כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
מזמן רציתי לשאול פשוט כל פעם אחרי צפיה מחדש בסרט ברח לי מהראש. בסוף הסוכן תפס אותו, ואז יורי נתן סיבה למה ישחררו אותו. מישו יכול להסביר לי למה באמת שיחררו אותו? לפי מה שהבנתי הנשיא/או ממישהו דרגה גבוה יותר פשוט שיחרר אותו כי היו זקוקים לו. אם זה נכון אז למה היו זקוקים לו? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=r9zoCXzgqXU זה כנראה לא אמיתי...אבל בכל זאת... השאלה לגבי בחורה רגילה(לא אחת שלוקית סטרואידים וגדל לה שיער על המצח).
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
למדתי בזמן האחרון בניית אתרים.. ליצירת האתר השתמשתי בתוכנות photoshop fireworks dreamweaver flash עקבתי אחרי מדריך בוידיאו שעזר לי רבות בכל הדרך.. (מדריך של total training=] מדריכים מעולים..) הוידיאו התמונות והטקסט שרשום וגם העיצוב מהמדריך.. הקידוד לוידיאו ושאר העבודה של יצירת ממש האתר ע"י השתמשות בחומרים שהם מביאים שזה בעצם כמעט הכל עשיתי בעצמי=] ולבסוף אחרי הרבה השקעה ומאמץ הגעתי וסוףסוף העלתי את האתר לרשת.. האתר: http://www.psend.com/users/pergola/index.htm ישנה בעיה אחת שאני העלתי את האתר למקום שמאחסן בחינם.. ולכן המעבד בין הדפים די איטי.. בנוסף לוקח לקבצי הflash הרבה זמן להטען.. לכן הוספתי מספר תמונות.. להראות את כל מה שמציע האתר.. ואת השיכלולים שהצלחת…
-
- 35 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום, לפני ככמעט חודש מלוא לי 16 ויש לי אפשרות לעשות רישיון לטרקטור אני גר במושב אני מתאמן בקבוצה , יש לי 4 אימונים בשבוע. הנסיעה לאימונים האלה היא 20 דקות ולרוב יש לי בעיות עם ההסעות ההורים שלי העלו את האפשרות של קניית מיול העם למשהו יש מידע על זה? כמה עולה אחד כזה? אני יודע על החוק החדש, שאפשר לנסוע רק במושבים ובאמת אני נוסע/ ינסע (מקווה) רק במושבים ברגע שיהיה לי חיפשתי באינטרנט מידע על מיול אבל לא מצאתי כלום משהו יכול להסביר לי קצת, על מה, איך , איפה תודה רבה * אגב לא היה לי מושג לאיפה לשים את הדיון הזה לא מצאתי שום פורום אפשרי באינטרנט
-
- 4 תגובות
- 746 צפיות
-
-
פעם היה שירות של בזק שהייתה מזין מספר והייה רושם לך למי הוא שייך ואותו דבר גם למספרים של ניידים. יש לי מספר של פלאפון ואני רוצה לברר למי הוא שייך איפה אני יכול לבדוק את זה באינטרנט? תודה
-
- 1 תגובה
- 12.4k צפיות
-
-
אם אני נוסע עם מלווה מותר לי להסיע יותר מ2 נוסעים?! אלו הוראות שכתובות באתר של משרד הרישוי: לתשומת לבם של הנהגים החדשים הנכם מוגדרים כנהגים חדשים במשך שנתיים < חלה עליכם חובת מלווה למשך 3 חודשים מיום הוצאת הרשיון < ,נוהג חדש שטרם מלאו לו 21 שנים וחלפה לגביו התקופה שבה חלה עליו חובת הליווי < לא יסיע ברכב מנועי יותר משני נוסעים עד שימלאו לו 21 שנים, אלא אם כן יושב לידו מי שכשיר להיות מלווה ביצוע עבירות כגון: אי ציות לרמזור, אי מתן זכות קדימה, מהירות יתר < או תאונה עם נפגעים יגרום לעיכוב חידוש רשיון הנהיגה ולמבחני נהיגה .חוזרים והמשך המעמד כנהג חדש לשנתיים נוספות שימו לב לסעיף השלישי- "נוהג חדש שטרם מלאו לו 21 שנים וחלפה לגביו התקופה שבה חלה על…
-
- 44 תגובות
- 9k צפיות
-
-
http://www.infomotion.co.il/yoter/index.html
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אני מדבר על הריחוף הגדול... כמובן שאף אחד לא יודע, תנו השערות... אה לאלו שלא מכירים: http://video.google.com/videoplay?docid=-6888112787967661311 פשוט לא עולה לי אפילו לא השערה אחת... =\
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לכל מי שקנה כרטיסים - איך אתם מגיעים?? כי אני גר באשדוד והרכבת היא עד הרצליה, משם צרך אוטובוס ומחליפים מלא קווים וכנ"ל גם בחזור... וההורים לא יכולים לנסוע שעה וחצי להסיע אותנו ועוד שעה וחצי חזור... איך אתם מגיעים?
-
- 9 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות לעצמי מכשיר כושר ביתי בשביל להוריד כמה קילו ולהיכנס לכושר אני מתלבט בין: אופני כושר, הליכון, או אליפטיקל. המכשיר יוצב מול הטלוויזיה בחדר ככה שעדיף שיהיה שקט יחסית אבל הכי חשוב שיעשה את העבודה הכי טוב ושישרוף כמה שיותר קלוריות ??? תודה
-
- 7 תגובות
- 976 צפיות
-
-
-
טוב קיבלתי לפני יומים איגרת מהצבא, על העתודה האקדמאית, הולך לשמוע מה ומו היה שם, מי מהפורום גם קיבל ובא להרצאה, נארגן שם איזה מפגשון ?
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום רב, לאחר שעברתי יום מיונים בביתן חיל הים, קיבלתי זימון לגיבוש צוללות שיערך מחר, הבעיה היא שאני לא מרגיש טוב ואני לא אוכל להשתתף בגיבוש, אני ממש אבל ממש לא רוצה לחתום ויתור. מה אני עושה ?! במידה ואני אתקשר מחר בבוקר למדור סיירות ואודיע להם שאני לא יכול להגיע עקב בעיה רפואית, האם אני אקבל צ'אנס נוסף ויזמנו אותי לגיבוש הבא ? תודה רבה מראש, שבוע טוב, לירן.
-
- 4 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום חזרתי מהעבודה עם שפשפת ממש ממש כואבת, היו לי כבר כמה פעמים אבל אף פעם לא ברמה כזו אני מחפש מה לשים יש מצב שויטה מרפן או פניסטיל ג'ל עוזרים קצת אפילו אם הם לא מיועדים ישירות לזה ? לפחות לשים משו עד מחר שאני יקנה משו נורמלי לזה כי צריך לצאת עכשיו עם החברים וזה.. תודה מראש וסליחה על הדיון ההזוי
-
- 8 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
היי קניתי לפני כמה ימים את ערכת ההרשמה בסטימצקי לפסיכו. איתה הגיעה חוברת בה הסברים ודוגמאות. כשראיתי את החלק של העיברית פשוט קיבלתי צמרמורת יש שם המון מילים שאני פשוט לא מכיר, שפה זרה ממש אני עוד נחשב מישהו שהעיברית שלו גבוהה יחסית לממוצע. רציתי לשאול את מי שלומד לזה/עבר את הבחינה בציון גבוה איך אפשר בעצם ללמוד את כל המילים האלו כי הבנתי שיש המון . טיפים מישהו?
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם אני נוסע עם חברים לאיה נאפה. רציתי לדעת כמה כסף צריך בערך ל שבוע לשם.. ואם אפשר פירוט על כל מני דברי מחיה בסיסים.. נגיד שתיה.. אוכל במסעדות אוכל בסופר כל מני דברים שצריך.. פיצות דברים כאלה.. השכרה של טרקטורונים/אופנועי ים וגם ג'יפים..(יש רשיון..) שתיה. כניסות למועדונים.. קיצר כל דבר... תודה מראש..
-
- 3 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
מכירים את הדברים האלה שיש בד"כ בבר מצווה בתמונות, שרואים כתבה במעריב ואז כתוב XXX חוגג בר מצווה? או לפעמים זה גם בחתונות... אז קיצר אחותי סיימה תואר רפואה ואמא שלי רוצה לעשות לה אחד כזה, יש איזושהיא תבנית שאני אוכל להוסיף את התוכן בפוטושופ? אם אני אלך לצלם הוא יוכל לעשות לי את זה?
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
כפי שנרמז בכותרת, אני מחפש גיטרה אקוסטית באיכות הכי טובה שניתן להשיג בתקציב של כ-1000 שקל פלוס מינוס. אני חובבן לגמרי אבל אני בכל זאת לא רוצה להתפשר על גיטרה ב-300 שקל. בנוסף לכך, אשמח אם תוכלו להמליץ על חנות שממנה ניתן יהיה לקנות את הגיטרה, כי גם בזה אני לא ממש מבין p: תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
רציתי לדעת מי יודע , איפה מפרסמים תמונות מהמועדון הזה? אני מחפש תמונות מיום שישי האחרון ה22.6.07.
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שאאלום! יש לי אפשרות לקחת קורס פסיכו' של לחמן באוגוסט -ספטמבר ב1600. עכשיו: אני מבקש מכם לספר לי(מניסיון , רק מניסיון) כמה שעות הקורס וכמה שעות למידה בבית זה. האם בכלל שווה לקחת קורס בתיכון? אני דיי רוצה קרבי אבל אני בן יחיד ואמא שלי אמרה שלא תחתום לי, ואני מבין אותה. אני לא רוצה להיות ג'ובניק כמו מש"ק ממטרות אני רוצה לתרום מה שאני יכול, ואם פיזת אני לא יכול לתרום, אז הדבר הבא זה הראש.. אני יודע שהפרופיל שלי הוא 97, הדפ"ר הוא 90 והקב"א 56.(הכל הכי גבוה שאפשר) אם אני עושה את הפסיכו' ונרשם לעתודה בצבא, ולוקחים אותי - אני בוחר מה אני רוצה ללמוד בצבא? אם לומדים באונ' 3 שנים אז כמה זמן משרתים בצבא אחרי כן? אם אני לא יודע בגרוש מה בא לי לעשות כשאני אהיה גדול, אבל י…
-
- 69 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
אהלן, אני כותב את האשכול הזה אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה כי סיימתי י"ב כדי להעביר את הזמן עד הגיוס שלי אני חייב לעבוד ולהרוויח כסף.. אז חשבתי על לשכת התעסוקה שקרובה אליי(חדרה) אבל אמרו לי שיתנו לי שם חרא של עבודות וכולם בשכר מינימום ואני רק עוד חודשיים בן 18 וזה אומר 700 שקל פחות בחודש! (במקום 19.95 אני יקבל 17.80..).. אז יש לכם אולי הצעות איפה כדאי לעבוד באיזור חדרה? - מעבר חד למשהו לא קשור - אני אשמח לעצות או הצעות ממכם : אני מקבל דירה קטנה, יותר נכון חדר אבל לא בבית אבל עם מטבח ומקלחת והכל ורציתי לדעת אם יש לכם הצעות איך אפשר להפוך אותו שייראה מיוחד.. ואני לא מתכוון לפוסטרים אלא למראה בכלל(לא ריהוט אלא יופי..).. - עוד נושא לא קשור : יש לי אוטו (פורד) וחוץ מ…
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
היי! לפני 5 שנים וחצי אמא שלי קנתה לי פלאפון. המניאק עובד עד היום ללא שום בעיות. מיצינו. נפל לפחות 10 פעמים על הרצפה מגובה של מטר לפחות. מסך לא נשבר, לא נשרט... (אבד פעם אחת אבל החזירו אותו) קליטה מעולה, רמקול סבבה, מיקרופון מתחיל לעשות רעשים בצד השני של הקו... הפלאפון הוא::::: Samsung 624 obox ספרו איזה פלאפונים היו לכם ואיך הם נשברו.. מה עשיתם להם? מה הם שרדו? כמה שנים עד שהפסיקו לעבוד? ובכלליות, טלפונים סלולריים של איזו חברה הם הכי עמידים, לדעתכם?(excluding nokia 3100? חחח הוא נשבר לחבר שלי בשנה אחת לפוחת 5 פעמים.. מזל שהי לו ביטוח )
-
- 76 תגובות
- 10.7k צפיות
-


