עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by אמיר יצחקי,

    אני מתגייס ב אוגוסט אין לי מושג למה אין לי מושג גם מה הפרופיל. אפשר לדעת לפי החודש?

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by waizman,

    הזמנתי מעבד מאינטל דרך בן-דוד שלי שהוא עובד אינטל במחיר מוזל ובלי דמי משלוח. Ups התקשרו ‏מקודם‏ ‏ועכשיו ‏הם ‏רוצים ‏עוד ‏500‏ ‏שקל ‏על ‏כל ‏מיני ‏מיסים...‏ מע"מ אמור לצאת איזה 60 שקל ואני זוכר שאין מכס על חלקי מחשב, אז איך זה הגיוני?? תודה!

    • 16 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. Started by waizman,

    לנעול אה למחוק - בטעות שלחתי פעמיים

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  4. אני מצאתי בחורה בת 19 בערך שהיא גיימרית ותיקה. היא מתעניינת ב- PS3, סיימה את כל ה-GTAים (כולל סאן אנדראס, והיא יודעת שהוא כבר ישן ושעוד מעט יוצא GTA4), אוהבת מאוד את סדרת היטמן ומשחקת כרגע ב- blood money, והיא סיימה כבר את כל שלושת המשחקים הקודמים בסדרה. היא אוהבת מאוד משחקי פעולה מגוף שלישי כמו סדרת טומב ריידר (והיא מכירה את לג'נד ו- anniversary) ואני חושב שהיא אוהבת גם את סדרת splinter cell. היא יודעת גם שיצא c&c3, והיא מספרת שידידים שלה לא מפסיקים לשחק (היא לא סיפרה לי במה עדיין). חוץ ממשחקים, היא מבינה בכרטיסי מסך (היא חולה על זה!) והיא יודעת להרכיב מחשב מבחינת פיזית וגם להרכיב קונפיגורציות (הצעות מחיר). היא אומרת שמשחקי מחשב אינם לילדים! איזה יופי! בפגישה השנייה …

    • 92 תגובות
    • 8.4k צפיות
  5. Started by מר שאלה 2007,

    אני עברתי למכללה תכני ב''ש.... בקיצור אני גר בקרית גת ואני צריך לדעת באיזה שעה מגיעה אוטובוס אבל אני לא מוצא שום אתר שמראה לי למישהו יש?כזה אתר שמראה לאן קווים נוסעים או משהו כזה.... (קרית גת>ב''ש)

    • 3 תגובות
    • 657 צפיות
  6. זוכרים תתוכניות "הכוח" הייתי אצל תמי גולדשטיין שזכתה מקום שני,פרטים בפנים... בכל מקרה הייתי אצלה כולי מלא ציפיה שתדע את עברי ואולי את עתידי ומי אני ומה אני בכל מקרה היא לא הסכימה להגיד דבר אחד עלי וכמה דברים בודדים שהיא אמרה היו ממש לא קשורים למציאות אמרתי לה "אז איך בתוכנית הכוח ידעת הכל על בן אדם אפילו ע"י מבט של תמונה בלבד אז היא התחילה להלחץ ולצאת עלי שאני בא כדי לשחק משחקים והייתי ממש רציני איתה לא באתי לשום מטרה משחק היא אומרת לי "אני יכולה רק לטפל בך וזה יקח 3 שנים טיפול של היילינג (פגישה 500 שקל) אבל להגיד לך משהו על עצמץ אני לא יגיד לך כי אתה כבר מכיר אותך" בכל מקרה שמעתי על עוד אנשים שהיו אצלה וממש ממש התאכזבו גם אצל תמי יערי שזכתה מקום שני שהן אומרות דברים שבכל…

    • 9 תגובות
    • 6.9k צפיות
  7. Started by redti,

    אהלן לא מזמן יצא לי שלא במכוון לשמוע תוכנית רדיו של שמעון פרנס(מכונה גם הג'ינג'י) והוא השמיע מוזיקה ספרדית יפהפייה אבל לא עקבתי אחר השמות.. זהו לא ת'רד לזיהוי.. אני מבקש המלצות למוזיקה ספרדית לא של זמר ספציפי או משהו סתם מוזיקה.. לא של קרלוס סנטנה(כי כבר יש לי)ולא בסגנון הקטנטנות (כי אני אשבור תמחשב)

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  8. Started by aviv00,

    שלום יש לי שני HDD אחד SATA והשני IDE על ה IDE נמצא גם DVD מה שמוזר שאם אני פותח קבצים דחוסים בגודל 700 מגה זה נפתח ב17 שניות מ SATA TO IDE אבל זה ההפוך זה עולה ל 40 ואפילו 50 שניות מישהו יודע למז ה ככה ?

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  9. Started by Chymes,

    צפיתי בסדרה בהמלצת אחד הגולשים בפורום ואני מוכרח לציין שהסדרה פשוט איומה. הסדרה The Tudors מתארת את סיפורו של הנרי ה-8 שבעקבות אובססיה ליורש זכר הוציא להורג שש נשים וניתק את אנגליה מהכנסיה הקתולית. חוץ מעלילה זוחלת, שחקנים לא טובים במיוחד וקצת חוסר דיוקים היסטורים פה ושם, הסדרה פשוט דוחה. למה אני צריך לראות את הנרי מאונן על משרת בפרק 10? או אולי סצנת הסקס ביער עם אן בולין שלא הייתה מביישת סרט פורנו גרמני? או המציצה של מארי? הבמאי לקח את הרעיון של Rome ולקח אותו יותר מידי רחוק.

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  10. Started by The Winter King,

    צחוק צחוק, אבל אני סובל מזה... האם יש מישהו שכמוני סובל/סבל מבעיה כזו? שיחקתי JEDI KNIGHT II ולאחרונה HALF LIFE 2 ולא מסוגל לשחק יותר מ10 דקות אשמח לדעת אם למישהו היה את הבעיה הזאת, אחרת לא אוכל לשחק משחקים כמו BIOSHOCK, CRYSIS וכו'

  11. Started by Mesatla,

    הרגע גיליתי שיש לי שעורה (היא בתוך העפעף ולא נראית לעין ) אבל אני מרגיש אותה מה עושים???? ??? :s05: ??? :s05: היה לכם פעם בבקשה שתפו אותי בעצותייכם\נסיונותייכם

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by H.I.V,

    יש לי מטבע יפני מ1870 20 ין ואני רוצה לדעת מה הערך שלו כי שמעתי שהוא יקר מאוד מישהו יכול לתת לי מידע על כמה הוא שווה וגם אתרים שאני יכול לפרסם אותו למכירה? רצוי אתרים מיפן וחול זה מאוד חשוב לי אז כל מידע יעזור תודה רבה

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by Jinjis Han,

    אני מתכנן כבר מעכשיו לרכוש מחשב חדש כרגע המחשב שלי סוחב מצוין המשחקים שאני משחק בהם רצים סבבה אין לי טענות אבל בקרוב אני רוצה כבר לרכוש מסך גדול יותר בנוסף כמובן מחשב חדש... השאלה היא מבחינת תקופה כרגע זה לא חכם לקנות CORE2DOU עוד מעט יוצאים המרובעי ליבה? וגם ה DX10 כל הכרטיסים יקרים או שעדיין לא נכנסו חזק לשוק.. כדאי עכשיו לקנות? או שעדיף לחכות לזמן מסוים? (אני לא לחוץ לזה אני מוכן לחכות אם צריך) מבחינת תקציב (כרגע לא קריטי אני לא מרכיב מפרט או משהו) אבל בסביבות ה 9K ככה.. +- מעדיף לצמצם ל 8.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני רכשתי מחשב דרך האינטרנט לפני כשנה וחצי. אך לפני מספר חודשים לוח האם שלי הושבט ,לוח אם של חברת גיגה ביט ,ידוע לי שגיגה ביט נותנת 3 שנים אחריות על הלוח אם, שלחתי את הלוח אם לחנות שרכשתי את המחשב בתל אביב ,ללוח אם לא היה שבור ולא היה חלקאחד שרוף הוא רק היה מלוכלך באבק ,החנות אמרה לי שהם לא מוכנים לקבל את הלוח מכוון שהוא מלוכלך באבק, בעל החנות אמר לי לשלם 75 ש"ח עבור נקיון הלוח, אמרתי לו שאני מוכן לשלם 75 ש"ח בנתאי שיחליפו לי את הלוח, אחרי שהם ניקו את הלוח הם לא היום מוכנים לקבל אותו, אני שמעתי משני מקורות בכירים בבאר שבע שהיבואן הזה לא נותן אחריות לחלקים שוא מוכר, יש לו אומנם 99% חלקים במלאי איך הוא לא נותן אחריות, לאחר שבועיים התקשרתי שוב לחנות בת"א הם אמרו לי שלאחר צע…

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. הייתה אי הבנה. אפשר לנעול

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  16. Started by Mantis,

    איזה גנוב זה, וויקיפדיה ביידיש http://yi.wikipedia.org

  17. Started by ConRoe X Fire,

    http://mingle2.com/cadaver-calculator שלי: 4950$.

    • 88 תגובות
    • 5.8k צפיות
  18. Started by ConRoe X Fire,

    • 3 תגובות
    • 731 צפיות
  19. Started by arkady,

    שאלה דבילית, איך אני יודע עם הטלוויזיה שלי היא טלוויזית מולטיסטם או לא? [זה חשוב בשביל לקנות קונסולה ]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by HaEsrimVeArba,

    תגידו, שמי לב שכסאות מנהלים מתחילים ב 150 שקל ב ZAP מישהו ניסה לקנות ? אם אני יושב כל היום על המחשב בא לי כיסא איכותי וזה גם סופר מגנייייייב.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by xtx,

    ביום שישי אני נוסע לחברה שלי,הבטחתי לה שאני הביא בוקסר של "מיקימאוס" מישהו יודע איפה מוכרים כאלה? אני יודע שהיו פעם ב "דלטא" הם עדין מוכרים? ברור לי שזה ת'ראד הזוי

    • 31 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. Started by tronado,

    למישהו יש המלצות? תודה מראש :-*

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  23. Started by cleric,

    יש טעם לראות את הסדרה אם ראיתי את הסרט קודם? היום צפיתי בפרק הראשון ו ... העלילה היא בדיוק כמו בסרט, יכול להיות שהסרט פשוט דחס את הסדרה לשעה וחצי? :-\

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  24. Started by tintin,

    i wanted to order 8000 nis computer from menahem the owner of the store i ask him if the q6600 1520 nis is stepping g0 he said that someone from intel he know told him that they arent in the market yet in israel and all the ones that says he bought an g0 is laying. i wanted to order from him 1066 ocz 2 gb reaper edition with the heatpipe heatsink he said that the importer of ocz send him the stock only once a cople of weeks so hw wanted to sell me overpriced corsair xms 2 and said that this is the best memory for oc and it isn't true at all most of the things waren't at stock i canceled the order and bought somthing better in other familiar store so be carful!

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by ZeppeliN,

    אז ככה, אני עולה לכיתה י' ואני אלמד במגמת טכ"מ (לפי מה שהבנתי הרבה שעות). אני בנוער העובד והלומד מכיתה ד' ותמיד חשבתי שאני לא ארצה להדריך אף פעם. עכשיו אנחנו קרובים לתחילת שנת הלימודים ושנת הפעילות. אני הייתי בטוח שלפחות איזה 50% מהחברים שלי לא ידריכו, ונוכחתי לגלות שאולי מתוך איזה 30 חברים שבנוער העובד, רק 5 לא מדריכים. אני בבלבלות, ואני לא יודע אם להדריך או לא. מצד אחד - זה חוויה, ואני בטוח שבסופו של דבר אני אהנה. אבל מצד שני, זה ילדים בכיתה ד', ואני ממש גרוע בכל העניין הזה של ההדרכה\חינוך. מה גם שאני לא בטוח שאני ארצה "לבזבז" את כל הזמן החופשי שלי על זה. מה אתם אומרים?

    • 6 תגובות
    • 588 צפיות

דיונים חדשים בפורומים