עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני נמצא כרגע עם חבר שרוצה לפתוח מעבדה ברחובות והוא מבקש שתעזרו לו איך לתמחר ? ( שרות / חלקים ) או שבכלל לא לעבוד באחוזים לאלתר 100 קניה = 150 מכירה .. וכו' . אני חייב לציין שהוא הולך לפתוח מעבדה קטנה ככה שלא נראה לי ש 10 אחוז רווח זה בשבילו . אני אישית המלצתי לו לעבוד בשיטת זיג זג לתת מדוייק ! סתם דוגמא 46.77 בגלל שהוא קטן ואנשים מצפים ממנו הכי לאמינות. גם אם הוא יקר יותר מאייבורי למשל ואין לו סיכוי להתחרות בהם . קצת טיפים ועזרה תתקבל בברכה .. תודה בשמו .

    • 37 תגובות
    • 2.5k צפיות
  2. Started by Milford Cubicle,

    צב ראשון VS צו ראשון ?

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. 18 , 18 וחצי או 19 ? בלי דחיות ובלי כלום

    • 24 תגובות
    • 3.5k צפיות
  4. http://news.walla.co.il/?w=/2/1041801 אני מחר נשאר בבית

    • 55 תגובות
    • 3.9k צפיות
  5. אני מעוניין לקנות מחשב בערך ב- 6500-7000, אבל בגלל שאין לי מספיק כסף כדי לקנות אותו לבד, אני צריך את עזרת ההורים... עכשיו, אני לא יודע אם אתם מכירים את זה אבל אני תמיד שומע את המשפט המוכר "מה מחשב בסכום כזה שונה ממחשב ב- 3000?" או "בשביל מה אתה צריך מחשב בסכום כזה?" הם אמרו שהעניין שהוא יחזיק יותר זמן זה שטויות כי אין דבר כזה \: נגמרו לי הרעיונות

    • 39 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. Started by AC/DC,

    מה עושים בצב ראשון ? פירוט מלא ווקשה למה לא טכני ? (טכשוו'יץ)

    • 45 תגובות
    • 5k צפיות
  7. Started by omrij,

    אתר רומני נחמד, אפשר לשמוע בסטרימינג את כל האלבומים מתוך YNET תהנו http://www.radio3net.ro/search.php?str=R&cx=best500albums

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  8. Started by avivlyaviv,

    אמרו לי משהו...יש?

    • 10 תגובות
    • 796 צפיות
  9. אני פותח פורום נרגילות...שקשור בהכל כדים , ראשים , צינורות , גחלים , טבק ועוד... אם בא לכם קצת לקדם את הפורום וללמוד דברים חדשים... זאת הכתובת: הפורום נמחק תנעלו אם אתם חושבים שזה מין "פורום מתחרה" תגידו לי אני יצנזר את הכתובת...

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  10. אני מאור עקיבא והלשכה שזומנתי בחיפה,אבל לא ראיתי את כתובת הלשכה מישהו יודע בדיוק איפה זה? חברים אמרו לי פשוט להיות ערני,יש עוד טיפים?

    • 47 תגובות
    • 3.5k צפיות
  11. Started by r.g.comuters,

    דייי נמאס אני לא יכול יותר .... אין לי עבושה אני תקוע בחוב של 2000 שח לביטוח לאומי שעוד מאת יהיה עליו ריבית + הצמדה :'( כשאני אפילו מנסה למצוא עבודה .. נכנס לכוח אדם או שהם זורקים לי איזה עבטדה כמו לכלב שאפילו ערבי לא היה הולך לעבוד שם או שאומרים לי אחי צבא אתה צעיר "בן 20" אין לך תבא אנחנו צרחים אחרי צבע אנחנו צרכים אנשים עם מקצוע ויש לי מקצוע "תחזוקה מכנית עם תעושה של משרד העבודה " מה אני יעשה שלא יצא לי לצבור נסיון תעסוקתי ? למות בגלל זה :s05: וכל זה למה כי בזמנו עברתי תאונת דרכים עם אופנים שברתי יד ורגל שכבתי שבועיים בבית חולים עם מסמרים ביד וברגל וכאבים שלא הייתי מאחל לאף אחד ! לצבא לא יצא לי ללכת אולי בגלל שהייתי מטומטם אי מודע הייתי טמבל ככשאלו אותי עם …

    • 31 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. Started by snaidis,

    שלום לכולכם מישהו כאן צופה במכסכי המיתוסים? תוכנית ממש מעולה של שני אנשים(ג'ימי ואדם) שמכסכים מיתוסים שונים שאנשים המציאו או כאלו שבאמת קרו. לדוגמא היה את המיתוס שבמשפחה אמריקאית, בבית שלהם היו המון ג'וקים אז הם לקחו 10 פצצות נגד ג'וקים(מין פצצות כאלה שמרססות -הן לא באמת מתפוצצות אלא יוצא מהן ריסוס) כאשר המינון המומלץ הוא פצצה אחת לבית.וזרקו לבית וששכו את התנור או המיקרו דלוק אחרי שהם חזרו הביתה הוא כבר לא היה שם בית... כולו התפוצץ ורוסק... אז הם ניסו לעשות את אותו הדבר, בהתחלה רק החלון נפתח בעוצמה ואז הם זרקו לבית איזה 60 ואז היה ** פיצוץ**... תוכנית מדע ממש מעולה. זה הולך כל יום ב 20:00 בערב בערוץ DISCOVERY-ממש מומלץ!

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by xtx,

    http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://home.cfl.rr.com/emp/sammy2.jpg&imgrefurl=http://www.hdtvarcade.com/hdtvforum/index.php%3Fshowtopic%3D4137%26st%3D40&h=960&w=1280&sz=100&hl=iw&start=11&tbnid=5hPtc7PmU1To0M:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3DLogitech%2BZ5500%2B%26svnum%3D10%26hl%3Diw%26lr%3D%26sa%3DN אך איזה חדר

    • 14 תגובות
    • 960 צפיות
  14. לדעתכם יש סיכוי שהמחירים של חלקי מחשב כמו מעבד לוח אם וכו' ירדו עד הקיץ ? מי שיודע אנא שיעזור ושיגיד לי עד כמה זה בערך ירד ולמה ולכמה תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  15. Started by Classified,

    מה הציון הסכם וממוצע הבגרויות המתאימים ללמידת הנדסה בתחום המשחבים באוניברסטאות?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. תודו, כולם עושים את זה..אם איזה צלצולים/ מנגינות מצחיקות אפשר להפסיק/להפריע למהלך השיעור?

    • 52 תגובות
    • 4.7k צפיות
  17. עשיתי עכשיו חשבון פרימיום לחודש, בשביל לבדוק את זה. אז ככה, אני עשיתי את החשבון דרך .com, אבל כל הלינקים שאני מוצא הם לde. אין לי בעייה להתחבר לCOM, אבל כשאני מנסה להתחבר לDE זה אומר שהוא לא מוצא את המשתמש, ואם אני משתמש חדש אז לחכות קצת כי אולי הכסף עוד לא עבר. עשיתי טעות ואני צריך לעשות חשבון חדש, או פשוט לחכות קצת? תודה! עריכה: טוב, מסתבר שהחשבונות הם לא אותו דבר. אבל יש אפילו יותר לינקים לCOM. רק שימו לב אם אתם עושים חשבון חדש!

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  18. יאללה מי צולל הכי עמוק תתחילו!!!!! 10- 20- 40- < יש פה את נמו!! 60- פששש איזה לחץ!! 70- פששש וזה בלי חליפת צלילה אה!!! 80- עברה דקה !!!!! 90- שיוווו כמה מדוזות! 100-מטר פשש מספר עגול! רגע מי פה? 101- לא להפסיק 120- דג חשמל 180- אני ממשיך לא רואה בעיינים!! 200- איזה לחץ!!!!!! 300- חחח עלתי תקצב צלילה שיווווו כמה סלעים!! 400- עכשיו שאני חושב על זה אני עם ג`ינס!!! 500- פשוט עצרתי לנוח! 600- ממשיכים לרדת 700- מה קשור קוף באמצע הים? 800- למי יש פיתה? 900- שיווו איך שבא לי עוגה!!! זהו זאת הקרקעית איך היה כייף אה??

    • 10 תגובות
    • 945 צפיות
  19. אז ככה אני מתגייס עוד מעט לצבא...ואני עובד מעל לשנה...אני רוצה לדעת האם מגיע לי פיצויים על התפטרות לצורך שירות צבאי...ואם אפשר אז איפה זה כתוב בחוק?.. איך אני יכול לחשב את גובהה הפיצויי?.. והאם עובד שמתגייס והוא עובד מעל 11 חודשים ועדיים לא שנה זכאי גם הוא לפיצויים.... תודה רבה...

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  20. Started by Dr. Evil,

    http://www.youtube.com/watch?v=fQYptg4Cfwg :lol:

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  21. Started by FARKASH7,

    עדיף בעברית

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  22. Started by BetZeFer,

    זה אומר שהחוי שלהם לא עומד מגיל מסוים? חחח לא לנעול

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  23. Started by BetZeFer,

    מה לעשות שאנחנו בני אדם עצובים ושמחים לפעמים באותו הזמן,החיים עוברים כלכך מהר שפתאום בום! אתה זקן. קיץ חורף וסתיו הכול אותו הדבר בכל עונה אתה מרגיש דומה כאילו שדבר לא משתנה,עם הזמן שמגיע והיום שאתה חולם ברקיע אתה מנסה לפתח חלומות שמחים ומיוחדים שאין עוד לאף אחד. אל תברח ואל תנסה ללכת למקום בו הכול סגור וכל הזמן בו שלכת,תחפש את האור ואולי תמצא משהו טוב. לפעמים אתה מחפש את החברים הטובים שלך אבל בעצם חלק מהם דופקים אותך,אתה רץ ממקום למקום בתקווה ששמרו לך שם מקום ואולי מישהו ירצה לחלוק איתך סוד. תמיד אתה נרגש מנסה להראות ביטחון שבעצם אתה בלב שבור לרסיסים כמו חלון שנפלו עליו טילים. לעולם אל תסתכל על העבר כי בטח שם תמצא רק חרא שאף אחד לא ירצה לראות עוד הפעם שוב ובטח שלא את המיל…

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by kfirlion,

    ראלי WRC ראלי דקאר פורמולה 1 ומה עוד? תנו רק שמות של מירוצים של מכוניות....

    • 11 תגובות
    • 875 צפיות
  25. Started by BetZeFer,

    שלום,אני רוצה את המשפט הזה שקרטמן אומר באנגלית כל הזמן להציל את הרשויות או משהו כזה. תודה

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות

דיונים חדשים בפורומים