כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
פתחתי את הת'רד כדי שכולם ישתפו אחד עם השני את הסולואי הגיטרה הטובים שהם מצאו ב-youtube ושאר אתרי הוידיאו (למרות ש-youtube היא לרוב הפלטפורמה העיקרית). אז שנתחיל, המועדפים שלי (חלקם, לא גיליתי יותר מידי, וגם את אלה שאני מגלה והם טובים אני מתעצל לשמור כמועדף :-X): * המספור הוא לפי העדפה, סתם כדי שיהיה נוח. 1. 2. 3. 4. 5. 6. Cannon Rock - funtwo7. 8. 9. 10. זהו לבינתיים. תשתפו ותהנו.
-
- 30 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום... יש לי פלאפון של חברה אורנג יש כזה שירות שאני יכול לשלוח שיר למישהו איך אני עושה את זה מישהו יודע ?? תודהה
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי, פשוט רציתי לספר לכם שהתקבלתי לעבודה חדשה. יום אחד לפני המילואים פיטרו אותי (אני יודע שזה לא חוקי, נו, אתם חושבים שזה עצר אותם?) הייתי במילואים מה 9 ליולי עד ה 2 באוגוסט והיום (ה 5 לספטמבר) עבדתי בפעם הראשונה מאז. האמת שיש אפילו שפור בתנאים וגם רכב בעבודה החדשה משהו שלא הגיע לי בעבודה הקודמת. רק מה? עכשיו עברתי על הרשימה של הדברים שאני צריך ללמוד ונראה לי שיהיה לי 15 דקות בשבוע לאינטרנט (והאתר הזה בתוכו) לחודשיים הקרובים לפחות. תאחלו לי בהצלחה. ואם מישהו מכיר אתר טוב שאפשר ללמוד ממנו משהו טוב על Visual studio Team System אז שיגיד לי בבקשה.
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום,ראיתי את הסרט השינוי עם החייזרים,אבל איך רושמים את השם שלו באנגלית?
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
-
קודם כל היי, אני חדש פה קוראים לי רז ואני ממודיעין. תרשו לי להגיד ששוטטתי קצת בפורום (הספציפי הזה) ואני מתרשם מאוד מההשקעה שראיתי בת'רדים הנעוצים אני בונה לאחותי (הסטודנטית לעתיד) מפרט מחשב, לא משהו מטורף, עקרונית לעבודה משרדית. אולי מדי פעם לסרטים..אבל לא יותר מזה רציתי לשאול איפה אני יכול למצוא המלצות לחנויות שאפשר לסמוך עליהן באזור המרכז - עדיף איזור מודיעין או לחילופין אזור באר שבע (היות ואנחנו גרים במודיעין והיא תגור בלימודיה בבאר שבע)... תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 774 צפיות
-
-
ברצוני לעשות רישיון לאופנוע עד 125 (זה מה אני יכול לפי הגיל...), עכשיו רציתי לברר: 1. כמה זה עולה בערך (כולל תאוריה וטסט) 2.כמה זה מינימום שיעורים. 3.האם למעט נפח מנוע ישנה איזה שהיא הגבלה נוספת, כגון כוח סוס וכו'. 4. לכמה זמן תקפה התאוריה מהרגע שעשיתי אותה? (אני רוצה שהיא תחשב לי גם למכונית שאני אעשה בעוד שנתיים כנראה) תודה!
-
- 5 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אז ככה , התקשר אליי קצין מיון לפי כשעתיים , הבחור הציע לי את התפקידים הבאים : חיל האוויר כללי (לא מכונאי כי יש לי פרופיל 45) שב"ס אבטחת מתקנים הובלה,תובלה ... הוא אומר שאני צריך לבחור אחד מאלה , כרגע אמרתי לו חיל אוויר כללי , מישהו היה בזה ? יודע אולי מה אני הולך לעשות ? תודה ...
-
- 40 תגובות
- 10.7k צפיות
-
-
-
היה אצלי איזה אחד מהטכניון שלמד ניהול רשתות או משהו כזה ואחרי שראיתי שיש לי כל מיני בעיות במחשב הוא אמר לי שעקבו אחרי מה שאני עושה (לא יודע אם זה בדיוק פירצה, קיבלתי הסברים עם כל מיני מושגים מוזרים) עכשיו הוא אמר לי שהוא שזה איזה גרמני אחד שגר בארץ והוא יודע מי זה בכל מקרה למשטרה אין עבודה אבל אני לא יודע כמה חמורה נחשבת העבירה הזאת, אני רוצה גם לעשות לו בעיות פלילי וגם לתבוע אותו בבת משפט לתביעות קטנות בקיצור שיזכור אותי טוב טוב מה אתם מציעים?
-
- 28 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אהלן כולם.. תגידו יש חנויות או חברות או לא יודע מה שמוכנים לעשות טריידים בכרטיסי מסך זכרונות וכאלה ? כאילו אני מביא כרטיס ישן טיפה ומוסיף כסף ומקבל כרטיס חדש ? אם יש אז איפה..?
-
- 1 תגובה
- 486 צפיות
-
-
אני עכשיו לומד ביג' ויש הרבה מאצלנו שמתמיינים לבסמ"ח. הבנתי שבסמ"ח זה מן בית ספר של הצבא שבו עוברים כל מיני קורסים של תכנות וכו',אבל מעבר לזה לא הבנתי מה בדיוק עוזר לי ללמוד בבסמ"ח? עוד שאלה: אם נגיד ואני אעבור את המיונים ואתקבל לבסמ"ח זה אומר שאני לא אוכל ללמוד יד' באותו בית הספר ואני אצטרך לעבור לבסמ"ח? ואיך בכלל בסמ"ח קשור לממר"ם? אם יש לכם עוד מידע בנושא אשמח לשמוע.
-
- 10 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
הצעות בבקשה..?
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
זה היה אמור להשתחרר עוד אתמול ב3-4 לפנות בוקר. מה קורה עם זה? גם יוריקה לא יצא :-\ *שימו לב לא דיברתי על ווארז אלא בסך הכל על סידרה*
-
- 10 תגובות
- 891 צפיות
-
-
ואם זה בלי הארכה, זה יגרום נזק למחשב נייד אם אני אחבר בלי?
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ראיתי שרשמו שברגע שאתה מוזמן לגאמא.. כל הדברים האחרים מוקפאים לך.. חוץ מטייס עתודה או משהו כזה.. אז לא הבנתי מה זה בעצם מקפיא.. גם דברים כמו תלפיות, שחקים חבצלות וכאלה? מה זה בעצם לא מקפיא ומה כן? בנוסף יש לי בערך 15 יום עד למבחנים הראשונים שמה.. (כאילו קיבלתי תזימון למבחן הראשון.. אחרי השאלון שממלאים באינטרנט) ושמעתי שהמבחן שם יהיה בנושאים * חומרה * Windows * Linux / Unix * רשתות * Java * C/C++/Pascal * Assembly עכשיו מה אני כדאי לי ללמוד.. חוץ מלחזור על פסקל? מה אני אמור לדעת בחומרה? ובווינדוס.. אני בעיקרון נחשב די טוב במחשבים בכללי.. נגיד אנשים אם יש להםפ בעיה תמדי שואלים אותי.. ואני די מבין בווינדוס עצמו.. גם בחומרה פחות או יותר אני סבבה.. בעיצבו אתרים אני גם יודע נ…
-
- 7 תגובות
- 10.5k צפיות
-
-
תשיגו לי את השם בבקשה ויש עוד שיר נוסף איתו שאני מחפש שמופיע פה http://www.planetnana.co.il/jagoda/ ושיר אחרון חביב אתם מכירים את השיר הזה מומבסה אה מומבסה משהו כזה זה היה גם בפרסומת אני חושב .. של מי השיר תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
שלום, יש לי רסיבר מדגם KENWOOD KRF-V7030D ונהרס לי השלט, מישו יודע איפה אני יכול לתקן אותו? (עדיף בזול )
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אני בטוח ששמתם לב בזמן האחרון לעובדה שעוד מעט נבחרת ישראל תשחק נגד נבחרת אנגליה. עכשיו, אני לא בטוח אם זה רק אני, אבל כל פעם שנבחרת ישראלית כלשהי מגיעה למשחק כזה חשוב, מתחיל ריטואל שאותי אישית נורא מעצבן. זה הולך ככה: קודם כל מתחילים לחמם את השטח, יוצאים בהצהרות בומבסטיות ומפוצצות, השחקנים לאט לאט מתחילים להתלהב, ובאותו זמן גם האוהדים מתחילים להעלות את הציפיות שלהם. התקשורת חוגגת עם כל מיני ציטוטים מעניינים(והמעצבן ביותר מביניהם "אני קונה תיקו בשתי ידיים!") וכולם בטוחים שנבחרת ישראל מגיעה כעדיפה או לפחות שווה בין שווים למשחק בוומבלי, ושאנגליה היא בעצם האנדרדוג. הנה כמה מהציטוטים הנחמדים(אם כי מעט אופטימיים ויומרניים) שנאמרו בשבוע האחרון: http://www.one.co.il/cat/art…
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תנו גם דעה של יותר מכן או לא ולמה?
-
- 17 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
שלום לכולם.. עברתי כבר על שלוש חנויות DVD וVideo שנמצאות באזור מגורים שלי. ואין שום סרט שעונה לשם הזה. מישהו מכיר ספריית וידאו ששם הסרט נמצא בטוח? אם זה עוזר השם של הסרט באנגלית זה The Fly. תודה מראש Install
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לי אישית התלקל המאורר שהיה לי תלוי על הקיר ועכשיו קניתי מאורר ריצפתי שלא שווה ת'חת. ולשכנע אתם ההורים לקנות מזגן קטן לחדר לא יעזור. וגם להפעיל מזגן גם ככה יקר כל הזמן.
-
- 36 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה הממוצע ציוני בגרות שצריך להתקבל לאונ בשביל ^^? וכמה בפסיכומטרי צריך? תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך לגמור עד מחר בערב ספר באנגלית בשביל בוק ריפורט (אבל יש רק 2 שאלות- המלצה ועוד שאלה מתוך רשימה) ועדיין אין לי ספר לקריאה.. אז יש למישו פה המלצה חמה לאיזה ספר טוב באנגלית? מז'אנר מעניין (עדיפות להרפתקאות ולדברים אחרים מעניינים ) ושהספר יהיה לפחות 100 עמודים.. ובקשה אחרונה חשובה!!- אין לי זמן ללכת לקנות ספר אז עדיפות לספר שקיים בגירסת אודיו או אם אין ברירה אז בPDF.. תודה רבה רבה רבה מראש..
-
- 4 תגובות
- 6.7k צפיות
-


