כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
Mystery מישהו שמע עליו? הוא אחד האנשים הכי ענקיים שיש. הבנאדם פשוט פיענח את המין הנשי - כרגע יש לי סדרה בשם "The Pick-Up Artist" - ריאליטי. הוא לוקח 8 אנשים שפשוט - אין להם חיי חברה והם "חנונים" והופך אותם לאנשים שהם פשוט ההפך מהם - אנשים שיודעים איך להתחיל עם בנות. הוא הוציא כמה ספרים ופיתח שיטה - שהיא פשוט ענקית, הגיונית - וגם, מדעית. אם אתם מעוניינים לצפות בסידרה, אפשר לראות כל פרק בערך יומיים-שלושה אחרי שהוא משודר באתר הסדרה הרשמי יהיה גם חלק שנקרא EXTRAS - אבל הפרק הוא בעצם מה שנקרא ה-HIGHLIGHTS - שמתי לב שהם שמים את הפרק המלא שם. אני ממליץ בחום לכל אחד לצפות בסדרה ולהשיג עותק מהספר שלו. ולא, זה לא שקר- אם זה היה שקר, לא היו נותנים לו סדרה. יש המון הו…
-
- 27 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלחתי פרויקט לפני כמה ימים, בסוף כתוב "הפרויקט הועלה בהצלחה ומחכה לאישור, כמה זמן לוקח האישור הזה?
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
ללקוח יש 1 גיגה הוא ניצל 152000 קילו ביט כמה מגה נשאר לו?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אנשים שגרים ליד במקום....תלכו תהנו ותהצילו חיים!!(ובמידה והעמותה תסגר יומתו כ-70 כלבים וחתולים!!) נ.ב ותמשיכו ללחוץ על הלינק שבחתימה שלי !!
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
כמעט כל החברים שלי קיבלו מנילה , אני אמור לקבל מנילה ? (יש לי עוד כמה חברים עם פרופיל 45 והם קיבלו גם) .. קיצר מה הולך פה ? :<> גיוס ב10\7
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני חדש פה בפורום פורום טוב מאוד לכל הנושא של חומרה וכל הנושא הזה. רציתי לשאול למה אין פה פורום מסחר/ מכירות שונות ? והפורום גם איטי או שזה רק אצלי? מקווה להנות !
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
לא מציע לכם להתגרות בי .. חחח.... http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1818857
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שבוע הבא אני באילת וחשבתי למה לא לקנות מחשב שם אם אפשר לחסוך את המע"מ אני מוציא על המחשב בארך 6000-7000 ש"ח שזה חוסך לי כ 1000 ש"ח מה אתם חושבים על זה ואם יש חנויות באילת ברמה שאפשר לסמוך . תודה חברה מחכה לתגובות .
-
- 9 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
-
למשל כאלה ציורים שאפשר לעשות בפלא כמו =] וכאלה דברים, פעם ידעתי גם לעשות לב מכירים אתרים עם כאלה דברים?
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
אני וכמה חברה מחר נוסעים לאילת. מכיוון שלא היתי באילת עם חברים אלא רק עם משפחה,לא יצאתי למועדונים ולכן אין לי מושג בכלל בכול הענין הזה. האם יש המלצות למועדונים טובים ובכלל אם יש מסיבות מענייננות לסוף שבוע? אנחנו חלק בני 18 וחלק לא. המלצות יתקבלו בברכה,כנ"ל דאנס בארים.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אם יש לי איזה רעיון לפטנט מה צריך לעשות ? איזה תהליכים צריך לעבור? איך אני בודק שמישהו לא חשב על זה ואולי כבר רשם את זה בתור פטנט? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 688 צפיות
-
-
תגידו, שיטת הבחינה כבר השתנתה? כבר נוספו תמרורים חדשים? אני לומד עכשיו לתיאוריה ורציתי דעת אם למהר.... תודה
-
- 6 תגובות
- 725 צפיות
-
-
מנגינה שמזוהה עם הצרפתים... יש אותה בפרסומת לביטוח ישיר, ואם זכור לי נכון גם ב Psychonauts בשלב עם פרד (ווטרלו) מישהו יודע על מה מדובר?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני הולך ללמוד בסמסטר הבא בבאר-שבע. אני מחפש עכשיו דירה (עם שותפים כמובן) לגור בה. מצאתי כמה דברים נחמדים ברשת וכבר פניתי לכמה אנשים. עם זאת, במידה ויש פה אנשים שלומדים שם וצריכים שותף אני אשמח לשמוע. תודה Anatoli.
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
החלטתי בסוף להתנדב - הפסיכומטרי ב9.12 והגיוס הוא ב20.12 האוניברסיטה מתחילה בעשירי אם אני לא טועה [תקנו אותי] אז אני אתנדב לכמה חודשים עד האוניברסיטה... אמרו לי שאני יכול להכנס להכול חוץ מלקרבי או למודיעין [שזה אני צריך כאילו להכנס ל3 שנים או יותר וכל החרטה הזה...] לאן אתם ממליצים? המליצו לי למשטרה צבאית. חשבתי על דובר צהל אבל שמעתי שאם אני אלך לשם אני אהיה פקיד. אני רוצה להדגיש - נאמר לי במפורש שהצבא לא ישלח אותי לשום קורס על חשבונו!!!! אם אני רוצה קורס כלשהו אני צריך להתחייב ל 3 שנים [שזה לא בא בחשבון]. שזה אומר שכנראה וידפקו אותי בתור עובד רס"ר ברוב המקומות אז אני צריך לחשוב טוב טוב לאן להכנס... תודה מראש. עריכה : מחר אני אכנס לאתר להוציא את כל התפקידים [שמות] אבל בינ…
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.snotr.com/video/210 ככה בטח יראו כל המקומות בעולם עוד כמה שנים
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אז ככה,החלטתי סוף סוף שאני ניגש לפסיכומטרי,ככל הנראה של דצמבר (מקווה מאוד שישאר מקום עד שאני אחליט איפה להרשם),עכשיו כמובן שישר הלכתי על יואל גבע,אבל חשבתי קצת על זה שיש 40 תלמידים בכל כיתה ובקושי יש יחס אישי,ובתור אחד שיש לו קצת בעיות ריכוז אולי עדיף לי מקום עם פחות תלמידים בכיתה ויותר יחס אישי....מה אתם אומרים? על איזה מכון אתם ממליצים? אם אסור להמליץ פה על מכונים אז אני אשמח להמלצות בהודעה פרטית....
-
- 9 תגובות
- 649 צפיות
-
-
קיבלתי מנילה ונתנו לי בה 3 אופציות : חיל חימוש-אופטיקה,מערך רכב,מכטרוניקה,מערכות חשמל. מערך התקשוב-תקשורת ומחשוב,מערכות תקשורת,תקשורת רדיו,תקשורת מחשבים. חיל האוויר-מערך המטוסים מערך יחידת בקרה,מערך הנ''מ,מערך יחידת התוכנה,מקצועות טכניים,אלקטרוניקה ומחשבים. 2 שאלות: אם נגיד ואני ילך לחיל האוויר אז אני בוחר מתוך הרשימה מה שאני רוצה או שמשבצים לפי איך שהצבא צריך? בתור מקצוע לעתיד לאן הייתם הכי ממליצים ללכת? אני חזק בכיוון של מחשבים.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
עריכה: באקספלורר פשוט מריצים במנוע החיפוש הרצוי את המליה TEST ואז מעתיקים את הכתובת, נותנים שם למנו חיפוש ומוסיפים, בפיירפוקס יש מלא מדריכים וסיבוכים, יש איזה "דרך קיצור" כדי לפתוח מנוע חיפוש בלי לקרוא את כל המדריכים האלה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלות בכותרת, התשובות אצלכם.
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני מחפש חנות שמחזיקה את הaaks הבעיה שכל החנויות באיזור שלי רוצות מחירים ממש מוגזמים,שאלתי בכמה חנויות כמה עולה הדגם הזה של ה-500 גיגה ורצו עליו 850 שקל שהוא אמור לעלות 600 שקל גג!יש חנויות טובות וזולות ברמת גן?
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
מצאתי אתר שאותר לכם איזה שירים כרגע מתנגנים ברדיו בכל מני תחנות. ניתן גם לערוך חיפוש איזה שירים נוגנו בכל תחנה בתאריך וזמן מסויים. תהנו. http://www.hingi.net/ יש בצד שמאל רשימה של כל התחנות הכי פופולאריות ומה מתנגן בהן כרגע... לתחנות האחרות זה כבר בתשלום של אס אם אס.
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=20063 לא סתם ישנה "מערכת נזק" משוכללת לרכבים במשחק, מדובר באנשים עם נסיון בתחום
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
דפקו לי את הפלא שזה אומר שהלכו כל התמונות שהיו... יש דרך לשחזר את התמונות איכשהו? הכנסתי את הכרטיס זיכרון אל המחשב וצפיתי בתמונות. המחשב לא אמור לשמור תצוגות מקדימות של כל תמונה ותמונה או משהו בסגנון? ובקיצור, יש מצב לשחזר משהו או לא?
-
- 4 תגובות
- 993 צפיות
-


