עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by דנדן,

    מה קורה חבר'ה? מי מתחיל ללמוד השנה באוניברסיטה? איפה? ואם בא לכם, מה אתם מתכוונים ללמוד?

    • 48 תגובות
    • 3.3k צפיות
  2. נא לקרוא קודם ואח"כ להסתכל בתמונה שימו לב, המצ"ב הוא תיעוד של geo & geo חבורת כלבים תוקפת תנין ליד קרנס Cairns - באוסטרליה! לפעמים הטבע יכול להיות אכזר, אבל יש גם יופי פראי , ואולי גם סוג מסוים של צדק פואטי הבא לידי ביטוי באכזריות הזאת. התנין, טורף עתיק ואכזר, הנחשב בדרך כלל כבלתי מנוצח, יכול להפוך לקורבן, אם האסטרטגיה של תוקפיו היא קבוצתית. זה אפשרי בגלל המבנה הקבוצתי של התוקפים, ובגלל אינסטינקט ההישרדות הטבוע בכלבים. הביטו בתמונה המצורפת ושימו לב איך הכלב אלפא חוסם את התנין בגרונו ואינו מאפשר לו לנשום, בעוד הכלב השני מונע בעדו מלהכות עם הזנב. בשלב הזה הכלב השלישי בחבורה יכול לתקוף את החלק הפגיע של איזור הבטן. שוב לא מומלץ לבעלי לב חלש זה לא נראה סימפטי במ…

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by --Adidas,

    אני וחברים שלי יורדים עוד שבועיים לאילת עכשיו ההתלבטות היא אם להיות במלון משהו זול לא רציני או אכסנייה ? האמת אנחנו לא צריכים שום דבר חוץ מ שאפשר לישון להתלח מקרר ומזגן אבל עדיין מה עדיףמלון לא יקר או אכסנייה ? שאני מדבר לא יקר אז זה 100 שקל בערך ללילה ואנחנו נישארים 4 לילות תודה למי שעוזר מי שמכיר מבצעים וכאלה לבני נוער או משהו שיגיד לי פה או ישלח לפרטי או שלמישהו יש מלון או אכסנייה להמליץ גם אשמח

    • 4 תגובות
    • 584 צפיות
  4. לאלו שלא ראו את הכתבה זה טוב מאוד שתראו: http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=17989&CatID=250&CurrentCatID=330 ואם תוכלו תמליצו לי על כיסא טוב שהמשענת שלו זזה עד 300 ש"ח.

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by slim_shady,

    התחלתי לא מזמן להתעסק טיפה בספורט, מתח, ריצת 2000, 3000, כפיפות בטן, שכיבות צמיחה.... אז רציתי לשאול אותכם מה התוצאה שלכם בכל אחד מהתחומים האלו, עכשיו בבקשה לא צריך לשקר ולהמציא תוצאות כי אתם לא בתחרות נגד אף אחד, אז בבקשה לרשום תוצאות אמיתיות ואם אפשר אז לרשום גם את גילכם...

    • 0 תגובות
    • 495 צפיות
  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3410965,00.html אני מקווה מאוד שזה כולל מסכים\מחשבים\וקונסולות בכל מיקרה הגיע הזמן שאולמרט יעשה משהו טוב סוף סוף :lol:

    • 30 תגובות
    • 3.2k צפיות
  7. Started by GRiM,

    אני קשת, ומה אתם?

    • 60 תגובות
    • 4.5k צפיות
  8. הראשונה: טכנאי מחשבים מפרמט,מתקין ווינדוס,אופיס,אנטי וירוס,משחקים וכל תוכנה שתרצו במחירים הכי נוחים שיש השניה: טכנאי מחשבים מפרמט,מתקין ווינדוס,אופיס,אנטי וירוס,משחקים וכל תוכנה שתרצו במחירים הכי זולים בארץ מה נשמע יותר יפה ומושך?? תודה **אני מתקין רק ווינדוס ואופיס חוקיים שיש ללקוח והוא רוצה שאני יתקין לו בלבד!

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  9. אוקי הכותרת לא אומרת הכל. יש לי PS2, ואני יכול לקנות מחשב של 5000 ש"ח שזה המון, אבל הקטע שאני מתלבט אם למכור את הPS2 ולקנות מחשב או להשאיר את ה PS2. למה ההתלבטות? מכיוון שיש משחק שעומד לצאת SvR 2008 ושמעתי שהוא הולך להיות פצצה וחבל לי לוותר ואחר כך לומר: חבל שלא השארתי את ה PS2. מה אתם אומרים?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. (חבל שאין אחד כזה עצוב) אזרחות!מחר!מחר!אזרחות! מוזר שלכל מבחן כולל מבחן האמת הבדוואי וגרסת האינקה שלו מרימים דיון שלם ודווקא למבחן הכי מקולל לא אולי זה כי כולכם עם האף עמוק בתוך הספר או כי כולכם לא רוצים להגיד את השם (כמו בספר של ההיא על ההוא) בכל מקרה, מחר זה מגיע -- אז קדימה, דרכי התכוננות, דרכי מילוט, דרכי עידוד, דרכי בידוד -- הכל. זה ב-14:30 ד"א, טוב ששאלתם. ובהצלחה, נגיד...

    • 48 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. Started by nehmia,

    איזה דלק צריך למנוע של טיסן 0.49 סמק 2 פעמיות

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות
  12. חבל היה אתר טוב

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by h2o,

    לדוגמא: 1200 Mics - Fear Of The Dark Remix (Iron Maiden) יש לי עוד אבל אני לא מוצא אותם עכשיו.. מבינים מה הסגנון..אם יש לכם שירים טובים כתבו ת'שם ואני כבר יוריד.

    • 10 תגובות
    • 899 צפיות
  14. Started by Ac-Boy,

    בחום הזה המחשב שלי עומד על 50 מעבד 53 כרטיס מסך 40 הארד דיסק ו40 לוח הולי שיט אני אקח את המאוורר ואשים אותו שום אבל במה אני אתקרר?

    • 33 תגובות
    • 2k צפיות
  15. אבל אני חייב להודות שמרוב שזה מטומטם זה הופך מצחיק ---> http://www.keshet-tv.com/talentorfailure/LobbyVideo.aspx?MediaID=17953&CatID=2645&Level3=2656

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני מת מפחד מרופא שינים... מקדחה ...הררררררררררר מחטים ..........איאיאיאי האור ............אאאאאאאאאאאא ביי לכולם אם אני לא חוזר .... (נ.ב- אם יקרה משהו הכלב שלי מקבל הכול ..)

    • 40 תגובות
    • 4k צפיות
  17. אהלן חברים, התוכנות שהשתמשתי בהן עד עכשיו לא ממש מתאימות לי בגלל סיבות טכניות (שקשורים למפענחים של וידאו ב-1080P ולשליחה של DTS בדיגיטלי, אבל לא משנה כרגע). אשמח לדעת איזה תוכנות אתם משתמשים לצפייה בסרטים? Anatoli.

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by HaEsrimVeArba,

    בטח כבר היה דיון על זה אבל, דם! גופות! אופללללל!! זה פשוט מופלא, עונה נהדרת. טובה עשרות מונים מהעונות הקודמות.

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  19. Started by Shiker,

    שלום חברים, רכשתי עכבר logitech mx518 לפני כשנה בחברת מחשבים האחריות עומדת להיגמר לי בעוד שבוע וחצי והעכבר עושה רעשים מוזרים כאשר לוחצים על הכפתור השמאלי, ולפעמים (פעם בשבוע שבועיים) החיבור למחשב נעלם והסמן לא זז...כך גם בריסטרט של המחשב. עכשיו, אם אני אתקשר אליהם ואומר להם את זה אני יוכל לבוא ולקבל עכבר חדש בתמורה שלי עקב האחריות שיש לי ? מה באמת התנאים לקבלת עכבר חדש תחת אחריות ? אפילו גם אם הוא סתם שרוט או יוצא רעשים מוזרים בעת לחיצות על לחצן כלשהו ?

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  20. Started by marlboro,

    http://www.gadling.com/2007/06/08/a-collection-of-funny-signs-from-around-the-world/

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. השאלה בכותרת או אחרת, איך אני מחלק סרט בפורמט DVD9 כדי לצרוב על שתי דיסיקם של DVD5?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. האופנוע נקנה בשנת 2004\2005 והוא במצב מעולה! כמה פרטים על האופנוע: שנת יצור: 2004 נפח מנוע: 250 סמ"ק מספר פעימות: 2 משקל : 97 ק"ג שיפורים: אגזוז FMF סוג אופנוע: שטח חברה: YAMAHA דגם: YZ250 המחיר המבוקש הוא 32,500 ש"ח , המחיר גמיש במקצת, אין בעיה בהבאת האופנוע לכל מקום בארץ. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  23. צריך ללמוד לגבי מלחמות ישראל?

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  24. מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות

דיונים חדשים בפורומים