עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. לאחרונה צצים להם המחון אנשים שיוצרים פרודיות על כל מיני אמנים,סוגי מוזיקה אז הנה כמה תשימו פה את כל מה שאתם מכירים שקשור לנושא ותגיבו על אלו: Rap K-RAP החמוש http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=133280972

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  2. Started by H A Q,

    הזמנתי מצלמה מתצוגה מה זה משנה אם היא במלאי? חוץ משהיא נפתחה האם אורך חיים שלה נפגע? יש אפשרות שיהיה בה שריטות?

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  3. איתי ניזרי, תושב נתניה בן 18 נהרג לפנות בוקר (ה') בתאונת דרכים, לאחר חגיגת החתונה של דודו. במשטרה בודקים חשד שהתאונה התרחשה בזמן תחרות בין שני כלי רכב. קישור לידיעה מ-YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3451554,00.html ותצלום מסך מתוך חדשות האתר TL (תלחצו): [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. אני מתכוון מתישהו לקנות מחשב חדש, למשחקים ועבודות תלת-מימד, באיזור ה- 6000-7000 שקל (לא כולל ציוד היקפי). שווה לחכות עד סוף השנה למוצרים חדשים שייצאו? או שזה לא יהיה רלוונטי? Quad Core (אינטל/AMD) - יש לזה בכלל איזושהי תועלת מורגשת במשחקים? אמור לצאת איזה כרטיס מסך חדש ששווה לחכות לו?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by oorlevi,

    שלום, יש לי לוח מאוד ישן שיש בו רק 2 חיבורי USB מובנים מאחורי המחשב.. עכשיו אני כמעט בטוח שזה USB ישן כלומר אני חושב שהוא לא 2.0 יש מצב לכזה דבר? איך אני בודק? ואם הוא אכן ישן אז אם אני יקנה כזה דבר http://aluf.co.il/view_prod_he.aspx?ProdID=2137428458&ProdName=ST-Lab-PCI-to-USB2.0-4-ports-Controller זה יהווה פיתרון לבעיה? אז יהיה לי 2.0 נכון? והאם המתאם USB הזה יכול להיתחבר לי על הלוח או שהלוח ישן גם בישביל זה? תודה מראש.

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Big_Guy7,

    כולי מבואס חחח... נפלתי על הפרש שערים... 41 רומא - דינמו קייב 1 42 סה"כ שערים רומא - דינמו קייב X 44 ספורטינג ליסבון (1+) - מנצ'סטר יונייטד 2 נגמר 1:0 מנצ'סטר 48 סה"כ שערים פנרבחצ'ה/ אינטר 1 52 ארסנל - סביליה (1+) X נגמר 3:0 ארסנל יחס זכיה כולל: 65.58 סכום זכייה צפוי: 655.80 ¤ למישהו כן היה מזל בווינר ביומיים האלו של ליגת האלופות?

    • 27 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. המאמן כושר אמר לי שאני צריך לעלות משהו כמו 7 8 קילו.. אשמח אם אנשים ירשמו לי דברים שכדאי לי לאכול שיעזרו בהתפתחות השרירים.. הבנתי שצריך הרבה חלבון.. אולי גם פחמימות.. אני לא כזה מבין בקטע הזה.. מישהו יכול לעזור?

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by id3232,

    רציתי לשאול אם מישו יודע אם כבר יצא הסרט-DRAGON WARS ?? תודה

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  9. Started by ForresT,

    משחקים בעצם פול? סתם,נפל עלי ככה..

    • 5 תגובות
    • 832 צפיות
  10. Started by intel suck,

    אני צריך להחליט לאיפה אני ילך להתנדב השנה אז יש לי ספריה שזה הכי קל עזרה לנכים קשישים ילדים עם פיגור שכלי עזרה לילדים קטנים עם ש"ב מועדוניות וכו' לאן הייתם מציעים לי ללכת? בכל זאת אני צריך לעשות 60 שעות

    • 10 תגובות
    • 844 צפיות
  11. Started by Andrey22,

    הפרופיל שלי 97,יש לי קבא גבוהה אני מניח ,קיבלתי כבר לפני כחצי שנה תאריך גיוס (נובמבר 2008),הצוו ראשון היה בינואר השנה ואני כרגע ב-יב". קיבלתי זימונים לגאמא ונכתב שם שאני צריך למלות שאלון אבל התעלמתי מזה כי אני רוצה לשרת בסיירת מטכ"ל. לפי מה שאני יודע יום סיירות הבא בינואר,מדוע לא קיבלתי זימונים? תודה מראש למי שיעזור.

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by A.Iniesta,

    מישהו יודע כמה סיבובים השעון חשמל עושה בדקה תחת עומס? וללא עומס? תודה רבה למי שיעזור

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  13. Started by fuck off,

    מחר אני אמור ללכת למיונים. היום הראתי הפלאפון הישן שלי שהחמודים האלה החליטו לשלוח לי SMS שזה הועבר לבית השיריון. מדברריו של LIORP23 הבנתי שכדאי לי לרדת בהגנה. למישהו יש מושג איך אני מגיע משם לבית השיריון? אשמח לקבל עזרה. תודה! :]

    • 39 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by tom123,

    בסוף הם ירשמו גם "רמקולים תומכים ויסטה" [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by freee,

    שלום, אני כבר סובל מזה 3 שנים יש לי בכול הגב ממש מלא פצעונים של החום על הפרצוף אין בכלל רק על הגב וקצת מאוד על החזה. הלכתי לרופא משפחה הוא הפנה אותי לרופאת עור היא אמרה לי ללכת לשמש ולהישתזף ואז זה ירד תחשבו מה היא אמרה לי. אחרי זה הלכתי לרופא משפחה ואמרתי לו שזה מה שהיא אמרה לי לעשות ואל הביאה לי משחה אז הוא צחק ואמר שהיא מטומטמת פשוט הוא צריך ללכת היום מוקדם שאני יחזור ומאז לא חזרתי אילו עבר חודש. יש מישהו שיש לו את הבעיה הזאות? מה הוא שם על הגב?

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by Holography,

    אהלן אהלן תגידו אנשים יש איזה מאכל(ים?) שיותר ממלאים תבטן ופחות מצמיאים שכדאי לאכול בארוחה מפסקת?

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  17. היי, יש לי אימייל ישן של Gmail עם הכינוי evilsting שמשמש אותי כאימייל הראשי שלי. הבעיה היא שיוצא לי הרבה פעמים להביא אותו לאנשים מבוגרים או מאותגרי אנגלית שהשם נתפס אצלהם מוזר\חשוד (הניק במקור מ CS מה שמסביר את המשמעות והמטרה שלו) או מסובך מידי ... פתחתי עכשיו חשבון חדש ב GMAIL עם שם קצת וקליט יותר ורציתי לדעת מהיא הדרך הכי טובה להעביר את כל המכתבים והכתובות שלי לאימייל החדש בלי שהצטרך לשנות את האימייל בכל האתרים שאני רשום אצלהם ועוד יותר מסובך אצל האנשים הפרטיים שהאימייל הישן שלי אצלהם תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. Started by SpiritKnight,

    אני עובד כרגע בסינמה סיטי. בגלל שאני עוזר מדריך בקבוצת הכנה לצה"ל ארבע פעמים בשבוע, ועוד יום אחד מתאמן בשביל הכושר שלי, אני לא יכול לעשות מספיק משמרות בשבוע שם. השעות פשוט חופפות או שלא משאירות לי מרווח ביטחון במקרה של תחבורה ציבורית שמאחרת וכו'. אני מחפש עבודה שאפשר לעבוד בה בשעות הבוקר עד הצהריים, או לחלופין לתת 3-4 שעות בלילה. אם למישהו יש רעיונות לתחומים, או אפילו מקומות ספציפיים שאתם מכירים ועובדים כך, אני אשמח לשמוע.

  19. ובכן, המשתמש RROONNII הודח בגלל תוכן לא חוקי לפי מה שהוא אמר לי, וזה לא ייתכן מכיוון ששההודעה האחרונה שלו הייתה לינק לTOMSHARDWARE, אני חושב שמדובר בטעות ואני פונה למנהל בבקשה אם ניתן לבדוק עניין זה, ומדוע הוא הורחק. הסיבה שאני רושם את זה במקומו, זה מכיוון שהוא לא יכול לתקשר עם אף מנהל ולברר את הסיבות להדחתו.

  20. Started by ilanb0,

    ראיתי כאן בת'רד שיש מפרט אחד שמישהו הרכיב ובו מארז ללא קרור למעבד, ואח"כ בהתאם לבקשת השואל שינו לו את המפרט והציעו לו (על אותו מעבד) קירור למעבד. באיזו סיטואציה מציעים קירור למעבד ובאיזו סיטואציה לא? כמו כן, ראיתי שיש צורבים SATA וכאלו שלא. מה ההבדל?

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  21. Started by mosh18,

    על מנת להביא לתודעה הכללית של משתמשי הפורום על הרגליי שימוש במחשב של משתמשים האחרים, בבקשה השתתפו בסקר .

    • 10 תגובות
    • 786 צפיות
  22. זה הנושא היחיד שמעניין אותי.. אבל אמרו לי שזה לא שווה כי אין עבודה בזה מישהו ניסה?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by MODI,

    אני מתכנן לא לישון בליל חמישי וללכת לישון ביום שיש ב2-3 בלילה ככה ולקום מאוחר כמה שיותר. אבל לפי מה שהבנתי שינה לא מצטברת. זה נכון?

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by hedva,

    יוצא לכם לפעמים לפנטז על כאלה דברים? http://www.metacafe.co.il/watch/62283/incredible_fishing/

  25. Started by sofix4,

    כבר תקף? אם לא, מתי יהיה? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים