כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מחפש ספר טוב בסגנון מודרני, לא משהו מדע בדיוני וכל מיני דברים מוזרים מעניין אותי ספרים בנושאי אקטואליה כאלה כמו התפתחות סין למעצמה , המלחמה הקרה. נושאים מדיניים,מלחמות וכדומה.. וחוץ מזה אפשר גם ספרים טובים על סיפורי בילוש,כמו סיפורים על המוסד על סוכנים מרגלים וכו'... קצת קשה לי להסביר למה אני מתכוון אז אני מקווה שתבינו... תודה!!
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה של ביטורנט, אשמח לשמוע תגובות.. http://www.esooti.com
-
- 14 תגובות
- 6.8k צפיות
-
-
(נושא זה ישמיד את עצמו בשלב מסויים..)
-
- 28 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
-
אהלן! נדמה לי שבסביבות סוף ינואר-תחילת פברואר, ממש לפני תחילת סמסטר אביב, מתקיימים ימים פתוחים באוניברסיטאות השונות בארץ. אם יש מישהו שיודע את התאריך המדויק של היום הפתוח באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, ואת זה של אוניברסיטת ת"א, אני מאוד אשמח. זה ממש חשוב!!! תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה שמעיקה לי כבר זמן מה נניח שהפרש השעות בין ניו יורק[east coast] ללוס אנג'לס[west coast] הוא 3 שעות[אין צורך להניח, הוא באמת 3 שעות]. ורוצים לשדר סדרה מסויימת בשעה 8 בערב. אז באיזה 8 בערב משדרים את זה, של ניו יורק או של לוס אנג'לס? הרי זה יוצר מצב לא הגיוני שבו סדרה תשודר בשעה מסויימת, ולאחר 3 שעות תשודר שוב!, באותה ארץ! או שישימו את זה באמצע, אז יווצר מצב שזה יהיה מוקדם מדי לעיר אחת, ומאוחר מדי לעיר אחרת[שיקולי פריים טיים וכסף]. אז איך הם מארגנים את זה? תודה מראש, אושר. נ.ב אנשים קרחים, הם חופפים או מסתבנים?
-
- 7 תגובות
- 620 צפיות
-
-
היי! סבתא שלי קיבלה מעין "פחית" שוקולית והיא נתנה לי אותה.. אמרו לה שעושים את זה עם מיים ועם חלב חם. בהוראות ההכנה על הקופסה רשום רק חלב חם\קר... איך אתם עושים את השוקו שלכם? (כמו שניתן להבין - זו פעם ראשונה שאני מכין שוקו בבית ולא מוכן של יטבתה...)
-
- 89 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
תביאו לי אתר שמראים שם ערוץ 22 ו10 או אחד מהם
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
שלום,יש לי מנורת לבה בצבע כחול ירוק והיא בת שנתיים,עכשיו בגלל שהרבה זמן היא לא היתה בשימוש לוקח לה המון זמן עד שהיא עושה את האפקטים האלה של מנורות לבה. כמה זמן לוקח למנורה עד שהיא עושה את האפקטים ? האם המנורה שנמצאת בפנים לא יכולה להתפוצץ מחום? תודה
-
- 12 תגובות
- 7.8k צפיות
-
-
הוא הולך ככה: הירוס... הירוס... משהו משהו D= (ברח לי הטרק... =\ ) אם מישהו יודע למה אני מתכוון (סורי ששכחתי איך זה הולך)
-
- 6 תגובות
- 780 צפיות
-
-
מצאתי כמה דברים במחיר מדהים!!!!!!!! עכשיו רציתי להירשם ולשאול שאלות אבל צריך לרשום את הכ. אשראי ואני לא רוצה יש פה מישהו שיש לו חשבון ולא אכפת לו שאני ישאל דרכו את השאלות? ועוד משהו, המשלוחים רק בארה"ב, אפשר גם לשלוח לארץ?
-
- 9 תגובות
- 618 צפיות
-
-
סתם פרוייקט של כמה פינים מטורפים שרצו לעשות פרודיה, על מד"ב זה לקח להם דיי הרבה זמן, סרט הוסרט עם תקציב אפסי ושוב דבר חוץ מהזמן שאנשים תרמו. אבל האפקטים שלהם לא מביישים אפקטים של סרטי מד"ב הוליוודיים מהשנים האחרונות, פשוט מטורף מה שהם עשו, וזה בלי אלפי שעות רינודר על חוות שרתים... http://www.starwreck.com פשוט תסתכלו את הpreview האפקטים שמה מטורפים חבל רק שזה בפינית או מה שזה לא יהיה, למה הרעיון דווקא מאוד מצחיק(שליט מגלומן מהיקום של מסע בין כוכבים שרוצה לכבוש את היקום של BAB5)...
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/tapuz/nimrod/showVideo.asp?pagenumberRes=1&m=1257443
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אני התחלתי להתעסק בעריכת וידיאו ואני מחפש איפה אני יכול למצוא חבילות עם קטעי סאונד שאפשר לשלב בסרטים, מנגינות, גשם, כל מיני כאלה . תודה
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
איך נקרא הסכם התקיפה בין רוסיה לגרמניה במלחמת העולם השנייה? ומה התאריך שהוא נחתם?
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
http://www.metacafe.co.il/watch/377255/jogabonita/ סרטון מדהים של JogaBonita רונלדיניו
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3349643,00.html חח איזה חזק היה!! פתאום הרכז ב מהר ואומר" יש שריפה לצאת מהכיתות" והמורה הרוסיה שלנו נלחצה ודיברה איתנו בטעות ברוסית חחח ח אבל בוויאנט הגזימו דיברו על זה בחדשות וברדיו ח אבל הגזימו
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
כששותים קפה או משקה אנרגיה תוך כמה זמן הקפאין משפיע (נותן מרץ\מבטל עייפות)? לכמה זמן בערך? והאם בתום ההשפעה העייפות מוגברת?
-
- 5 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
משהו נחמד שקט כמוזיקת רקע, חשוב שלא יתפוס הרבה (מקסימום מקודדים לאיכות נמוכה). עדיף גם משהו פשוט סתם מנגינה בלי זכויות יוצרים, שלא יהיו לי בעיות בעתיד...
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הגיע הזמן לעוד ת'רד דפוק של אחרי חצות, והפעם- רעיונות לסטיקרים/כתובות מקוריות, ורעיונות איפה לשים אותם P: סטיקר שהכנתי לדלת המגמה בבי"ס שלי: (מגמת מחשבים) ZOMG מחשבים ולמי שלא מבין למה אני חותר- ZO= זו MG=מגמת מחשבים D: בדיחה שרק חברי המגמה יוכלו להבין P: (על הסטיקר יש פירוט בקטן) די דפוק, אבל זו התחלה. תורכם
-
- 36 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/MyClip/showVideo.asp?m=1132168 והימני צריך לגדל צוואר אמרו לו בתגובות :lol:
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
מטבעות מכל העולם.. במיוחד אנגליה וישראל..
-
- 0 תגובות
- 532 צפיות
-
-


