עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום חברי פורום, חזרתי אחרי חודש של חסימה. יש לי להקת רוק בשם "טרפנטין" אנחנו מופיעים כבר שנה ומתקדמים עם החומרים שלנו. נרשמנו לא מזמן לתחרות "הלהקה" באתר היפ (סלקום) והמנצח בתחרות יופיע בווליום כינרת ויקליט סינגל :) בקיצור זה הלינק: http://www.heep.co.il/heep/media/121142 מדובר בקליפ עם ראיון שצילמנו לא מזמן. אם אהבתם אז תצביעו חיובי, אם לא אז אל תצביעו בכלל... מקווה שתעלו את האחוזים! תודה מראש מכולם,

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. אני מחפש כרטיס באופן דחוף!, אני חוזר ביום ראשון לצבא ככה שאני חייב לאסוף אותו היום(שישי) או מחר. תודה רבה לעוזרים אם אפשר לשלוח ה"פ. עדיף להשיג אותי בפלאפון:0525969469.

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  3. Started by Zeev86,

    למישהו פה יש חשבון fileplanet? נמאס לי מהטורים באתר והחלטתי לקנות מהם חשבון (לא ממש יקר.. 35 שח). אבל יש לי בעיה.. זה מוריד לי מה זה לעט. כל קובץ על 30-40 KB לשניה. אז השאלה שלי היא, למישהו פה עוד יש חשבון באתר, ואם כן, תרשמו מה המהירות שלכם שם כי אני לא יודע אם זה בעיה אצלי או בשרתים שלהם.

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  4. Started by RTTW,

    היי מה קורה? אני צריך עזרה קטנה אם הפלאפון שלי. מדובר בפלאפון של מוטורולה דגם E815 אני צריך איזה אתר שיש שם אפשרות להוריד כל מיני סקינים מודים לפלאפון הזה... חיפשתי כבר במוטו-IL ... אבל אין שם כלום לפלאפון הזה... בדקתי בפוקט פי סי גם לא מצאתי כלום... קיצר אני מבקש ממכם עזרה

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  5. Started by Hellgrace,

    לאחרונה התגלה באג חדש. אם אתם רושמים na_Áay±maÁÇáç±Çáß±Çá§ÁaÇáDZOÇá±Çá§±Çár×ÁÇ á+NÇ áLáÇá בpersonal msg (הודעת אישית,הכתב האפור ליד הניק אחרי המקף) בMSN live (עד כמה שאני יודע,זה לא פוגע בגירסא 7 ו 7.5) , אתם לא יכולים להיכנס לאותו מייל מהמחשב הנוכחי. יש דרך לתקן את זה,אם נפגעתם: היכנסו ל: C:\Documents and Settings\USER_NAME_HERE\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts ומחקו את התיקיה של המייל הפגוע. שום מידע (כמו הניק שלכם\אנשים ברשימה) לא ימחק,והבאג יתוקן. אתם מוזמנים להפיץ לחברים שלכם\לפורומים אחרים,רק תיתנו לי קרדיט אם אתם מעתיקים את הניסוח המדויק

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. מישהו יודע אוליי כמה עולה חישוקי מגנזיום לטויוטה קורולה? לא מחוייב שיהיו של טויוטה...אבל אם מישהו יודע מחירים של שניהם (של טויוטה וגם רגילים) אז סבבה... אני אשמח לתגובה...יש לי קורולה RUNX ואני רוצה להשים לה מגנזיום וסתם בא לי לדעת כמה זה אמור לעלות לי.

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by balash-,

    אני לפני איזה חצי שנה - שנה התחלתי לשמוע מוזיקת רגאיי בהתחלה שון פול ומאז ומתמיד בוב מרלי היה אחד החביבים וגם התחלתי לשמוע מתיסיהו, עכשיו אני רוצה להתקדם אז אם אתם יכולים להמליץ על זמרים מהז'אנר אני לא כל כך מתמצא בו....

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אז ככה אני רוצה לסוע לעבוד בחול ,באלסקה או ב פינלנד, ;D שמעתי שהשכר משתלם מאוד שמעתי שנועה שזה איזה 15000 אלף לשלוש חודש שזה לא רע ,רציתי לדעת עם מישהו יודע אולי יותר פרטים , איך ניתן לעשות את כל התהליך הזה כלומר עם מי ליצור קשר,העם צריך איזה איושר מיוחד ,או שכל זה נעשה בעבודה לא חוקית ,כלומר צריך להגיע לשם ולחפש :s05: עם מישהו מכיר עוד מדינה שהדייג משתלם מבחינה כספית אז להמליץ. תודה לכל העונים .

    • 33 תגובות
    • 4.8k צפיות
  9. Started by tamar,

    שלום חברייה. שהייתי "צעירה" היה לי את האוסף הזה בתקליט ויניל, אך לצערי הרב התקליט נהרס. יש סיכוי שמישהו במקרה מכיר את האוסף הזה, או אפילו מישהו שמחזיק אותו ממש?

    • 9 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. Started by Cilay,

    טוב אז ככה אחרי 5 שנים שאני משתמש בסכין , אני רוצה שינוי ... אני מחפש מכונת גילוח טובה שתחזיק לי הרבה זמן , שנה שנה וחצי לפחות ... אז יאללה תנו בהמלצות ... תקציב עד 600-1000 ...

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by rangex,

    - נערך - עזרו לי תודה

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  12. ראיתי את כל LOST וכל PRISON BREAK, את HEROES ואת JERICHO, כל הסדרות האלה פשוט מעולות וסחפו אותי כל פעם מחדש. איזה עוד סדרות עדכניות יחסית יש לראות? נ.ב, אני מחפש סדרות סוחפות בסגנון של אלה שכבר ראיתי, אבל בלי קשר לזה גם סדרות קומיות יתקבלו בברכה (סגנון איש משפחה או חברים וכו). ולא להמליץ לי על כל מיני סוגים של סופרנוס, כאלה שהתחילו לפני 80 שנה ובשביל להתעדכן אני אצטרך לשבת חודשיים ברצף על אלפי פרקים תודה רבה רבה רבה!!!

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by ThaPhoeniX,

    מישהו יודע איפה אפשר למצוא את פרק 8 באקס המיתולוגי להורדה??

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  14. Started by J0n1,

    תמיד ענין אותי כל הענין ה"מסתורי" בArea 51 או הכור בדימונה וכל מה שמשוער שיש שם. אני מחפש ספר (בעברית) על האזורים האלה ועל דברים מוכחים ולא סתם השערות (בית לחייזרים נטושים או בית חרושת לשמלאנים) מישהו מכיר ספר כזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  15. Started by t_elad,

    אנחנו באמצע לבנות אתר ויש לנו בצור קשר כמה חנוית השאלה שלי היא מה האפשרות להכניס מפות של המקומות? חוקי ? עולה כסף? איך זה עובד. מפת איזור לא משהו מסובך של להכניס איפה אתה ואיך להגיע. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  16. Started by the king2006,

    ^^^^ השאלה בכותרת מישהו מכיר תוכנה שאפשר להפוך קובץ וידיו RMVB ל AVI חיפשתי ולא מצאתי תודההה

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  17. Started by thebestof2005,

    דבר ראשון, אני מקווה שבכלל מותר לשאול על זה. חיפשתי בחוקי הפורום ולא מצאתי שום דבר כנגד זה. אני די בטוח שרובכם מכירים את החנות. שמה היא "סקאי פי.סי" http://www.skypc.co.il/. אני מעוניין לקנות מהחנות כרטיס טלויזיה. הקטע הוא שהיא די רחוקה מאיפה שאני גר והשאלה העיקרית נוגעת בקטע של נתינת שירות ואחריות על מוצר שניקנה אצלה. אז אנשים אתם מוזמנים לשתף איתי את חווית הקנייה שלכם בחנות. שוב אני מקווה שזה מותר על פי חוקי הפורום, אם לא אז אפשר לנעול... תודה רבה מראש לעוזרים...

    • 11 תגובות
    • 854 צפיות
  18. Started by omrij,

    כנראה מ2008 יחזרו לייצר את המכונית במהדורה מוגבלת כ20 מכוניות בשנה http://www.latimes.com/business/la-fi-garage28jul28,1,6560463.story?ctrack=1&cset=true http://newsfeedresearcher.com/data/articles_t31/idt2007.07.31.01.31.24.html עכשיו אני צריך להשיג רק Flux Capacitor ואני מסודר ;D

    • 36 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. מחפש מקום לקנות תחפושת גוף מלא לאדם בוגר של טלאטביז\בארני קיצר משהו הזוי למסיבה באזור המרכז (רצוי הרצליה), אבל גם רעננה,נתניה,הוד השרון, תל אביב זה בסדר,

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. מכרתי טלפון סלולרי. האם אני צריך לתת לבחור קבלה או משהו כזה? פירסמתי ביד 2 ופנה אלי בחור. אמר שיש לו חבר ושחבר שלו(שגר בעיר שלי) יפגש איתי והוא יקנה את המכשיר. באתי לחנייה כדי לפגוש את ה"חבר" שלו. וחיכתה לי ניידת משטרה. קפץ לי הלב ואז המשכתי לנסוע. חשבתי לעצמי, הטלפון לא גנוב והוא בבעלותי, למה שאני לא אוכל למכור אותו לשוטר? אז חניתי ומכרתי לשוטר את הטלפון. נזכרתי בסרטים שמראים שברגע שיש תחלופה של כסף בין הידים אז קופצים על הפושע כל השוטרים.... בקיצור, לא קרה כלום, אבל אני מעוניין לדעת מה החוק אומר על זה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by taimor,

    חחחחחחחחחחחחח תראו את זה : http://www.aish.com/movies/israelboycott.asp ואחרי זה : http://www.aish.com/movies/jphone.asp ובסוף : http://www.aish.com/jewlariousMultiMedia/jewlariousMultiMediaDefault/World_Dreidel_Tour.asp חחח

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. שלום חברים! הייתי נורא רוצה שתעזרו לי בסקר לצורך עבודה אקדמית בתורת השיווק: השאלה כאן היא האם הייתם מוכנים לקנות מחשב נייד \ נייח \ רכיבי חומרה מחודשים. כמובן שעם אחריות זהה לאחריות של מוצר זהה שנמכר כחדש. כאשר קיימת שקיפות מלאה לגבי מהות החידוש (למשל, בקניית נייד אומרים שהוחלפו מסך+ מעבד והם חדשים \ משומשים תקינים). כמו כן מדובר בקנייה מגוף גדול ומסודר ולא "בשוק". כמובן שאני רוצה לשמוע מה יש לכם להגיד בנושא (בעד, נגד ולמה?) תודה רבה

  23. Started by eegg,

    רציתי לדעת מהו הגבלת המשקל לאדם הנכנס לצבא כלומר מאיזה משקל לא מתקבלים לצבא

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. כל קיץ אותו סיפור, חבורה של נמלים ג'ינג'יות מסתערת על הבית קומות שלנו, כל דבר אכיל שלא במקרר נאכל על ידם, מס' פעמים יצא לי לאכול עוגה או לפצח גרעיני נמלים. אך היום, הגיעו מים עד נפש! המעשה הגרוע מכל נעשה! אין דרך חזרה! היום החוצפניות אכלו לי חצי מגש פיצה!!! יש לי מזל שלא נגסתי בזה עד שהגעתי לחדר ואז ראיתי אותן. עכשיו אני רעב ועצבי, וחסר אונים!!! מה לעשות? ההורים לא עושים ריסוס ואין לי איך להעיף אותם! לא רוצה לשים כל דבר במקרר, זה סיוט! יש איזה ספריי טוב שאפשר לרסס במטבח ולשלוח את כל הנמלים לעולם הבא?

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. Started by balash-,

    נמאס לי לעבור על חוקי הפורום ולסטות מהנושא של הדיון של הבחור הנחמד ULTRAWAVEMUSA ששואל אם להתנדב או לא, לכן פתחתי דיון ישיר שעוסק בשאלה שהסעירה אותי לאחר ששמעתי את תשובתו של KILL_B7, לכן אביא כמה ציטוטים על מנת לפתוח את הדיון אך לפני זה אבהיר מספר דברים - KILL_B7 חושב שמי שרוצה להתגייס לקרבי הוא לאומני לגמרי וקיצוני, הוא מאמין שהמדינה לא דואגת לאזרחיה כלל ולכן לא צריך לרצות להקריב למענה. אני מנגד בא ואומר שחייבים להקריב למענה אחרת היא לא תתקיים. הנה ציטוטים : BALASH- (אני) : KILL_B7 אלו ועוד הרבה נכתבו בדיון ששואל האם להתנדב או לא לכן פתחתי דיון על זה. נמשיך מההודעה האחרונה של KILL_B7 לא אכפת לי שבנאדם כמוך לא מתגייס לקרבי ולא רוצה להתגייס לקרבי אני רק רוצה להבי…

    • 267 תגובות
    • 27.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים