כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לאחרונה צצים להם המחון אנשים שיוצרים פרודיות על כל מיני אמנים,סוגי מוזיקה אז הנה כמה תשימו פה את כל מה שאתם מכירים שקשור לנושא ותגיבו על אלו: Rap K-RAP החמוש http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=133280972
-
- 6 תגובות
- 899 צפיות
-
-
הזמנתי מצלמה מתצוגה מה זה משנה אם היא במלאי? חוץ משהיא נפתחה האם אורך חיים שלה נפגע? יש אפשרות שיהיה בה שריטות?
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
איתי ניזרי, תושב נתניה בן 18 נהרג לפנות בוקר (ה') בתאונת דרכים, לאחר חגיגת החתונה של דודו. במשטרה בודקים חשד שהתאונה התרחשה בזמן תחרות בין שני כלי רכב. קישור לידיעה מ-YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3451554,00.html ותצלום מסך מתוך חדשות האתר TL (תלחצו): [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מתכוון מתישהו לקנות מחשב חדש, למשחקים ועבודות תלת-מימד, באיזור ה- 6000-7000 שקל (לא כולל ציוד היקפי). שווה לחכות עד סוף השנה למוצרים חדשים שייצאו? או שזה לא יהיה רלוונטי? Quad Core (אינטל/AMD) - יש לזה בכלל איזושהי תועלת מורגשת במשחקים? אמור לצאת איזה כרטיס מסך חדש ששווה לחכות לו?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח מאוד ישן שיש בו רק 2 חיבורי USB מובנים מאחורי המחשב.. עכשיו אני כמעט בטוח שזה USB ישן כלומר אני חושב שהוא לא 2.0 יש מצב לכזה דבר? איך אני בודק? ואם הוא אכן ישן אז אם אני יקנה כזה דבר http://aluf.co.il/view_prod_he.aspx?ProdID=2137428458&ProdName=ST-Lab-PCI-to-USB2.0-4-ports-Controller זה יהווה פיתרון לבעיה? אז יהיה לי 2.0 נכון? והאם המתאם USB הזה יכול להיתחבר לי על הלוח או שהלוח ישן גם בישביל זה? תודה מראש.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כולי מבואס חחח... נפלתי על הפרש שערים... 41 רומא - דינמו קייב 1 42 סה"כ שערים רומא - דינמו קייב X 44 ספורטינג ליסבון (1+) - מנצ'סטר יונייטד 2 נגמר 1:0 מנצ'סטר 48 סה"כ שערים פנרבחצ'ה/ אינטר 1 52 ארסנל - סביליה (1+) X נגמר 3:0 ארסנל יחס זכיה כולל: 65.58 סכום זכייה צפוי: 655.80 ¤ למישהו כן היה מזל בווינר ביומיים האלו של ליגת האלופות?
-
- 27 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
המאמן כושר אמר לי שאני צריך לעלות משהו כמו 7 8 קילו.. אשמח אם אנשים ירשמו לי דברים שכדאי לי לאכול שיעזרו בהתפתחות השרירים.. הבנתי שצריך הרבה חלבון.. אולי גם פחמימות.. אני לא כזה מבין בקטע הזה.. מישהו יכול לעזור?
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
-
אני צריך להחליט לאיפה אני ילך להתנדב השנה אז יש לי ספריה שזה הכי קל עזרה לנכים קשישים ילדים עם פיגור שכלי עזרה לילדים קטנים עם ש"ב מועדוניות וכו' לאן הייתם מציעים לי ללכת? בכל זאת אני צריך לעשות 60 שעות
-
- 10 תגובות
- 844 צפיות
-
-
הפרופיל שלי 97,יש לי קבא גבוהה אני מניח ,קיבלתי כבר לפני כחצי שנה תאריך גיוס (נובמבר 2008),הצוו ראשון היה בינואר השנה ואני כרגע ב-יב". קיבלתי זימונים לגאמא ונכתב שם שאני צריך למלות שאלון אבל התעלמתי מזה כי אני רוצה לשרת בסיירת מטכ"ל. לפי מה שאני יודע יום סיירות הבא בינואר,מדוע לא קיבלתי זימונים? תודה מראש למי שיעזור.
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
-
בסוף הם ירשמו גם "רמקולים תומכים ויסטה" [attachment deleted by admin]
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני כבר סובל מזה 3 שנים יש לי בכול הגב ממש מלא פצעונים של החום על הפרצוף אין בכלל רק על הגב וקצת מאוד על החזה. הלכתי לרופא משפחה הוא הפנה אותי לרופאת עור היא אמרה לי ללכת לשמש ולהישתזף ואז זה ירד תחשבו מה היא אמרה לי. אחרי זה הלכתי לרופא משפחה ואמרתי לו שזה מה שהיא אמרה לי לעשות ואל הביאה לי משחה אז הוא צחק ואמר שהיא מטומטמת פשוט הוא צריך ללכת היום מוקדם שאני יחזור ומאז לא חזרתי אילו עבר חודש. יש מישהו שיש לו את הבעיה הזאות? מה הוא שם על הגב?
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אהלן אהלן תגידו אנשים יש איזה מאכל(ים?) שיותר ממלאים תבטן ופחות מצמיאים שכדאי לאכול בארוחה מפסקת?
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
היי, יש לי אימייל ישן של Gmail עם הכינוי evilsting שמשמש אותי כאימייל הראשי שלי. הבעיה היא שיוצא לי הרבה פעמים להביא אותו לאנשים מבוגרים או מאותגרי אנגלית שהשם נתפס אצלהם מוזר\חשוד (הניק במקור מ CS מה שמסביר את המשמעות והמטרה שלו) או מסובך מידי ... פתחתי עכשיו חשבון חדש ב GMAIL עם שם קצת וקליט יותר ורציתי לדעת מהיא הדרך הכי טובה להעביר את כל המכתבים והכתובות שלי לאימייל החדש בלי שהצטרך לשנות את האימייל בכל האתרים שאני רשום אצלהם ועוד יותר מסובך אצל האנשים הפרטיים שהאימייל הישן שלי אצלהם תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני עובד כרגע בסינמה סיטי. בגלל שאני עוזר מדריך בקבוצת הכנה לצה"ל ארבע פעמים בשבוע, ועוד יום אחד מתאמן בשביל הכושר שלי, אני לא יכול לעשות מספיק משמרות בשבוע שם. השעות פשוט חופפות או שלא משאירות לי מרווח ביטחון במקרה של תחבורה ציבורית שמאחרת וכו'. אני מחפש עבודה שאפשר לעבוד בה בשעות הבוקר עד הצהריים, או לחלופין לתת 3-4 שעות בלילה. אם למישהו יש רעיונות לתחומים, או אפילו מקומות ספציפיים שאתם מכירים ועובדים כך, אני אשמח לשמוע.
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
ובכן, המשתמש RROONNII הודח בגלל תוכן לא חוקי לפי מה שהוא אמר לי, וזה לא ייתכן מכיוון ששההודעה האחרונה שלו הייתה לינק לTOMSHARDWARE, אני חושב שמדובר בטעות ואני פונה למנהל בבקשה אם ניתן לבדוק עניין זה, ומדוע הוא הורחק. הסיבה שאני רושם את זה במקומו, זה מכיוון שהוא לא יכול לתקשר עם אף מנהל ולברר את הסיבות להדחתו.
-
- 3 תגובות
- 770 צפיות
-
-
ראיתי כאן בת'רד שיש מפרט אחד שמישהו הרכיב ובו מארז ללא קרור למעבד, ואח"כ בהתאם לבקשת השואל שינו לו את המפרט והציעו לו (על אותו מעבד) קירור למעבד. באיזו סיטואציה מציעים קירור למעבד ובאיזו סיטואציה לא? כמו כן, ראיתי שיש צורבים SATA וכאלו שלא. מה ההבדל?
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
על מנת להביא לתודעה הכללית של משתמשי הפורום על הרגליי שימוש במחשב של משתמשים האחרים, בבקשה השתתפו בסקר .
-
- 10 תגובות
- 786 צפיות
-
-
זה הנושא היחיד שמעניין אותי.. אבל אמרו לי שזה לא שווה כי אין עבודה בזה מישהו ניסה?
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מתכנן לא לישון בליל חמישי וללכת לישון ביום שיש ב2-3 בלילה ככה ולקום מאוחר כמה שיותר. אבל לפי מה שהבנתי שינה לא מצטברת. זה נכון?
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יוצא לכם לפעמים לפנטז על כאלה דברים? http://www.metacafe.co.il/watch/62283/incredible_fishing/
-
- 9 תגובות
- 941 צפיות
-
-


