כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לילה טוב לכולם! הגיע לידי קטע קצר "משיר" מאוד נחמד.. ניסתי לחפש לפי המילים, אבל לא מצאתי כלום. העלתי את הקטע לאתר, אם מישהו מכיר אז אשמח לדעת את השם. תודה מראש Install [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
בואו לראות איך זה נראה דומינו כאשר בקטע של מחשבים: http://www.metacafe.co.il/watch/546234/domino_pc/ תינוק כבר יודע יותר טוב: http://www.metacafe.co.il/watch/563397/watch_out_bill_gates/ :lol: :lol:
-
- 1 תגובה
- 494 צפיות
-
-
פרצו לי לפני כמה דקות לאייסיקיו... שינו לי סיסמא ואין לי מושג מה אני עושה עכשיו היו לי מלא אנשים ברשימה וסיפור לפתוח אייסי חדש.. מישהו יודע מה אני יכול לעשות כדי לקבל סיסמא מחדש?? :'( :'( :'(
-
- 6 תגובות
- 938 צפיות
-
-
http://www.beni-levi.com מי בא? 100 ש"ח עם הסעה.
-
- 3 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אהלן חברה... באתי לכאן כדי לקבל עצות בקשר להתלבטות שיש לי כרגע. אני בן 18, מסיים יב', משל"ב צעיר ללא ניסיון. אני לא יודע מה אני רוצה לעשות בחיים או מה להיות. האפשריות שלי הן כאלה - או להיות קרבי, לחוות חוויות שטח קשות, אחוות לוחמים, הסתכנות, מילואים והרבה אקשן, שמירות וכל החרא והטוב שבדבר. מצד שני הצבא הציע לי מסלול שנקרא מקום טכנולוגי - אני ממשיך יג'-יד' לתואר הנדסאי, עושה 3 שנים בחיל החימוש בתור מתקן ומתחזק טנקים (לא מכונאי - מתקן! אני עובד עם כך מערכות המחשב המתקדמות בטנק ודברים כאלו), או בתור מפתח של טנקים (אולי יצא לי להיות בצוות הפיתוח של מרכבה סימן 5), אם אהיה סטודנט מצטיין. תראו, אני לא מטומטם. ברור לי שלצאת מהצבא עם תואר הנדסאי + 3 שנים של ניסיון יתן לי המון ה…
-
- 35 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
שמתם לב שכמעט בכל נעל VANS יש מגן דוד על הסולייה ואם רושמים VANS בעיברית על המקלדת יוצא "השמד" ? ויש עוד כמה פפשוט שחכתי, מה אתם אומרים על זה ? לעשות עליהם חרם יהודי ?
-
- 13 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת עם החנות IQPC אמינה ועם יש פה מישהו עם נסיון איתם?
-
- 3 תגובות
- 469 צפיות
-
-
יש לי כיסא שקניתי מאופיס דיפו לפני המון זמן והידית של הכיסא התחילה להקרע עם הזמן, רציתי לדעת איך ניתן להדביק אותה הכי טוב? בתמונות למטה נמצאת הידית הקרועה
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלום, אני צריך את שם של תוכנת הדוס הישנה הידועה (שהוצגה בצבע תפריטים כחול) שהיו בה מלא מלא משחקים (ולכולם היה אותה)... אם מישהו יודע שירשום לי! תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 640 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=bZ3SVLUolwc :lol:
-
- 6 תגובות
- 697 צפיות
-
-
רציתי לומר בהצלחה גדולה לכל מי שנבחן מחר בבגרות במדעי המחשב! בהצלחה חברה.
-
- 133 תגובות
- 7.8k צפיות
-
-
-
*בטיול השתתפו 90 מטיילים חלקם מבוגרים וחלקם ילדים במשך הטיול עזבו 4 מבוגרים ו10 ילדים אחוז המבוגרים שעזבו את הטיול היה קטן ב10% מאחוז הילדים שעזבו את הטיול כמה מבוגרים וכמה ילדים היו בתחילת הטיול? *מחירו של מוצר עלה פעמיים באותו אחוז בסה"כ עלה מחירו מ80 ש"ח ל125 ש"ח חשב את אחוז עליית המחיר בכל פעם? תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אם מישהו יכול לתת לי אתר פרוקסי טוב. תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
שמתי לב שלמעלה, בקטע שכתוב את מספר ההודעות הפרטיות שלך וכ'ו נעלם הקטע של כמה זמן אתה מחובר ביטלתי את הABP, ועדיין זה לא שם עוד שינוי באתר, או שזה רק אצלי? (לא שזה קריטי לי, סתם תהיתי)
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.skypc.co.il/sendToFriend.asp שלחתי להם אימייל, נקווה שיטפלו בזה בהקדם
-
- 19 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
-
מהי התוכנה הכי גאונית לדעתכם שיצאה עד היום?? ותכתבו מה היא עושה...
-
- 122 תגובות
- 13.1k צפיות
-
-
הבאתי בוכנה ואני רוצה לעשות ממנה מעפרה לסיגריות אבל יש בתוכה הרבה כתמים של פיח מהשמן שהיה במנוע יש דרך לנקות את הכתמים האלה? הנה תמונה: תודה לעוזרים!
-
- 9 תגובות
- 994 צפיות
-
-
-
אנשים מי שיכול שיוריד בקשה תשיר של שגיב כהן "אלייך" ויעלה את זה לפורום כמה שיותר מהר..!! זה דיי דחוף.. תודה רבה..!! (מי ששואל למה אני לא מוריד את זה לבד או כל דבר שיצוץ לכם בראש, זה מכיוון שהאימיול נידפק אצלי וגם האיי סיי אז ככה שאין מצב שאני מצליח לארגן תשיר הזה ללא עזרתכם..!! תודה רבה לכול העוזרים..!!!
-
- 9 תגובות
- 740 צפיות
-
-
מישהו קרא את הסיפור : "בריכת שחייה" ? קראתי אותו כמה פעמים ולא הבנתי על מה מדובר בסיפור. מישהו יכול להסביר לי ?
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-


