כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לרדת לבחורה? או לא לרדת? פעם אחת הקאתי הספיק לי.. אבל זאת שאלה קשה.. הפעם זה הסטטי מגולחץ כמו שצריך.. בתאחלס זאת השפלה לרדת למישי? אני לא אוהב אותה ולא כלום.....!! אז לא צריך להסתכן?
-
- 1 תגובה
- 942 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני צריך חוות דעת על פיגו (XS אם אני לא טועה) שנת 2002 3 דלתות , אוט' פנסי הרכב (הקדמיים) שראיתי משום מה נעשו עכורים , בעל הרכב אמר לי שזו בעיה ידועה בכל הסידרה של 2002. כמו כן , האם מישהו מכיר בעיות ספציפיות של הדגם הנ"ל ובשנה הנ"ל? כל טיפ שתוכלו לתת יכול לעזור , בנוסף , האם מישהו יודע במקרה מה העלות של 2 פנסים לרכב הזה? תודה רבה על העזרה
-
- 16 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
היי, אני כנראה בתהליכי הקמת אתר ואני מחפש את ההוסטינג הכי טוב שאפשר למצוא בישראל מבחינת תשלום\אמינות ראיתי כל מיני webgate.co.il ועוד השאלה היא - מה הכי טוב? (למישהו יש תושבה לזה?) ואם לא- אז למישהו יש המלצות לתת לגבי חברות כאלה או אחרות- יתקבלו בברכה אני מחפש שרת שיתמוף ב MYSQL ו PHP , ככה שזה לא משנה אם זה שרת לינוקס או WINDOWS תודה רבה רועי
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
תכנסו ללינק ותראו את הפיספוסים הכי מצחיקים באינטרנט!!! תגיבו, תדרגו ותצביעו 5 הצפייה חובה הלינק: http://www.heep.co.il/129-he/Heep.aspx?FileID=37413&tmpl=10&Page=21&cid=213
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
SINCE I HAV FOUND THAT NOTE IN MY MAILBOX YESTERDAY, I WASNT STOP THINKING ABOUT IT. מה לא הגיוני במשפט הזה?
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום לכולם, כמה שאלות לי אליכם: * ממה גדל איבר המין הזכרי? יש משהוא מיוחד שממנו הוא גדל או שהוא גדל בטבעיות? * קרה פעם שלמישהוא לא גדל איבר המין? * האם יש משהוא שמאיץ את גדילתו? בתודה רבה.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קראתי באיזה ספר והגיבורים שם לבשו כזה מגן נוזלי נותן מקסימום תזוזה וכשה משו קשה פוגע בו החומר מתקשה ולא חדיר ובסוף הספר היה כתוב שזה אמיתי וסוכנים אמירקאים משתמשים בזה מישהו שמע על זה?? ואם זה כל כך טוב למה אנחנו לובשים קרמי מגעיל ולא נוח???
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום האם מישהו מכיר גוף כזה? אני מדבר על משהו שניתן להפנות אליו תלונות נגד אתרים על מסירת פרטיים אישיים לדוגמא תודה
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
*הכי מעצבן אותי שאתה משחק באיזה שהו משחק עם משימות שצריך לעבור ופיתאום יש הודעת שגיאה וכל השלב שכל כך התאמצת בשבילו הלך קפוט.... ואח"כ יש את המחשבה שלהתחיל מחדש את השלב אתה כבר מעדיף לסגור את המחשב ולראות טלויזיה :-\ *כאשר אתה משתמש בוורד אז יש איזו בעיה ברווחים, אותיות וכו'.... קיצר לא יוצא לך כפי שרצית, אז קשה לך לך להתמודד עם זה ואתה חופר על הוורד עד שאתה מוצא את הבעיה
-
- 48 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4007/1051576 אני יודע שיש הרבה סרטונים של גולשים אבל אם להיות רציניים הרבה גולשים באתר בגלל דברים מסחרים ואני אישית לא יגלוש באתר בלי זה
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
-
זה הראשון תפסתי תשיר בדיוק כשהוא עמד להיגמר . http://www.mytempdir.com/1200659 זה השני.. http://www.mytempdir.com/1200694 מקווה שתצליחו לזהות אותם אני דיי עוקב אחריהם ברדיו. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חחחח פרסומת רוסית עם כתוביות באנגלית פשוט בא לך וודקה חח גדול (מקווה שזה לא ישן ולא פורסם) http://veryfunnyads.com/index.html?id=25092
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש סכנה כלשהי באכילת סטייקים פעם ביומיים?? (לא באופן קבוע...נגיד יכול להיות ששבוע אני לא יאכל סטייקים ואז בשבוע אחרי פעם ביומיים -שלושה)
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
גם לכם זה קרה? פרצו לאתר? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
מה צריך לקחת שהולכים לכלא6..ואיך אני מגיע לשם?????? אני יום שני נוסע לכלא 6 להסגיר תעצמי רציתי לדעת מה צריך לקחת..שאני לא יקח סתם דברים שלא צריך..... טלכרט גופיות תחתונים..שמפו סבון..?מגבת?...גרביים..?..מברשת ומשחת שיניים?..... מנעול..? ואיך אני מגיע לשם?.. דרך איפה לסוע אני מעפולה..פעם ראשונה שלי......כולי בסרטיםםםםם אני הולך לשבת הרבה הרבה
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3358970,00.html מגניב
-
- 0 תגובות
- 466 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3360268,00.html מי לדעתכם אחראי לדבר
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני צריך המלצה לשירים בסגנון של HOLIDAY-GREEN DAY sum41- the hell song wake me up -sep' scotty doesnt know
-
- 11 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אנשים איפה יש איזה קורס טוב לאלקטורניקה/רובוטיקה? באזור המרכז>חולון והסביבה...... עדיף קורס כמה שיותר ארוך ורציני...[אפילו 2-3 שנים]
-
- 9 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום, יש לי רשיון על מכונית שנתיים כבר, ואני מעוניין לעשות רשיון על אופנוע מסוג A1 (עד 33 כ"ס). הבנתי שאני לא זקוק לתיאוריה, ומכאן גם שאני לא זקוק לבדיקה רפואית שכן עושים אותה על מנת לעשות תיאוריה. השאלה שלי היא - קראתי באתר BIKERS שמי שיש לו רשיון על מכונית, פטור משיעורי נהיגה ולמעשה זקוק רק למבחן שליטה (שזה חצי מהטסט על אופנוע. החצי השני הוא בכביש פתוח על מנת לראות איך אתה מיישם את כללי הנהיגה) האם זה נכון ? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אהלן! חברה אני מת על השיר הזה בבקשה תעזרו לי למצוא אותו.. אין לי מושג איך קוראים לו.. *השיר בראר כי אי אפשר להעלות MP3.. תודה!!!! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 460 צפיות
-
-
http://warnet.ws/news/12029/ תנסו לשמור על המכנסיים למעלה.
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
חיפשתי אבל מצאתי כל מיני דיונים על העונה השלישית על כך שמיקססו את השיר אבל לא את השיר עצמו בכל שלושת העונות זה אותו שיר בעיקרון.
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-


