כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
נא לקרוא קודם ואח"כ להסתכל בתמונה שימו לב, המצ"ב הוא תיעוד של geo & geo חבורת כלבים תוקפת תנין ליד קרנס Cairns - באוסטרליה! לפעמים הטבע יכול להיות אכזר, אבל יש גם יופי פראי , ואולי גם סוג מסוים של צדק פואטי הבא לידי ביטוי באכזריות הזאת. התנין, טורף עתיק ואכזר, הנחשב בדרך כלל כבלתי מנוצח, יכול להפוך לקורבן, אם האסטרטגיה של תוקפיו היא קבוצתית. זה אפשרי בגלל המבנה הקבוצתי של התוקפים, ובגלל אינסטינקט ההישרדות הטבוע בכלבים. הביטו בתמונה המצורפת ושימו לב איך הכלב אלפא חוסם את התנין בגרונו ואינו מאפשר לו לנשום, בעוד הכלב השני מונע בעדו מלהכות עם הזנב. בשלב הזה הכלב השלישי בחבורה יכול לתקוף את החלק הפגיע של איזור הבטן. שוב לא מומלץ לבעלי לב חלש זה לא נראה סימפטי במ…
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני וחברים שלי יורדים עוד שבועיים לאילת עכשיו ההתלבטות היא אם להיות במלון משהו זול לא רציני או אכסנייה ? האמת אנחנו לא צריכים שום דבר חוץ מ שאפשר לישון להתלח מקרר ומזגן אבל עדיין מה עדיףמלון לא יקר או אכסנייה ? שאני מדבר לא יקר אז זה 100 שקל בערך ללילה ואנחנו נישארים 4 לילות תודה למי שעוזר מי שמכיר מבצעים וכאלה לבני נוער או משהו שיגיד לי פה או ישלח לפרטי או שלמישהו יש מלון או אכסנייה להמליץ גם אשמח
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
לאלו שלא ראו את הכתבה זה טוב מאוד שתראו: http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=17989&CatID=250&CurrentCatID=330 ואם תוכלו תמליצו לי על כיסא טוב שהמשענת שלו זזה עד 300 ש"ח.
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
התחלתי לא מזמן להתעסק טיפה בספורט, מתח, ריצת 2000, 3000, כפיפות בטן, שכיבות צמיחה.... אז רציתי לשאול אותכם מה התוצאה שלכם בכל אחד מהתחומים האלו, עכשיו בבקשה לא צריך לשקר ולהמציא תוצאות כי אתם לא בתחרות נגד אף אחד, אז בבקשה לרשום תוצאות אמיתיות ואם אפשר אז לרשום גם את גילכם...
-
- 0 תגובות
- 495 צפיות
-
-
-
-
הראשונה: טכנאי מחשבים מפרמט,מתקין ווינדוס,אופיס,אנטי וירוס,משחקים וכל תוכנה שתרצו במחירים הכי נוחים שיש השניה: טכנאי מחשבים מפרמט,מתקין ווינדוס,אופיס,אנטי וירוס,משחקים וכל תוכנה שתרצו במחירים הכי זולים בארץ מה נשמע יותר יפה ומושך?? תודה **אני מתקין רק ווינדוס ואופיס חוקיים שיש ללקוח והוא רוצה שאני יתקין לו בלבד!
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
אוקי הכותרת לא אומרת הכל. יש לי PS2, ואני יכול לקנות מחשב של 5000 ש"ח שזה המון, אבל הקטע שאני מתלבט אם למכור את הPS2 ולקנות מחשב או להשאיר את ה PS2. למה ההתלבטות? מכיוון שיש משחק שעומד לצאת SvR 2008 ושמעתי שהוא הולך להיות פצצה וחבל לי לוותר ואחר כך לומר: חבל שלא השארתי את ה PS2. מה אתם אומרים?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
(חבל שאין אחד כזה עצוב) אזרחות!מחר!מחר!אזרחות! מוזר שלכל מבחן כולל מבחן האמת הבדוואי וגרסת האינקה שלו מרימים דיון שלם ודווקא למבחן הכי מקולל לא אולי זה כי כולכם עם האף עמוק בתוך הספר או כי כולכם לא רוצים להגיד את השם (כמו בספר של ההיא על ההוא) בכל מקרה, מחר זה מגיע -- אז קדימה, דרכי התכוננות, דרכי מילוט, דרכי עידוד, דרכי בידוד -- הכל. זה ב-14:30 ד"א, טוב ששאלתם. ובהצלחה, נגיד...
-
- 48 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
איזה דלק צריך למנוע של טיסן 0.49 סמק 2 פעמיות
-
- 6 תגובות
- 785 צפיות
-
-
-
לדוגמא: 1200 Mics - Fear Of The Dark Remix (Iron Maiden) יש לי עוד אבל אני לא מוצא אותם עכשיו.. מבינים מה הסגנון..אם יש לכם שירים טובים כתבו ת'שם ואני כבר יוריד.
-
- 10 תגובות
- 899 צפיות
-
-
-
אבל אני חייב להודות שמרוב שזה מטומטם זה הופך מצחיק ---> http://www.keshet-tv.com/talentorfailure/LobbyVideo.aspx?MediaID=17953&CatID=2645&Level3=2656
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
-
בטח כבר היה דיון על זה אבל, דם! גופות! אופללללל!! זה פשוט מופלא, עונה נהדרת. טובה עשרות מונים מהעונות הקודמות.
-
- 2 תגובות
- 525 צפיות
-
-
-
שלום חברים, רכשתי עכבר logitech mx518 לפני כשנה בחברת מחשבים האחריות עומדת להיגמר לי בעוד שבוע וחצי והעכבר עושה רעשים מוזרים כאשר לוחצים על הכפתור השמאלי, ולפעמים (פעם בשבוע שבועיים) החיבור למחשב נעלם והסמן לא זז...כך גם בריסטרט של המחשב. עכשיו, אם אני אתקשר אליהם ואומר להם את זה אני יוכל לבוא ולקבל עכבר חדש בתמורה שלי עקב האחריות שיש לי ? מה באמת התנאים לקבלת עכבר חדש תחת אחריות ? אפילו גם אם הוא סתם שרוט או יוצא רעשים מוזרים בעת לחיצות על לחצן כלשהו ?
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
http://www.gadling.com/2007/06/08/a-collection-of-funny-signs-from-around-the-world/
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת או אחרת, איך אני מחלק סרט בפורמט DVD9 כדי לצרוב על שתי דיסיקם של DVD5?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האופנוע נקנה בשנת 2004\2005 והוא במצב מעולה! כמה פרטים על האופנוע: שנת יצור: 2004 נפח מנוע: 250 סמ"ק מספר פעימות: 2 משקל : 97 ק"ג שיפורים: אגזוז FMF סוג אופנוע: שטח חברה: YAMAHA דגם: YZ250 המחיר המבוקש הוא 32,500 ש"ח , המחיר גמיש במקצת, אין בעיה בהבאת האופנוע לכל מקום בארץ. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
-


