עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by kobi_af,

    שלום אני צריך עזרה בנוגע לזיהוי שיר מפרסומת נכון יש את הפרסומת של פאלפון אז יש שם תמונות ספורטאים מתחלפות ויש שם שיר מישהו יודע מה שם השיר?

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  2. Started by fuck off,

    בגלל שאני שמן ומנוון אני מתאמן. עכשיו כשאני מתאמן יותר מידי נתפסים לי שרירים.. מה לעשות כדי שלא יתפסו? ואם נתפסו איך אפשר להרפות אותם?

    • 40 תגובות
    • 8.4k צפיות
  3. שלום,רציתי לקבל רעיונות איך למחוק את הסמל של אורנג' מהפלאפון שלי,איך אפשר למחוק את זה בלי לשרוט\לגרום נזק לפלאפון?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by anisarsor,

    יש כאילו כזה מקומות פה באתר שיש כאילו כזה מנעול כמו בבדיחות ואי אפשר לכתוב למה זה ככה מזה כאילו זה אסור לי להכנס לשם למה עשו לי ככה מזה המנהלים עושים את זה? אולי תפתחו? בסדר?

  5. Started by eladbu,

    למי שזוכר לפני חודשיים סיפרתי על הכלבה שלי שנדרסה לפני שבועיים אשתי החליטה בשביל שנינו על כלב חדש אז קבלו את הרכש החדש. [attachment deleted by admin]

    • 97 תגובות
    • 11k צפיות
  6. סדרות שמציגות את הבעיות של העשירים

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  7. 1) Xbox 360 Standard Core ¤2,019.00 -זה CORE זה בלי דיסק קשיח וג'ויסטיק נראה לי לא אלחוטי וגם רק אחד זה מה שרשום באתר חבילה זו כוללת -מכשיר וג'ויסטיק וכבלים/ספק חשמל הגירסה היותר טוב פרימיום יקרה מאוד 3500 שקל אפשר להוסיף לזה הארד דיסק לבד? 2)כרטיס מסך GECUBE Radeon X1950Pro 256MB AGP http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_1832_1834&products_id=16178 1290 שקל + WD 250GB 16MB + 1G 400MHZ DDR + FSP 400W יוצא בערך 2200 שקל 3)מסך 22 אינץ' ASUS LCD 22" MW221U 2ms DVI WIDE http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3084&Pname=ASUS 2400 שקל 4)פחות או יותר הבנתם לאיזה כיוון אני הולך אני רוצה להנות כבר ממשחקים כי יש לי כרטיס מסך MX440! דבר שני המסך של…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by RayZ,

    זוכרים את סמלי HWzone 2006 שהיו בחתימות של הרבה משתמשים מהפורום כל השנה? כן, אני עשיתי אותם, אבל זה לא המקום להגיד מי עשה אותם - רציתי רק להפיץ את הסמל החדש של שנת 2007: אני יודע, ת'רד דפוק.. לא לסקול אותי :-X

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. מבקש עזרה בחיפושים אחר בובת בובספוג למכירה!!! או פוסטר גדול של בובספוג (ממש גדול לא כמו של העיתונים "מעריב לנוער" וכאלו) תודה...

    • 0 תגובות
    • 866 צפיות
  10. Started by !_Evil_!,

    שיר כזה שאישה שרה משו כזה "אלה אלה אלה ססואה" בצרפתית שיר ממש מוכר... מצטער על התרגום המפגר אבל זה מה שאני זוכר

    • 4 תגובות
    • 641 צפיות
  11. Started by abnatan,

    קרוב משפחה שלי נבחר על ידי הקבוצה והמאמן לשחקן המצטיין העונה בכדורסל בליגת הקט-סל, כל קבוצה המשחקת בליגה בחרה שחקן אחד ומכולם יבחר השחקן הטוב ביותר בצפון. את השחקן הטוב ביותר הוחלט לבחור באמצעות סקר שנערך באינטרנט, להלן הקישור: http://www.postool.com/pollshow.php?user=basketman&id=4224 אודה לכם אם תצביעו לו, שמו דניאל מלצר והוא משחק במכבי מטולה (האפשרות החמישית בסקר) תודה מראש על שיתוף הפעולה

    • 10 תגובות
    • 838 צפיות
  12. זה מאוד חשוב לי תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 839 צפיות
  13. יש לי בעיה בבוכנה של הכיסא, כנראה בורח אויר כשיושבים, וכשמנסים להעלות את הכיסא אז הוא יורד. מישהו יודע איך מפרקים את הבוכנה? כי היא תקוע ממש חזק. האם שווה לנסות לתקן בכלל? נכון יהיו כאלה שיגידו , אבל מה לעשות שאין כסף לכיסא חדש!!!

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  14. Started by ultras5,

    ....

    • 90 תגובות
    • 7.4k צפיות
  15. Started by benor,

    מישהו שגר באיזור מישור החוף הרגיש בשעה האחרונה בוומים - על קוליים ?

    • 7 תגובות
    • 772 צפיות
  16. Started by Xfactor,

    מישהוא מבין מה אומר החוק החדש? והאם תחזירו את הרכב לחברה לאחר הפגיעה בתנאים ?

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  17. Started by eladbu,

    X5L ולא רובוקס ושאר ירקות???

    • 11 תגובות
    • 803 צפיות
  18. Started by tascam,

    דקות חייו האחרונות של סדאם

    • 0 תגובות
    • 547 צפיות
  19. Started by Merrymoon,

    מישהו כאן קורא קומיקסים ברשת? אני קוראת ה-מ-ו-ן ובחמדנות רבה וכל פעם מעצבן אותי לחכות ל-update ובא לי משהו חדש. מישהו יכול להמליץ? אני אוהבת בעיקר קומיקסים הומוריסטיים, פנטזיה או סתם משהו מעניין. הנה כמה שאני קוראת: http://www.seraph-inn.com/ http://goblinscomic.com/ http://www.thenoobcomic.com/ http://www.krakowstudios.com/index.php http://www.somethingpositive.net/index.html http://www.mitchclem.com/nothingnice/// http://www.coffeeachievers.net/ http://redstring.strawberrycomics.com/index.html http://sharingauniverse.comicgenesis.com/ http://www.flipsidecomics.com/

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by zam,

    אז ככה, יש כמה סדרות שאני הייתי רוצה להוריד. מישהו יכול לתת לי הדרכה קטנה על מי, מה, איך, מאיפה. אני מאוד אשמח. תודה

    • 1 תגובה
    • 3.6k צפיות
  21. Started by BetZeFer,

    שלום,קיבלתי מהצבא מכתב שאני צריך ללכת ללשכת הגיוס בשביל לדבר עם קב'ן בקיצור אני הולך לשם הבוקר ואני מגלה שטעיתי שזה בכלל לחודש הבא פחחחחחח, חזרתי הביתה וזהו, בבית הספר הודעתי להם שהיום אני הולך ללשכת הגיוס אבל חפיף. :-X

    • 33 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. זה האתר iiiiiiii ואני מסוכרן לדעת מה הדבר הראשון שעלה לכם בראש כשנכנסתם, הדבר הראשון שעלה לי זה למה

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  23. Started by IG,

    בהמשך לגל הת'ראדים חסרי המשמעות- כמה שתיתם בקריסמס? אני: חצי ג'ינס+ 3 שוטים וויסקי+ חצי שוט וודקה+ 1.5 ייגר. ושנה טובה לכווווולם

    • 9 תגובות
    • 722 צפיות
  24. אני מחפש מקום בפ"ת או כמה שיותר קרוב לפ"ת שמוכרים בו פוסטרים יפים, לא של ילדים קטנים אלא פוסטרים יפים או תמונות אומנותיות פנורמיות גם יכול להיות נחמד... יש לכם מקום טוב שאתם מכירים באופן אישי והוא מומלץ לדעתכם?

    • 12 תגובות
    • 5.9k צפיות
  25. 1: 2: 3:

    • 54 תגובות
    • 5.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים