כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש לי כמה שאלות ... מתי יגיע וינדוס ויסטה לארץ גרסת ה RETAIL???? ומה עדיף 32 או 64??? תודההה
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
-
ולא, אל תביאו לי פיתרון של יואל גבע. אני חושב (ומקווה מאוד! ) שיש לו טעות בהסתברות - שאלה 6. פתרתי את ההסתברות אחרי זה הלכתי למורה שלי והיא פתרה את זה בדיוק כמוני ויש לנו פתרונות דומים. איזה שאלות פתרתם? על כמה אתם מוגשים? כמה אתם מעריכים שאתם מקבלים ? והכי חשוב - מי שפתר את 6 - איזה פיתרון יש לכם? אצלי זה א. 0.34 ב. משהו.. ג. 1 למה? ככה: 0.85x=0.85 x=1
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי צורב תקול שאדיין חלה עליו אחריות . מי מוצא לי בבקשה את האתר של LG שאני יוכל ליצור איתם קשר כי אני לא יודע איפה המשרדים שלהם בארץ כדי שיחליפו לי את הצורב שלא מצליח להידלק.. כאילו שאני לוחץ על הכפתור לפתיחת הכונן זה לא עובד ובדקתי והבעיה בצורב עצמו ולא בחיבור...
-
- 3 תגובות
- 791 צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=k2PEgJQozVc אלוהים ישמור.... :screwy: :lol: כן כן, זה הכל מLIVE AT POMPEII..... סטלנים שכמותם.
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום רשום לי "על פי נתוניך האישיים הינך מתאים ליחידות שדה" עכשיו השאלה שלי היא שרשום לי במנילה סטילים או פראמדיק או עוד כמה דברים לא מעניינים ומכיוון שיש לי פרופיל 72 החלטתי לסטילים עכשיו אני לא יודע אם יקבלו אותי או לא זה שזה רשום לי במנילה אומר שאני יכול ללכת?
-
- 8 תגובות
- 745 צפיות
-
-
אבל לענות רק למי שבאמת יודע אתמול הבאתי את המחשב שלי למעבדה בגלל הוא לא עבד. המעבדה היא של חנות שבה קניתי. אמרו לי שנשרף לי לוח אם של GIGABYTE ויש אחריות רק לשנה והיא כבר עברה. קניתי את המחשב לפני 1.5 שנה. היום בדקתי ב-5 אתרים ושם בכווולם יש אחריות 3 שנים על לוח אם של GIGABYTE. וגם בדף של הקניה לא צויין מה אורך האחריות על כל רכיב כך שיוצא שהוא מחליט כמה אחריות יש על כל רכיב. האם אני יכול להגיד לו שהוא לא יכול להוכיח שזה לשנה ולהראות לו באתרים אחרים שזה 3 שנים ?
-
- 5 תגובות
- 638 צפיות
-
-
-
-
המורים שלנו דיברו על זה היום שיש סיכויים גדולים שיהיה מחר שביתה..
-
- 11 תגובות
- 790 צפיות
-
-
משהו בסגנון של Bullet for my Valentine. תודה
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני צריך כתוביות לסרטים הבאים: עדיין קוראים לי טריניטי השיירה הפרפר EASY RIDER הם ישנים אני יודע.... אפילו לכמה מהם תודה!
-
- 0 תגובות
- 506 צפיות
-
-
אני צריך כתוביות לסרטים הבאים: עדיין קוראים לי טריניטי השיירה הפרפר EASY RIDER הם ישנים אני יודע.... אפילו לכמה מהם תודה!
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
-
אני חייב לדעת!! ועוד שאלה במקרה שאני לא יכול להגיע לגיבוש במועד מסוים.. אני יכול לדחות (למרות שזה נשמע טיפשי )
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
בהתייחס למשקל. תודה.
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מישהו יודע? ואני מבקש בלי תגובות מפגרות כמו: "את מי זה מעניין?" "מה אתה שומע אותו בכלל?" תודה. ;D
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דילמה אמיתית בשבילי... אולי גם בשביל אחרים. אני לא רוצה שה PS3 יגזול לי את החיים ... אבל... כמו שאומר הסלוגן "זה חזק ממך". life ? life : PS3 יכול להיות רק שכתבתי את זה כבר הוכחתי ש life=NULL
-
- 30 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.vgames.co.il/smile.Vgames.web/Site/news_article.aspx?NewsID=13170 לא הגזימו בכלל.
-
- 3 תגובות
- 648 צפיות
-
-
חבר שלי שלח לי את זה לא מזמן.. הוא אמר שהוא לא הצליח וגם אני לא אחרי מספר רב של פעמי התייאשתי.. http://www.gizmodo.com/?refId=231891 מישהו שמע על זה? או הצליח להשיג באמת הזמנה?
-
- 5 תגובות
- 782 צפיות
-
-
מישהו מבין בענייני המכס על חלקי מחשב בהזמנה מארה"ב? קראתי איפשהו שאין מכס על מחשבים אלא רק מע"מ, מישהו יודע אם זה נכון? ואם כן, האם זה חל על חלקי מחשב נפרדים או רק על מערכות שלמות?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-


