כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום אני צריך עזרה בנוגע לזיהוי שיר מפרסומת נכון יש את הפרסומת של פאלפון אז יש שם תמונות ספורטאים מתחלפות ויש שם שיר מישהו יודע מה שם השיר?
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
-
שלום,רציתי לקבל רעיונות איך למחוק את הסמל של אורנג' מהפלאפון שלי,איך אפשר למחוק את זה בלי לשרוט\לגרום נזק לפלאפון?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש כאילו כזה מקומות פה באתר שיש כאילו כזה מנעול כמו בבדיחות ואי אפשר לכתוב למה זה ככה מזה כאילו זה אסור לי להכנס לשם למה עשו לי ככה מזה המנהלים עושים את זה? אולי תפתחו? בסדר?
-
- 5 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
-
1) Xbox 360 Standard Core ¤2,019.00 -זה CORE זה בלי דיסק קשיח וג'ויסטיק נראה לי לא אלחוטי וגם רק אחד זה מה שרשום באתר חבילה זו כוללת -מכשיר וג'ויסטיק וכבלים/ספק חשמל הגירסה היותר טוב פרימיום יקרה מאוד 3500 שקל אפשר להוסיף לזה הארד דיסק לבד? 2)כרטיס מסך GECUBE Radeon X1950Pro 256MB AGP http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_1832_1834&products_id=16178 1290 שקל + WD 250GB 16MB + 1G 400MHZ DDR + FSP 400W יוצא בערך 2200 שקל 3)מסך 22 אינץ' ASUS LCD 22" MW221U 2ms DVI WIDE http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3084&Pname=ASUS 2400 שקל 4)פחות או יותר הבנתם לאיזה כיוון אני הולך אני רוצה להנות כבר ממשחקים כי יש לי כרטיס מסך MX440! דבר שני המסך של…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זוכרים את סמלי HWzone 2006 שהיו בחתימות של הרבה משתמשים מהפורום כל השנה? כן, אני עשיתי אותם, אבל זה לא המקום להגיד מי עשה אותם - רציתי רק להפיץ את הסמל החדש של שנת 2007: אני יודע, ת'רד דפוק.. לא לסקול אותי :-X
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מבקש עזרה בחיפושים אחר בובת בובספוג למכירה!!! או פוסטר גדול של בובספוג (ממש גדול לא כמו של העיתונים "מעריב לנוער" וכאלו) תודה...
-
- 0 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שיר כזה שאישה שרה משו כזה "אלה אלה אלה ססואה" בצרפתית שיר ממש מוכר... מצטער על התרגום המפגר אבל זה מה שאני זוכר
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
קרוב משפחה שלי נבחר על ידי הקבוצה והמאמן לשחקן המצטיין העונה בכדורסל בליגת הקט-סל, כל קבוצה המשחקת בליגה בחרה שחקן אחד ומכולם יבחר השחקן הטוב ביותר בצפון. את השחקן הטוב ביותר הוחלט לבחור באמצעות סקר שנערך באינטרנט, להלן הקישור: http://www.postool.com/pollshow.php?user=basketman&id=4224 אודה לכם אם תצביעו לו, שמו דניאל מלצר והוא משחק במכבי מטולה (האפשרות החמישית בסקר) תודה מראש על שיתוף הפעולה
-
- 10 תגובות
- 838 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה בבוכנה של הכיסא, כנראה בורח אויר כשיושבים, וכשמנסים להעלות את הכיסא אז הוא יורד. מישהו יודע איך מפרקים את הבוכנה? כי היא תקוע ממש חזק. האם שווה לנסות לתקן בכלל? נכון יהיו כאלה שיגידו , אבל מה לעשות שאין כסף לכיסא חדש!!!
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
-
מישהו שגר באיזור מישור החוף הרגיש בשעה האחרונה בוומים - על קוליים ?
-
- 7 תגובות
- 772 צפיות
-
-
מישהוא מבין מה אומר החוק החדש? והאם תחזירו את הרכב לחברה לאחר הפגיעה בתנאים ?
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
-
-
מישהו כאן קורא קומיקסים ברשת? אני קוראת ה-מ-ו-ן ובחמדנות רבה וכל פעם מעצבן אותי לחכות ל-update ובא לי משהו חדש. מישהו יכול להמליץ? אני אוהבת בעיקר קומיקסים הומוריסטיים, פנטזיה או סתם משהו מעניין. הנה כמה שאני קוראת: http://www.seraph-inn.com/ http://goblinscomic.com/ http://www.thenoobcomic.com/ http://www.krakowstudios.com/index.php http://www.somethingpositive.net/index.html http://www.mitchclem.com/nothingnice/// http://www.coffeeachievers.net/ http://redstring.strawberrycomics.com/index.html http://sharingauniverse.comicgenesis.com/ http://www.flipsidecomics.com/
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה, יש כמה סדרות שאני הייתי רוצה להוריד. מישהו יכול לתת לי הדרכה קטנה על מי, מה, איך, מאיפה. אני מאוד אשמח. תודה
-
- 1 תגובה
- 3.6k צפיות
-
-
-
זה האתר iiiiiiii ואני מסוכרן לדעת מה הדבר הראשון שעלה לכם בראש כשנכנסתם, הדבר הראשון שעלה לי זה למה
-
- 6 תגובות
- 671 צפיות
-
-
בהמשך לגל הת'ראדים חסרי המשמעות- כמה שתיתם בקריסמס? אני: חצי ג'ינס+ 3 שוטים וויסקי+ חצי שוט וודקה+ 1.5 ייגר. ושנה טובה לכווווולם
-
- 9 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני מחפש מקום בפ"ת או כמה שיותר קרוב לפ"ת שמוכרים בו פוסטרים יפים, לא של ילדים קטנים אלא פוסטרים יפים או תמונות אומנותיות פנורמיות גם יכול להיות נחמד... יש לכם מקום טוב שאתם מכירים באופן אישי והוא מומלץ לדעתכם?
-
- 12 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-


