עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by ביצה קשה,

    לפני שינעל אז שישאר כך

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  2. Started by y_a_n_i_k,

    הייתי רוצה לדעת אם אני יכול לקנות קטנוע 125 סמ"ק משומש בסביבות ה4K....

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות
  3. Started by spon83,

    שלום לכולם אני עושה עבודה בתקשורת ואינטרנט וצריך את עזרתכם בסקר

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. הכוונה זה ששואלים שאלות על מה לעשות אם... ולא הכרויות. אני מחפש לשאול כל מיני שאלות והפורום שהייתי בו בד"כ קרס אז עכשיו אין לי איפה לשאול... וזה ניראה לי מותר כי זה לא פרום מתחרה זה על נושא אחר...

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by J0HNiE,

    אמא שלי שלחה לי IPOD NANO מארה"ב, אני כמעט בטוח שמכס יגלו ויתנו לי לשלם מס על המכשיר. אני רוצה לדעת כמה דברים, לפי מה שהבנתי אתה משלם את המס לפי כמה שהמוצר עולה בישראל, רק שאני לא יודע כמה אחוזים :s05: ברגע שאני מקבל הודעה שהמכשיר הגיע לארץ ואני אצטרך לשלם מס, המכשיר עדין יגיע לסניף הדואר ומשם אני יכול לאסוף אותו + לשלם מס (אם צריך)? או שאני צריך לנסוע לשלם קודם ואז רק לקבל את המכשיר בדואר?

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  6. Started by HaEsrimVeArba,

    Solve this. It's encrypted and has some other things done to it I will say it's 102 characters long, 101 of them being numbers. And it's a fairly popular one 8SUrUJjSwgtASqO9qv4cYfMjk52ZkI63YUU2yRg2gzGI6qcAeB5cTiELvZ1D8k6oeoiSANgt7b7x JStQmNLCC0BKo72q/hxhZ/nlPWP7XlthRTbJGDaDMeyGGsFA/SmAIQu9nUPyTqjimsW+rdSy5MCo MRNkZPpPQEqjvar+HGFn+eU9Y/teW2FFNskYNoMx7IYawUD9KYAhC72dQ/JOqOKaxb6t1LLk8SUr UJjSwgtASqO9qv4cYfMjk52ZkI63YUU2yRg2gzHshhrBQP0pgCELvZ1D8k6o4prFvq3UsuT0b8fF MRn/NUBKo72q/hxhYFqBoAzQsglhRTbJGDaDMYjqpwB4HlxOIQu9nUPyTqjimsW+rdSy5PRvx8Ux Gf81QEqjvar+HGFn+eU9Y/teW2FFNskYNoMx7IYawUD9KYAhC72dQ/JOqOKaxb6t1LLk9G/HxTEZ /zVASqO9qv4cYWf55T1j+15bJCdY7sVOskiI6qcAeB5cTiELvZ1D8…

    • 8 תגובות
    • 905 צפיות
  7. Started by GRiM,

    מעבד סלרון 300MHz (סלוט 1) לוח של PCPartner מדגם BX99A זיכרון 64MB SDRAM 100MHz כרטיס מסך ATI Rage II AGP דיסק קשיח Seagate 6.5GB Ultra-ATA ספק כוח 200W ג'נרי כונן דיסקים במהירות 32X כונן דיסקטים בנוסף מסך ישן בגודל 15 אינץ', שחתכו לו את קצה החיבור לכרטיס מסך (אבל נמצא אצלי) וצריך לחבר אותו לספק כוח (אין לי אחד כזה). מה אתם ממליצים לעשות איתו (חוץ מלהחזיר לזבל וכל זה)?

    • 34 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. כן כן, מחר זה קורה. המגן חוזרת לעונה אחרונה. סתם לידע כללי הפרק נקרא On the Jones האתר הרשמי: http://www.fxnetworks.com/shows/originals/the_shield/main.html שימו לב לתמונה הרקע של האתר - האם מדובר ברמז לסוף ידוע מראש?

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  9. Started by Born2Kill,

    שלום, שיהיה לכם חג שמח וארוחת ליל סדר טעימה-בתיאבון!!!! בכל מקרה אני לא יהיה עם משפחתי בליל הסדר כי אני הולך לעבוד בבית מלון דן פנורמה ששם אני ירוויח 38 ש"ח לשעה, שווה מאוד!!! ;D אז חג שמח! :xyxthumbs: :yelclap:

    • 32 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by the king2006,

    תגידו יש למישהו תבעיה הזאת בצ'ט של נענע???? בא X בחלון תודהה

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  11. שלום,יש לי מחשב........................עבדתי עליכם!!!!!!! 1בפאריל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :lol: :lol: :lol:

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by avivlyaviv,

    :o Just watch

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  13. Started by Thadar,

    האם יש קשר בין זה: http://www.google.com/tisp/install.html לאחד באפריל? זה נראה לי ממש מטופש... אבל בכל זאת Googel...

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  14. Started by ביצה קשה,

    שלום יש שיר משהו כזה Ilike the bird iwant to fly way ויש משהו ממש ממש ישן עם אחד שנראה כמו צ'ארלי צ'פלין והוא עולה כזה במדרגות זה הולך ככה: פה פי פה פה לפופ די גי טי טופ,זה באמת ישן ומי שמכיר הוא ענק!

    • 11 תגובות
    • 737 צפיות
  15. Started by IG,

    המשחק ה"מקורי" שקידני סטון (אאל"ט) הביא לפני כמה שבועות\ חודשים: http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/ עכשו, יצא לו עידכון- http://www.candystand.com/play.do?id=17995 הבעייה: אני לא רואה את המשחק\ לא יכול לשחק! איך אני פותר את זה?

    • 10 תגובות
    • 980 צפיות
  16. Started by night-fire,

    מטאל שליטה.

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  17. Started by Big_Guy7,

    אני אוהב את הבגדים של TNT! בואו נגיד שכ 90% מתכולת הארון שלי, היא בגדים של TNT

    • 100 תגובות
    • 7.9k צפיות
  18. בזמן האחרון אני מאוד רוצה ללמוד גיטרה. התחלתי לקחתי שיעור אחד היה סבבה(קשה ) אבל שיעור עלה לי 110 שקל! וזה ממש יקר! ניסתי ללמוד לבד אבל אני לא מצליך. האם למישהו יש פתרון? (איך אתם למדתם?)

    • 37 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. בחודש הבא נגמרת חבילת המבצע שלי באינטרנט זהב ו-HOT, חבילת ה-3 מגה ב-148 ש"ח (אם אני לא טועה). אני מאוד מרוצה באינטרנט זהב, אבל מכיוון שהמבצע נגמר, אני צריך מבצע חדש. לא אכפת לי לרדת במהירות, אבל אני רוצה לשלם פחות מ-150 ש"ח. לא מעוניין לעבור ל-ADSL. מה אתם ממליצים?

  20. Started by עמיר,

    http://www.spiderman3oncomcast.com/ תמצאו שם את הטריילר החדש (וסופי) לסרט ספיידרמן 3 (יש אותו גם ביוטיוב, אבל בחרא איכות). מה אפשר להגיד.. פשוט מדהים, הסרט הזה הולך להתעלות על 2 בלי בעיה.

    • 8 תגובות
    • 968 צפיות
  21. Started by IlanF,

    צריך הזמנה לpalore http://www.palore.com ilanfir@gmail.com תודה למי שישלח

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  22. Started by Oranili,

    איפה אני יכול ללמוד ? במקום מוסמך עם תעודה בבאר שבע או תל אביב תודה!1

    • 1 תגובה
    • 489 צפיות
  23. זה ביצוע ראשוני, בלי שום פלייבק בלי כלום. שכבה אחת ב TAKE אחד אז קחו את האיכות והשירה שלי בערבון מוגבל מקווה שתאהבו. תעשו טובה תשמעו עד הסוף, הסוף יותר יפה. יש גם קטע שזה נשמע כאילו זה נגמר אבל זה לא, אז קחו את זה בחשבון... http://www.megaupload.com/?d=C6ZMVR3S תודה ששמעתם חג שמח! עריכה: 13 צפיות ואף אחד לא רושם משהו?? תרשמו מא שבא לכם, אין לי בעיה.

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  24. Started by Drazick,

    מה דעתכם להוסיף תמיכה בסקריפט הזה: http://www.britepic.com/ לפחות בפורום צילום.

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  25. מתיחות ה-1 באפריל של גוגל ממשיכות.. שנה שעברה הם הודיעו שבדואר האלקטרוני שלהם(GMAIL) יהיה מקום בלתי מוגבל... השנה הם אומרים שבאימייל GMAIL אתה יכול לבחור איזה הודעות נכנסות שאתה רוצה, לסמן אותן איכשהו ו GMAIL ישלחו לך בדואר דפים עם מה שסימנת מודפס... ללא הגבלה.. דבר שני שהם אומרים זה שאפשר להירשם לשירות חדש שלהם, שנותן שירות אינטרנט, בחינם, ללא חיבור ללא כלום, לא הבנתי ממש איך , אבל הם אומרים שאתה יכול להירשם ויהיה לך אינטרנט חינם ותוכל להתנתק מהספק והחברה שיש לך עכשיו... עריכה: קבלו איך חחחח קיצר גוגל הרגו אותי... לא יכלו לעשות משהו שיעבוד יותר על אנשים?? מה דעתכם? והאם ראיתם עוד מתיחות באתרים מוכרים ? תשימו פה..

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות

דיונים חדשים בפורומים