עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אבא שלי מעוניין במוזיקה כזו,אבל אין לי מושג בזה ואני זקוק להמלצות מהמבינים בתחום. תציעו לי שמות של להקות שאתם חושבים ששוות משהו,ואני אבדוק את זה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  2. Started by dj_horse,

    שלום! אני מחפש כבר הרבה זמן גירסה לשיר שאני לא יודע איך קוראים לו אבל אם אני לא טועה יש לו גירסה עברית שניקראת "מאוהבת". אני מבקש שתעזרו לי למצוא את הגירסה הלועזית של הלחן משם השיר שכתבתי ולהגיד לי איך קוראים לגירסה הלועזית שלו. תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 755 צפיות
  3. Started by NETANELKOREN,

    שלום. איך אני יכול לעשות תיקיה מוגנת כאילו אם אני רוצה למחוק אותה אז אי אפשר. ואיך אני יכול לעשות שאם אני צורב נגיד סרט ואני נותן לחבר שלי אז הוא לא יכול להעתיק אותה למחשב שלו הוא לצרוב לדיסק אחר תודה

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  4. ישנם המון תכונות מדהימות אצל החיות בטבע אשר נועדו להישרדות,חיזור ושאר צרכים קיומיים, אבל זה ברמתו באמת אחד היחודיים.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. היי חברים! אני צריך המלצות לסוג מסויים של אלקטרונית...אני לא יודע איך לסווג את זה, אבל יש פה רשימה של אינפקטד שאני אוהב...מממ, רגוע אבל לא איטי מדי כמו(כל הטראקים הבאים של IM) power of celtics echonomix avratz elation station(this one i really like) drop out קיצר דברים כאלו. לא עמוס ומהיר מדי, אפילו איטי יחסית, אבל טוב. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  6. ^^?[br]פורסם בתאריך: 23.03.2007 בשעה 11:01:16 לי נראה שזה SKYPC המחירים שם ממש בסדר...

    • 9 תגובות
    • 993 צפיות
  7. מפרט מחשב לסבתא שלי לכלב הצולע שלי או לדודה עם החזה הגדול שלי למי איכפת למי אתם צריכים מפרט, תציינו למה המחשב אמור לשמש וזהו לא צריך עבודת שורשים לפני זה

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  8. כתוב תוכנית שתקלוט מצבם של שני פינים LSB ו MSB המחוברים לכתובת 379H. במידה והם במצבים הופכיים אז ייצא גל ריבועי בתדר מסויים ב DC של 75% דרך פין ה LSB של יציאת המדפסת (378H) אחרת ייצא דופק לפרק זמן קצוב דרך פין ה-MSB של יציאת המדפסת (378H) אנשים רחבי לבב בבקשה אין לי הרבה זמן שמישהו ייתן לי תתוכנית אני מתחנן((

    • 43 תגובות
    • 2.5k צפיות
  9. Started by dj_horse,

    שלום אני זקוק בבקשה לעזרה בחיפוש שיר ספציפי שאני לא יודע איך קוראים לו אבל אם אני לא טועה יש לו גירסה בעברית שאני חושב שהשם שלו ניקרא "מאוהבת". יש לו לחן כמו בגירסה הלועזית ורציתי לדעת אם מישהו יכול לדעת לפי הלחן של השיר העברי להגיד לי את השם של הגירסה הלועזית? תודה.

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  10. חיפשתי היום את פרק 6 ולא ראיתי באף מקום הסדרה יוצאת עכשיו פעם בשבועים או שזה יצא היום יותר מאוחר?

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by MOFRA,

    http://static.scribd.com/docs/736egzypod07v.pdf

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. http://www.mosnews.com/news/2005/03/22/miraclesurgery.shtml עכשיו אני יודע למה אלוהים ברא אותנו עם שני ידיים. קרדיט: http://dontsmile.info/

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by עמיר,

    http://www.youtube.com/watch?v=KIeVe3uiDek&mode=related&search= and hopefully with this review i helped save some lives :lol:

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  14. http://213.8.170.108/media/walla/wallashops/eng/3/page.html אז מי מגיע?

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  15. Started by מוחמד היהודי,

    מה לדעתכם יהיה במשחק? הערכה שלי 2-0 ישראל מפסידה אני חושב גם לשלוח ווינר במאה שקל על אנגליה ביחס 1.65 למה ישראל נראת לי די חלשה בלי טל בלי זנברג קיצר 2-0 תהיה תוצאה טובה לדעתי העיקר שלא יגמר בתבוסה

    • 80 תגובות
    • 4.6k צפיות
  16. בקרוב אני משתחרר והגיע הזמן להתחיל לחשוב על לימודים גבוהים. לצערי עם 3 יח' מתמטיקה לא ניתן ללמוד דבר בימינו ובטח שלא להתקבל לפקולטות מכובדות. לכן, התחלתי ללכת לפגישות יעוץ בבתי ספר אקסטרנים במטרה לקחת קורס שיפור בגרות מתמטיקה. היועצים בבתי ספר בהם ביקרתי (יואל גבע ומכללה פרטית במרכז ת"א) המליצו לי לעשות 4 יח' בטענה שמאוד קשה לעשות 5 יח' ורוב התלמידים שעושים 5 יח' הם בעלי ציון מכובד ב-4 או ציון נמוך ב-5. אין לי ספק שמאוד קשה לקפוץ מ-3 ל-5. אני לא חיי באשליה שזה יהיה קל ופשוט. השאלה היא האם אלה עצות כנות או עומד מאחורי זה אינטרס סמוי? אגיד לכם גם למה אני חושב ככה. בתי הספר האלה נותנים מין "תעודת אחריות" לתלמיד. האחריות הזאת אומרת שהאם אני לא מרוצה מהציון ונכחתי ב-90% מהשיע…

    • 18 תגובות
    • 18.5k צפיות
  17. ממחזור הדם וגם מהשתן?

    • 29 תגובות
    • 5.9k צפיות
  18. אני יודע שיש המון פירצות באתרים של קניות דקך האינטרנט אבל רציתי לשאול אילו מן האתרים הכי טובים גם מבחינת אבטחת מידע וגם מבחינת אמינות האתר האם אתרים כמו p1000 ו-getit טובים ואמינים? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  19. Started by shuy,

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by ביצה קשה,

    שלום,אני רוצה להעיף את המשקפיים כבר קיבנימאט!,ורציתי לדעת כמה עולה עדשות מגע והאם אפשר להחליף גם את צבע העיניים עם זה ומישהו שיש לו ניסיון שיכתוב איך זה תודה

    • 3 תגובות
    • 582 צפיות
  21. Started by avi2014,

    קיבלתי צו ראשון לתאריך שהוא יום לפני הבגרות בהיסטוריה, יש אפשרות לדחות אותו?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by UNDERDOG,

    http://www.techpowerup.com/reviews/CeBIT_2007/Girls

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אני מקבל את הפלאפון היום ואני רוצה לדעת איזה תוכנות מגניבות ושימושיות אפשר לשים עליו כי הבנתי שיש לו מערכת הפעל הפתוחה(סימביאן) וגם איך אני מתקין את גרסאת המוזיקה לפלאפון ומאיפה אנ ימביא אותה

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  24. Started by Keman,

    http://news.yahoo.com/s/ap/20070321/ap_on_fe_st/rotten_sneakers

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  25. Started by Master-Chipsets,

    מישהו יודע איך קוראים למנגינה שמתנגנת ברקע בפרסומת של אורנג' כשהדג שוקע בים?

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות

דיונים חדשים בפורומים