עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by daniel89,

    אלהן, רציתי לדעת איך אני מוסיף לסרט תרגום (יש לי כבר את התרגום) כדי שאני יוכל ליראות את הסרט עם תרגום???

  2. Started by Jules Winnfield,

    בכל ההשערות שראיתי היה: 5.11 6.11 8.11 וכדומה. אבל הגיוס של ה7.11 לא היה. מישהו יודע לאן זה?

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  3. זה לאיזה מצגת שאני עובד עליה, שירים רגועים כמו KNOCKIN ON HEAVEN DOORS משהו רגוע... תודה מראש

    • 26 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. אוקי,שלום לכם קהילת HWzone,או לפחות כל מי שנכנס לפה. אז בואו נתחיל בהסבר קטן ,מה בעצם אני רוצה ממכם? חברי הפורום דנו מס' פעמים על השאלה הבאה : "למה אין לHWzone שרת קולי (Ventrilo ,Teamspeak וכדומה) שבו הם יוכלו לדבר בשעות הפנאי ,לשחק בו במשחקי רשת ובכלל לדבר ולהכיר אחד את השני?" אז התשובה היא כמובן : אף אחד לא הרים את הכפפה בכדי להקים דבר כזה. ופה נכנס הדיון הזה .. לדעתי צריך דבר כזה קהילה קולית או במילים אחרות ,שרת בתוכנה מסויימת שנוכל להפגש שם ולדבר ולהכיר אחד את השני. כחלק מהשרת הקולי שלנו נוכל להקים חדרים לכל משחקי הרשת ולכל המטרות והכוונות כגון : משחקי רשת ,חדר רדיו,חדר מוזיקה,לובי וכו'. אז מה הן האפשרויות שלנו? מס' תוכנות עומדות לרשותינו: התוכנה הראשו…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Born2Kill,

    מישהו ראה כבר חלק מהתוכנית? אני ראיתי ולא הפסקתי לצחוק, איך הם השקיעו עם הקטע של השוטרים הקטנים האלה, ממש חוליגנים! :lol: :lol: לעזאזל הוא גם אמר ליד הנכדה של מוסוליני שהיא גזענית בעברית, פאקינג בשידור! אויי ושלא נשכח את הקטע עם הפרסי הזה, "מה תעשה עם דולר?!". :lol:

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  6. Started by Drek Boy,

    אם יש מוסיקה או סתם רעש כלשהו וזה נשמע מרחוק או שזה עובר חפצים או קירות עד שזה מגיע אליך אז שומעים בעיקר את הבאסים וכל הצלילים בתדר גבוה נעלמים כאילו ולא שומעים מילים... למה זה?? למה את התדר הנמוך אפשר לשמוע ממרחק גדול, דרך חדרים וקירות בעוד שתדר גבוה נעלם בקלות ממרחק או מחפצים. נגיד היום חיפשתי את הפלאפון שלי אז התקשרתי אליו והוא היה רחוק ממני בקומה וכמה חדרים ובתוך ג'ינס ושמעתי את זה לפי הרטט ורק כשהתקרבתי שמעתי תמוסיקה של הצלצול. מישהו יכול להסביר לי למה?

    • 2 תגובות
    • 565 צפיות
  7. Started by redti,

    למי שלא יודע למה אני מתכוון.. אני מתכוון לרכבים הסמויים שעומדים בצדי הדרך ורושמים דוחות מהירות.. רציתי לדעת איך כל הדבר הזה עובד.. אם יש שוטר בפנים שרושם לוחית רישוי או שזה מצלמה או שזה מכשיר אוטומטי שלא דורש תפעול ידני והאם זה יכול להיות כל אוטו או שהמשטרה משתמשים רק ברכבים מסויימים?

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  8. Started by RGod,

    ראיתי את הכתבה ,רציתי לדעת עם מישהו ניסה להתקין ,העם בכלל שווה להתקין את התוכנות הנ"ל . http://mymoney.nana10.co.il/Article/?ArticleID=516053&sid=130 :s05:

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by J0n1,

    מישהו שאני מכיר חוזר עוד שבועיים ואמרתי שאני אבקש ממנו משהו עד 20$ הייתי רוצה מלא דברים מEBAY אבל אני לא אבקש ממנו לפתוח חשבון PAYPAL וכל הסיבוך, וההורים שלי לא יסכימו ולי עדיין אין אשראי (רק כספומט) קיצר חשבתי על איזה צעצוע או משהו מגניב אבל שאפשר לקנות ממקום נורמלי (נראה לי שאמאזון זה אפשרי וגם אתרים בסגנון) אם מישהו מכיר מקום שמוכר מעילים של להקות כמו איירון מיידן אני אשמח לשמוע.. תודה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Andrey22,

    האם מחר (יום ראשון) יש שביתה?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by J0HNiE,

    אני מחפש תמונה של תותחנים שבה רואים תומת יורה במלחמת לבנון השנייה ולמעלה כתוב בצבע תכלת "בדרך לעוד לקוח מרוצה" חבר הביא לי את התמונה והוא אמר לי שהוא מצא אותה פה וחיפשתי אבל לא מצאתי אולי מישהו זוכר שפורסמה התמונה הזאת או כל דבר שיעזזור לי למצוא את התמונה יהיה מצויין. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  12. יש לי רשיון לקטנוע 50 סמ"ק. לפני שנה, בערך, קראתי איפשהו שיש כוונה לבטל את הרשיונות ל-50 סמ"ק, כך שכל מי שיש לו רשיון לקטנוע 50 סמ"ק, יהיה לו בעצם רשיון לקטנוע 250 סמ"ק. מישהו שמע על התוכנית הזאת? קיים חוק חדש כזה? אם כן, אז ממתי? האם צריך לקבל רשיון חדש, או שאפשר להשתמש ברשיון הישן שכתוב עליו 50 סמ"ק? אני מעוניין לקנות קטנוע 50 סמ"ק (חדש או יד שנייה) לעיר, אבל אם אני יכול מבחינת הרשיון, אז אני חושב שעדיף לקנות קטנוע 125 סמ"ק (חדש או יד שנייה), מבחינת היציבות של הקטנוע והכוח שלו. אשמח גם לקבל חוות-דעת איזה קטנוע הכי כדאי לקנות (חברה, דגם ושנה), מבחינת אמינות, מחיר של חלפים ויציבות (גם 50 סמ"ק וגם 125 סמ"ק). תודה מראש!

    • 54 תגובות
    • 12.9k צפיות
  13. Started by Burned,

    אם יש שני מסכים בגודל שווה, לדוגמא, 42" האחד עם רזולוציה טבעית גבוהה יותר מהשני (720X1280 ו 1920X1080) ואני שם בהם אותו סרט (לדוגמא1024X576) יהיו הבדלים באיכות התצוגה?

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  14. שלום לכולם... חשבתי עכשיו על רעיון: למה לא, כמו בכמה פורומים אחרים, נעשה מדור של "משחקי און ליין", ששם נעשה רשימות של כל המשחקים שבהם משחקים עכשיו חברי הפורום. לדוגמא: אני נכנס לשרת CRYSIS, ואני ארשום את זה שם, וכולם יוכלו לראות ולהיכנס, ככה תהיה רשימה של מלא סרברים בכמה משחקים שפשוט נדע שהם שלנו ולא נצטרך לדבר על זה בפורום וכל הזמן לשאול באיזה שרת משחקים.. רעיון טוב? אפשר ליישם אותו?

  15. Started by redti,

    שמעתי לאחרונה מכל מיני אנשים שאין בכביש 1 מצלמות מהירות מאחר וחברי כנסת רבים עוברים בכביש לעיתים קרובות.. נראה לכם הסיפור הזה?

  16. http://www.h-6.co.il/contest.asp?msg= תבחרו במה שבא לכם חברים

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by LazyBurger,

    מה נשמע חבר'ה? קראתי בעיתון על האלבום החדש אז החלטתי להוריד אותו. הופעתי לשמוע שיש שירים ממש טובים באלבום כמו 15 steps, all i need, faust up עוד מישהו שמע כבר את האלבום?

  18. תגידו גם אתם מזילים ריר כשאתם רואים לוחות אם חדשים ?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by LazyBurger,

    אני לא הייתי בטוח אם לפרסם את זה כאן או ב"כללי" , במיוחד בגלל שאין לכותרת תקציב אבל מקווה שתסלחו על זה ותמשיכו עם הנושא למישהו יש המלצה? כי עם KPS או INVORY אני לא מתעסק.

    • 6 תגובות
    • 726 צפיות
  20. קיצר היום חשבתי על זה, ואמרתי מה אפור עכבר? מה כל העכברים אותו גוון של אפור?!? ואז ואז!! ואז קלטתי משהו! טום וג'רי!! משהו לא בסדר שם!!!! העכבר חום והחתול אפור!!! למה העכבר חום!??! ואם כבר למה החתולל אפור ולא העכבר?~?! למה!??! זה לא בסדר!!!

    • 20 תגובות
    • 3.4k צפיות
  21. Started by enzo,

    הפרויקט מביא לארץ קבוצות של בני נוער בגילאים 18-26 ,יהודים ולא יהודים במטרה לחזק את תחושת השייכות למדינת ישראל וכולל ביקורים באתרים נבחרים, סיורים רגליים וביקור באתרים באילת ים המלח וכו'. הפרויקט נערך במסגרת הצבאית ונערכים מיונים שונים על מנת להתקבל אליו. האם מישהו השתתף בעבר בפרויקט ויכול לספר על המיונים?

    • 1 תגובה
    • 7.6k צפיות
  22. Started by fuck off,

    Bjork למי שלא הבין. אני פשוט פעם אחת שמעתי שיר שלה וממש אהבתי. היה זה לפני שנים מספר... עכשיו נזכרתי ואני מבקש את עזרתכם. ;D

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. Started by dj_horse,

    .

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by SyndromE,

    הנה שיטה יפה שעובדת - אפשר לסגור\לאטום שקיות (חטיפים וכו') בקלות וללא התופסנים המרגיזים האילו http://www.youtube.com/watch?v=lhSgTq4wRT8

דיונים חדשים בפורומים