כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יו"ר ארגון המורים הודיע כי בתיה"ס העל יסודיים יושבתו גם מחר. ביום ראשון יחודשו הלימודים כדי לציין את יום השואה ארגון המורים העל יסודיים ישבית את הלימודים גם מחר. במכתב ששלח הבוקר מזכ"ל הארגון רן ארז למנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, נאמר כי אף שמשרד האוצר הבטיח משא ומתן אינטנסיבי, היו בחודש האחרון רק שלוש פגישות עבודה על הסכם עבודה קיבוצי חדש. ישששששש אנשיםםםם יש שביתהה עד יום ראשון!! לא צריך ללמוד למבחן להיסטוריה שהיה אמור להיות מחר ;D מקור: http://news.walla.co.il/?w=//1090608
-
- 69 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מה קורה שם? האם הוא יכול לתפקד כמודם? האם זה יכול לפגוע במשהו? מה המחשב מזהה. יש לי ממיר ADB חדש כם דוקסיס. זה משנה משהו?
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
-
שלום, אני צריך עצה איך להקליט ממחשב למחשב נגיד שאני באתר כמו יוטיוב או כל אתר שעובד ב-streaming שאי אפשר לשמור את מה שאתה רואה או שומע אלא רק כשנכנסים לאתר ומחכים שיטען...ומחכים...ומח... אז חשבתי, מאחר ויש לי שני מחשבים שאחד מתפקד בעצם כאולפן הקלטות עם כרטיס קול משוכלל והשני מחובר לאינטרנט אז אולי אפשר לחבר את שני כרטיסי הקול בכבל R.C.A למשל, ולהקליט את מה שמחשב האינטרנט משמיע ישר למחשב האולפני. השאלה היא רק, איך באמת עושים את זה ??
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
http://www.tyanpsc.com/Products/ProductDetail/tabid/64/Default.aspx?id=5&data=1 בא לי אחד כזה !!!
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני כרגע בכיתה י"א ועשיתי עבודה על המשחק Counter strike, עכשיו אני צריך לעשות את הקטע היצירתי, יש לכם הצעות מה כדיי, אולי דגם או משהו אחר שעולה לכם על הראש...?
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=rsom99Ds43U אם זה ישן אז מצטער, פשוט זה כזה מצחיק! קורס לשליטה בכעסים, עליי במתנה!
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך להגיש עבודה (יא') למודול G, וזאת למרות שאת מודול G אנו עושים שנה הבאה :-\ בכל אופן, רציתי לשאול אם למישהו יש הדרכה או הסבר איך עושים את העבודה? מה היא צריכה לכלול וכו'. תודה.
-
- 7 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אני מנסה להכנס לאימייל שם אבל הוא כותב לי שהדף לא נמצא ("THE PAGE CANNOT BE DISPLAYED"), אני צריך לקלבל לשם אימייל חשוב, ואני צריך לדעת אם זה המחשב שלי שעושה בעיות (כי עושה את זה מלא גם עם האתר הזה), או שזה אצל כולם. תדוה רבה לעונים
-
- 11 תגובות
- 910 צפיות
-
-
-
שלום כולם, אני כבר חופר שבוע באינטרנט, קורא בקומונות של עתודאים, בפרש, באתר של עולים על מדים, ובכלל קראתי כמעט כול דבר אפשרי, עכשיו אני לא סגור על כמה דברים 1) קיבלתי צו ראשון ל18 באפריל שם אני עובר בדיקות, וראיון, ומבחנים שיקבאו תקב''א ותפרופיל שלי, (אני תלמיד י''א), עכשיו רק לאחר הצו ראשון אני יקבל מיונים? משהו שדרכו אני יוכל להגיע לעתודה? או שאני צריך להציק לצה''ל במדור שנוגע בדבר בשביל לקבל זימונים? 2) הבנתי שצריך לעשות פסיכוטכני לפני הגיוס אם רוצים להתקבל לעתודה, אז מתי כדי להתחיל ללמוד? מתי בערך נגשים? האם חובה לעשות את זה לפני הגיוס? מתי כדי לגשת? האם ללמוד בקיץ שבין י''א לי''ב ? ולגשת? או עדיף לחכות לחופש שבין הצבא ליי'ב? 3) יש לי נכשל בלשון (הטופס שעושים בכיתה …
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
בוקר טוב מישהו אמר לי שכתוב בידיעות אחרונות שמחר לא יהיו לימודים בתיכונים ובחטיבות, זה נכון? חיפשתי בynet ולא מצאתי כלום, כתוב שם רק על השביתה של הסטודנטים שהייתה היום. מישהו יודע מה קורה מחר?
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על איזה מגזין מחשבים טוב שכולל בתוכו גם גאדג'טים וכל הדברים בנושא?
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
כשאני הולך לאיזשהו ערוץ עם השלט במקשים למעלה\למטה, ורואה איזושהי תוכנית. לוחץ עליה I ורואה מידע. עכשיו כשאני רוצה לחזור ואני לוחץ או על I שוב או על ESC זה יוצא לגמרי ואז אני שוב צריך לדפדף אל הערוץ שרציתי. כלומר, אני לא יכול לעשות I לתוכנית מסויימת ואז לעשות I לתוכנית אחרת. כדי לעשות את זה אני צריך שוב ללכת לערוץ המבוקש. יש למישהו רעיון למה זה? יש לי ממיר חדש של HOT הדק והרחב של ה VOD.
-
- 27 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני צריך לאולפן בייתי... מן הסתם אפשר לקנות בחלילית וכלי זמר אבל אני מחפש מקום קצת יותר משתלם...
-
- 5 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אני נכנס למשמרת לילה לעבודה ויוסי, שעוזב את משמרת ערב ומשאיר לי את הבניין כולו בשבילי... שומע לו שיר כ"כ יפה שאני מכיר רגע, אלו שני שירים שאני מכיר, משולבים לאחד.. וזה קאבר כ"כ יפה אתם חייבים לשמוע 2 גרסאות האחת סתם קליפ בשניה רואים את הזמר (קוראים לו ישראל..) ובסוף הגרסא הזו גם רואים את ההלוויה ואיך שפיזרו את האפר שלו לים בהוואי מאוד מרגש, חתיכת הלוויה עשו לו http://www.youtube.com/watch?v=l4XhMANcCbM.swf http://www.youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pw.swf @
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
לאדע אם אני קונה בקרוב אבל סתם אני מתעניין בנושא הזה.. מישהו מנוסה בזה? מכיר כל מיני מכשירים שכדאי? מה אתם אומרים על הPOD ובכללי כל מיני דברים של line 6 ?
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להתחיל ללמוד לDJ עריכה מוסיקלית, הפקה מוסיקלית או דברים דומים. הבעיה היא שאני לא יודע מאיפה להתחיל, מה קודם?, לקנות ציוד?, איך ללמוד?, למי לפנות? אשמח לקבל עזרה Aviko
-
- 7 תגובות
- 972 צפיות
-
-
-
סתם, עניין אותי. אני לא רואה פה מישהו בארץ הולך לזה עם טוקסידו.. =] (או שכן?)
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, בערוצים yes 1,2,3,4 יש פרסומת לסרט "קרייזי" אז יש שם שיר ברקע הצלחתי להבין רק שיש שם מילה "middle", לפי מה שאני מעריך זה היה שיר מאוד פורסם (אולי גם עכשיו הוא כזה). תודה מראש. מצאתי לא משנה זה eminem - sing for the moment
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות ipod מהאתר Ebay כי שמעתי שאפשר למצוא שם המון מוצרים במחירים זולים אבל הבעיה שאף פעם לא קניתי באיביי ושמעתי שיש שם הרבה רמאים אז אם מישהו יכול למצוא לי איזה Ipod טוב בכ-600 ש"ח או פחות, ושהקניה תיהיה בטוחה אני אודה לו מאוד
-
- 10 תגובות
- 879 צפיות
-


