עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by The Dom,

    יש לי את השיר ROCK LIKE THAT שמגיע עם האלבום הכפול של TECH N9NE.... עכשיו.. אני לא מוצא לזה את המילים... עזרה!

    • 2 תגובות
    • 660 צפיות
  2. שאלה בכותרת

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  3. איזה מספר דגם? האם יש אריזות של מטען עם AAA במקום AA? כמה בערך זה עולה, ואילו חנויות יש במרכז? תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 832 צפיות
  4. Started by J0n1,

    אני בטוח שלכולם יש סיפורים על איך הוא סיים את השנה, אז תפרסמו אותם פה. יום שני הייתה לנו מסיבת סיום, מסיבה די גרועה הייתי אומר, החלטנו שאחרי המסיבה כל השכבה (יותר נכון קבוצה ענקית מהשכבה שהם חברים) נוסעים לים. ארגנו אוטובוס וב12.5 יצאנו לדרך. ישר שהגענו כל אחד חיפש לעצמו מוכר לאלכוהול ולסיגריות.. (קניתי בהתחלה 2 בירות ואחת הבאתי לילדה, אח"כ ביקשתי מאיזו תיירת שתקנה לי, אז היא אמרה לי שיש לה יומהולדת היום ואני זה שצריך לקנות לה, אז אמרתי לה שאני אקנה לה אם היא תקנה לי... קיצר גם עליה שרפתי בירה, דווקא חמודה, חבל אבל שבת 20 :-\, אח"כ כבר מצאתי אישה חמודה שהסברתי לה שסיימתי היום לימודים אז היא קנתה לי בשמחה) היה כיף חיים בים, לילה, הים ריק... מסתובבים על החוף ומדברים... …

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. אני סובל מחוסר תקציב, אז לעת עתה האם שווה לקנות את הנגן הזה? http://www.payngo.co.il אין לינק ישיר, אבל בצד ימין מצד שמאל תחת נגני MP3 יש אותו... תודה.

    • 3 תגובות
    • 659 צפיות
  6. Started by 104952,

    היום בבוקר....במקום ללמוד לבגרות במיתוג ....בשיא טיפשותי הלחמתי דברים.... רציתי לקרר את המלחם אז נשפתי על הקצה העליון שלו ... האזור הכי חם , ואז הופה נדבק לי המלחם לשפה העליונה.....ולדן עכשיו יש כוייה מעצבנת ביותר על השפה העליונה.... שמתי אלו - ורה , פנסטיל..... לפי מה שהבנתי השפתיים אמורות לרפא בעצמן את הכוויה ......אבל אני חושש שעליי לחיות עם הכוויה הזאת עד סוף חיי.... :-[ :'( למישהו יש דרך כלשהי להוריד את הכוויה המפגרת הזאת ? דרך אגב ....אחרי ששמים פנסטיל........IT BURNS!!!!!!!!!!!!!!

    • 73 תגובות
    • 6.1k צפיות
  7. שלום. חיפשתי ולא מצאתי- ואשמח לעזרתכם. אני מחפש את כתובת אתר האינטרנט של התיכון לאומנויות, אשקלון. תודה, נדב

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  8. זה מה שרשום בעצות לשמירה על הסיסמא כשנרשמים לgmail...

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  9. Started by 00000,

    כמה אפשרויות יכולות להיות למחרוזת עם ארבעה תווים אם כוללים את ה-ABC באנגלית ואת המספרים 0-9? 26( תווים באנגלית)+10 (מספרים)=36 משמע: 36.36.36.36 איך אני מחשב מכאן את מספר האפשרויות?

    • 10 תגובות
    • 876 צפיות
  10. Started by אמיר יצחקי,

    שלום. ראיתי שיש מקומות שמוכרים את הדבר הזה כמו סלוטייפ שמדביקים על השיניים ואז הן יוצאות נקיות,שווה לקנות כזה? וכמה זמן זה מחזיק? תודה

  11. Started by JeW BoY,

    סרטון ע-נ-ק מהסרט "[glow=blue,2,300]השעה ה25[/glow]". מונולוג של אדרורד נורטון על העולם החיים והחלום האמריקאי סרט מומלץ לכולם! ]http://www.youtube.com/watch?v=5Za2k5wA3sk] המונולוג המלא Well, fuck you, too. Fuck me, fuck you, fuck this whole city and everyone in it. Fuck the panhandlers, grubbing for money, and smiling at me behind my back. Fuck the squeegee men dirtying up the clean windshield of my car. Get a fucking job! Fuck the Sikhs and the Pakistanis bombing down the avenues in decrepit cabs, curry steaming out their pores, stinking up my day. Terrorists in fucking training. SLOW THE FUCK DOWN! Fuck the Chelsea boys with their waxed chests and pumped …

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  12. שיהיה לכם קיץ נעים ומהנה!!! :yelclap:

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by שניצל,

    חשבתי על רעיון לעוד משחק טיפשי (סטייל זהה את הסרט, זהה את המשחק וכו'). כל אחד מפרסם שם של דמות מתוך סרט/ספר/משחק, ואז צריך לנחש מאיזה סרט/ספר/משחק לקוחה הדמות. לדוגמה: חידה - ג'ק ספארו. פתרון - שודדי הקאריביים. נסו שהשאלות לא יהיו קלות מדי (כמו הדוגמה הנ"ל...) אבל גם לא קשות מדי (כמו "מה, לא ידעתם שמשה בוזגלו זה השם של המלצר בפרק השמיני של האלופה??") (לא, אני לא רואה האלופה) כמו בכל המשחקים האלה, אל תפרסמו חידה חדשה לפני שהקודמת נפתרה, אלא אם עבר זמן. אז נתחיל באמת עם משהו יחסית קל (לדעתי...): ג'ון קונור.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Ac-Boy,

    אני בן 15 אני בקרוב מוציא פנקס עבודה אני מת לעבוד בחנות מחשבים במשך החופש.. מי שפה מועסק ע"י חנות מחשבים כלשהי שיגיד באיזה חנות הוא מועסק ממתי ובן כמה הוא.. ועוד כמה פרטים אם זה קל מה נותנים לך לעשות יש הוזלה בקניות וכו'

    • 44 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. מחפש טראנסים מהירים מאוד כמו זה לדוגמא: http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=320827 בלינק יש קישור שעובד...

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. דודה של אמא שלי הגיעה לפה מסאן פראנסיסקו, ארה"ב אבל הם לא ארגנו לה טיסה חזרה. הם אמרו לבדוק ובגלל שהיא לא מתמצאת בעולם המחשוב, נרתמתי לעזור. כשאני בודק את התאריך שהיא אמרה לי, כתוב שאני צריך תאריך חזרה אבל היא גרה שם והיא רוצה להישאר שם אז מה אני כותב בתאריך חזרה? ז"א היא גרה שם, לא אורחת או משהו

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  17. Started by My_Name,

    אחותי נמצאת כרגע באר"ב, כרגע קיבלתי ממנה מייל בו היא ציינה שאין לה מושג איך להשתמש בכרטיס חיוג הזה |: אני לא יודע מאיזה חברה היא קנתה, אבל אם מישהו יכול להסביר לי במפורט איך משתמשים בו אם רוצים להתקשר לארץ דרך טלפון ציבורי, טלפון ביתי ופלאפון כדיי שאני יוכל להסביר לה. : תודה

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  18. או שלפחות יודע מה זה?

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  19. כיודע ,בארצות הברית יש הרבה דרכים ללקחת מ אדם פשוט את מספר האשראי שלו ... כיום אמא שלי ניתקלה באותו תופעה שיחה טלפון בארץ על פרס שהיא בדיעבד קיבלה, היא רק צריכה לשלם דמי השתתפות ... זה נהיה קצת חריג כי לפעמים יש להם שברירי מידע עליך כדי לבנות אאיזשהוא אמון ... אמא שלי הוסיפה ואמרה שאותו סיפור היה לחברה שלה ומרוב תמימותה נתנה את מספר האשראי שלה ...וכך לנמחקו כ 3000 שקלים ... בבקשה ...תידעו את ההורים שלכם ואת סביבכם ...כדי לא ליפול קורבן למעשה שפל כזה ..... (אני כתבתי ...זה לדעתי חשוב ...) נ.ב יכול להיות שזה לא חדש ....אבל כדי לדעת ....

    • 5 תגובות
    • 608 צפיות
  20. Started by Green,

    היי אמא טסה לארהב עוד שבוע וחוזרת עוד חודש אני יודע שהIPHONE יוצא סוף החודש הזה אני חושב להגיד לה לקנות אחד אבל אני לא בטוח בגלל כמה סיבות הסיבה העיקרית היא חוסר תמיכה בעברית בכל דרך (כלל בגלישה בבאינטרנט כנראה לא יהיה לראות עברית) חוץ מזה מפחיד אותי שהוא בסופו של דבר לא יהיה כזה מוצלח כמו שהוא נראה ונשמע והדבר האחרון הוא שאני מפחד שהוא יהיה כמו איפודים למינהם וכל דבר הכי קטן ישרוט אותו בקיצור מה דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  21. Started by TAsraf,

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. אני כל יום מתקשר אליהם והם אומרים לי שאני מחוייב ותבינו אני התחייבתי לפני שבוע ופחות מ48 שעות אני ביקשתי להתנתק וכלום הם מכריחים אותי להישאר עם האינטרנט הגרוע שלהם תודה -

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by SweeT_EviL,

    הוא מתנגן ברקע של הפרסומת של "הסרטים של AXN" או "סרטי שישי בAXN", לא זוכר. בכל אופן הנה כמה מהמילים שהצלחתי לקלוט, אם בכלל: I am all alone in space... I am in the wild freezing space... מקווה שתוכלו לעזור לי..

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות

דיונים חדשים בפורומים