כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בעיקר שוודיה ודנמרק ההורים שלי טסים בימים הקרובים אשמח לכל מיני רעיונות אבל לא מוצרי חשמל וכאלה עדיף משהו ייחודי וגם יש להם עצירת ביינתים בבריסל לדי הרבה זמן אז גם בא בחשבון
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקבלתי לקד"צ טכני בחיל החימוש (אופטיקה) תגידו לי מה אתם יודעים על חייל החימוש ?
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
לילה טוב ומהנה לכולם הרגע סיימתי לצפות בעונה השנייה של אבודים (סיום מדהים מיותר לציין) והבנתי שהעונה השלישית מגיעה לארץ בקיץ... מתי בדיוק? סליחה על הבורות, סדרות טלוויזיה זה לא הצד החזק שלי. נ.ב- אנ'לא רוצה לעשות חיפוש מחשש לספויילרים (ניסיון כאוב), עימכם הסליחה...
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
אי אפשר כבר לקנות היום משהו בלי זה מה הקטע, תעשו הנחה וזהו. לחכות חודשיים בשביל 50 שקל שאתה מקבל אותם בכל מקרה בחזרה
-
- 6 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אני מחפש שיר או את הקטע שהם שרים את שיר הבוידם. אם אתם לא יודעים.. אז בבקשה תגידו לי איך רושמים כמו שצריך
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב מבוסס מעבד E640 עם 8800 GTS. האם צפוייה ירידת מחירים דרסטית בקרוב, או שאני יכול להיות רגוע ולקנות עכשיו?
-
- 8 תגובות
- 798 צפיות
-
-
היי, עכשיו חבר שלי שלח לי משחק כזה שצריך לשלוח כדור והעביר אותו מצד לצד במסך... ולא הצחתי לעבור את השלב השביעי... http://www.donpixel.com/play/en/050912180926/
-
- 9 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אוקיי אז היום הייתי בביתן חיל הים למיונים לחובלים/צוללות (מאותר צדדי). יום כל כך מרגיז, קיבלתי את הצורה של הספסלים שם מרוב שישבנו לחכות, כל כך משעמם שם בסוף היום הודיעו לנו שמתוך 40+ אנשים, 14 התקבלו. 6 לחובלים, 8 לצוללות .. כמו שאתם יכולים להבין מהכותרת התקבלתי לצוללות. את האמת ממש התאכזבתי, רציתי כל כך להתקבל לחובלים .. אמרו לנו שבימים הקרובים נקבל זימון לגיבוש צוללות שימשך 4 ימים בבה"ד בחיפה. מישהו פה עבר את הגיבוש ? עומד לעבור את הגיבוש ? אני ממש ממש מתלבט אם ללכת או לא, אמנם התנאי שירות טובים לפי מה שהבנתי, אבל יש הבדל בין לפקד על ספינה שנמצאת מעל המים, לבין להיות בתוך צוללת דיי קטנה למשך זמן לא ידוע, מבלי לדעת מה באמת הולך בחוץ. מה אתם אומרים ? ממליצים /…
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום רב, אני אמור ללמוד באוקטובר הקרוב. התחום יהיה כנראה הנדסת תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע. כרגע נרשמתי לטכניון (אני ברשימת המתנה) ולשנקר. בכל הנוגע לטכניון הבנתי כי הוא כמובן נחשב אחד המוסדות הטובים בתחום ההנדסה. עם זאת, לפי מה שהבנתי, ללמוד שם זה סבל. הן מבחינת הלימודים, בהם מענים אותך בלי צורך אמיתי שמוביל לידע והן מבחינת החברה. המפקד שלי (בוגר הטכניון) דיי ממליץ על שנקר משום מה. הוא טוען שמבחינת רמת לימודים אין ממש צורך אמיתי ללמוד בטכניון ובחינת ההנאה אני אהנה בהרבה בשנקר. כמובן שבכל זאת, עם כל הכבוד לחברה, עדיין אני רוצה עוד שני דברים מהתואר: א) לרכוש ידע. ב) להתקבל לעבודה ולהתקדם בה. האם למישהו פה יש מושג איך שנקר תתרום לי בתחומים האלה לעומת מוסדות אחרים…
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
http://rapidshare.com/files/35406827/mushi_mushi.mp3.html MTV select מתחיל עם פתיח של השיר הזה.. ברדיוס 100FM ב-8 בערב.. מי שמזהה ונותן שם מלך!! זה דיי דחוף לי.. אם אתם יודעים אני אשמח לתשובה =] תודה..
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=17557 :-[ :-[ :-[
-
- 11 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני רוצה להבין מה זה, ועל מה יכול לרדת לי פרופיל. מה שנראה לי חשוב: אסטמה קשה באביב, בשאר הזמן לא משהו שמפריע לי. היתי עם משקפיים אבל הורידו לי אותם לפני איזה 6 שנים ... לא בניתוח... הבנתי כאילו שזה מסנן אותך ליחידות שאתה יכול ללכת ולכאלה שלא, לא הקשבתי כשהסבירו לי פעם... (חשבתי עוד זמן טוב לחטוף תנומה קלה). יש לי כושר גופני טוב, מצטיין בריצות קצרות, מתח, זריזות מהירות (עושים את זה עדיין בבית ספר), טוב ב3000.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
בהנחה שהתקבלתי לממרם/גאמא אני יודע שיש לכל אחד מהם קורס קדצ. עכשיו אם הגיוס הוא ב1/5 אז מתי הקורס?! (לא נראה לי שהלימודים של יג יסתיימו לפני ה1/5, לא?)
-
- 7 תגובות
- 941 צפיות
-
-
-
היי, אני צריך לקנות את הכרטיס הזיכרון הזה: Kingston 8 GB Class 6 SDHC . מכיוון שאין אותו בארץ אני מעוניין להזמינו מחו'ל השאלה איך עושים את זה וגם משום מה למרות שהוא קיים לא מצאתי אותו בEBAY אם אפשר מישהו מתמצא שיוכל לתת קישור לאתר מהימן שמוכר אותו עם הובלה לישראל ?
-
- 5 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אני מכין איזה תוכנת DOS קטנה ואני רוצה שהשם שלי יופיע שם כמו החתימה של RAZOR 1911 או FARLIGHT בסגנון שלהם מישהו מכיר תוכנה כזאת . פעם היה אתר כזה שהכרתי ואני לא זוכר עכשיו שהופך מטקסט רגיל לסגנון הזה (צירפתי תמונה) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום לכולם היום הייתי במיונים לתפקיד מאבחן פסיכוטכני וגיליתי שזה דווקא תפקיד די נחמד וקליל ובאופן עקרוני אין לי בעיה לעשות אותו. בכל מקרה, עברתי את השלב הראשון(ועכשיו יש לי רק לעבור וועדה). מהרגע שאני נכנס לוועדה והלאה אין לי אפשרות לחתום וויתור ככה שאני צריך לחשוב טוב טוב אם זה מה שאני רוצה לעשות. אבל הבעיה היא שאני גר בכפ"ס, ולהגיע לתל השומר(שם נמצאת לשכת הגיוס) כל בוקר הלוך חזור זה סיפור של 6 אוטובוסים ויותר, ככה שזה די בעיה, וגם תמיד יש את הסיפור של "אולי אני אקבל תפקיד יותר טוב אם אני לא אלך לזה?" ויש לי גם אפשרות לבקש לשרת רחוק מהבית ואז אני יכול גם לגור בבית החייל שזה כמו אכסניה נחמדה שכל החיילים גרים ביחד. בקיצור עד יום שלישי אני צריך להחליט מה אני עושה ואין לי מו…
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
מה לא עלה על הפרק, הנדסת אוירונאוטיקה וחלל, הנדסת חומרים, רפואה, רפואה משלימה, פסיכולוגיה, אדריכלות, ביולוגיה, מדעי המחשב, אבל.. אף אחד מהם לא עשה לי תחושב של " כן זה מה שאני רוצה לעשות כשאני קמה בבוקר ליום עבודה". מאוד מעניין אותי מחקר, בעיקר רפואי. אז כנראה שמוסד הלימודים יהיה הטכניון, מרושע ככל שיהיה. אם למישהו יש דברים נחמדים להגיד עליו אני אשמח מאוד לשמוע. תל אביב לא נראה לי, וב"ש זה חור מידי.. עכשיו, הבנתי שביואינפורמטיקה זה טיפשי לעשות, כי אי אפשר לעשות עם זה במחקר ובשביל מתכנתים מעדיפים רק מדעי המחשב. אז השאלה היא בעצם, מה כדאי ללמוד.. הנדסת חומרים\כימית- אילו אפשרויות תעסוקה יש בזה אחרי תואר ראשון ומה המשכורות? מה נדרש ממני בסוף התואר כדי להמשיך במחקר ו\או לתוא…
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קיבלתי פרופיל 72 כבר ממזמן.... 2 שאלות: *איפה אני יכול לבדוק על מה הורידו לי פרופיל ואיך אני עושה את זה? *האם אני יכול ללכת ליחידת צלפים?
-
- 10 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שמעו חבר שלי אמר שיש דבר כזה שדומה לאט שיש בזה הרבה מקום עכשיו עם קורא מצב שעשיתם פורמט למחשב מחברים את זה לUSB או כרטסי רשת איזה מקום לא יודע ואז אפשר לעביר מלא דברים לאט הזה זה משהו שדומההה עם דוגמה עשיתה פורמט למחשב אז אפשר עם זה להחזיר הכול משהו שמע על זה ? עם כן ישלכם קישור בה ZAP לקנייה משהו ?
-
- 8 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
אני בטוח שלרובכם או לפחות לכמה מפה יש כבר עבודה לקיץ או לפחות קצת ניסיון בנושא.. אני בן 17 - כמעט כבר 18, יש לי רישיון גם לאוטו וגם לטרקטור. יש לי את החופש הגדול וגם אחריו.. אני מחפש עבודה באיזור חדרה ואני פשוט לא מוצא.. מישהו יכול לעזור לי? מכירים מישהו שמחפש עובדים או איזה מקום עבודה?
-
- 36 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
אוקיי, זה משחק יחסית "ישן" , שיחקתי בו הרבה לפני שנה כשהייתי תומך טכני (הייתי שם לקוחות על המתנה בשבילו די הרבה...) ובסה"כ זה משחק הפלאש שבמצטבר הקדשתי לו הכי הרבה זמן מכל משחקי הפלאש שקיימים... אני עדיין משחק בו פעם בחודש כשאני נזכר. אז זה המשחק : http://www.eyezmaze.com/tontie/v1/index.html זה אולי ייראה לכם קל בהתחלה, אבל זה דורש קואורדינציית יד-עין על אנושית בשלבים מסויימים השיא שלי של כל הזמנים הוא שלב 20, שאותו לא עבדתי מעולם : אני חייב לדעת אם מישהו מבינכם יצליח לעבור את שלב 20, מי שעובר את זה, לדעתי רשאי לדלג על המבדקים לקורס טייס.
-
- 12 תגובות
- 875 צפיות
-
-


