כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני יודע את זה השיר הזה Lil Jon-Get Low וזהו.... מישהו מכיר עוד?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מתעניין בכל מה שקשור בתחום, אשמח לאינפורמציה.
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
-
-
תגידו האם ניתן למשוך סכום של 704 שח מהבנק ?כי זה מה שרשום לי בתדפיס שהוצאתי רק עכשיו שמתי לב וזה קרא כבר לפני איהז חודשיים רק אחשב ראיתי ?האם יתכן שזה טעות או משהו ?
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
מצאתי לעצמי עוד גוב אני הפכתי מבדיוק לפני שעתיים למורה מחשבים ואנגלית לשני ילדים (כיתה ה' ו- ו') השאלה כמה לקחת לשעה?
-
- 14 תגובות
- 956 צפיות
-
-
-
יש לי אחד חוקי. הגעתי לשלב בהרשמה באתר שלהם שזה אומר : Serial number submitted successfully. An email will be sent to ----@walla.com with your user name and password. Once you have received your username and password, you will need to insert your username and password into the NOD32 Control Center. אני פשוט לא מקבל את האימייל
-
- 6 תגובות
- 883 צפיות
-
-
רציתי לשלוח מהאתר TIGERDIRECT לארץ, ורציתי לדעת מה העלות הנוספת מעבר למוצר והמשלוח (מכס+מע"מ). תודה מראש(:
-
- 3 תגובות
- 562 צפיות
-
-
יש לי 2 תרגילים של מבחן הנדסאי של שנה שעברה ואני חייב לדעת דרך הפיתרון. מצורף קובץ PDF עם התרגילים. אשמח לפיתרון סרוק ... תודה אנשים ! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם , באתר של KSP מתחייבים למחירים הזולים ברשת\פרסום אחר . להלן: !!! מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר !!! באם תמצאו בעיר/אזור מגוריכם בחנות אמיתית או וירטואלית, מוצר או מערכת מחשב באספקה מידית ובמחיר זול יותר מהמופיע אצלנו באתר או בעיתון תוכלו לקבל אצלנו את המוצר או מוצר שווה ערך, במחיר זול יותר מהמחיר שמצאתם, וזו התחייבות !!! אני רוצה לקנות מהם מפרט כולל אבל המחיר של ה-3800X2 גבוה יחסית אצלהם וניתן להשגה ברשת ב-620+- . האם למישהו יש ניסיון עם התחייבות כזאת מצידם ? בכלל, איתי עוד מס' חנויות שמצהירים למחירים הכי נמוכים והתחייבות כזו או אחרת . תודה מראש.
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.englishrussia.com/?p=547 נראה ונשמע מבטיח מאוד! (במיוחד לרוסים)
-
- 8 תגובות
- 825 צפיות
-
-
פי סי סנטר קמפוס שופ ירדן פי סי פסקל פריקמון די די אמנות המחשב wtf? מחשב נייד שאני רוצה לקנות (DV6160) בערך באותו טווח מחירים בחנויות הנ"ל, מיכוון שאני לא מכיר אף אחת מהחנויות האלה הייתי שמח אם מישהו יתן המלצה כזאת או אחרת. (מוזר שבקטגוריה מחשבים החנויות האלה כמעט תמיד יוצאות ראשונות בחיפוש של זאפ.. )
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אטמי אוזניים גדולות ... משהו מכיר איפה ניתן לקנות ומה כדי? ואם האלקטרוניות באמת שוות ?
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם למישהו פה יש ניסיון עם החנויות של א&א מחשבים? alef-alef.co.il??? כי אני מתכנן לקנות מהם מחשב ואני רוצה לדעת אם כדאי לקנות מהם, יש להם 2 סניפים בנתניה וסניף בחדרה...
-
- 2 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
שלום, שמעתי את זה בערוץ 24, שיר שך עידן רייכל בסגנון אתיופי (לא שמתי לב לשם השיר) מישהו יודע מה השם של השיר?
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
רואה - נשיא אקדח - אגן ברך - אני אלוהים - ? רגל - שלג אדון - עשר חייב למצוא פתרון. זה הורג אותי (: אשמח לקבל עזרה
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חבר'ה, מחפש המלצה על חנות מחשבים אמינה (עם מחירים סבירים) שבונה מחשבים לפי מפרט.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי קרוב לבית סניף של KSP.. לא קניתי שם אף פעם שום דבר ואני לא מכיר אותם... כדאי ללכת אליהם או שיש איזה משהו אחר?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה ניתן למצוא בארץ זרוע כזאת למסך LCD? http://cableorganizer.com/lcd-mounts/lcd-monitor-mount-arms.htm
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
מסקרן אותי לדעת למה כשמורידים סרטי dvdrip או סרטים בפורמט דומה יש את הפסים השחורים הגדולים האלה?? למה זה מועיל? והאם יש דר להעלים אותם עם תוכנה כל שהיא? (**מקווה שזה לא ווארז.)
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ממ יש לי גיטרה אקוסטית שאני מנגן עליה ואין לי ממש מקום בחדר וחשבתי על לתלות אותה על הקיר.. יש למישהו רעיונות איך?או יודע איפה אפשר לקנות "מתלה" לגיטרה שמתברג לקיר או משהו כזה? תודה :]
-
- 6 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
-


