עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום לכולם. מישהו מכיר דרך להגיע מפתח תקווה לבסיס גלילות (ובחזרה) באוטובוסים? חשוב שהאוטובוסים גם יסעו יותר מאוחר מהשעה 5 בערב, כי מהדברים שאני מצאתי עד עכשיו, כל האוטובוסים יוצאים פעם אחרונה ב 5..

    • 4 תגובות
    • 5.1k צפיות
  2. Started by SpiritKnight,

    דוד שלי חוזר עוד כמה ימים מארה"ב ורוצה להביא משהו, עד 100$ ככה. מה אפשר לבקש? לא חומרה בהכרח(יכול להיות דברים אחרים שקשורים למחשב), כל האופציות פתוחות חוץ מנעליים שזה בעייתי(מה המחיר של נעליים בארה"ב בערך אגב?) תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. שלום לכולם אני כיתה ח עובר לח ו אני לומד באורט יגאל אלון בנצרת עילית כיתת מופת חבר שלי בחייל האוויר הטכני בחיפה ו הוא אומר שטוב שמה יש לי חברים מ חייל הים בעכו ו גם אומרים שטוב אז עם אתה משם או משם או יודע משהוא על הבית ספר עזור לי בבקשה הינה השאלות שמעניינות אותי על שני בתי הספר!!!: 1) איך הלמידה בשני בתי הספר איזה מיקצועות אפשר ליבחור אחרי בית הספר ו איזה כושי הלמידה של המקצואות איזה מיקצואות אפשר ליבחור במהלך הלמידה כיאילו בסוף 2)העם חייבים ללכת לצבא או אפשר ליגמור יג יד 3)לאן אפשר ללכת אחרי הבית ספר לילמוד 4)איך ההקשבה בבית ספר העם הילדים מתפראים או לא 5)איזה פקודות יש שמה איזה דרגות יש בבית ספר פסים ו כו 6)איזה מדים יש שמה העם אפשר לקבל תעודה לנסיעה חינמית באוטובוסים…

    • 6 תגובות
    • 908 צפיות
  4. Started by Pika007,

    צהריים טובים X: שאלה לי אליכם, טובי המוחות של HW באלקטרוניקה, מעגל משולב- R1= 10 R2 = 20 R3=20 Rt = ? I = ? i1=? i2=? U1=? U2,3 = ? תודה לעונים D:

    • 8 תגובות
    • 780 צפיות
  5. שלום, ראיתי את הסרט לא מזמן בDVD אבל לא הבנתי די הרבה דברים. איך זה שבסוף הסרט חוזרים למה שהיה קודם? הוא הצליח למצוא את "חור התולעת"? למה הוא לא הציל את עצמו בסוף? פרנק מת? מי זה פרנק הזה? מאיפה הוא בא? איך השמיים נפתחו? חח המון המון שאלות, אודה לכם אם תענו לי לפחות על כמה מהם וגם תכתבו את התרשמותכם מהסרט ועוד דברים שהבנתם מהסרט שלא שאלתי. תודה רבה רבה מראש.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. למי שיש שישלח לי ה"פ פרטית ושם אני אתן לו את כתובת המייל שלי תודה.

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  7. אני לומד להשתמש בתוכנה ומפרסם לפעמים תוצאות http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1820822 והינה סרטון חדש: http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1823016

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אני רוצה להוריד מראפידשייר עם מנהל הורדות אבל לא להכנס לכל לינק כדי להוציא את הלינק הישיר. יש תוכנה שעושה את זה וחוסכת את הזמן והמאמץ?

    • 6 תגובות
    • 770 צפיות
  9. תראו באיזו יבשת נמצאת תאילנד על פי ישראייר [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 5k צפיות
  10. Started by talel18,

    המספר שלי הוא 0.75 ואני רוצה לקנות עדשות ראייה אז חשבתי לקנות עדשות ראייה כחולות כמה עולה דבר כזה?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by arkadur,

    אני מחפש אתר(ים) בעלי רשימות מצעדים של מוזיקת האוס, דאנס ומוזיקה שחורה בעיקר מצעדים אירופיים.

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  12. Started by eegg,

    רציתי לדעת מתי מתפרסמים ציוני הבגרות האחרים חוץ מאנגלית ומתמטיקה שבהם קיבלתי 96 ו :smile1:100

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אהלן, כבר כמה שנים שאני מפנטז על ללמוד לנגן על גיטרה... אבל באזרחות תמיד מצאתי משהו חשוב יותר לעשות מאשר לשבת ולחפור על אקורדים בגיטרה, ולכן גם לא התעמקתי בזה אף פעם וויתרתי ממש קצת זמן אחרי שהתחלתי ללמוד בכל פעם. בקיצור,עכשיו אני בצבא כבר מספיק זמן, ופתאום באה לי המוזה שבא לי להביא גיטרה לבסיס וללמוד לנגן. עכשיו, מכיוון ואני עושה 11\3 קבוע, יש לי מספיק זמן להיות תקוע בבסיס ובהחלט מספיק שבתות נטולות כל. בקיצווווווווור- אני מחפש ספרים טובים ללימוד עצמי ואתרים שאני אוכל להדפיס מהם דפים [אין אינטרנט אזרחי בבסיס] חוץ מזה, מה עוד הייתם ממליצים? ציוד נלווה? משהו? אגב, לכל המתחכמים למיניהם, אני רוצה ללמוד על גיטרה קלאסית. [אלא אם מצאתם דרך יצירתית להכניס מגבר וגיטרה חשמלי…

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  14. Started by FARKASH7,

    צריך לראות את שי הסרטים הקודמים כדי להבין את הסרט השלישי?

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  15. Started by judas_clown,

    יש למישהו מושג איך אני מסתיר כבלים בחדר ? אני הולך לקבל טלוויזית LCD שאני תולה על קיר בחדר, שתתחבר לממיר כבלים ולמחשב יש לי מערכת 5.1 עם רמקולים שצריך לתלות בפינות החדר, והכבלים שלהם די שחורים עבים ובולטים (מערכת 5.1 למחשב) וכל הכבלים של המחשב (מתחבר לרמקולים, לטלוזיה, למסך שלו) איזה דרכים יש לכם ובכללי , להסתיר כבלים בחדר , שייראה אסתטי ולא כמו ביתו של איש העכביש ?

    • 9 תגובות
    • 3.3k צפיות
  16. Started by Vaz,

    אני עובד במקום מסויים מעל 7 חודשים , דרך חברת כח אדם. מישהו יודע איך כל החוקים הולכים ? מגיע לי לקבל דמי אבטלה ? עם עבדתי במשך 7 חודשים ועזבתי ? או רק עם פיטרו אותי ? נניח והם מפטרים אותי אז מגיע לי לקבל פיצוויים על השבעה חודשים ? ככה שעדיף לי לעשות להם בעיות כדי שהם יפטרו אותי ? הם לא בדיוק רוצים לפטר אותי , אבל אני מקבל שכר ממש נמוך שם , ויש שם חרא יחס לעובדי כח אדם , ונמאס לי לעבוד שם. מה קורה במידה ואני עוזב את העבודה ככה בלי להודיע כלום לכח אדם ולמעסיק ? אני חייב להודיע לבוס שלי שבועיים מראש שאני מתפטר ? יש חוק כזה ? לא בא לי להודיע לבוס שלי שבועיים מראש..בא לי לחכות ליום שיהיה מלא מלא עבודה ולקחת את הדברים שלי ולהודיע שאני מתפטר וללכת..לבוס שלי ככה בפנים…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. רכשתי מחשב בחנות SKYPC בראשון לציון ואני לא מקבלת את השירות שהובטח לי מהם, עם מי אפשר להתייעץ??

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  18. Started by ZorD,

    בלי מילים http://jellybattle.com/ *כמעט שחכתי הוראות: בהתחלה אתם תיהיו נגד המחשב\בוט תתצתרכו לבחור רמה ולנצח אותם פעמיים או שלוש ואז אתם ניכנסים לOnline Arena שם אתם נלחמים נגד אנשים בשר ודם. יש דרגות נסו להגיע ל10,000 ואז תילחמו גם בי ;D

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  19. תנסו להחזיק את שני מקשי השיפט ולרשום THE QUICK BROWN FOX JUMPED OVER THE LAZY DOG משום מה חלק מהאותיות לא נקלטות. אצלי זה TE UIC RWN JUED VER TE LAY DG מקלדת אינטרנט זולה של מיקרוסופט. בואו נעשה סקר מקלדות ונבדוק אם יש מקלדות בלי הבאג הזה

    • 64 תגובות
    • 7.5k צפיות
  20. Started by אור כהן,

    שלום לכולם. כמו שאתם יודעים (או לא יודעים) אני מתכנן לקנות מחשב וציוד היקפי חדשים. הבעייה היא שאני לא יכול לקנות את שניהם ביחד, זה או זה או זה. את הרכיב השני אני אקנה 3 חודשים אחר כך. מה עדיף? אופציה א. להשאר עם המחשב ה$&!$*!@ עוד 3 חודשים ולקנות ציוד היקפי חדש במשך ה3 חודשים האלו, ואז לקנות מחשב חדש. אופציה ב. לקנות מחשב [glow=GOLD,2,300]חלומי[/glow]ולהשאר עם הציוד ההיקפי ה#&!% שלי במשך 3 חודשים על לקניית הציוד ההיקפי. מה כדאי לעשות, מה יותר חשוב?, מה בא קודם? אם אתם מעוניינים לדעת מה המפרט: מעבד: Intel Pentium 4 533 Box 2.8Ghz 1Mb Chace (שימו לב, זה לא דואל קור!!!, וגם נדיר). מחיר: 600 ש"ח לוח אם: ECS Elite Group 915-M5GL (אין לי מושג מאיפו הט…

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Shay0600,

    שלום יש לי באתר מסויים סיסמא שאני לא זוכר הסיסמא נמצאת במחשב כאילו הוא זוכר אותה אני מתחיל לרשום תשם משתמש, בוחר אותו וזה כבר עושה לי תסיסמא אוטומתית אני צריך דרך לראות אותה! מישהו יודע איך?

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  22. Started by Em.,

    אהלן.. .. מישהו יודע אולי היכן ניתן לקנות hand grips בארץ? הכוונה לא לרגילים הפשוטים עם הפלסטיק. הנה דוגמא http://cgi.ebay.com/Heavy-Grip-6-Pack-Set-grips-hand-strength-train-gripper_W0QQitemZ190130695354QQihZ009QQcategoryZ28067QQrdZ1QQcmdZViewItem#ShippingPayment יש פה סט של 6 קפיצים מהתנגדות של 100 עד 350.. להזמין את זה במשלוח מאיביי זה לא פרקטי מבחינתי :-\ חפשתי די הרבה בחנויות ואינטרנט אבל שומדבר מישהו יודע על דברים כאלו בארץ ? [br]פורסם בתאריך: 15.08.2007 בשעה 21:26:31 עברה כמעט יממה...ברשותכם

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  23. Started by WarMachine,

    קיימת אצלי בחדר ובבית בכלל בעיה של נפילות מתח, עד כה זה לא הרס לי שום מכשיר חשמלי(תרם לחיים זה בטח לא) אבל לדעתי אני צריך לשים לזה לב הרבה יותר ביחוד שהשקעתי למעלה מ10K על המחשב החדש שיצרוך גם הרבה יותר חשמל, מה גם שטלויזיה מחוברת לאותו שקע(מפצל ל-6), רמקולים מחוברים לשם,מדפסת משולבת,המחשב, מסך מחשב,PS2. השאלה שלי היא אם קיים מכשיר כלשהו שפשוט מייצב את המתח על הקו המסוים שלי לחדר כדי שלא יהיו עליות ונפילות מתח או שפשוט להצטייד באל ספק ולגמור עניין. במידה ואתם מכירים מוצרים שקולעים לעניין ויש לכם המלצות\ביקורות עליהם אז אני אשמח לשמוע עליהם. שוב אני רוצה להדגיש שאני מעדיף לייצב את המתח לכל המפצל הזה של ה6 מאשר להשתמש באל פסק למחשב בלבד.

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  24. Started by payback,

    אורי חזקיה ב-"קשה לי לא להתגייס": http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1801091

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות

דיונים חדשים בפורומים