עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by shlomom,

    אם עוד לא ראיתם את זה אז קדימה, אם כבר ראיתם בטח לא יזיק לראות שוב. http://soapbox.msn.com/video.aspx?vid=78f22b32-4ec0-43d5-bdc7-6e7e401206ad&wa=wsignin1

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by Guyn,

    תצפו בסרטון ותראו עד כמה זה פשוט... לסרטון החשיפה

    • 11 תגובות
    • 979 צפיות
  3. Started by Mantis,

    http://thefunniest.info תלחצו TOP IMAGES לתמונות הכי מצחיקות או שתעזרו לבחור. יש שם גם קישורים לתמונות הכי יפות והכי חמודות מומלץ

    • 29 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. Started by MeTaLhAmMeR,

    האקר מוסלמי מטיף בענייני ווארז

    • 4 תגובות
    • 789 צפיות
  5. שידבר איתי במסן:eliel_saad@walla.com או באיסי:457008376 זה חושב מאוד

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  6. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש לי כרגע מנורת פלורסנט שניראה לי כל שניה עומדת לעוף למטה כי כל התושבת שלה הלכה, אז אמרתי אם כבר אז כבר... מחר אני הולך עם אבא שלי ליקנות מנורה חדשה לגמרי וחשבתי שאולי לא נמשיך עם הפלורסנט ושדווקא נלך על נורת הלוגן לבנה, מה אתם אומרים? אבא שלי אומר לי שנורת הלוגן מסרטנת זה הגיוני?! זאת כולה מנורה אני לא מבין... אבל צריך להבין משהו, אם יש משהו שאבא שלי לא מסכים איתו אז הוא מתחיל להמציא לי סיפורים למה אותו עניין לא טוב, אם נגיד הגב כואב לי אז הוא אומר:"זה בגלל שאתה שותה יותר מידי קולה!" חחחחחחח או כל מיני דברים כאלה

  7. אני אישית לא יכול לכלול סגנון שלם להגיד עליו שהוא לא איכותי לדוגמא אני שמעתי ושומע הרבה רוק : jimy hendrix, doors, led zeppelin, pink floyd, iron maiden ועוד ועוד אבל ממש לא אוהב את הרוק של רררר ואאאא אני אוהב לשמוע הרבה טראנס כמו : tsuyoshi,yahel planet b.e.n.,transwave ועוד אבל יש טראנס גרוע שאני לא מוכן לשמוע דקה אחת אפילו מזרחית שנוהגים לרדת עליה הרבה. יש זמרים שאני אוהב כמו זוהר ארגוב,דקלון או פייטנים של הדת אבל זמרי מזרחית "בכיינים" או "כבדים " לא אוהב אז רבותי בבקשה לשמור על תרבות הדיון ועל אינטלגנציה גבוהה וכל אחד ינמק סיבותיו

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. הכרטיס השחור הזה, שכתוב עליו "עלילות הערנב בעיר הגדולה, סצינה 25, טייק 2" ולמעלה יש חלק כזה שנפתח ונסגר כדי לעשות "אקשן" ו-"קאט".. יש לזה שם? (רק כשחשבתם שכבר אין שאלות מטופשות בעולם..)

    • 6 תגובות
    • 21.9k צפיות
  9. תודה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 742 צפיות
  10. Started by Reze,

    משהו מכיר אולי באינטרנט מילון שיכול לתרגם לי מילים מעברית לערבית ספרותית.... תודה לעוזרים נ.ב אני חייב שזה יהיה בערבית ספרותית ...יש לי עבודה להגיש

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  11. Started by winds,

    תריצו את הסרט ותספרו כמה פעמים הקבוצה הלבנה מסרה את הכדור. אחר כך תקראו מה כתוב. לא מוסיף פרטים כדי לא להרוס את הקטע. ללחוץ כאן לסרט

    • 49 תגובות
    • 4.2k צפיות
  12. Started by Crazy Bigi,

    אתמול עזבתי את דלת החנות שעבדתי בה כמעט שנה ועזבתי עצבני ולתמיד ..... כול העסק התחיל מזה שבעל החנות התחיל לעשות לי פרצופים עם המשכרות ... ואמור לי שמע היום אני לא משלם לי נסיעות אין לי כסף אני לא יודע מה לעשות בסופו של דבר הייתי צריך להוציא כסף פרטי מהכיס כי צריך להגיע הבייתה היום זה הגיע עד נפש כמעט ולא רבתי איתו מכות בחנות ..... :'( חבל כי חשבתי שאנחנו איך שהוא חברים היום הבנתי שהחברות נגמרת כשמגיעים לכסף וחבל שכך : אז עכשיו אני מחפש עבודה חדשה בתחום המיחשוב ודי קשה מקסימום החיים הטובים נגמרו ואני ילך לטחון במפעל ... אז עם מישהו צריך טכנאי הוא כול עזרה שיגיד .... שומע מוזיקה בבית ומנסה לחשוב מה היה איתי הלאה :-[

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  13. אני חושב שזה מספיק חשוב כדי לפרסם גם כאן אנא חיתמו והפיצו הלאה במייל ובאתרים אחרים http://www.mac-it.co.il/petition/index.php

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by e.s,

    מישהו יכול להביא לפה את אוצר המילים התחיליות באנגלית?? אני חייב את זה לפסיכומטרי ואני לא מוצא בשום מקום (בספרים הם לא נותנים פירוט)

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by compman112,

    Free leech has officially started (Dec 24 0:00 GMT -5)! No download, and double upload until Jan 1 2007. מהה הכוונה Free Leech, מה זה נותן .ץ

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  16. Started by BURTON,

    אני רוצה לדעת לדוגמא כמה מרוויח מנכ"ל משהב"ט או אלוף בצה"ל ואני פשוט לא מוצא שום דבר לא בגוגל ולא בשום מקום אחר. למישהו יש מושג?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  17. עריכה: לומשנה מצאתי תכנסו לפה:http://www.blogmusik.net/ תרשמו שם של שיר וזה ימצא לכם את השיר ואז תלחצו OK ותשמעו בכיף

  18. מישהו מכיר אתר כזה? שהתעבורה שלו גם טובה ולא איטית,אני מעדיף שיהיה מבוסס ftp (כאילו שאפשר להכנס לחשבון דרך ftp כמו בלייקוס למשל)

    • 0 תגובות
    • 877 צפיות
  19. Started by compman112,

    מה התאריך שחג המולד מתחיל? ויורדים מחירים בחו'''ל עקב החג? (מחירים של מוצרי מחשב)

    • 2 תגובות
    • 3.5k צפיות
  20. Started by anisarsor,

    איפה צטים פה לדבר אם כולם ביחד לא מצאתי

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by CrossFire,

    שלום, אחרי שאני חוזר מהביה"ס ואוכל אני מרגיש עייף והולך לישון, ושמעתי שבחדשות אומרים שעדיף לא לישון בצהרים, אפילו שאני עייף (בעקבות הכתבה ששודרה אתמול-יום שבת). רציתי לדעת האם מבחינה בריאותית האם עדיף לישון בצהרים או לא?

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. סרט הרובוטריקים מתקרב אלינו הוזכר כאן http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=226733.0 ובעוד כמה מקומות גרם לי להזכר שמזמן http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=12331&s=84d25793a46ddcfced5883c38f0b6056

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  23. Started by bluemail,

    קרוב שלי טס לאנטליה מה לבקש ממנו לקנות (חוץ מבגדי עור)

    • 8 תגובות
    • 566 צפיות
  24. Started by Bah_gots_pIII_450,

    זה אני או שהמון סניפי דואר נסגרו לאחרונה והתורים באלו שנותרו פשוט ענקיים?

    • 105 תגובות
    • 6.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים