כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני צריך לקנות saltpeter ואין לי מושג מה זה... ראיתי סרטון של הכנת פצצת עשן וזה אחד המרכיבים...
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מצטער על ה- Double posting אבל לא היתה אפשרות בעריכה להוסיף קובץ. אשמח אם מישהו יוכל לפתור שאלה זו תודה ! [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 886 צפיות
-
-
מישהו יודע איך פותרים התרגיל הנ"ל ??? אשמח אם תוכלו לרשום פתרון מלא... תודה !
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
דרושה דירה להשכרה באזור הגבול בין ר"ג לגבעתיים. דירה בת 2-2.5 חדרים בעלות של עד 450$. אני מחפש בכל מיני אתרים, ללא הצלחה רבה, אנא מכם עזרו לי למצוא משהו כזה. תודה רבה לכל עוזר.
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום אני מחפש שם של טראנס. מישהוא יודע איך קוראים לטראנס הזה שיש בו כאילו צפירות של סירנות (הוא דיי קיצבי) ,ויש בו משהוא על בטרייה (חבר שלי אמר לי...) .אני חושב שהוא דיי חדש וגם דיי פופולרי.
-
- 4 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום...יש לי שאלה פעם אחת כשהאיתי בגן העיר בבת-ים ראיתי משהו מוזר מאוד. עד כדי כך מוזר שכל מי שאני מספר לו את זה לא מאמין לי.. לפני שמישהו קופץ לכתוב אתה סתם מחפש תשומת לב ...אני לא, אני באמת מעוניין לדעת מה ראיתי.. אני משער שזה היה סוג של נמלה... מידע ממה שאני זוכר: גודל: בגודל כף יד ממוצעת פחות או יותר... צבע: חום בהיר מהירות: די מהירה בגלל שיש לה גוף ברוחב של ציפורן ושש או יותר רגליים.. המקום שראיתי את זה היה עץ ישן אבל חי. ראיתי שלוש כאלה שניים יצאו מחור באדמה ברוחב של כ 3סמ ואחד יצא מהעץ מחור קצת יותר גדול.. זה היה בסוף קייץ חשוב לציין אני לא עושנתי כלום ולא שתיתי כלום לפני זה.
-
- 38 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
שלום, כמה בירורים לגבי משלוח מ-NEWEGG לישראל. קראתי כמה הודעות פה באתר לגבי המדיניות שלהם על כרטיסי אשראי. לא מצאתי בשום מקום באתר שלהם חובת קניה עם כרטיס אשראי שהונפק בארה"ב. אם מישהו הבחין בתנאי הזה באתר שלהם, אני אשמח להפניה. במידה וכן אפשרי לבצע קניה, האם אתרים כמו MUSTOP או EZBUYUS נתמכים על ידם? תודה.
-
- 2 תגובות
- 932 צפיות
-
-
למי היא שייכת?
-
- 17 תגובות
- 10.8k צפיות
-
-
הנה דיון שנערך על איך לעבוד על המדפסת. http://www.fixyourownprinter.com/forums/inkjet/23752 איזה סרט הם משתמשים?
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
ממש יפה, אולי זה ישן, אבל נהנתי ורציתי לשתף אתכם.. אגב, מישהו מזהה את הטראק שמתחיל ב4:12? (בדיוק אחרי שנגן הכינור מסיים) בעיקרון זאת נעימה, אבל מאיזה טראק זה? :jump:
-
- 6 תגובות
- 627 צפיות
-
-
היי, אני מחפש את הוידאו של הגמר של התחרות הטבעות של ה-NBA. למישהו יש את זה באיכות טובה, לא מצאתי משהו נורמלי עד עכשיו - רק ב-YouTube כמה דברים, אבל לא באיכות משהו... אני רוצה להמיר את זה ל-N73, אבל זה כבר אחר כך... תודה רבה למי שיעלה את הסרטון, אדם
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
2 מאמנים פחדנים... במיוחד אלי כהן שישנה שיטה משו... בהתחלה פתח התקפי מכבי היו הרבה יותר טובים. אחר כך התעסק בסגירה על השחקנים של חיפה. החלוצים שיחקו כמו קשרים... אני מרחם על עומר פרץ... הוא חלוץ והמאמן אומר לו לשחק כמו מגן. די זה לא יכול להיות ככה! שראיתי את נמני מתחמם אמרתי "או! רק שלא יוציא את שבחון..." ומי יצא? נכון! שבחון. גם אם יפסיד לא יקרה כלום! עדיף לנצח משחק אחד ולהפסיד משחק אחד מאשר 2 תיקו. תמיד צריך לחשוב על איך לנצח ולא על איך לסגו את הקבוצה השניה. גם אם זה בקרית אליעזר נגד חיפה. ומשה ביטון נשאר לבד למעלה מה הוא כבר יכול לעשות... הוא נגד 2 בלמים. עד שהגיע להזדמנות במזל הוא החטיא. למה? בגלל שהוא לא נגע בכדור כל המשחק. אם היה מעביר כמה פסים הוא היה יותר חם ולא י…
-
- 11 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
שלום, לאחר שנסגרתי פחות או יותר על המפרט (בעזרתכם האדיבה, כמובן!), אני מחפש המלצה לגבי חנויות אמינות לרכישת המחשב. קיבלתי כמה הצעות קרובות במחיריהן, ולכן ההכרעה תתקבל על-סמך אמינות החנות ואיכות השירות שהיא מציעה. לכן, אשמח אם מי מכם שיש לו ניסיון (חיובי או שלילי) עם אחת מהחנויות הבאות, בעיקר לגבי רכישת "מחשב שלם" (כולל הרכבה), ישמיע קולו ויחווה דעתו לגבי אמינות החנות, השירות לאחר הקנייה וכו': - גאמא מחשבים - ת"א - iqpc - אשדוד - זיגזג 2000 - אור יהודה - אייבורי מחשבים - ר"ג (יש סניפים נוספים) - צ'יפ מחשבים (Chip) - ראשל"צ תודה רבה, דוד
-
- 32 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
לא יודע איך קוראים לו אבל משמעים אותו הרבה ברדיו...
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכם גאוני לשון אני מתכונן למבחן בלשון ( למדתי בסוף שבוע את כל החומר שלא למדתי בחצי שנה האחרונה ) ונתקלתי בתופעה מפגרת שקוראים לה הטעמה . מכיוון שהחוקיות בשיטה הזאת אינה ברורה ובגלל שאני לא מבטא מילים נכון אז יש לי בעיה קשה ואני לא מצחיל לפתח שיטה נורמאלית לדעת איפה ההטעמה במילה. הנה מילה לדוגמא שאני לא מצחיל למצוא לה הטעמה- 1) מישהו יודע איך לפתור את זה? 2) יש איזושהי שיטה נורמאלית להבחין בין מלעיל למלרע? תודה לכם :
-
- 10 תגובות
- 678 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה זה כושר הבחנה של ממיר הכוונה היא לממיר A\D או D\A כמו ממבחני הנדסאים... תודה
-
- 1 תגובה
- 8.8k צפיות
-
-
שלום, ראיתי פעם שמישהוא הביא תאתר הזה (קישור)של גוגל שמפרש אתרים כמו nazgol אכשיו אשמח עם מישהוא יביא לי תאתר של גוגל שמפרש תודה שמואל.
-
- 5 תגובות
- 822 צפיות
-
-
אני במצב נואש שכחתי איך למצוא אורך של קו כל שהוא. נניח שהקו שלי הוא קו סופי עם קצוות x1, y1 x2, y1 איך אני מוצא את האורך של הקו הזה? יש לציין x1 != x2 וגם y1 != y2 תודה רבה מראש
-
- 7 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול איך אני יכול להגיע מנתניה לאוניברסיטת בר אילן ? איזו דרך עדיפה יותר ? רכבת / אוטובוס ? אני צריך להיות שם מחר בשעה 9:00, מתי אני צריך לצאת כדי להגיע בזמן ? תודה רבה מראש ..
-
- 6 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
אהלן, ידוע לי שמותר לייבא עד 3 סלולרים מחו"ל באופן פרטי. השאלה שלי היא: אם אני מקבל במשלוחים מכשירים סלולרים, אז כל פעם שמגיע סלולרי הם מסמנים +1 לי, או שזה עובד בצורה אחרת? תודה
-
- 0 תגובות
- 530 צפיות
-
-
חוץ ממהירות אינטרנט עצומה איזה מחשב צריך להיות עליו המידע שמועבר לאנשים? הכוונה שלי היא לרשת מחשבים שמיליון אנשים יורידו ממנה במהירות המקסימלית של האינטרנט שלהם.. אז איזה סוג של מחשב צריך בשביל זה? זאת אומרת צריך מעבד ממש חזק? זיכרון חזק? או שמספיק משהו חזק אבל לא משהו בשמיים ומה שחשוב זה מהירות האינטרנט.. ובכלל כזה דבר אפשרי? למשל לחברה שאין לה בעיית תקציב..
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
איפה הנקודות אצל אישה שיגרמו לה להגיע לאורגזמה יותר מהר? וזה אותו דבר אצל בנות 17??
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הרי אם הציבור לא ממן אותם וכל אחד יכול להיכנס לאתרים האלה בחינם אז איך הם שוות כלכך הרבה כסף והבעלים שלהם כלכך עשירים? כאילו חוץ מפרסומת ממה עוד הם יכולים להרוויח? מניות בבורסה או דברים כאלה?
-
- 10 תגובות
- 937 צפיות
-


