OPEN YOUR EYES....] [וחיפשתי בגוגל לא מצאתי

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  16. אם אתם רוצים להגיב, הייתי רוצה לדעת גם כמה משלמים לכם, ואיך ? שכר גלובלי ? לשעה ? כמה שעות ?

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  17. Started by McMerc,

    היום הייתה (יש) שביתת תלמידים נגד העלויות של הלימודים. אני כבר מ-11 בבית. מה איתכם?

    • 48 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. מכיוון שאני חולה הבטתי ללא מטרה במסך עד שנזכרתי בקטע מהסימפסונס שמספר על HaGolem שאומר באחד הקטעים "We call it jewish humour! It's funny because the words are crazy! Meshugana!" אז מכיוון שאני משועמם הלכתי לוויקיפדיה וחיפשתי jewish Humour, אני ממליץ מאוד אגב להיכנס לערך הזה יש שם כמה בדיחות פשוט מעולות כמו כן בערך הנ"ל היה לינק לתחרות הקריקטורות האנטי שמיות הישראלית, מי שזוכר את כל הפיאסקו של ה"קריקטורה" של מוחמד בעיתון דני, ואיך האיראנים אמרו שזה ממש "מעליב" אותם תוך כדי שקריקטורות אנטישמיות מופיעות שם בעיתונים הגדולים באופן סדיר, אז החליט לו יהודון קטן לארגן תחרות של קריקטורות אנטישמיות שמצויירות על ידי יהודים תוך כדי ההכרזה - No iraninas can beat us on our home turf!…

    • 12 תגובות
    • 3.4k צפיות
  19. Started by Internal,

    בזמן האחרון אני נימצא במצבי לחץ כבדים ביותר אני יכול לא לישון לילה שלם ואחרי זה אפילו לא להצליח להירדם בגלל הלחץ מחפש דרכי הרפיה... מוזיקה לא כזה מועיל למרות שקצת

    • 97 תגובות
    • 5.4k צפיות
  20. Started by Alina,

    http://www.youtube.com/watch?v=eEj7vwrbSSE אני וחבר שלי משועממים

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  21. Started by Overkiller,

    שלום חבר'ה, אי חדש......כבר הרבה זמן שאני נמצא בפורום בתור משתמש לא רשום ולבסוף החלטתי להצטרף הפורום נראה רציני ומגניב ואני מקווה להינות!

    • 7 תגובות
    • 660 צפיות
  22. Started by Aviko,

    יש לי עבודה בשלח ואני חייב לכתוב מה זה חוק מחלול ואיך הוא מתקשר לקקל?? עזרה!?!?!?!?!?! תודה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. זה מצדיק את הקניה של כמה עשות שקלים האלה? או שבכלל לא לחשוב על קנייה כזאת?

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  24. Started by Reze,

    יש לי עבודה להגיש בערבית ואני צריך לעשות אותה במחשב עכשיו המורה אמרה שיש מקלדת וירטואלית בערבית מישהו מוכן להגיד לי איך אני ניכנס אליה או מפעיל אותה..... תודה למגיבים

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  25. Started by galz,

    שמעתי שיר ראפ שהפזמון היה בחורה ששרה משהו כמו where d'you go i miss you so it's been so long since you'v been gone משהו כזה... מישהו יודע איזה שיר זה?

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות

דיונים חדשים בפורומים