עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by kobi_af,

    שלום אני צריך פה עזרה קטנה בתרגום המשפטים הללו נסו להיות מדויקים ככל האפשר תודה 1.He is fortunate to have been passed the exam 2.She regrets having been visited by some friends 3.She avoided being visited by friends 4.She seemed to have visited 5.They finished having had courses

    • 5 תגובות
    • 667 צפיות
  2. Started by stone cold,

    איך קוראים לפרק שקרימר לומד קרטה אם ילדים קטנים? ובאיזה עונה הפרק?

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  3. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Porsche-Boxster-LOW-RESERVE-SPORTS-CAR-HERES-YOUR-CHANCE-BEFORE-SUMMER_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6015QQihZ017QQitemZ270089138135QQrdZ1#mainImage אם אני קונה את זה ב 15000$ כמה יצטרך לשלם על ההפלגה המכס וכו'? שזה יהיה פה כמה אני יצטרך להוציא מהכיס?

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. אני מתאמן בחדר כושר ויש המון סוגי אבקות. עכשיו השאלה שלי אם אני באמת צריך את זה? כי יש תמיד ת'טונה שלנו אבל ממה שאני הבנתי זה יכול לגרום להרעלת כספית. ואיזה סוג של אבקה היא הכי מומלצת. תודה מראש

    • 133 תגובות
    • 11.2k צפיות
  5. שלומות, מחר מבחן ראשון בסמסטר ב' אשר בא עלינו לרעה לא מכבר במתמטיקה 5 יחידות כיתה י"א ותקוע אנוכי בתרגיל אשר המורה הגדיר כ"חשוב מאוד" לקראת ההתכוננות למבחן: 59) נתונה הפונקציה: y = mx^2 - (2m+2)x + m+3 א. מצא לאילו ערכי M הפונקציה היא פרבולה שהקודקוד שלה נמצא ברביע הרביעי של מערכת הצירים(רביע רביעי: x > 0, y < 0) ב. האם מבין הפרבולות שמקיימות את התנאי של סעיף א' ישנה פרבולה שחותכת את ציר הX משני צידי הראשית? נמק. הנה מה שניסיתי לעשות... הצבתי במקום X קודקוד את b-/2a(מינוס b חלקי פעמיים a) ובמקום y קודקוד את 4c/a- (מינוס ארבעה c חלקי a) ועשיתי ביניהם מערכת "וגם". הפיתרון של x קודקוד יצא לי: -1<m<0 הפיתרון של y קודקוד יצא לי: m < 0 או m …

  6. Started by Born2Kill,

    שלום, בחודש מרץ אני צריך להתחיל עבודה בתעשייה וניהול וחשבתי לעצמי שהכי טוב שאני אעשה את העבודה על אינטל, אז חבר'ה זה מה שאני צריך: 1.הטלפון של אינטל בפארק אזורים פתח תקוה 2.אם יש איש קשר שאתם מכירים שעובד שם או יכול לתת לי אישור כניסה לשם אז יותר טוב...(הוא צריך לדבר עם המורה שלי לתיאום...) אני כרגע בכיתה י"א אני צריך לסיים את העבודה בערך באמצע י"ב תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  7. Started by roKp,

    אני זקוק נואשות לאתר שיכול לספק תחזיות מזג אוויר בצלזיוס לגבי אזור גוש דן. תודה!

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  8. יש לי שאלה העם אפשר להוריד בעזרת הכרטיס סכום גובהה בכספומט? למשחק 3500 שח?בפעם אחד...? או שאני חייב בבנק להיכנס לפקיד לעשות את זה שם?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by דניאל52,

    BMW Police Chase! 15 years old kid is chasing the police!! http://youtube.com/watch?v=HJOQFAKVK6I

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by dark_zero,

    תביאו לי בבקשה חנויות מחשבים טובות באזור הקריות וחיפה חוץ מ-KSP וIVORY

    • 3 תגובות
    • 743 צפיות
  11. Started by intel suck,

    אוקיי יש לי תקציב עד ל-1000 ש"ח ואני רוצה לשפר איתו את המחשב עכשיו כרטיס מסך אני בינתיים מסופק עם ה-X800 GTO שלי ואני לא אזרוק אותו עכשיו רוב הסיכויים שאני אוסיף זיכרון מה עוד כדאי לשדרג?

  12. Started by alergic,

    אם מישהו צריך פירמוט למחשב אני גר בדימונה אפשר לדבר איתי באייסי 201803726 או באימייל natang17@walla.com פירמוט מלא עם אופיס ותוכנות שכל 1 צריך כגון Kaspersky Ad aware ועוד עברית או רוסית למי שרוצה פירמוט עם ווינדוס לא מקורי 100 ש"ח פירמוט עם ווינדוס מקורי 200 ש"ח עדיפות לאנשים שגרים בדימונה אבל אם גם לא ואתם קרוב בדרום עלות הנסיעה עליכם

  13. Started by משתמש כבד,

    אל תחשבו מה המטרה פשוט תצביעו

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. אני מחפש שירים שהם רק אם פסנתר אבל שמנוגנים ע"י להקות מטאל משהו בסיגנון של dream theater Evenescence - Lithium (3:44) Dream Theater - The Answer Lies Within (5:19) Evergrey - State of Paralysis (2:13) Dream Theater - Solitary Shell (5:47) Dream Theater - Speak To Me (6:10) זה מה שיש לי כרגע אשמח לקבל עוד תודה=]

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by wons,

    מי שלא מכיר את המישחק: פשוט תגיבו מילה אחרת שעולה לכם בעיקבות המילה של השולח הקודם לכם... לדוגמא דג-> כריש -> ערס .... כל פעם מילה אחת לא משפט! ולא להגיב לעצמכם שהמנהלים לא יסגרו את זה ולא ראיתי ב3 העמודים הקודמים נושאים כאלו או שאני סתם חצי ישן, אז אני משאר שמותר לפתוח את זה קיצר אני מתחיל: "HWZONE"

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  16. Started by Thadar,

    בוקר טוב חבר'ה האתר האהוב וויקיפדיה בסכנת סגירה על פי "The marker". עפ"י יור העמותה שמפעילה את וויקיפדיה דרושים 5 מיליון דולר לתפעול האתר, אך עד עכשיו גוייס רק מיליון דולר אחד. כנכתב בעיתון: "כרגע יש לוויקיפדיה משאבים כדי להפעיל את שרתיה רק במשך 4-3 חודשים נוספים". כידוע וויקיפדיה מתקיימת מתרומות בלבד ובחרה שלא להציג פרסומות באתר, אך זה עשוי להשתנות.

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. אני מעוניין להתנדב למחקרים \ניסיונות\תירגולים וכו' שקשורים להיפנוזה ,דימיון מודרך וכו' כ-"שפן ניסיונות" במידה ויש כאן מישהו מהתחום או מישהו שרוצה להתנסות בתחום - אני נמצא במסנג'ר : amitfi@walla.co.il אני אשמח לדבר שם... תודה עמית.

    • 0 תגובות
    • 511 צפיות
  18. Started by harry,

    שלום לכולם, אחרי התנסות רבה בלחץ של לימודים ומבחנים מצאתי כמה דרכים יעילות מאוד לשפר את הלמידה ואת הזיכרון בטווח הקצר. - הדרכים שאני מפרט כאן זה דרכים שמנסיוני נוחכתי שהם עובדות- והייתי רוצה להתרכז כרגע על הדרכים הכימיות לשיפור הריכוז והלמידה: 1. קפאין- קפאין זה חומר פעיל מעורר די רב עוצמה שמצוי בקקאו, קפה,שוקולד ובתה שחור. יש צורה שצרוך את הקפאין, שנרצה להקפיד עליה אם אנחנו באמת רוצים למצות את ההשפעה המעוררת שלו: א. המוח מפתח סבילות לקפאין- זאת אומרת, כמות קפה מסויימת ששתיתם ביום א' אחרי כמה ימים כבר לא תתן אפקט ביום ג'. וכל אותם אנשים שאתם רואים ששותים קפה יום יום בכמויות וטוענים שזה מעיר אותם- בולשיט(האפקט כאן יותר פסיכולוגי-סומטי מפיזיולוגי). > ע"מ להתגבר על…

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. מה אתם חושבים על החנות IQPC שווה לקנות ממנה מחשב?

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  20. Started by arkady,

    היי ^^ יש לי שאלה קטנה, מאיזה גיל אפשר לקבל כרטיס אשראי? [יש לי חשבון בנק ואני בן 17 וקצת]

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by wooper,

    אפשר המלצה על מכון יעוץ ללימודים בירושלים

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  22. סתם מעניין אותי..

  23. שלום! סתם רציתי לדעת איך מתניעים את האוטו. אז סובבתי את המפתח עד הסוף וזה עושה רעש כזה קוקוורקר לחצתי על הגז טיפה אבל לא קורה כלום האוטו לא מתניע! ניסתי פעמיים והפסקתי. בקשר לאזעקה אני יודע להכניס את הקוד של הקודן זה לא הבעיה. ואני בן 17 וקצת,אני כבר לומד לתאוריה

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. איך זה הולך שם? זה כמו מכירה פומבית וההצעה הכי גבוהה מתקבלת? כי זה נראה לי ממש מוזר אם לא.... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ferrari-360-Spider-F1-2005-FERRARI-360-SPYDER-F1_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ84156QQihZ007QQitemZ170080162145QQrdZ1

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים