עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. היי כולם! תרשמו פה את שם הלהקה האהובה עליכם (ותבחרו אותה למעלה...) + השיר האהוב שלהם עליכם... שלי זאת להקת Evanescence, והשיר המועדף (להיום) הוא Away From Me.

    • 118 תגובות
    • 13.3k צפיות
  2. הוא פרש? או שקרה לו משו חמור יותר?

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  3. Started by Yehudaa,

    השאלה היא כזאת : "אורך הבסיס של משולש שווה שוקיים הוא 18 ס"מ , ורדיוס המעגל החסום במשולש הוא 7 ס"מ , מצא את רדיוס המעגל החוסם את המשולש " אם אפשר הסבר בשלבי הפתרון תודה .

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  4. http://www.blackcats-games.net למי שיש שם משתמש באתר אני צריך לדבר איתו בפרטי דחוףף אז שישלח לי הודעה

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  5. Started by הסולידי,

    מישהו קנה מחשב בחנות זו? איך השירות והאמינות? האם קיימת בעיה כמו שקראתי בפורום עם חנות אחרת שמתחילה ב- IVO...?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. הפרק האחרון- 11X04 הפרק הכי חזק מזה כמה עונות! סנוק! :lol: המלצה...

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  7. Started by Aviko,

    כבר מאז שר הטבעות האחרון, לא יצא שום שרט מלחמה עתיק משובח, "300" מפצה על כך, ובגדול! הסיפור: "ספרטה", עיר יוונית עתיקה עומדת בפני חורבן על ידי האימפרייה הפרסית, מלך ספרטה, שמאז היותו ילד אוחז בחנית, בחרב ובמגן, בוחר 300 מאנשיו הטובים ביותר, שגדלו להיות ספרטניים, לא להיכנע לעולם. הוא לוקח 300 מאנשיו הטובים, ומנצח איתם מליונים על גבי מליונים, תוך כדי התמדה על החוקים הספרטים: לא לסגת, לא להיכנע ולא לפחד. הסיפור מועבר מנקודת מבט של מספר שכנראה מספר על המקרה בתקופת זמן אחרת, ומועבר בצורה מדהימה, האפקטים עשירים, הדמויות מלאות תשוקה לדם, יש הרבה למה לצפות, העלילה האומנם לא מזהירה אך המון דברים מכסים את זה, צבאות הענק מרשימים, הסאונד מרהיב, אין מילים! סרט מדהים, מושקע …

    • 30 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. Started by DOGMA,

    בעקוב הת'ראד הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=248887.20 מקור: http://www.orenzarif.co.il/pics.htm "אורן זריף מדגים סריקה ואנרגיות" "אורן זריף משנה את תמונת המחשב בכח המחשבה" " אורן זריף מדליק אור בכח המחשבה" AKA אורן זריף מגלה את תאורת החרום! "אורן זריף מכוון החלטות בכנסת" ומי אמר שאולמרט אשם? " מאתר חפצים מוסתרים בעניים עצומות בריכוז תדר המחשבה העל חושית" - No pinata is safe "העברת ערוצים בטלויזיה בכח המחשבה ע"י אורן זריף" - האמת מאוחרי המלחמה בלבנון...

    • 4 תגובות
    • 771 צפיות
  9. השאלה בכותרת אני רוצה להוריד סרטונים למחשב יש אפשרות? טנקס.

  10. Started by ביצה קשה,

    צ'אלום. יש דאנסים כאלה שתמיד שמים במועודנים כאלה ופה ושם. יש משהו כזה מפורסם שכולם מכירים זה הולך ככה: אלז'ק' רי רה רי רה לה לי לו לה לו ליי. חחח תודה

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  11. Started by A_D,

    הרבה זמן כבר אני רוצה להכנס לתחביב של הטסת מסוקים וסוף סוף יש את הכסף והזמן. אבל אין לי מושג מה טוב ומה לא וכמה כל העסק יעלה. משהו יכול להסביר את כל הדברים הבסיסים שצריך לדעת בשביל להתחיל?

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. Started by ביצה קשה,

    אתם טיפוסים של מקומות הומי אנשים וצפוף ועם טונות של ערסים? אני כבר לא יודע מה לעשות בשישי ואני לא בקטע של מועודנים....... please help me mom!!

    • 4 תגובות
    • 608 צפיות
  13. קרבות לייזר כמו שמשחק בארני ב"how i met your mother" יש בארץ ? תמונה להמחשה:

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. טוב שמעו אני עובד איזה עבודה אחת לא משנה מזה עכשיו.. פעם בשבוע.. וזה מקור ההכנסה היחיד שיש לי ואני דיי זקוק לו בשביל רישיון ורכב.. אני עובד שם עם 2 חברים שלי אנחנו בני מתחת לגיל 18 עכשיו הבוס הזה רוצה לשים לנו על החשבון עוד 1500 ש"ח לכל אחד מאיתנו ואנחנו ניתן לו את זה במזומן.. עכשיו היה ילד שעשה את זה חודש שעבר והוא אמר לבוס שהוא לא רוצה לעשות את זה יותר וכשהילד הזכיר העלמת מס אז הבוס התעצבן ואמר מה פתאום וזה :s05: אז קיצר הוא פיטר את הילד הזה כי לא רצה להעלים מס או מה שזה לא יהיה עכשיו השאלה שלי מה כדאי לעשות? להמשיך לשתוק ולהביא לו את הכסף או להגיד לו לא? מה הדין על כזה דבר? כדאי לי להתלונן למישהו ויש מצב שלא יוציאו אותי מהעבודה הזאתי? עכשיו הוא טוען שזה לא …

    • 34 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by weissby,

    מה זה?!?! כאילו.. יש תקטע של מעבדים או כרטיס גרפי בטנכלוגיית 64 BIT, מזתומרת? יש XP וויסטה בגרסת 64 BIT יש לי כשאני עושה על הדסקטופ לחצן ימני-> מאפיינים->סטינגס: שליטה באיכות צבע 16/32 ביט.. מה זה כל הביטים האלה!?!?! תודה =] ולא ידעתי באיזה פורום לשים את זה פשוט..אז שמתי את זה פה..סליחה אם זה לא המקום הנכון..

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  16. Started by SpiritKnight,

    לא מצליח משום מה למצוא נקודות קיצון. בספר רשום שהנקודה היא 0,0. אבל לפי הנגזרת זה לא אפשרי. הפונקציה עצמה x^0.5: x^2-4 תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Lol10k,

    שלום. אני מחפש סמל מסויים,של עיגול,וממנו יוצאים 3 קווים מעוגלים,בערך ככה ~. ובקצה כל קו יש ראש כזה של נחש... אני מחפש סמל מעוגל לרסס על משטח כלשהוא,זה יכול להיות גם קטן מאוד. אם מישהו יודע על מה אני מדבר או יש לו סמלים יפים אחרים הוא מוזמן להגיב תודה רבה! עריכה: מצאתי חח זה הסמל הזה http://metku.net/reviews/tarantula/index.jpg כ"כ לא כמו שתיארתי אותו. אז אם למישהו יש סמל מעוגל יפה... סליחה על השיגוע,אם למישהו יש להבות שמתפשטות לצדדים כמו זה: אני אשמח

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  18. שלום, אוקיי רציתי לשאול מה כדאי יותר כדי להרוויח כסף בצורה הכי מהירה והכי נוחה. כדאי לנסוע באוטובוסים כדי להגיע לבית מלון מפתח תקוה עד תל אביב ולעבוד בו בשביל לחסוך 24,000 ש"ח בשביל אופנוע או כדאי לעבוד איזה חודש, לקנות קטנוע יד שנייה בערך ב-3000-5000 ש"ח ולעבוד בתור שליח פיצה בכך לחסוך לאופנוע. ב-2 המקומות אני יירוויח בצורה זהה. השאלה היא האם שווה לקנות קטנוע ואז לחסוך או יישר לחסוך בנוסף יש ביזבוזים של נסיעות באוטובוס, אז מה כדאי?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אני זוכר שהיתה פה עצומה למען הזזת תאריך הבחינה, שהיתה אמורה להתקיים יומיים אחרי הבחינה במתמטיקה. לפי מארגני העצומה, המאבק הצליח! http://bagrut2007.brinkster.net/ באתר של משרד החינוך לעומת זאת, הבחינה בפיזיקה עדיין מופיעה ב -31/5 .. מישהו יכול לאשר את הדחייה?

    • 8 תגובות
    • 898 צפיות
  20. פונקציית החיפוש ב-Tradezone לא עובדת.

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  21. Started by IG,

    לכול חברי הפורום המכובדים שלום, וגם לשמאלנים. שאלתי להיום: יש לי פלאפון סמסונג 770, עם אוזניות עינאיר של סמסונג, ואני משתמש בו בתור אמפישלוש בזמן אימונים בחדר כושר וכאלה, ואני מעביר את האוזניות בתוך החולצה כדי שהחוט לא יפריע- לא יתפס במשקולות (יכול להיות לא נעים...) עכשו, רציתי לדעת אם הזיעה יכולה איכשהו לפגוע בכבל של האוזניות או שזה בסדר להמשיך לעשות את מה שאני עושה, כי החיבור של האוזניות האלה קטן יותר מהחיבור הסטנדארטי, ולא באלי להסתובב עם מתאם במקרה ואני אצתרך להחליף את האוזניות. תודה מראש, בברכה IG.

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. קבלו נכון בכל סוקטים יש חץ כזה למעבד ... כמו פה http://www.tomshardware.pl/cpu/20040601/images/socket_754.jpg הנה בצד ימין . לא ידעתי את זה!!!! חשבתי להכניס תמעבד בצד השני בכללל יאאאוו!!! חדשו לי עוד דברים !

    • 6 תגובות
    • 685 צפיות
  23. הזמנתי מהם מוצרים והם במלאי ועכשיו אני שכחתי להתקשר אליהם היום שישימו לי את זה בקיוסק..... ( נדפקתי ) שלחתי איימיל יכול להיות שהם יקראו אותו מחר ? או היום ? כי זה ממש דחוף למחר !

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  24. Started by YarYar,

    חשבתי על משו בסגנון הזה: http://www.m-shaonim.co.il/Product.aspx?IDP=907 חשוב שתהיה זכוכית ספיר. אין ממש תקציב (מתנה מהסבתא ) אבל שיהיה בערך עד איזור ה 1500 שקל... וד"א, בראשון לציון איזה חנויות טובות יש? תודה!

    • 15 תגובות
    • 6.2k צפיות
  25. http://www.hksincere.com/article.php?artID=905

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים