כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3439265,00.html
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
שלום , כנראה שאני מוציא רישיון לטרקטור בע"ה השנה , רציתי לשאול האם הרישיון מקנה לי לנהוג על עוד דברים חוץ מטרקטור ? רישיון לרכב פרייבט נשאר כרגיל או שיש איזה שינוי ?
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
צריך את זה לאבא שלי יש לו עוד מאת יום הולדת צריך משהו טוב ראיתי הרבה של PHILIPS תמליצו על משהו טוב בבקשה (ניראה לי זה המקום הכי מתאים ליכתוב את זה)
-
- 4 תגובות
- 948 צפיות
-
-
לאחרונה אני מתעניין בלעשות לשם מנוי(בכל זאת צריך קצת HD ל24 אינץ החדש שבדרך) וראיתי שעולה 20 דולר לחודש בלי מגבלת טראפיק, זה מחיר די סביר, בכל מקרה רציתי לדעת אם מישהו מהפורום רשום שם או לפחות משתמש שם, איך הזמינות של הקבצים, מהי ניצולת רוחב הפס, לכמה זמן נשמרים הקבצים ואיך בכלל חווית השימוש. בתודה.
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
האם היא מומלצת לקניית מחשבים? מה אתם יכולים להגיד עליה? איך השירות שם? תודה מראש וביקורות יתקבלו בשמחה
-
- 2 תגובות
- 778 צפיות
-
-
לא על מחשב לא על רשיון לא על דברים משעממים! (וגם לא על AIRZOOKA) תנו לי רעיונות לגימיקים ודברים כאלה! כבר מביאים לי מונוקולר 30X50 של יוקון משהו נחמד... (ב25 דולר!!) יש לכם עוד רעיונות? חשבתי לקנות ראיית לילה אבל זאת קניה לחודש בלבד כי אחרי זה היא תרקב במגירה... חשבתי לקנות אולי גם אולר של victorinox (לפעם בחצי שנה שאני יוצא לטייל) עכשיו אל תביאו לי רעיונות כמו "תקנה משהו שימושי" או "תקנה מחשב חדש" תודה!
-
- 69 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
חחחחחחח אני חייב כזה... Ruin that house of cards... with authority... LOL
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי עכשיו 4000 ש"ח וההורים יכולים להוסיף עוד איזה 3-6 אלפים.. אז האם כדאי לי לקנות מחשב סוס עם מסך 19" או מחשב פחות סוס עם 24" (dell 2407WFP) שאם אני קונה אותו התקציב למחשב נשאר 3-6 אלף לעומת עם המסך 19" שיש תקציב של 5500-9500~ השימושים שלי הם בעיקר גלישה באינטרנט וסרטים (HD) והייתי רוצה גם משחקים שהמחשב הנוכחי לא ממש יתן לי חווית משחק טובה אז אני לא נותן למשחקים צ'אנס..
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום.... יש משהו במשטים שנקרא הוצאת שם רע .. אני רוצה לדעת איך זה מסתדר מבחינה משפטית מה צריך הבן האדם " הנפגע" לעשות ומה התהליכים אם מישהו יודע .. תודהה
-
- 8 תגובות
- 723 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=ggqDt_51Yik paradise lost כבוד :biggthumpup:
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הצטלמתי לפני שנה לרישיון ולטופס ממסי ויצא קצת מסריח התמונה.. רציתי לדעת אם זה אפשרי ובמקרה וכן כמה טרחה זה לשנות את התמונה הנוכחית של הרישיון לאחרת ?
-
- 19 תגובות
- 16.7k צפיות
-
-
מעבד Intel Core 2 Duo E6750 Box לוח אם GIGABYTE GA-P35-S3 כונן קשיח Westren Digital WD3200AAKS 320GB זיכרון G.Skill DDR2 2048MB (1024MBx2) 667Mhz CL5 כרטיס גרפי Leadtek WinFast PX8800GTS 320MB PCIe צורב Pioneer DVR-212 X18 DVD מארז NZXT LEXA ספק liberty 400w החנויות הם: www.tms.co.il www.skypc.co.il www.iqpc.co.il
-
- 40 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם מישהו מכיר איזה אתר שבו ניתן לצפות בשידורים ישירים (בעיקר ספורט1).
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
בעקבות שידור סרטי מסע בין כוכבים ב-Yes 2 התחלתי לערער בסוגיה קשה: איך גזע ערסים כמו קלינגונים בכלל הצליחו להתפתח? מישהו חשב על זה?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי יש לי כמה שאלות בקשר ל... ניחשתם נכון. שיער! בכל אופן .יש לי שיער מגעיל, מקורזל, עם המון תלתלים והוא שחור. קיצר, שיער איתיופי ><'''. ניסית לשים קרם אחד, שהוא די עוזר, אבל הוא גורם לי לנשירת שיער די חזקה, אז החלטתי לוותר על התענוג. בכל אופן, אני ממש רוצה שיער חלק מישהו מכיר קרם שכול "לעשות" לי שיער חלק. פן לא ממש בא בחשבון כי זה לא פרקטי כל יום לעשות את זה [+המזג אוויר בארץ] יש אולי מכשירים מיוחדים? אני אשמח לעצות, תודה
-
- 36 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
בקישור הבא: http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1749791
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
למרות שהלייבל אסר עליי לפרסם את השיר החלטתי לפרסם אותו כאן כי אני רוצה לקבל כמה תגובות חוץ מתגובות מקצועיות. לא לפרסם בשום פנים ואופן את השיר בשום מקום כי אם הלייבל שאני מחתים בוא את הטראק ידע מזה אני נדפק חבר'ה. http://www.fileflyer.com/view/euRg2BJ ולמי שרוצה לדעת אני כבר יגיד מראש,אני עובד בCUBASE SX 3,אני יוצר הכל מ0 והכל אני עשיתי לבד,אני כמעט 7 שנים בתחום (לפניי שנה הגעתי לרמה מקצועית שאפשר להחתים) וזהו אני חושב. מחכה לתגובות שלכם
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום. בזמן האחרון עלה לי השתן לראש להשיג לעצמי פוסטר (על הקיר). איך שאני רואה את זה (ותקנו אותי , אם אני טועה), יש לי שתי אפשרויות: א ) לקנות אותו, וזו הבעיה, כי אין לי מושג מאיפה אפשר לקנות פוסטרים. ב) להוריד את התמונה הרצויה , ולהדפיס אותה בפורמט פוסטר בחנות צילום. זה לא נראה לי הכי טוב, כי אני לא בטוח שזה יצא באיכות (רזולוציה והנייר עצמו) טובה כמו פוסטר קנוי. עכשיו, אני מכיר את האתרים allposter.com/co.il וכן את האתר art.com , אבל, אין במבחר שלהם משהו שאני אוהב (אני מחפש פוסטרים של Marvell או DC קומיקס, אבל, המבחר של האתרים האלה ממש ממש קטן). אז תהיתי, מה אתם חושבים בנושא, ואם יש לכם עצות. כמו כן, מקומות שניתן להזמין מהם פוסטרים , יתקבלו בברכה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
אני לא יכול לומר לכם מה עשיתי בצבא, אבל את חבר שלי שהיה ברמה נמוכה יותר, זימנו לצו 8(שנינו משוחררים) בשעה 1:30 בלילה. יש דבר כזה צו 8 מידי? אמרו לו תבוא עכשיו, יש לך שעה להגיע... עכשיו אני מפחד(אני בתקופת מבחנים) שיקראו לי לצו 8...? מה אומר החוק?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום. יש שיר מזרחי שהזמר אומר משהו כזה: אוו סמוליטיס הופוסטאק לה לה רואה אותך בחלום המתוק. אז מה זה סמוליטיס? (זה נשמע כמו מחלה של זקנים)
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3438332,00.html אולי הרגנו את פרפור אבל למה הדבורה המיז... מתעללת בחיות מיסכנות? שיכניסו אותה לכלוב וניראה אותה זורקת אבנים וחוץ מיזה איזה גן חיות מפגר מגדל חתולי רחוב?
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני רוצה מחר ללכת עם הבני דודים שלי לפארק מים כלשהו באיזור המרכז, בנתיים חשבנו על שפיים, מימדיון או ימית 2000... על מה אתם הייתם הכי ממליצים? יש פארק מים אחר שאני לא מכיר אולי שהייתם אומרים שיהיה יותר מהנה ללכת אליו? עדיף שיהיו כמה שיותר מגלשות מים "מפחידות"
-
- 9 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-


