עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני מנסה ללמוד שיר מסויים, אבל הוא דורש ממני לכוון את את כול המייתרים של הגיטרה Half Step Down אין לי מושג בכול מה שקשור לכיוון גיטרות, ובגלל זה אני משתמש בטיונר הנ"ל:http://www.musiciansbuy.com/FENDER_LX12_TUNER___A_$41_99_VALUE.html המוכר אמר לי שאני יכול לכוון איתו את הגיטרה HALF STEP DOWN אבל הוא לא ממש פירט איך. מישהו יכול להסביר לי איפה המחט שעל הצג צריכה לעמוד, בשביל שאני יידע שהמייתר מכוון Half Step Down?

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות
  2. Started by RGod,

    קיצר אני צריך המלצות לחברות איחסון שמאכסנות אתרים : שם חברה,כמה עולה,טובה לא טובה . : תודה .

    • 6 תגובות
    • 818 צפיות
  3. שלום רב, ביום חמישי הקרוב אמור להיערך משחקה ההיסטורי הראשון של קבוצת מכבי נתניה בגביע אופ"א. לצערי, היום פורסם בכלי התקשורת על כך שהמשחק לא ישודר ע"י ערוצי הטלוויזיה בארץ. חוג אוהדי מכבי נתניה פתח בעצומה הקוראת לשידור המשחק בארץ לטובת אלפי האוהדים של הקבוצה. כתובת העצומה הוא http://www.atzuma.co.il/petition/maoralfasi7/2/ באתר "עצומה". נכון לעכשיו מספר החותמים הוא קרוב ל- 500 כאשר העצומה החלה רק לפני שעות מספר ואוהדים של שלל הקבוצות בארץ כבר חתמו. נשמח אם תצטרפו ותחתמו על עצומה זאת ותעזרו לאלפי אוהדי נתניה ברחבי הארץ לצפות במשחק ההיסטורי הזה. בתודה מראש, חוג אוהדי מכבי נתניה

    • 10 תגובות
    • 898 צפיות
  4. Started by redti,

    אני בעוד כשנה מתגייס לצה"ל ואני מתכוון ללכת לגבעתי ורציתי לדעת אם פלס"ר גבעתי שזה כביכול היחידה המובחרת של הגדוד.. האם מדובר כבר בסיירת או שזה אותה רוטינה כמו בגדודים?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by TaZeR,

    ואנחנו חשבנו שהישראלים הם בורים: http://www.break.com/index/56-percent-of-french-people-are-stupid.html פשוט בושה!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by מר שאלה 2007,

    ב"תפוז" נפתח בלוג חדש שכל מטרתו לאסוף כסף למען בע"ח בסיכון. לא צריך להירשם, פשוט להקליק. כל לחיצה על הקישור תתרום מספר אגורות למען בע"ח. יותר כניסות = יותר כסף. וכמובן, להקליק, כמה שיותר יותר טוב. ואם אתם גם יכולים תפרסמו את הקישור !!!! http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=tapuz4life ותלחצו 10 פעמים ביום!!!!(כי תפוז מעלה את הכסף רק כול 10 פעמים מי אותו IP ביום) נ.ב יש באתר סיפורים על כולמיני בעלי חיים גיבורים לאימוץ ועוד.... והכסף מתעדכן פעם ביום ב 12 בלילה.....

    • 29 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by the kooks,

    שלום, יש לי אפשרות ללכת לתותחנים,שירון,סטלים,נ"מ חילוץ והצלה וכל זה באיזה חיילות אין מילואים בעתיד? כי אני רק רוצה לסיים אם הצבא או לפני שכבר התחלתי

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אני הופך את גוגל כבר כמה זמן מחפש את הקטע הספציפי ששמעתי מזמן של פאגין (שהיה פעם באתר CALLS.COM). מדובר שם על הקמת אירוע כלשהו חתונה או משהו, והמטורף הזה מתחיל לבקש דברים מוגזמים שיהיו באירוע כמו דולפינים קופצים ממעליות וכל מיני שטויות כאלה.. בקיצור, לא מצאתי את הקטע המסויים הזה רק את שאר השטויות שלו... אגב, לכל אלה שיקפצו WAREZ WAREZ, הוא גם ככה שיחרר את ההקלטות שלו חינם באתר שהיה לו פעם, אז זה חוקי. תודה רבה ! (:

    • 11 תגובות
    • 4.8k צפיות
  9. Started by IG,

    ראשון- http://kongregate.com/games/dz2001/velocity נראה מי מגיע למתחת למינוס 9400 נק' (וכן, אני יודע שזה לא המטרה... זה הרבה יותר כיף ) שני- http://kongregate.com/games/Kajenx/blue משחק חשיבה נחמד... אני פרשתי בשלב 11 (אם כי לא שיחקתי הרבה זמן...)

    • 11 תגובות
    • 974 צפיות
  10. אני מחפש אתר כמו YOUTUBE, פופולארי שאפשר לעלות שם סרטים שעשיתי ממש כמו בYOUTUBE.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. כל פעם אני מפספס את התופעה הזאת, ונשאר לישון בבית. הבנתי שזה אמור לקרות שוב בשבוע הבא, בין ראשון לשני בלילה, והפעם לא מתכוון לפספס. יש אירוע מיוחד שבונים בשביל זה? מקום מאורגן בטבע, שבו כולם יושבים עם שקי שינה וסתם בוהים בשמיים? לא רוצה סתם כך לצאת לגינה שבבניין, כי יהיה משעמם לבד.

    • 7 תגובות
    • 987 צפיות
  12. Started by shloosh,

    חשבתי לrtu, את הסדרה, יש שמועות שזה סדרה טובה.... שווה לראות? מה אתם יכולים לספר עליה?

  13. Started by stio,

    שלום לכולם, רציתי לשאול מה ההבדל בין מסך פלאזמה למסך LCD ומה הכי טוב עבור צפייה בטלוויזיה? המסך אמור להיות תלוי על הקיר עם שיפוע כלפי מטה. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  14. אני מבין שהבקשה קצת מוזרה, אבל אני עושה מחקר קטן בנושא, ותהיתי אם אחד מכם מכיר רשימה שכזו באינטרנט. תודה מראש :]

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  15. סיפור קצר, הבוס שלי היה צריך לתת לי על כול יוני 1900 סה''כ, לפני שבועים הוא הביא לי אלפיה אחת, היום השותף השני הביא לי תמשכרות, כולה 1900, כנראה השני לא ידע אותו על המקדמה, קיצר איך ההיתם נוהגים? 1) מחזירים כמו צדיקים 2) מעלימים עין, שוחכים גם מהמקדמה וצוחקים כול הדרך על הבנק? ד''א אני החזרתי, כול החברים שלי משם, הסתלבטו עלי שיכולתי לקחת עוד אלפייה בשקט, שיחסית זה הרבה כסף למי שמרוויח 18 שקל בשעה

    • 37 תגובות
    • 3.8k צפיות
  16. Started by xyo,

    אני בן 16 וכנראה שאני יהיה רווק בלי ילדים הרבה שנים ( :) אז למה לי ללמוד כשאני יודע שמס הכנסה יקחו מהמשכורת שלי ככה שאני יקבל כמו אנשים בלי לימודים

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות
  17. Started by a-gold,

    אני לא יודע אם זה שייך לפורום הזה,השאלה היא כזאת: אם אני קונה מחשב בחלקים האחריות עליהם היא רק מאותה חנות שקניתי אותם או גם בכל חנות אחרת שאלך אליה?

  18. Started by HaEsrimVeArba,

    תגידו כמה זה עולה? האם מישהו ביצע את זה? איך ההרגשה? היכן ניתן לקבל מידע אובייקטיבי? לכל בעלי העצות הטובות. אני חנון מחשבים מקצועי. ועייפתי מהמשקפים המכבידים על האף שלי זה שנים רבות. עדשות לא באות בחשבון כי אני על בטוח אשכח אותן כל הזמן לפני השינה וזה יגמר ברע. (את השם שלי אני זוכר רק כי כל הזמן אומרים לי אותו) אני בן שמונה עשרה וחצי ונראה שהראיה שלי הפסיקה להתדרדר במספר אבל הצילינדר גדל. היה 4.5 -5 עם צילינדר שלא זכור לי גודלו בבדיקה האחרונה.

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  19. אני שואל את השאלה כאן מאחר ואלו רקעים שמתאימים ל LCD-TV ,תודה.

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. היי חברה אני רוצה להדפיס תמונה מסוימת (תמונה שציירו אותה על דף או בריסטול או אני לא יודע מה) על חולצה. עכשיו, על הציור אחראית ידידה שלי. על הצד הטכני- אני אשמח אם אתם תעזרו ;D אז אפשר קצת מידע למי שכבר ניסה? למשל- על איזה סוג של דף לצייר?איך אפשר להדפיס פיסית?(אני יודע שיש להם את הטוסטר הענק הזה בחנות שמדפיסים עליו סמלים של בתי ספר, אבל זה עם דף דק ושקוף, ואין לי מושג איך אפשר לצייר על זה) תודה על כל עזרה שתבוא

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by Green,

    שלום אני מחפש תוכנה כמוזכר בנושא אני מעדיף משהו אחר מICQ בגלל שאין לי שימוש בתוכנה ואני מעדיף לא להתקין אותה על המחשב שלי יש משהו אחר? תודה

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  22. Started by Born2Kill,

    ראיתם את הסדרה היום? -אז אם כן, אז בטח הייתם עדים לזוועה הזאת, אני בכל מקרה הייתי מזועזע לגבי כל המקרים שציינו שם... למי שלא ראה, הרשלנות הרפואית הזאת הייתה בגדר בלתי נסבל- *תינוק שנולד ברשלנות של רופא עם פיגור. *אישה שכרתו לה את רחמה בטעות+ סבלה מזה 4 שנים ונפטרה. (אחד המקרים הכי מזעזעים, תבינו, עברה התעללות 4 שנים ואז נפטרה). *אישה שסבלה מכאב ראש בגלל שהעובד שלה נפטר, הרופאים לא היו רציניים בקטע הזה ובסוף גם היא נפטרה (בגלל שלא עשו לה בדיקת סיטי, כדי לגלות את הבעיה). ולאחר הרבה רשלנויות מצד הרופאים, עדיין זה נמשך, ואף אחד לא עושה משהו בנדון ואין התפתחות, אפילו שר הבריאות לא מלבב. מסקנה: במקרה ואתם נתקלים במשהו שנראה לכם חמור, תתעקשו, תהיו נודניקים ותדעדכנו בכל רגע, כל א…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ofeky1,

    השאלה שלי אם זה בסגנון PAYPAL? והאם אני יכול לבצע רכישה לא בארץ? למשל לקנות PRIEMUM ב RS או משהו בסגנון? ואם כן אז תתנו לי רקע והסברים על איך זה עובד בבקשה כי אני חדש בעניין! תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  24. כמו של הבחור מימין http://www2.warnerbros.com/dukesofhazzard/img/splash/DH_Splash_right_p2_off.jpg הבעיה שהשיער שלי גודל למעלה. מה צריך לעשות בשביל לעשות תספורת כזאת? והאם כל בכל סוג שיער זה אפשרי? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים