כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ברצוני לידע אותם בנושא שנקרא צרכנות נבונה .. כיום שמוצרים מתחלקים ל 3 ...שהם אורך חיים קצר מאוד ...חד פעמי ...ואורך חיים ארוך מאוד... לכן כל אחד יתן מוצר חפיץ שאותו הוא חובק מעל שנתיים וממש מרוצה ממנו לאמיתו של דבר אני קונה הרבה מוצרים שאני מבין שהם גרועים מאוד ...וזה סתם הורס את הסביבה .. כידע פלסטיק בטבע מתפרק אחרי 5000 שנה ויותר ... ואלו המוצרים שלי שמחזקים הרבה זמן ..: טלוזיה שלי בבית מסך CRT היא בת 10 כמעט של טושיבה ...עובד מדהים .. IRIVER שלי בן 3 שניים עדיין מעולה .. מדפסת לייזר XEROX 3210 קרוב ל 3 שניים ...דורש קצת ניקוי אבל באמת דבר מדהים . עכבר של מיקרוסופט היחזיק לי קרוב ל 4 שניים ועדדין קיים מסך של SAMSUNG LCD 17 730B עובד כבר שנתיים .. תוספות : מכונת גילוח …
-
- 58 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
ציטוט מהאתר שלהם: היו שפירשו את הפוסט המקורי כניסיון לפרסומת סמויה, אז למען הסר כל ספק - אין ולא היה לי קשר מעולם עם "פנדה" מכל סוג שהוא... אפילו לא קניתי אצלם מעולם . מדובר בסה"כ בצרכנות נבונה. בתור "דרומי" אני יודע כמה זה מעצבן שכמעט ואין חנויות שמאפשרות איסוף עצמי דרומית לראשון (גג אשדוד) ולכן פרסמתי את הפוסט - באמת כשירות לכלל ה"דרומיים" פה באתר. אין ולא היתה כל כוונת פרסום, גלוי או סמוי ותודה ל-Milford Cubicle שהסב את תשומת ליבי לעניין (http://tinyurl.com/3xvd5z) ד"א - את בעית המרחק לקבלת שירות זה לא פותר עדיין... TMP
-
- 2 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שתי האתרים שהייתי מוריד מהם תרגומים נסגרו . מאיפה אתם מורידים?
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני אישית לא כל כך אוהב את זה וזה בדרך כלל לא עובד אבל האחרון שהשתמשתי איתו היה דווקא בסדר... כבר הרווחתי 27$ וזה גם מחוץ ל USA אז גם מישראל יוכלו להשתמש בו... ממליץ בחום לכולם להרוויח כסף על חשבונם... http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=GetUpaid
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
בלוגים זה עצוב ומשעמם ומי שקורא אותם הוא עוד יותר עצוב ומשעמם ממי שכותב אותו, אבל לא במקרה הזה... לפני כמה שנים נתקלתי בבלוג הזה של בחור מאד משועמם אשר טועם אוכל לא ראוי למאכל אדם וכותב על כך ביקורות מעלות צחוק ודמעות כאחד. תהנו: http://www.thesneeze.com/mt-archives/cat_steve_dont_eat_it.php
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני ממש רוצה לפתוח בפורום אחר וסתם לספר אותם באנגלית (אני חולה עליהן) ואני לא יודע איך, מישהו יכול לעזור לי בבקשה, הדבר הכי קרוב שהגעתי אליו זה: "Did this ever happened to you?" וזה לא ממש מדויק.
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
-
אם אני מגיע לת"א ברכבת, באיזה תחנה אני צריך לצאת ואיזה קו אוטובוס אני צריך לקחת (ומאיפה) כדי להגיע לבקו"ם? אם אפשר תציינו גם כל כמה זמן האוטובוס מגיע וכמה זמן לוקחת הנסיעה. תודה
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
OMG יאו איזה חזקקק :o חח יש לו הרבה סרטונים ביוטיוב איזה גדול הוא
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שמעתי ברדיו שיהיו כוכבים נופלים, למישהו יש מושג אם זה יהיה בזמן הקרוב ובאיזה שעות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
שמעתי ששובתים במשרדי הרישוי אך לא יידוע לי איפה... למי שיש מידע על זה שייגיד לי, זה דחוף לי כי מחר אני רוצה לעשות תיאוריה. אני עושה את התיאוריה בפתח תקוה.
-
- 4 תגובות
- 928 צפיות
-
-
הוא פנה אלי בשביל שאני יעשה לו עבודות. עכשיו הוא ביקש ממני לעשות באנרים פלאש . לינק:http://www.lime-as.com/adv/tlv/ בקיצור אני צריך לבנות דבר כזה ואני לא יודע אם איזה תוכנה.. זה אפשרי בImageReady ?? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
http://www.destructoid.com/minesweeper-the-movie-37770.phtml
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני עד עכשיו עם פה פעור... ב18.01.08 יוצא סרטו החדש של ג'י ג'י אברהמס [המפיק המהולל שיצר את "אבודים"] שמו של הסרט עדיין לא נחשף, אבל מבט חטוף בטריילר פשוט עוצר את הנשימה זה נראה מ-ד-ה-י-ם http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/large.html
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך אני מגיע לרחוב ללה גווארדיה מתחנה מרכזית באוטובוס ? ואחר כך איך אני מגיע משם לרחוב דרך השלום?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ריציתי להעלות תמונה אבל היא נמחקה לי בקיצר שני הנשקים עולים 12000 ונראה לי מקבלים אותם מ שלב 120 בערך אחד זה SNIPER ועוד אחד FUSAIN או משהו כזה קיצר משהו חבל על הזמן מפלצות של נשקים
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני וחברה שלי יוצאים הערב לטיול קמפינג קטן - לצאת בערב לאיזו שמורה בגליל\גולן לישון בה (אוהל+שק"שים), ומחר בבוקר לטייל איפשהו - מסלול קליל בחיק הטבע (שעה-שעתיים), אולי במקום עם מים ככה שאפשר לשחות. חשבתי על לישון בנחל עמוד או ביהודיה (אלה המקומות היחידים שדורשים מחיר סביר, כל השאר הם לפחות 40 ש"ח לאדם ללילה), ולמחרת לעשות טיול בנחל זוויתן, או לחילופין לנסוע לגן השלושה (יש שם מקום לישון בכלל?). מה דעתכם? הצעות לשיפור?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי ולעוד כמה אנשים מייל משותף ביאהו עם כמה עשרות (או אפילו מאוד) קבצים במחצות שונות- סביבות הג'יגה חומר. אנחנו מעוניינים לדעת אם יש דרך להוריד למחשבים שלנו את כל החומר (או לפחות תיקיות שלמות) במכה אחת ולא כל קובץ בניפרד. תודה על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום חברים , רציתי לדעת אם מישהו מכיר את החברה HOLYLAND SKINCARE LLC. מוכרים מוצרי קוסמטיקה של ים המלח בארה"ב .. למישהו יש ניסיון בעבודה הזאת? מכיר מישהו שעבד ? תודה רבה !!!
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום לכל קוני Skypc רציתי לדעת על כל ניסיון רע שהיה לכם עם החברה, מאחר ואני מעוניין לרכוש שם מחשב השבוע. דברים טובים יש עליה בשפע, אבל יש איתכם גם ניסיון רע? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
הסרטון: נראה טוב, מישהו יודע מאיזה סרט זה, הוא לא רשם.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני עשיתי חיפוש ולא מצאתי מה שאני מחפש יש למישהוא חנויות באזור י-ם שיהיהו זולות ואמינות ואם אפשר גם כתובת אני מכיר את איבורי וטופ מחשבים בגילה תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
חוץ מזובירקס שמעלים לתקופת זמן מסויימת... יש לזה תרופה שמעלימה את זה לגמרי?
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני ועוד 15 אנשים מסיימים השנה לימודים של 5 שנים. אנחנו מחפשים הצעות למסיבת סיום כלשהי שאנחנו מעוניינים לערוך. יש למישהו רעיונות למסיבה כזו? תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-


