כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מה היא אמרה שם שמרססים על השחקנים ועובר להם הכאב ציק צק? ואיזה תרופות/ספריים כאלה יש שמשקחים (תקנו אותי איך כותבים) כאבים ברמה גבוה מאוד,משאירים עירנים ועובדים מהר?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
רוצה כמה כמה לינקים ואתרים לאוניברסטאות בשוודיה עדיף באנגלית . אם אפשר לינקים בעברית על האוניברסטאות שמה. כי אני שוקל ללמוד רפאה בשוודיה. תודה לכל העונים
-
- 8 תגובות
- 713 צפיות
-
-
שלום האם יצא למישהו לקנות שם מחשב? האם הם אמינים?האם הם עומדים מאחורי האחריות לרכיבים כמו זכרונות ,מעבדים,כרטיסי אם, כרטיסי מסך, כונן קשיח? חלקים מקוריים חדשים? הם אגב לא מוכנים לתת הצעת מחיר כתובה אלא באם תקנה.בכל אופן בחנות בראל"צ יש קונים מתעניינים.
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
היי,אתם מכירים את הסרטון הזה של מלחמת החיות שכמה לביות רודפים אחרי בפאלו ותופסים ואחרי זה כול המשפחה שלו באים ומצילים אותו משו כזה היה את זה בחדשות שמשהו צילם ויש את זה ביוטיוב אבל אני לא מוצא... משהו יכול להביא לי לינק.. תודה אבי עריכה:לא משנה מצאתי ^^
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
סצינה שזכורה לי מסרט שחור/לבן שראיתי לפני הרבה שנים - מעין אמפיתיאטרון ובו מחכים הרבה אנשים לכניסה של איזה צבא (כנראה צבא כובש או משהו). כשהצבא מגיע, האנשים שמחים וזורקים על החיילים פרחים, אבל החיילים לא שמים לב ופשוט צועדים, כשהם דורסים כל אדם שנקרה בדרכם. האנשים מבינים ומנסים לברוח, והחיילים ממשיכים לצעוד עד שהם ממלאים את האמפיתיאטרון. יש למישהו מושג מאיזה סרט זה לקוח?
-
- 0 תגובות
- 496 צפיות
-
-
שאלה בכותרת ^ צריך כבל כלשהו? או כרטיס כלשהו במחשב? איך אני מעביר וכמה עולה החומרה הדרושה?
-
- 3 תגובות
- 606 צפיות
-
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Polybius_%28game%29 OMG מאיפה אפשר להביא אותו? לא ממש הבנתי איך זה עובד, אם מישהו יכול לפרט בבקשה
-
- 4 תגובות
- 822 צפיות
-
-
"אחרי שהחליפה את האימפרזה בדור החדש (B3 בישראל), תציג סובארו את מכונית הראלי החדשה שלה לעונת ה-WRC 2008". (צוטט מהכתבה) http://cars.walla.co.il/?w=//1151278 לא רע אחרי הכל.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה מה שרשום בכותרת של המכתב.. אבל לא רשום מזה בדיוק.. באתר של חיל המודיעין עם השם משתמש והסיסמא שלי זה רושם לי התמיינת למסלולים הבאים: מסלול סטטוס מועמדות פרוייקט גאמא הנך מועמד/ת מודיעין אלקטרוני הנך מועמד/ת ואז יש את השאלון שמילאתי להם ממזמן.. ואז מתחת הנך מוזמן לאירועים הבאים: 19.8.2007 מבחנים ראשוניים למסלול מודיעין אלקטרוני אז זה אומר שהזימון שקיבלתי זה לאלקטרוניה ולא לגאמא?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי,שאלה קצת טיפשית מהסיבה הפשוטה שבחיים לא הזמנתי שום דבר באינטרנט,קל וחומר מאתר בחו"ל.. אני מעוניין להזמין את האלבום הבא: http://www.amazon.com/Gods-War-Manowar/dp/B000MQ3U5O/ref=pd_bbs_sr_1/102-9984558-4236902?ie=UTF8&s=music&qid=1186656212&sr=8-1 המחיר הוא 13 דולר. כמה אמור לעלות משלוח לארץ,תוך כמה זמן זה מגיע ומה המחיר הסופי? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
ובIQPC, Skypc וNewegg כתוב לכל החיים? ואל תגידו לי טריק שיווקי, כי יש גם מוצרים של 3 שנים וגם של כל החיים, אז זה פרסום מטעה אם זה "טריק שיווקי". ואל תגידו לי שגם שלוש שנים זה מספיק, אני רוצה לדעת למה על חלק מהמוצרים שצריכה, על פי החברה, להיות להם אחריות לכל החיים אין בTMS. תודה רבה לעונים
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני עומד לגשת למבחן התיאוריה בנהיגה והחומר פשוט הורג אותי משיעמום ולכן זה עושה את זה יותר קשה מבי''ס יש למישהו הצעות איך ללמוד לעבור את זה כבר בצורה הטובה ביותר ? איך וכמה זמן אתם למדתם ?
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פעם נשבר לי לדרמן אז הלכתי לריקושט ואחרי שבוע או משהו כזה החזירו לי אותו מתוקן. יש לי כלי של חברת STAHLWILLI וחלק ממנו נשבר. מישהו יודע איפה אפשר להחליף אותו? נ.ב. קיבלתי את הכלי במתנה ואין לי מושג איפה קונים כזה. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמו כל סרט בסדרת האושן 13 למעט 11 אולי lol קצת היה מסובך מדי הם כנראה אוהבים להקשות על הצופה בכל אופן השאלה שלי היא כזאת ואם בטעות נכנסתם לאשכול הזה ולא ראיתם עוד ת'סרט אז צאו עכשיו(נתתי לכם צ'אנס לצאת) מט דיימון..מה הקטע עם אבא שלו ? הוא סוכן FBI ? לא הצלחתי להבין את הרקע עם הגניבת יהלומים והאיש הזה ששם עליו אזיקים מי שיכול לסדר את העניין הזה בראש שלי..זה יהיה נחמד תודה אנשים
-
- 7 תגובות
- 651 צפיות
-
-
דיברו כבר די מזמן על זה שרוצים להתחיל טיסות זולות לארץ מישהו יודע מה קורה עם זה? מה כמה ולאיפה?
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
-
-
-
אני זוכר שקראתי כתבה שביטלו את זה ואני לא מוצא את זה עכשיו.. מישהו יודע ?
-
- 7 תגובות
- 875 צפיות
-
-
http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=3968&SubjectId=199 (תמונה ראשונה, מבט קדמי בלבד) "מאזדה חשפה היום תמונה ראשונה של הדור החדש של המאזדה 6, שיוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט ב-11 בספטמבר (ימי עיתונות), אז גם תערוך החברה מסיבת עיתונאים בה תציג את הדגם. כרגע אנו נאלצים להסתפק בתמונה רשמית ראשונה בה ניתן לראות דמיון לקו העיצובי המוכר של מאזדה וגם לאחות הקטנה, ה-3. מאזדה טוענים שה-6 החדשה תציע איכות ובטיחות משופרת בנוסף להתנהגות, ביצועים והנאה מנהיגה. כרגע, לא פרסמה מאזדה נתונים טכניים כל שהם לגבי הדגם החדש, כך שנאלץ להמתין עד למסיבת העיתונים בתערוכה. עם זאת, ניתן להמר שמידע רשמי כזה או אחר ידלוף עוד קודם לכן." (צוטט מהכתבה)
-
- 33 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
האואטאר שלי מאוחסן בוואלה תמונות, ומשום מה עכשו כל פעם שאני טוען דף באתר נדרשת ממני איזה סיסמה (ומשום מה הסיסמה שלי בוואלה לא עובדת), ואני לא רואה את התמונות שלי בשום מקום באתר... מישהו נתקל בה או יודע מה לעשות ??? (וכן, אני יודע שצריך להעביר את התמונות לאימג'שוק...) תודה על העזרה.
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ראיתי את זה עכשיו בחדשות די מדהים ואפילו יש הפי אנד
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
חשבתי לעצמי אם כדאי לעשות קניות בדיוטי פרי של מוצרי אלקטרוניקה יקרים... מישהו פעם קנה שם ונתקל בבעיות כמו אחריות/בעיה במוצר/משהו?
-
- 27 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
מכירים את שירות פנדוה: http://www.pandora.com הם סגרו את השירות למי שלא מארה"ב. אתם מכירים שירותים דומים עם מוזיקה טובה? כלומר אתר שאני נותן לו מספר שירים שאני אוהב והוא בונה פלייליסט לפי הטעם שלי. תודה
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
איזה שאלות שואלים במיונים לפרויקט גאמא? איזה ידע צריך במחשבים? ובקשר לטייס, אפשר לגשת איכשהו ל"מועד ב'" בירפ''א א'?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתחיל לילמוד (לחמם תקיסה ) עכשו 4 חודשים עכשו יש שני מבחנים בסוף הקורס אחד מעשי ועוד אחד איוני מישהוא יודע מה שואלי בעיונני זתמומרת שאלות מחשילות וקאלה יש מצב שאני יחסוך לעצמי הרבה זמן וסבל אם אני יעבור את המיבחן הזה
-
- 7 תגובות
- 759 צפיות
-


