עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני זוכר שמאוד אהבתי תסרט הראשון של איש הנצח אני מדבר על סרט ישן שיצא ניראה לי ב1970 ומשהו חוץ מימנו לא ראיתי תסרטים האחרים אבל הבנתי שיצא סרט אנימציה איש הנצח מישהו צפה בו ויכול לתת ביקורת?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אז ככה המצב כזה: אני חייל בצריפין (הייתי קרבי) ורוב הסיכויים שאשאר שם עד סוף השירות (צריך לעשות ניתוח). היות ואני נמצא במצב הנ"ל, החלטתי למצוא עבודה. אני עושה רק שני ימים בצבא (לצורך העניין -ראשון ושלישי), ובשאר הימים אני חוזר הביתה בסביבות 3. מה שאומר כזה דבר: יש 5 ימים בשבוע שאני יכול לעבוד -3 מהם מהשעה 16:00, ושניים נוספים שזה שישי ושבת. הבנתי שברוב המקומות יש התחייבות למספר מסויים של משמרות (5-4), כמה שעות זה כל משמרת ? האם יש אפשרות לעבוד רק במשמרות מסוימות ? אני כותב עכשיו קורות חיים, ולא יודע אם בכלל לרשום את העובדה שאני חייל. מצד אחד בכל מקרה אני אספר על כך בראיון, אבל מצד שני יש סיכוי שלא יזמנו אותי בכלל. יש לי המון נסיון בחומרה, גם באופן כללי וגם כטכנא…

  3. Started by mrsph666,

    spank you very much

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by lordgod,

    17.11.08 יש כמה שאומרים לי שאני יהיה 100% בקרבי , ולא בא לי אז איפה אתם חושבים שאני יהיה ?

    • 30 תגובות
    • 3k צפיות
  5. האלן חברים,שנה טובה לכולם! האם בידיכים מידע על פתיחת קניונים או האם החנויות בערים פתוחות (דוקטור לק וכו..) תודה!

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  6. בשר לעשות אותו על האש [המבורגרים,קבבים וכו'].

    • 9 תגובות
    • 935 צפיות
  7. שלום קודם כל אני לא פותח תדיון סתם- יש מצב שכבר קיבלתי ואני לא יודע על זה(עזבו סיפור ארוך) ואני לא רוצה להחמיץ את המיונים לגאמא למשל בכל אופן היה לי צו ב-31.7, קיבלתי תאריך גיוס ל-28.11.08 כל הזימונים לפרויקטים כמו גאמא מתי אני אמור לקבל ? יש לזה תאריכים מסוימים אני מניח..? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 6k צפיות
  8. Started by Mesatla,

    לאחר הטיזר הועלה הטריילר.. http://hitmanmovie.com/ אתם מוזמנים להגיב בנושא ולא לגרור את זה למקומות אחרים

  9. Started by approx,

    איך מיצרים קרח יבש איך אני יכול ליצר קרח יבש

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  10. Started by Rasty,

    טוב אני צריך חנות אמינה עם שירות טוב באיזור המרכז חוץ מסקאי פיסי ואפשר לקנות מ tms גם במרכז או רק בצפון? חוץ מזה יש לי כבר מפרט אבל זה כזה קצת מסובך כי המחשב הנוכחי שיש לי הוא חדש מלפני חודש וקניתי מחנות אמינה וכו אבל יש לו בעייה במשחקים הוא עובד איטי ולא הצליחו לתקן אותו ולמצוא את הגורם אז סתם בזבזתי 3000 שקל עליו אז השאלה שלי שאם יש חנות שאתם ממליצים עליה שתוכל גם לתת לי לבדוק אותו לפני שאני יקנה רק להיות בטוח וכדי שאני יוכל לדעת שהכל עובד בסדר במשחק.. ואני גם ישלם על הבדיקה אז יש איזהשהיא חנות שאתם חושבים שתסכים לזה?

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=18044622 רובכם מכירים את השחקן... כריס קרוקר זה ההומו הזה חחח

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Alexkmr,

    אני קונה בקרוב כרטיס מסך וספק כוח, ואני מחפש חנות אמינה. איך הם?

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  13. Started by HeaT-SinK,

    http://www.youtube.com/watch?v=P9ttgpHlFXE

  14. Started by Dror D.,

    קיבלתי לפני כמה חודשים איגרת על פרויקט גאמא ורציתי לדעת אם זה אומר משהו לגבי הקב"א שלי, אני לא יודע מה הקב"א שלי ואני רוצה לדעת אם יש לי קב"א של 54 ומעלה בגלל שלפי מה ששמעתי העלו את הדרישות לקבלת איגרת ליום סיירות ועכשיו צריך קב"א של 54 ומעלה כדי לקבל זימון. (יש לי פרופיל 97) דרך אגב שלחו לי את האיגרת הזאת למרות שאני לא במגמת מחשבים ואין לי שום ידע בתיכנות.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום. אני רוצה לקנות מEbayמעבד כפול ליבה לסוקט 939. המחירים שם די ברצפה. מה שעלה לי בעין זה: http://tinyurl.com/2nq7m6 נרשמתי והכל. הבנתי שצריך שהמוכר יהיה בעל פידבק גבוה. איך המוכר של המעבד שבחרתי? האם הדגם טוב? הכל יוצא 93 דולר. 380 ש''ח בערך. די שווה. בעיה אחת, אין לי חשבון PayPal. מה אני עושה? המלצות נוספות לדגמים שיש שם לסוקט 939 כפול ליבה במחיר די דומה אשמח לקבל. תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 670 צפיות
  16. שמח שאתם דואגים כי ייכתב לפי הסטנדרטים. לאחרונה "גיליתי" את "אופרה" וזה הדפדפן הכי מהיר שנתקלתי. לצערי, קצת בעייתי עם תאימות של אתרים (לדפדפן הזה יש תאימות מושלמת לתקנים לעומת חלקית של פיירפוקס 2). הבעיה היחידה היא פה בפורום בעת כתיבת תיבות טקסט, משום מה לא ניתן לנוע ע"ג האותיות עם מקשי החיצים ושימוש ב- HOME / END. כל הכבוד!!!

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  17. מה אתם הייתם מעדיפים עם המסך 24" שלכם, מחשב יקר ועמיד בפני משחקים תובעניים למשך זמן או קונסולה עם מחשב בסיסי. מה גם שהקונסולה+ מחשב פשוט תעלה הרבה פחות מפרט למחשב לדוגמא שיריץ מחשקים ברמה של XBOX360/PS3: INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q66000 STEPING G0 - BOX ₪1486 GIGABYTE GA-P35-DS3R ₪716 GAINWARD PCI-EX GeForce 8800ULTRA 768MB GDDR3 - BLISS - 8576 - DX10 - RETAIL ₪4008 WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS ₪387 LITEON DVDRW LH-20A1S DOUBLE LAYERED X20 - SATA - RETAIL ₪198 KINGSTON 2048MB (1024MB X2) DDR2 667 CL5 ₪432 NZXT APOLLO w/o PS -BLACK ₪403 CORSAIR 520W HX SERIES : CMPSU-520HXEU ₪598 מחיר סופי: ₪8305 הערה: אני לא יודע אם האפולו יכול להכיל את הULTRA בתוכו, ו…

    • 56 תגובות
    • 4.9k צפיות
  18. Started by moonjib,

    חשבתי לעשות סקר, אבל עם אפשרות אחת זה לא בדיוק סקר. אז דיבורים לגבי הגיוס הקרוב לפה. איזה פרופיל יש לכם? מה סימנתם בשאלון העדפות? לאן אתם רוצים ללכת? גם לכם כיף שלא תראו את הלשכת גיוס יותר (לפחות עד לחודשיים הבאים) אחרי הפעם החמישית שאתם שם? מתגייסי מרץ גם מוזמנים. נ.ב: אם מישהו מעצבן אתכם בלשכת גיוס ירושלים, תכנסו באמא שלו (יש שם איזה חתיכת טמבל מטומטם, שחושב שהוא מפקד בסיס, צועק על אנשים, ובכללי מתייחס כמו חרא). שלי: פרופיל: 97 הצעות בשאלון העדפות: גולני, גבעתי, כפיר, דודבן, צנחנים, סטיל"'ים, נ"מ, שיריון, נהג, מג"ב, נח"ל...זה מה שזכור לי. יאללה, תהנו (אני מקווה)

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by pizzaguy,

    האם כל אחד יכול לעשות רשיון לרובה אוויר? מאיזה גיל מותר? מה צריך לדעת? לאן צריך לפנות ? כמה זה עולה? תודה

    • 3 תגובות
    • 841 צפיות
  20. Started by Screw_Master,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3448872,00.html#n :lol:

  21. Started by GRiM,

    שעון החורף חוזר בלילה שבין שבת 15.9.2007 ליום ראשון 16.9.2007 שעה 02:00. מ - שעה 02:00 ל- שעה 01:00.

    • 50 תגובות
    • 3.9k צפיות
  22. Started by UltraWaveMUSA,

    לדוגמה : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3439717,00.html אילו אנשים אחראיים לפיתוחים כמו זה שבכתבה - האם אילו אנשים שלמדו רפואה, ביולוגיה, ביוטכנולוגיה או ביוכימיה? אני בהתלבטויות מה ללמוד לתואר ראשון ואני, על פי ההתפתחויות, בוחר מה מעניין אותי יותר ומצאתי שאני רוצה ללכת לכיוון של פיתוחים כאלו. האם המשכורת בתור אדם שעוסק בדברים כאלה היא גבוהה [במידה והוא מצליח כמובן] ואיזה מקצוע משלב הייטק ורפואה\ביולוגיה [ואם יש אז גם ביחד עם כימיה] ויש לו ביקוש ומשכורות טובות בארץ. תודה מראש :-)

  23. לאחר כ-3 חודשים מאז בולמוס הקניות של גאדיימק החלטתי לראות כיצד הוא הצליח בבחירת החברות שאותן החליט לרכוש. האם הוא משקיע גאון ומחונן שיודע לבחור בקפידה עסקים מוצלחים עם עתיד הנסחרים בזול? או שאולי לא? אוסיף - גיאדמק קנה את החברה בקצת פחות ממה שהמניה הגיעה אליה. גאדיימק קנה מניות לפי שער של 241 שקל למניה. היום מניה שווה 130 שקל. הפסד של יותר מ-46%. מדד ת"א 100 לשם השוואה, ירד ב-9.17% באותה תקופה. מניית גילאון - גיאדמק קנה מניות לפי שער של 5.275 ש"ח למניה. היום מניה שווה 3.009 ש"ח. הפסד של 43% בערך. פטרו גרופ -גאדיימק קנה את החברה לפי שווי שוק של 150 מיליון דולר. היום החברה שווה 56.5 מיליון דולר. הפסד של כמעט 62.5%. גאדיימק בכישרון רב מאוד הצליח להפסיד המון כסף. כל מניה שה…

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by Lost Spirit,

    NOT ;D תראו את מי מצאתי מדבר לעצמו על AMD http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=348086 :lol:

    • 7 תגובות
    • 807 צפיות
  25. Started by GRiM,

    עדיין לא התעמקתי במשחק, אבל הוא כיפי - תנסו.

    • 23 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים