עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by iem,

    מישהו יודע מתי מפרסמים ציוני בחינות טכנאים והנדסאים שהיו במרץ ? והאם ניתן לצפות בהם דרך אתר מ. החינוך כמו בבגרויות ?

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  2. Started by TermiNal,

    שלום לכולם יש לי 250 דולר שאני רוצה להוציע בחול על איזה גאדגט מגניב.. אייפוד כבר יש אז לא.. חשבתי אולי מחשב כף יד כי אני רוצה להתחבר למירק שלי מכל החדרים בבית.. זה אפשרי כזה דבר? יש פוקט פיסי שיודעים להתחבר ממש למחשב שלי דרך טרמינל או משהו? אפשר לקבל המלצות לדגמים עם תמיכה טובה באינטרנט וקצת מקום למוזיקה משחקים וכו'? למישהו יש המלצות לעוד דברים אחרים? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. היום היית ב-"סיור" באינטל והיה כזה עלוב אתם לא מבינים ! המדריכה לא ידעה שום דבר מהחיים שלה והתחילה לחפור על שטויות, כל מה שהראו היה סתם סרטונים ואפילו לא נכנסנו לחדר הנקי... קיצור מבעסססס, לא ממליץ !!

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שיש דיונים נעולים אם אני לוחץ לידע יש לי אפשרות לפתוח אותם אומנם לא עשיתי את זה אבל אני מרגיש תכח וזה מפתה ... ;D בקיצור אין לי רצון להיות מנהל באתר וה"כח " הזה יכול לשגע בן אדם אז תתקנו תקוד :lol:

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. לפני כחודשיים-שלושה התעדכן לי הפרופיל ל-64. מיד לאחר מכן ניסיתי להתקבל לקורס תכנות (ממר"ם) בבסמ"ח ומאז זה נמצא בטיפול. כל שבוע אני מתקשר כמה פעמים ושואל מה קורה עם זה, והם חוזרים על אותה התושבה "זה בטיפול". אתמול התקשרתי אליהם שוב ואז הפקידה שם אומרת, "מה? אתה מתגייס ביולי? אז אתה לא יכול להתקבל לקורס". אחרי חודשיים-שלושה חודשים שבהם יכולתי לדחות את הגיוס שלי בלי בעיות אתמול היא נזכרת להגיד לי את זה. אתמול, הגעתי ללשכת הגיוס בירושלים והגשתי טופס לבקשת דחיית גיוס. רשמתי בטופס שאני מתכוון להשלים בגרויות, לעבור בחינה פסיכומטרית, וכתבתי להם על ממר"ם, שאני חייב לדחות את הגיוס בכדי להתמיין. היום התקשרתי ללשכת הגיוס, ונודע לי השבקשה שלי נשללה. הפקידה שאיתה דברתי בלשכת הגיוס אמרה…

    • 3 תגובות
    • 5.3k צפיות
  6. רוב המפרטים שמצוינים בפורום זה הם מ - IQPC מ- SKYPC רציתי לדעת אם החנויות שמייצגות אתרים אלו אמינות, אם מומלץ לקנות משם ? בנוסף אם יש חנויות נוספות שהן אמינות וטובות, אשמח לדעת אליהן בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  7. עוד חודש ההורים שלי נוסעים לספר ל10 ימים. הם רוצים דרך שהם יוכלו להתקשר אלינו. איזה חברה הכי מומלצת? סה"כ הם ידברו 80 דקות+- תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 470 צפיות
  8. אני מעוניין לשים תמונה של המחשב שלי אבל אני צריך תדרוך קטן איך :s05:

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  9. ורסצ'ה איטליה... פשווט הביאו לי אחת ויש לה מאחורה את התוית של ורסצ'ה האמיתית כביכול עם מידה והכול ובצד מאחורה [בתוך החולצה כאילו] יש כזאת תוית גם עם הדגם ופרטים נוספים [כלל ההוראות של הכביסה וזה...] גם רשום שזה יוצר באיטליה תודה מראש :-*

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. Started by Pika007,

    אני יודע שחלק מהדברים שנאמרים שם הם כתוצאה מתהליך של שנים ולא רק אשמתו של אולמרט, אבל בבקשה הפעם אל תהיו קטנוניים, זה אשכול בשביל הומור P:

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  11. Started by whitiger19,

    ...............

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  12. אנא הרתמו למאמץ! http://cats.omerkatzir.com

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  13. Started by aleXtazi,

    השאלה בכותרת ...(זה לא בישבילי חח אני יש לי עוד שנה אבל חבר שלי פשוט רוצה למצוא אנשים שמתגייסים בתאריך הזה)

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. יש לכם איזה משהו להציע? המשחק היפני ההוא נסגר (האתר), ובמילא כולם כמעט סיימו אותו. תביאו קצת דברים מעניינים. עמרי ומור - באמא שלכם תשאירו את הת'רד קצת פתוח. משמעמם לי...

    • 9 תגובות
    • 902 צפיות
  15. Started by esaly,

    היי! האם מישהו יודע איפה אפשר להשיג מדבקת C2D למארז של המחשב?

    • 8 תגובות
    • 728 צפיות
  16. Started by Ido.G,

    היי, אני 22 ולאחרונה רכשתי עדשות מגע שנתיות- רכות. האופטימטריסט הדריך אותי איך להרכיב אותן ובחנות הצלחתי לאחר מספר נסיונות. עכשיו ניסיתי לשים אותן בבית ולא הצלחתי. יש לכם טיפים שונים שיעזרו? תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Aviko,

    איזה תכנית מפגרת למה לא מורידים אותה מהמסך, זה כזה משעמם לראות זקנים רוקדים מקרנה..! :pissed: Aviko

    • 12 תגובות
    • 915 צפיות
  18. היי ההייתי רוצה שתמליצו לי על אומנים/אלבומים/אוספים של הסגנון מוזיקה הזה, New Age , כמו אמביינט - דאב כזה, רגועה אומנים כמו Louie andreas ,Enya, Blackmore Night , Hans Zimmer , secret shores , Lisa Lynne , medwyn goodall או כל אחד אחר שיוצר מוזיקה כזאת מדהימה! (על אומני אמביינט/דאב אין צורך להמליץ, כי כבר יש לי כמעט כל אומן שאני מכיר.. ) רוצה המלצות לNew Age בלבד. בסגנון האומנים שהזכרתי. ואשמח גם אם קיים אתר עם כל השיחרורים של האלבומים/אוספים מכל השנים כמו למשל פסיישופ(psyshop.com) ששם יש את כל השיחרורים של המוזיקה הפסיכדלית החל מגואה טראנס, עד פולאון לילי דרום אפריקאי כבד, עד לדארק, פרוגרסיב משובח, אמביינט, והשאר. * אגב, רצוי מאוד שיהיה מדובר על מוזיקה נטו בלבד, ב…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by ex_,

    היי, אני רוצה לכתוב: "תודה רבה" אם אתה יודע ויכול לכתוב זה יעזור לי מאוד (בקובץ psd או jpg על רקע לבן, ברזולוציה גבוהה, או בפונט פשוט שיש בכל מערכת xp) תודה

    • 5 תגובות
    • 684 צפיות
  20. קודם כל אני באמת רוצה להגיד שזה דיון רציני בבקשה לא לרדת עלי. אני לא יודע לקרוא שעון מחוגים.. אני נתקל בבעיה הזאת לאחרונה לא מעט פעמים ואני נבוך כל פעם מחדש.. בבקשה זה רציני מאוד... אם תוכלו לעזור לי אני הודה לכם מאוד

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by McMerc,

    חבר'ס, מחר הבגרות במתמטיקה וחלק מאיתנו יסימו 12 שנות מתמטיקה ולא יגעו יותר במקצוע הזה בשארית חייהם. אני לא יודע מה נסגר איתי בתקופה האחרונה. אני לוקח את הבגרותיו בקלות ראש יתרה. מתחילת השבוע עשיתי רק 4 תרגילים, וגם הם היו קצרים מאוד. אז מה אתם מרגישים?

    • 176 תגובות
    • 9.3k צפיות
  22. תגידו, אם אני מורעל מציאניד, מה אני צריך לעשות כדי שיהיה לי את המקסימום סיכוי לחיות ? אם אני נורה (מרובה), מה צריך לעשות ? אם אני נחתך חתך עמוק, מה צריך לעשות ? אם נקטעת לי היד (נחתכת לגמרי) מה צריך לעשות ? תודה ! אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה מה שקורה שעושים מרתון משחקי FPS לילה שלם...

    • 7 תגובות
    • 901 צפיות
  23. Started by IG,

    מישהו יודע מתי ההופעה של דני סנדרסון מתחילה? תודה נ.ב: לא, זה לא עוד דיון שאפשר להספים בנוביות...

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  24. Started by navk2,

    http://irgun-hamorim.org.il/index.asp?action=read&atcid=106841 מה אתם אומרים ? למה הם לא יכולים ליהיות פשוטים יותר...

    • 2 תגובות
    • 545 צפיות
  25. Started by Born2Kill,

    בעקבות בדיון שפתח ליאור על המכונית שהוא רוצה לצבוע אז יש לי שאלה: כמה עולה כל השיפוצים האלה, תחתיות, ספויילר, גלגלי מגנזיום וכו'...? אגב, תראו מה זה מכוניות: הנה המכונית של אייל אחרי שיפוץ: בערך... בת זונה!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים