עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם יש לי וויכוח עם חבר על מתי זה שלשום... אני אומר שזה לפני יומיים והוא אומר שזה לפני שלושה ימים** נגיד היום יום שלישי אז איזה יום היה שלשום? תודה

    • 25 תגובות
    • 7.5k צפיות
  2. אז ככה אני חדש כאן ,אני רוצה להביא לכם אתר שמביא לכם לראות המון סדרות סרטים לצפיה ישירה! זה מדהים מהיום לא צריך להוריד!! מקליקים ונהנים! כנסו http://www.my-zone.co.il/modules.php?name=TVonline חברה תנו תגובות!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by kill_b7,

    עדכון: הבעיה נפתרה אני מקווה שכאן יהיה לי יותר מזל אני כבר ממש מיואש. נסיתי לפתור את זה מספר פעמים בדרכים שונות ובשום דרך אני לא מגיע לתוצאות כמו שהגיעו ביובל גבע(1/9) :-\ מישהו יכול לפתור את סעיף א? כמו שהבנתי זה נראה ככה:

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by ShrekHunter,

    שלום לכולם , שי לי בעיה . יש לי הארד דיסק ראשי שעליו מותקן הוינדוס ועכשיו חיברתי עוד הארד דיסק שעליו יש מידע שברצוני לשמור , אך אני לא יכול לגשת להארד דיסק כי הוא אומר לי לפרמט אותו. האם יש איזו דרך/תוכנה שבעזרתה אני אוכל לגשת לקבצים שנמצאים על ההארד דיסק השני שלי?? תודה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  5. Started by Slash87,

    אני רוצה לקנות אופניים זנב קשיח למתחילים... ראיתי בנתיים את ה trek 4300 אבל צריך לחכות איזה חודש עד שהם יגיעו <הדגמים החדשים> מישהו מכיר אולי אופניים ברמה שלהם בסביבות ה 1800 שקל?!?!

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. אמורה להגיע אלי חבילה בדואר רשום, ואני מבין שאני אצטרך בסופו של דבר ללכת ולקחת אותה מסניף הדואר הקרוב. בכל מקרה, באתר של הדואר כתוב שהחבילה הגיעה היום לסניף הדואר שקרוב לביתי. הבעיה היא, שבדואר רשום אמורים לקבל קודם איזה פתק הביתה שאומר שהחבילה נמצאת שם ואני יכול לקחת אותה עם הפתק הזה. אבל הפתק עוד לא הגיע (אני גם לא סומך על הדוור של השכונה) ואני כבר רוצה לקחת את החבילה. האם אני יכול ללכת לקחת אותה בעזרת תעודת זהות וזהו? (החבילה רשומה על שמי) תודה!

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Started by kill_b7,

    בדיוק חזרתי מהבגרות שלי במתמטיקה. נגשתי ל005 כדי לשפר את הציון מתחילת השנה. הלך סביר בהחלט חוץ מהתרגיל בהסתברות(5) שאני לא כל כך בטוח בו. אשמח שתחלקו כאן תשובות של המבחן וחוויות.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by marlboro,

    הפרסומות גוגל שלכם נראים בכל חלק בפורום אותו הדבר, תעשו פרסום עם הפרדה לעמודים, כך שבפורום הקונסולות יהיו פרסומות שקשורות לקנסולות כמו משחקים, בעמוד הרשתות, תוכלו לקבל פרסומות על נתבים ודברים שמעניינים את אלו שנמצאים בפורום הזה וכן הלאה

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  9. ברצוני להתייעץ אתכם בקשר לסיפור שכרגע היה. קצת רקע, אני מחנה את רכבי אצל חברה שלי כבר הרבה זמן ואף פעם לא היו בעיות, לאחרונה היו לחברה שלי בעיה עם שכנים חדשים שרק הגיעו. החניה שם לא פרטית ולא רשומה בטאבו וכל רכב מבחוץ יכול לחנות חופשי. מה שקרה זה ככה, יום אחד השכנה הבעייתית גלתה שמישהו שרט לה את האוטו וישר חשבה שזה הרכב של ההורים של חברה שלי אז אמא של חברה שלי יוצאת החוצה ושואלת מה קרה? השכנה הבעייתית ישר מקללת את אמא של חברה שלי זונה ומתחילה מהומה גדולה.(שימו לב עם איזה אנשים יש לנו עסק) השכנה הבעייתית שהחניה כלל לא שלה תפסה בעלות על מקום חניה ספציפי והיא לא מרשה לאף אחד לחנות שם. לי כמה ימים קודם כן חניתי את הרכב שלי וגיליתי שמישהו דפק לי אותו. בהתחלה לא ידעתי מי זה אבל…

    • 69 תגובות
    • 4.9k צפיות
  10. ??? יש לי כתם היקי על הצוואר ואני יוצא מחר ואני לא רוצה שיסתכלו על זה, אז איך אני גורם לו להעלם?? בבקשה בדיון הזה להיות רציניים לא כמו בדיון הקודם שלי. נא לא להגיב.

    • 39 תגובות
    • 11.8k צפיות
  11. i bought HL2 holiday 2006 collection but i didn't get any cd-key with it. I'll be very pleased if you will send me an alternative cd-key .My barcode is *********** and i hope it is an satisfying proof that I purchased the game legally with hard-earned money Thanks, Tamir. זאת ההודעה שלי אם מישהו יכול לעזור לי בניסוח שלה או משהו אני יודה לו

    • 11 תגובות
    • 989 צפיות
  12. Started by evman007,

    כבר הגיעו מים עד נפש איך שאומרים....(ככה אומרים? ;D) לפני כשבוע התנתקתי מספקית האינטרנט 012 מבאנדל משולב עם הוט של 1.5 ו256 העלאה. ביום שני בבוקר כבר חוברתי ל014 בבאנדל עם הוט ל2.5 ואותו ה UPLOAD. אמרו לי בתחילה שידעכנו לי את זה תוך יום גג. בשלישי בדקתי, לא עודכן, בוצעה שיחת ועידה עם הוט ובזק בינלאומי שטענו שלחו את הקובץ, הוט טענו שלא קיבלו. ברביעי שוב אני בודק, שוב לא התעדכן.שוב ועידה,סיפרו לי בהוט שמכיוון שהמנוי שם רשום על שם אבא שלי ובבזק בינלאומי על שמי, הייתה בעיה בקבלת הקובץ מבזק, לכן היה צריך לשנות את זה בכדי שתהיה תאימות. חמישי, שוב בודק, וכמובן לא מעודכן.מתקשר, שוב ועידה, הוט אמרו שבזק לא שלחו בכלל.ביררתי עם בזק ואמרו בועידה מול הוט ששלחו. בשישי, שוב לא מעודכן, ה…

    • 44 תגובות
    • 5.6k צפיות
  13. אשמח לקבל הערות\הארות, יתרונות ובעיקר חסרונות (חשוב לי מאוד להיות מודע לכל החסרונות לפני הקניה, שלא יבואו לי בהפתעה אחרי התשלום). מדובר על פיג'ו 307 שנת 2004 כמו שרשום בכותרת, גיר טיפטרוניק, מנוע 1600, דגם XT. הרכב יד ראשונה וטופל מעולה ע"י הבעלים, לא תאונות ולא כלום, טיפולים תקופתיים אפילו לפני הזמן (25 אלף במקום 30 כמו שהיצרן רשם). מה שכן, הרכב נסע לא מעט, 100,000 קילומטר. נא לא להפנות אותי ל-CARSFORUM, אני מכיר את הפורום אבל משום מה הוא עושה לי בעיה בשעות האחרונות בפתיחת תארד חדש. אשמח לקבל תגובות מקצועיות ממי שמבין בתחום ויש לו קצת ניסיון עם צרפתיות ובעיקר הדגם המדובר. מקרים בודדים שלא נותנים אינדיקציה מספקת כמו "וואי ועואיעואיעאיי לשכן צ'לי יש ת'רכב הזה שיויהואיעואיו…

    • 55 תגובות
    • 8.9k צפיות
  14. Started by SpaZamm,

    תגידו, למישהו יש רשימה או שהוא יודע מה הם אתרי האינטרנט הישראלים עם הכי הרבה כניסות (ביום, חודש, שנה..)? אני מתכוון רק לאתרים co.il ועדיף גם ישראליים נטו כלומר לא האתר הישראלי של גוגל או משהו. אני מניח שבראש הרשימה יהיו: ynet, nana, nrg, walla וכו' אבל מישהו יודע באמת? מספרים והכל?

    • 12 תגובות
    • 5k צפיות
  15. Started by MasterDK,

    שאלון ו' 035006 תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 767 צפיות
  16. Started by BiG_BuG,

    למועד סוף ספטמבר. ואם לא, אז מתי בערך מתחילה ההרשמה ? תודה :]

    • 10 תגובות
    • 828 צפיות
  17. Started by שמואלל,

    חייב שמישהוא יפרש לי את זה תודה רבה זה מיסמך קצר ביותר וחיוני תודה http://www.img-il.com/up/ftiqy5mmmtmm.jpg

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  18. הפארק של האופניים אני מחפש כבר שנה ואני לא מוצא תודה

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  19. שמתי לב שישנם מספר חנויות שנותנים אחריות אצל היבואן אך אינני יודע היכן הוא. מצאתי משהו TAG אבל לא הבנתי אם הם היבואנים או חברת בת של היבואנים. בקיצור, אם מישהו יודע אני אשמח לדעת. תודה.

    • 3 תגובות
    • 6.2k צפיות
  20. מישהו יכול לסרוק לי חלק מהעיתון(משהו שנמצא תחת "חידושים טכנולוגיים" או משהו בסגנון) על מערכת אבטחת וידאו? אין לי ידיעות אחרונות לידי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  21. Started by super-MC,

    http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=452874 תהנו

    • 15 תגובות
    • 10.3k צפיות
  22. שלום לכולם מתארגנת קבוצה לתביעה משותפת לכל נפגעי השירות של KSP כרגע אנחנו מונים כ 50 איש וזו רק ההתחלה מקווה לשמוע באשכול זה חוויות לא נעימיות שבטוח ש90 אחוז ממי שקנה שם חווה שיהיה שבוע מצוין בינתיים

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by yaloner,

    שלום לכולם, צריך לקנות אקדח מים משובח כדי להבריח יונים שעומדות כל ערב במקום מסוים ומחרבנות לי על האופנוע. יש המלצות ? (לא צריך להיות משהו במאות שקלים, סתם מספיק חזק שיגיע לגובה של 3 מטר פחות או יותר) תודה

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  24. קיצור אני בא לקצור את הדשא ממלא דלק כמו תמיד וממש הרב זמן לא שמתי שמן במכסחת דשא אז אמרתי לעצמי שחייב פעם ב....... קיצור המכסחת התחילה להוציא מהאגזוז מלא עשן (לא מביישת מופע פירוטכניקה) ועכשיו המכסחת לא עובדת יכול להיות ששמתי יותר מידי שמן? או שהשמן של המכונית והשמן של המכסחת דשא זה שמן שונה? כל פעם שאני מושך את החוט הזה של המכסחת יוצא לי עוד שחור מאזור המנוע שם תודה רבה!!!

    • 15 תגובות
    • 5.7k צפיות
  25. Started by super-MC,

    חבל שאני יקדים בדיבורים תיצפו בזה למאמינים ובעיקר ללא מאמינים סרט חובה http://www.hidabroot.org/Site/ProDetile.asp?id=9371&CategoryID=9&SubID=9030 אני מצפה לביקורות תודה

דיונים חדשים בפורומים