עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. מחפשים לארגן לחבר יומולדת בקארטינג תודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. אני לא אשקר לכם ואמר את האמת, כל כניסה עוזרת לי להתקרב לתגמול.. אז...כנסו ללינק הזה וזהו אם אתם רוצים אתם יכולים למצוא שם בגרות ופסיכומטרי וכאלו אולי תתעניינו ויהיה משהו טוב לכם.. תודה http://www.mikood.co.il/?v=x-amin

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  3. Started by ביצה קשה,

    שלום,נתתי מלפני כמה חודשים לחבר NFS MSW ועכשיו הוא לא מחזיר לי אותו הוא אומר שהוא נתן אותו לחבר והוא לא יודע מה עם זה :pissed: מה לעשות

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Dr. Evil,

    ארבעה אנשים צריכים לעבור את הגשר, כל אחד עובר אותו בפרק זמן שונה, הראשון ב-5 דק', השני ב- 10 דק', השלישי ב- 20 דק', והרביעי ב-25 דק'. תוך 60 דק' הגשר מתמוטט ואסור שיהיו יותר משני אנשים על הגשר, בנוסף, יש גם פנס, לא ניתן לחצות את הגשר ללא פנס. כיצד יוכלו הארבעה לחצות את הגשר בשלום? אם חובה פנס, ואני מניח שאסור לזרוק אותו לצידו השני של הגשר, אז רק אדם אחד יוכל לעבור בגשר נכון? או שאני מפספס פה משהו? :-X (2 יכולים לעבור בן זמנית) בכל אופן איני מצליח לחשוב על פיתרון.

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. רק אני היחיד שמחכה בגלל ששיגעו לו את השכל תחכה הוא מחכה לR600 ולירידת מחירים של אינטל ? אני קונה את ה QX6700 ב400 דולר דרך עובד אינטל :> מי עוד מחכה כמוני :< אני כבר מת למחשב חחחח , במיוחד שעו חודש יש שלילה

    • 10 תגובות
    • 896 צפיות
  6. ישבתי לקרוא את הביקורת הבאה - http://hwzone.co.il/reviews/gigabyte_x1650/10 ביקורת ארוכה ומקצועית (לרמתי הדלה) כאשר בסופה סיכום שטוען כי: 1. היתרון של הכרטיס הוא ביחס מחיר-תמורה. 2. ה-XFX GeForce 7950GT, חזק מהכרטיס של Gigabyte בצורה משמעותית אך גם יקר ממנו בכ-800 ש"ח בממוצע. מה שלא מצאתי זה כמה לעזאזל עולה הכרטיס של Gigabyte?!!! מה המחיר זה לא נתון בסיסי שצריך לכתוב? וביחוד כשמזכירים את נושא המחיר בסיכום!

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  7. זה נשמע ונראה מאוד מוזר, אני לא אתפלא אם יש כאן אנשים (או אדם ספציפי) שעובדים עבורם. תקנו אותי בבקשה אם אני טועה. מה שכן, טכניקה חכמה.

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by Aviv C,

    מישהו יכול להביא לי לינק להוראות מפורטות של תיק הפרוייקט ליחידה אחת (HTML, JavaScript, ASP)?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  9. Started by שניצל,

    חברה שלי ואני מתכננים לנסוע לחו"ל, למשך כשבוע, בעוד חודש בערך (תחילת מאי). חשבנו על פראג או בודפשט - שמענו שיפה בשתיהן, ומתאים לנו מבחינת המחיר. עדיין לא החלטנו לאן בדיוק. אם מישהו היה באחת מהן (או שתיהן), אני אשמח לקבל המלצות - מה יש שם לעשות, אתרים לראות וכד'.

    • 12 תגובות
    • 11k צפיות
  10. Started by ביצה קשה,

    gengster pavaise משהו כזה נראה לי פשוט לא מוצא לי. תודה תעזרו

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    שלום, היום הלכתי להסתפר ועשיתי קוצים, אז אני צריך ג'ל שהוא יהיה עמיד, ריח טוב והכי חשוב לא הורס את השיער! תקציב עד 40 ש"ח

    • 17 תגובות
    • 3.7k צפיות
  12. Started by nosterdmus,

    שלום אנשים. האם הינכם מכירים פורומים פעילים מאוד כגון תפוז והייד פארק? אני מחפש פורומים שכמות גדולה של אנשים צופה בהם ולא פורומים קטנים ונידחים. ואה, ד"א - לא, אני לא מחפש פורום מחשבים

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Born2Kill,

    למישהו מכם זה קרה קומבינת ה-Winner? לי זה לא קרה, אבל אם זה קרה לאחד מכם תוכלו לקבל פיצויים אם אני לא טועה... ראיתם בנוסף את התרגיל של הניברים? זה תרגיל ענק, בקלות אפשר היה לעבוד עליו...... כבר הרוויחו ממנו 40,000$!-!-! התחלה זה היה אמיתי ואח"כ הם עבדו עליו ברגע האחרון...

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by lordgod,

    תרשמו את זה בשורת הכתובות (לא משנה באיזה אתר ) ואנטר/GO javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.getElementsByTagName(%22img%22); DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=(Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5)+%22px%22; DIS.top=(Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5)+%22px%22}R++}setInterval('A()',5); void(0) או בלי תג של קוד כדי שיהיה נוח להעתיק : javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.getElementsByTagName(%22img%22); DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS…

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by Keman,

    הנה הוא: [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 892 צפיות
  16. Started by neogod,

    אני כרגע 11 חודשים בצבא ואני מעוניין לעבור למקצוע אחר, שמעניין אותי יותר! אני רוצה לעבור לתחום המחשבים כמו מיחשוב או ממר"מ (שאינ לא יודע אם לוקחים לשם אנשים עם ידע כמו שלי בתכנות) עכשיו השאלה שלי האם יש סיכוי כלשהו לקבל זימון למיונים לממר"מ אחרי שכבר עשיתי קורס בצבא ?

    • 16 תגובות
    • 3.5k צפיות
  17. קיבלתי זימון למיוניים, זה דווקא מתאים לי כי אני לא מחפש תפקיד קרבי. בכל מקרה יש משהו שווה לדעת?

    • 26 תגובות
    • 6k צפיות
  18. Started by T-Flash,

    לא יודע אם ראיתם או לא, ראיתי את זה רק היום: http://stage.co.il/Stories/344913#top בעיקר לדוברי רוסית

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Pika007,

    http://gizmodo.com/gadgets/peripherals/the-most-geektastic-way-ever-to-make-coffee-246925.php כל מילה מיותרת ;D

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. לרשום מה אתם חושבים לקבל ....ומה אתם קיבלתם בראש השנה ו פסח קודם ..לא חייבים לציין שם חברה ... 1) פסח שעבר : SONY PSP 2) ראש השנה : מצלמת COLDPIX עם חיבוריות ל WIFI ..

    • 4 תגובות
    • 625 צפיות
  21. השאלה בכותרת- למה במילקשייק, פרוזן יוגורט, פרישייק וכו' שמעורבים בו תותים הצבע תמיד ורוד?

    • 9 תגובות
    • 869 צפיות
  22. Started by Walter Samuel,

    http://www.youtube.com/watch?v=DRYoWvDrHRQ

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. ישמע אולי קצת טיפשי אבל : יש לי רשיון החל משנת 1999 ועד היום לא נהגתי (כלומר מאז שהוצאתי את הרשיון, לא יכולתי להרשות לעצמי רכב לצערי עד עכשיו) הרשיון עצמו בתוקף אבל אחרי 8+ שנים שבהן לא נגעתי ברכב האם יש לפי הכירות מישהו כאן עם החוק, משהו על זה בחוק ? או שזכותי לנהוג ? אני חושב או לקחת רכב ולהסתובב קצת בכבישים צדדיים לתפוס בטחון או אולי אפילו שיעור נהיגה אחד או שניים או שלושה... בשביל עצמי. אם אני עושה "פאדיחה" על הכביש, לא תאונה או משהו חס ושלום, אבל שוטר עוצר אותי והתגובה שלי היא "לא נהגתי 8 שנים" , מה הוא יכול לומר לי ? (שוב, הרשיון בתוקף...) תודה.

    • 11 תגובות
    • 6.5k צפיות
  24. אני צריך מאריך אחד של 2 מטר ואחד של 4 מטר, השאלה על איזה אתר אפשר לסמוך שיהיו לו גם מחירים הוגנים וגם כבלים באיכות טובה ? (מאריכים ל ATP3 האמת, אבל זה נקרא בכל מקום מאריך לאוזניות כי זה זכר ונקבה של 3.5ממ).

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. תודה ותפרטו למה

    • 38 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים