כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לא להאמין על מה אנשים לוחצים. http://www.eweek.com/article2/0%2C1895%2C2132447%2C00.asp
-
- 6 תגובות
- 813 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולכם,לפני מספר ימים רכשתי לעצמי HD 160 גיגה. לאחר כמה ימים התברר שאין לי צורך בו כי קיבלתי מקרובי משפחה מחשב כמתנה. ברצוני להחזיר את אותו HD ל-KSP.אך קראתי בדף שמקבלים כי אינם מקבלים מוצרים בחזרה. מזה השטויות האלה?והאם יש מצב שבו אני יכול להחזיר להם את המוצר?
-
- 23 תגובות
- 13.9k צפיות
-
-
אז האחריות על האזעקה היא במוסך. התקשרתי לסוכנות שממנה קניתי את הרכב והם אומרים שעל האזעקה אין 3 שנים אחריות כמו לרכב. זה מוזר, הרי אני יכולתי להתקין אזעקה לבדי ולא ע"י הסוכנות...עכשיו, עברה שנה וחודש ונדפקה לי האזעקה. במוסך אומרים שהאחריות נגמרה, האם כך הדבר? נ.ב. בקבלות של האזעקה לא כתוב כמה זמן אחריות. רק בספר הרכב כתוב 3 שנים אחריות.
-
- 9 תגובות
- 773 צפיות
-
-
תגידו, בפלאפון זה אפשרי לעשות מס' חסוי? נגיד אני אתקשר למישהו ואז הוא יראה על הצג שלו מס' חסוי...
-
- 6 תגובות
- 842 צפיות
-
-
-
שלום, שמתי לב להפרשי מחירים של 700-1000 ש"ח בין מפרטים זהים בין חנויות כמו (KSP איבורי) לבין חנויות אחרות. המחירים ב- KSP ואיבורי הם באופן עקבי זולים ב- 30% ממפרטים זהים של חנויות אחרות. מישהו מוכן בבקשה את פשר ההפרש, איך יכול להיות הפרש כזה בין הצעות מחיר של חנויות שונות. יתכן שחנויות אלה מוכרים מוצרים מסדרות ייצור דפוקות\מוצרים מחודשים וכו' תודה
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
-
אני יודע שהלינק הזה ממש מוכר והוא אפילו הודפס וצורף לחלק ממקלדות\עכברי מיקרוסופט, אבל למען אלה שלא ראו או שזרקו ישר לפח: http://www.microsoft.com/hardware/hcg/default.html נראה קצת בולשיטי ומעט מאוד אנשים יתחילו להזיז דברים בשביל שיהיה כמו בתמונה, אבל לי אישית זה עזר ובאמת שאני מזיז טיפה דברים לפה ולשם בשביל שיהיה פחות או יותר כמו בשרטוט, לאורך שעות אני מרגיש שזה יותר נוח וזה קצת מחליש לי את הכאבים ביד ימין מהעכבר (למרות שהוא לוג'יטקי ). מקווה שזה יעזור פה למישהו. נ.ב, אני יודע שיש עוד הרבה מדריכים כאלה ומיקרוסופט לא המקור הכי אהוב כאן, אבל במקרה מצאתי את זה אז פרסמתי ;D
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
חשבתי על תחרות בדיחות... הבדיחה הכי מצחיקה קראתי חוקים... אין חוק נגד זה [אני לא חושב שזה ספאם...] אז ככה כל אחד יוכל לפרסם בדיחה אחת בלבד! משתמש שיפרסם 2 בדיחות יודח מהתחרות. אפשר לפרסם בדיחות עד יום שלישי הקרוב ה22.5.07 יש משתתפים? הינה הבדיחה שלי יום אחד מגיע מפקח של בית משוגעים לביקורת. הוא שואל את האחראי איך הם יודעים שהם לא מכניסים אנשים נורמלים. אומר לו האחראי: "אנחנו מציגים בפניהם אמבטיה מלאה במים, נותנים להם כף ודלי ואומרים להם לרוקן את האמבטיה. אומר לו המפקח: "הבנתי... המשוגע יוציא את המים עם הכף והנורמלי יוצא את המים עם הדלי". האחראי צוחק ואומר: "לא,הנורמלי פשוט יוציא את הפקק... אתה רוצה חדר עם נוף או בלי?" מקווה שזה יצליח בבקשה שמרו על הרמה של …
-
- 111 תגובות
- 12.4k צפיות
-
-
הודעה מהאתר של בית ספר : לא לשכוח להביא מילונים. תלמידים שנבחנים במודולות A,E להגיע עם מכשירי רדיו לא יצא כ"כ להיות בבית ספר מאז ההודעה לכן אני ישאל פה : צריך להגיע בעקרון עם כל דבר שקולט רדיו ? MP3 יהיה מספיק טוב או שיש עם זה בעיות ? תודה
-
- 105 תגובות
- 7.8k צפיות
-
-
עוד כמה חודשים בעזרת השם וקצת כוח רצון, אני מעיף את הרכב שיש לי עכשיו-סופר לנסר 94 1600 אוטומטית. חשבתי על רובר 214, 1400 ידנית,בדיוק מה שאני אוהב.אני יודע שרובר פשטה רגל ולכן המחירון של הרכבים שלה ברצפה, ואפשר להשיג רכב שנותן המון במחיר ממש זול, משהו בסביבות ה15000 שקל למודלים 97-99. בעיה ידועה ששמעתי על הרכב הזה שיש בעיה עם אטם ראשי שהוא לא חזק מספיק ולכן הולך ראש מנוע מוקדם, אם זה קשור בכלל אחד לשני, תקנו אותי אם אני טועה(אינני מבין גדול במכוניות).עוד בעיה שאני מודע לה היא נזילות בדגמים שיש בהם סאנרוף, אך זה לא ממש משנה לי, כי אני לא רוצה סאנרוף בכלל. אשמח לכל מידע שתוכלו לספק לי על הרכב הזה, במיוחד ממי שיש לו ניסיון כשלהו עם הרכב הזה, אני מעדיף כמה שפחות תגובות שמתבסס…
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי אני רוצה לעשות חבילת HOT מלאה (אינטרנט + טלוויזיה + טלפון). מישהו כאן עשה את זה? אם כן, כמה אתם משלמים? על איזו חבילה? אני רוצה להגיע מוכן ולדעת עד כמה אפשר להתמקח איתם לגבי המחיר.. תודה
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הגיע לידי מצלמת אינטרקום קטנה ואני צריך לחבר אותה למחשב\טלויזיה ... למצלמה יש חיבור כזה שדומה לחיבור של מאוורר על הלוח אם ( עם 3 פינים) , אז איך אני יכול לחבר אותה שתתפקד בתור מצלמת אבטחה?
-
- 0 תגובות
- 478 צפיות
-
-
שלום לכם אני צריך תוסף לFF שימנע כניסה לאתרים מסויימים שאני מגדיר.. או תוכנה חיצונית העיקר שיכנסו לאתר זה לא יכנס או שזה יציג ERROR... צריך בדחיפות תודה
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
robert gitelman- club99 18.5.2007 robert gitelman- club99 18.5.2007 tracklist: 01. ultra djs- me and u (ernesto vs. bastin remix) 02. menno de jong pres. myth- sjamaan 03. filo & peri feat. eric lumiere- anthem (nic chagall remix) 04. ricky fobis- nobody (dj res a.k.a. i gor s) 05. front- cosmic spring (aurora mix) 06. alex moprh & rank1- life less ordinary 07. lost withness vs. sassot- whatever (aly & fila remix) 08. k & a- always fool (club mix) 09. cellec- love of my life (kamil polner & sender rework) 10. vincent de moor- fly away (sean tyas remix) DOWNLOADS: 1) robert gitelman- club99 18.5.2007: http://www.sendspace.com/file/z9zfnd …
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
הגיעה לה קבוצה עם אופי. משחק שני ברציפות שהם חוזרים מפיגור במוני טיים. שבוע הבא יש להם הזדמנות לדאבל בהצלחה ומזל טוב
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
קראו נשפכתי פה חצי שעה ערבי נסע לתורכיה ולא נזהר במקלחת, כאשר נפל הסבון הוא התכופף להרים אותו, ובא תורכי מאחור ודפק אותו. מבואס הלך אל הקאדי ושאל לעצתו, אמר לו הקאדי: תן לי 2000 $ אתפלל והכל יבוא על מקומו בשלום. חשב הערבי אולי אלך ואשאל גם לעצת הכומר? אמר לו הכומר: תן לי 1000 $ אתפלל והכל יבוא על מקומו בשלום. חשב הערבי הרב היהודי נמצא קרוב אולי אשאל גם לעצתו? אמר לו הרב: לך ותביא בקבוק ערק, קצת פיסטוקים קצת בוטנים, קצת בייגלך, ואני אתפלל והכל יבוא על מקומו בשלום. שאל הערבי: איך זה שהקאדי בקש 2000 $, והכומר 1000 $, ואילו אתה הרב הסתפקת רק בבקבוק ומעט חטיפים. ענה לו הרב: ככה זה נהוג אצלנו היהודים, כשדופקים ערבי, אנחנו פותחים שולחן.
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני עושה סירטון על Counter Strike Source אז אני צריך מנגינת רקע, למישהו יש משהו?
-
- 6 תגובות
- 573 צפיות
-
-
כאילו מה זה הבדיחה הזו?? לא יכולים לשמור על שקט לרגע?
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
מישהו יודע למה באתר שלהם אפשר לעשות הזמנות לכל חור שכוח אל ורק לא לישראל?! יש אתר אחר באינטרנט שמוכר סחורה מהסרטים של סמית'?
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
יש לי שאלה: מהירותו של מטוס נוסעים ושל מזל"ט הן זהות 360 קמ"ש מסת המזל"ט היא 20 ק"ג ומסת מטוס הנוסעים היא 20,000 ק"ג צריך לחשב את ארגיית התנועה של המטוס ושל המזל"ט אז על פי הנוסחה והחישובים יצא לי שאנרגיית התנועה של המטוס היא 100,000,000 ג'ול ואנרגיית התנועה של המזל"ט 100,000 ג'ול זה נכון?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
-
כיאה לת'רד שאחרי חצות, הוא צריך להיות אידיוטי. D: שכל אחד ישים פה את הפלאש הכי מפגר וחסר טעם שהוא ראה אי פעם באינטרנט אני אתחיל: http://www.sieni.us/?id=24 משום מה זה ממש הצחיק אותי o_o
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם הזמנתי מחשב מחנות כלשהי לפני יומיים...לא משנה מה שם החנות המחשב עלה לי 1680 שקל לפי המפרט שהוצע לי והמחיר שבאתר אני אמור לקבל את המחשב ביום ראשון הקרוב עכשיו היום נכנסתי לאתר במיקרה וראיתי שהמחיר ירד ל 1610... עכשיו רציתי לדעת מה קורה בעיניין זה האם אני צריך לשלם ביום ראשון 1680 במזומן או 1610 ?
-
- 5 תגובות
- 656 צפיות
-


