עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by the king2006,

    יש לי כמה שאלות ... מתי יגיע וינדוס ויסטה לארץ גרסת ה RETAIL???? ומה עדיף 32 או 64??? תודההה

    • 4 תגובות
    • 672 צפיות
  2. Started by IG,

    יאללה, משעמם... תביאו תמונות של חיות המחמד שלכם, אבל לא להגזים (שתי תמונות מספיק... לא צריך בוק). ובן ***נה מי שהופך את הת'ראד לספאם. < שלי :-* קוקטייל בן 4 וקצת... [attachment deleted by admin]

    • 177 תגובות
    • 19.2k צפיות
  3. ולא, אל תביאו לי פיתרון של יואל גבע. אני חושב (ומקווה מאוד! ) שיש לו טעות בהסתברות - שאלה 6. פתרתי את ההסתברות אחרי זה הלכתי למורה שלי והיא פתרה את זה בדיוק כמוני ויש לנו פתרונות דומים. איזה שאלות פתרתם? על כמה אתם מוגשים? כמה אתם מעריכים שאתם מקבלים ? והכי חשוב - מי שפתר את 6 - איזה פיתרון יש לכם? אצלי זה א. 0.34 ב. משהו.. ג. 1 למה? ככה: 0.85x=0.85 x=1

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by ohadico,

    יש לי צורב תקול שאדיין חלה עליו אחריות . מי מוצא לי בבקשה את האתר של LG שאני יוכל ליצור איתם קשר כי אני לא יודע איפה המשרדים שלהם בארץ כדי שיחליפו לי את הצורב שלא מצליח להידלק.. כאילו שאני לוחץ על הכפתור לפתיחת הכונן זה לא עובד ובדקתי והבעיה בצורב עצמו ולא בחיבור...

    • 3 תגובות
    • 791 צפיות
  5. http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=57&id=216 :-\

    • 31 תגובות
    • 3.5k צפיות
  6. Started by tnt studios,

    http://www.youtube.com/watch?v=k2PEgJQozVc אלוהים ישמור.... :screwy: :lol: כן כן, זה הכל מLIVE AT POMPEII..... סטלנים שכמותם.

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  7. Started by דניאל52,

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  8. Started by א אוהל,

    שלום רשום לי "על פי נתוניך האישיים הינך מתאים ליחידות שדה" עכשיו השאלה שלי היא שרשום לי במנילה סטילים או פראמדיק או עוד כמה דברים לא מעניינים ומכיוון שיש לי פרופיל 72 החלטתי לסטילים עכשיו אני לא יודע אם יקבלו אותי או לא זה שזה רשום לי במנילה אומר שאני יכול ללכת?

    • 8 תגובות
    • 745 צפיות
  9. Started by Delapro,

    אבל לענות רק למי שבאמת יודע אתמול הבאתי את המחשב שלי למעבדה בגלל הוא לא עבד. המעבדה היא של חנות שבה קניתי. אמרו לי שנשרף לי לוח אם של GIGABYTE ויש אחריות רק לשנה והיא כבר עברה. קניתי את המחשב לפני 1.5 שנה. היום בדקתי ב-5 אתרים ושם בכווולם יש אחריות 3 שנים על לוח אם של GIGABYTE. וגם בדף של הקניה לא צויין מה אורך האחריות על כל רכיב כך שיוצא שהוא מחליט כמה אחריות יש על כל רכיב. האם אני יכול להגיד לו שהוא לא יכול להוכיח שזה לשנה ולהראות לו באתרים אחרים שזה 3 שנים ?

    • 5 תגובות
    • 638 צפיות
  10. Started by emilio,

    תן לינק בבקשה!

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  11. Started by IG,

    על איזה קסם מדובר בסוף שאנחנו לא רוצים לראות? (בקטע שמראים את המיכלים לפני הכתוביות...)

    • 66 תגובות
    • 5.5k צפיות
  12. Started by SweeT_EviL,

    המורים שלנו דיברו על זה היום שיש סיכויים גדולים שיהיה מחר שביתה..

    • 11 תגובות
    • 790 צפיות
  13. Started by mrsph666,

    משהו בסגנון של Bullet for my Valentine. תודה

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  14. Started by JHONLEV,

    אני צריך כתוביות לסרטים הבאים: עדיין קוראים לי טריניטי השיירה הפרפר EASY RIDER הם ישנים אני יודע.... אפילו לכמה מהם תודה!

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  15. Started by JHONLEV,

    אני צריך כתוביות לסרטים הבאים: עדיין קוראים לי טריניטי השיירה הפרפר EASY RIDER הם ישנים אני יודע.... אפילו לכמה מהם תודה!

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  16. Started by Gilo2005,

    רציתי לדעת באיזו שעה מתחילה הבגרות בטופס 002

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by D.r Bit,

    הציעו לי עבודה בYES מה אתם אומרים ?

    • 8 תגובות
    • 762 צפיות
  18. אני חייב לדעת!! ועוד שאלה במקרה שאני לא יכול להגיע לגיבוש במועד מסוים.. אני יכול לדחות (למרות שזה נשמע טיפשי )

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  19. בהתייחס למשקל. תודה.

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. מישהו יודע? ואני מבקש בלי תגובות מפגרות כמו: "את מי זה מעניין?" "מה אתה שומע אותו בכלל?" תודה. ;D

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by iib,

    דילמה אמיתית בשבילי... אולי גם בשביל אחרים. אני לא רוצה שה PS3 יגזול לי את החיים ... אבל... כמו שאומר הסלוגן "זה חזק ממך". life ? life : PS3 יכול להיות רק שכתבתי את זה כבר הוכחתי ש life=NULL

  22. Started by The Dom,

    http://www.vgames.co.il/smile.Vgames.web/Site/news_article.aspx?NewsID=13170 לא הגזימו בכלל.

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  23. Started by itaysp,

    חבר שלי שלח לי את זה לא מזמן.. הוא אמר שהוא לא הצליח וגם אני לא אחרי מספר רב של פעמי התייאשתי.. http://www.gizmodo.com/?refId=231891 מישהו שמע על זה? או הצליח להשיג באמת הזמנה?

  24. מישהו מבין בענייני המכס על חלקי מחשב בהזמנה מארה"ב? קראתי איפשהו שאין מכס על מחשבים אלא רק מע"מ, מישהו יודע אם זה נכון? ואם כן, האם זה חל על חלקי מחשב נפרדים או רק על מערכות שלמות?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. תנו המלצות בבקשה =]

    • 15 תגובות
    • 3.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים